Minulla on allergia ilmaan.
En voi enää hengittää.
Etsin kuumeisesti vaihtoehtoa.
Hiilidioksidi tuntuu paremmalta.
Tajusin sen kun hengitin stressitilassa samaan pussiin.
Tajusin, että vaikka ilma loppui, niin pärjäsin hiilidioksidilla.
Se paitsi liensi allergiaa, niin myös tuntui oikealta.
Allergia ilmaan, en voi hengittää sitä
1
171
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eikö sinulle lääkäri tai hoitaja selittänyt, mistä on kysymys. Minä olen sinunnkaltaisia hoitanut joskus aikanaan. Tilaa nimitetään hyperventilaatioksi. Olit jostain syystä hengittänyt liian kiivaasati, ja elimistössäsi oli sen seurauksena liian vähän hiilidioksidia. Se tila korjaantuu hengittämällä' paperipussiin jonkin aikaan. Sinulle ei siis ole ilma-allergia.
ÄLÄ VAAN MENE MISSÄÄN TAPAUKSESSA HENGITTÄMÄÄN HIILIDIOSIDIA MISTÄÄN PULLOSTA. SE ON HENGENVAARALLISTA.
Ihmisen oma elimisto tuottaa hiilidioksidia juuri sopivasti, ja pitää yllä tasapainoa, jos ei hengitä liian kiivaasti. Kun sopiva raja ylittyy se käynnistää hengitysrefleksin. Hengitysrefleksin käynnistää elimistöön kertynyt hiilidioksidi ei hapenpuute.
Hiilidioksidia täytyy elimistössä olla sopivasti ei liikaa eikä liian vähän. Ihmisen elimistä normaalisti hoitaa sen automaattisesti. Jos vaikka pelästyy jotain, voi tulla hyperventilaatio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686