Neitsytmiesten ahdistus..

Perinteinen mies ei saa modernia naista.. Mistäköhän johtuu?

Olisiko aika vaihteeksi miehen sopeutua? - Nykyaikaan.

"Ennen vanhaan mies ja miehen tuoma status tarvittiin turvaamaan naiselle elämisen perusasioita. Lähes kaiken tämän moderni nainen on nyt saavuttanut omalla työllään ja yhteiskunnan hänelle antaman arvon kautta, Dunderfelt kirjoittaa kirjassaa"

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/c66e94ab-6988-4627-ac59-d5c54515262b

44

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moderni nainen tarkoittanee tässä maskuliinista naista?

Juu, ei kiinnosta homosuhteet...

• Jos sun mielestä itsenäinen ja itsensä elättävä ihminen on maskuliininen, niin sitten..

Muutoinhan nuo käsitteet maskuliininen ja feminiininen on aikansa eläneitä..

Mä oon aiemmin sanonut, ettei elämä ole kovinkaan paljon -80 -luvulta muuttunut, lukuunottamatta viihdeteollisuutta ja tekniikkaa.. Suurin asia mikä on muuttunut, on kuitenkin asenteet. 👍

Siinä jää perinteiset "luomakunnan kruunut" peukkua imemään, kun joutuu itse tiskinsä tiskaamaan ja sukkansa pesemään..

• "Ennen vanhaan mies ja miehen tuoma status tarvittiin turvaamaan naiselle elämisen perusasioita. "

Toisaalta nämä samat neitsytukot, eli ätmit, haukkuvat nimenomaan näitä perinteisiä naisia, jotka odottavat miehen elättävän hänet..tai hakevan miehestä statussymbolia.

• Anonyymi

Tunnustan, olen Neitsyt ja olen ylpeä siitä.

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnustan, olen Neitsyt ja olen ylpeä siitä.

Mr.Kaihomieli

Nyt on oikea meininki..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Nyt on oikea meininki..

Voisin lyhentää sinun etuhiuksia 0,5 cm, käykö:)

Mr.Kaihomieli

• Wwuwuw kirjoitti:

Nyt on oikea meininki..

Tää kuva on ennen kuin leikkasin ne..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tää kuva on ennen kuin leikkasin ne..

Hyvä kuva, paras kaikista.

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi
      • Oliko sulla joku pointti tässä?

Toisekseen Maisa ei vaikuta mitenkään modernilta naiselta, päinvastoin..

• Anonyymi

Stresssi reaktio mistä? Onko muka ihan jotain oikein tehnytkin? Vai kynsien viilaaminen uuvutti?

• Anonyymi

Jos nyt naiset ensin opettelis olemaan ahdistumatta miehen kanssa niin voisi pannakkin naista.

• En tiedä mitä tarkoitit, mutta..

Suomi on väkivaltaisten miesten maa..

"Suomen suurin turvallisuusongelma on perheväkivalta. Se on niin yleistä, että kansainväliset järjestöt huomauttavat asiasta säännöllisesti, kirjoittaa Aleksis Salusjärvi."
        https://yle.fi/uutiset/3-10893366

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitit, mutta..

Suomi on väkivaltaisten miesten maa..

"Suomen suurin turvallisuusongelma on perheväkivalta. Se on niin yleistä, että kansainväliset järjestöt huomauttavat asiasta säännöllisesti, kirjoittaa Aleksis Salusjärvi."
        https://yle.fi/uutiset/3-10893366

Kerro maa jossa asia ei näin olisi, vihaatko suomalaisia miehiä?

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro maa jossa asia ei näin olisi, vihaatko suomalaisia miehiä?

Mr.Kaihomieli

Ikävä kyllä sellaista maata ei taida olla. Tarkoittaako se sun mielestä että asia pitää hyväksyä?

No jotain matriarkaalisia kulttuureja kyllä löytyy, joissa ei edes tunneta sanaa "raiskaus", vai oliko se "sota"? Miehillä ei ole mitään syytä tapella toistensa kanssa, sillä omaisuus siirtyy äidiltä tyttärelle ja siten myös sen mukanaan tuoma valta.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ikävä kyllä sellaista maata ei taida olla. Tarkoittaako se sun mielestä että asia pitää hyväksyä?

No jotain matriarkaalisia kulttuureja kyllä löytyy, joissa ei edes tunneta sanaa "raiskaus", vai oliko se "sota"? Miehillä ei ole mitään syytä tapella toistensa kanssa, sillä omaisuus siirtyy äidiltä tyttärelle ja siten myös sen mukanaan tuoma valta.

Kannattaa siis aloittaa niistä 2,3 miljoonasta suomalaisesta pojasta ja miehestä jotka äidit ovat kasvattaneet siksi mitä olemme. Hyvä, jostain sitä pitää aloittaa ja suhteuttaa ongelmat suomalaisiin.

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siis aloittaa niistä 2,3 miljoonasta suomalaisesta pojasta ja miehestä jotka äidit ovat kasvattaneet siksi mitä olemme. Hyvä, jostain sitä pitää aloittaa ja suhteuttaa ongelmat suomalaisiin.

Mr.Kaihomieli

...ja vain miehiin. Naisilla ei ole mitään asemaa koko jutussa.

Mr.Kaihomieli

• Kyllä ne naiset kävivät töissä -90 luvullakin...
      Se mikä on nykyään muuttunut, on netti aikakaudelle siirtyminen.. Tinderit ja deittisovellukset, mikä on tehnyt seuran hänkkimisen naisille "liian" helpoksi, joka taasen on johtanut naisten hypergamiaan..

• Naiset ovat aina tehneet töitä, enemmän kuin miehet. Aiemmin naiset olivat vain miehistä riippuvaisia.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Naiset ovat aina tehneet töitä, enemmän kuin miehet. Aiemmin naiset olivat vain miehistä riippuvaisia.

Ja missä te nyt "riiputte". Oletteko nyt onnellisia?

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Mr.Kaihomieli

Eikö sitä saisi olla ihan riippumaton? Vai ostanko riippumaton? Hah!

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eikö sitä saisi olla ihan riippumaton? Vai ostanko riippumaton? Hah!

Jokainen ihminen riippuu jostakin, muuten lentää tuulessa.
        Riippumatto on hyvä idea.

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Mr.Kaihomieli

Välillä riipun tuossa Emtsukan katsomisessa, tänne palstailun sijaan, mutta sekin riippuvuus on pätkitty kahtia..Jihuu.netonnetonettopäivät jne.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Välillä riipun tuossa Emtsukan katsomisessa, tänne palstailun sijaan, mutta sekin riippuvuus on pätkitty kahtia..Jihuu.netonnetonettopäivät jne.

Sinulle pitäisi antaa piiskaa, oikeasti.

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulle pitäisi antaa piiskaa, oikeasti.

Mr.Kaihomieli

Turpa umpeen!

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Turpa umpeen!

Olet kiinnostava ja ihana nainen!

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kiinnostava ja ihana nainen!

Mr.Kaihomieli

No mutta niin minustakin olen..

Toden totta.☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No mutta niin minustakin olen..

Toden totta.☝️

Hyvä, ei tule niitä sisäisiä ristiriitoja:)

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Naiset ovat aina tehneet töitä, enemmän kuin miehet. Aiemmin naiset olivat vain miehistä riippuvaisia.

Olen kiinnostunut ainoastaan perinteisistä naisista.

• Anonyymi

Kaikkea ei luetakaan kirjoista. Kirjoita omaasi mitä lystäät, kun muistutat ulostuloillasi pedofiilistä agendaa muutenkin.

• excuse mua?

• Anonyymi

Aika sekavaa juttua. Mies ei saa olla perinteinen koska naiset elättävät nykyään itsensä ja koska heidän vaatimustasonsa on noussut. En saa juonen päästä kiinni mutta ilmeisesti olisi siis oltava vähemmän perinteinen mies. Eli nainen saa käydä töissä ja olla tasa-arvoinen kumppani? Varmaan sopii aika monelle miehelle. Miten muuten pitäisi olla moderni, kuunnella jotain Antti Tuiskua ja käydä trendikkäissä ravintoloissa syömässä?

• Hei joo..ihan hyvinhän sä pääsit juonen päästä kiinni..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hei joo..ihan hyvinhän sä pääsit juonen päästä kiinni..

En varmasti ala kuuntelemaan näitä nykyajan tenavatähtiä, katselemaan jotain satusarjoja tai käyttämään sanoja "huikeaa", "jäätävää" tai "haastavaa". Jos järkevien ja sivistyneiden asioiden suosiminen tekee miehestä perinteisen niin sitten ei voi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

En varmasti ala kuuntelemaan näitä nykyajan tenavatähtiä, katselemaan jotain satusarjoja tai käyttämään sanoja "huikeaa", "jäätävää" tai "haastavaa". Jos järkevien ja sivistyneiden asioiden suosiminen tekee miehestä perinteisen niin sitten ei voi mitään.

Jaaaa..

No meepä sitten vaikka leikkimään pipulis kanssa...mmkay?

• Anonyymi

Ja millainen on se "moderni" nainen?

• Anonyymi

Kaikki lähtee vikkaan siinä, kun aletaan kuuntelemaan naisten ulinoita ja vaatimuksia liikaa. Lopputuloksena eivät miehet, eikä oikein näköjään naisetkaan enää tiedä miten pitäis olla ja elää. Jos miehenä alat nostamaan jalustalle naisia ja naisten vaatimuksia, niin lopputuloksena on tahdoton hovinarri ja kukkalaukkuhintti, joka kulkee lakeijan tavoin naisen perässä shoppailureissulla, toimien kävelevänä vaateripustimena ja rahapussina. Tuolla tavoin toimiessa miehestä löytyy vain loputtomasti parantamisen varaa ja oikein huonona päivänä häntä voi käyttää nyrkkeilysäkkinä, johon purkaa kaikki mailman naisten kokema vääryys.

Minä olen aina saanut naisia, sekä lyhytaikaisiin tarpeisiin, sekä pitkään parisuhteeseen. Olen saanut heitä ihan helposti. En ole erityisen varakas tai mitään tuollaista, mikä perinteisesti toimii magneetin tavoin suurimpaan osaan naisista. Se mitä olen ollut, on juuri aika perinteinen mies, joka toimii itsevarmasti ja ei jää liikaa tunnustelmaan naisten fiiliksiä asioista. Armeija on käyty ja olen lyönyt toisia miehiä joskus turpaan. Autokyytejä en tarjoile yökerhosta kotiin naisille, ellei pillua ole tiedossa jne. Kaikki eivät toki ole minusta tykänneet ja se on näkynyt hyvin selvästi heidän naamoistaa. Ei paljon yllätä varmaan jos kerron, että minusta eivät juuri ole tykänneet feministit, lesbot ja valkoritarit, mutta heidän mielipiteensä ja kasvojen ilmeensä on ollut minulle vain hiljaista taustakohinaa, eikä ole muuttanut minun kohdallani yhtään mitään koskaan.

Miehille ohjeeksi: Älkää yrittäkö sopeutua minkään naisten loputtomiin vaatimuksiin, mitä nyt tässäkin ketjun aloituksessa perätään, koska se on teidän oman tuhonne tie. Tuo ulina loppuu tai ainakin vaimenee, kun sitä lakataan vaan kuuntelemasta, niin kauan se jatkuu kun joku sitä suostuu kuuntelemaan. Teidän pitää tajuta, että tuo ketjun aloittaja on vaan akka, joka varastaa huomionne väärällä tavalla ja ammentaa elinvoimansa siitä. Lähtekää ulos komeroistanne, poistakaa välittömästi kaikki tinderit ja muut vastaavat paskat ja jättäkää feministit jupisemaan keskenään. Mekää ulkos ja kommentoikaa julkeasti edellä kävelevän naisen persettä. Heittäkää kukkakuosinen olkalaukku roskalaatikkoon ja alkakaa bodaamaan. Ja tärkein kaikesta, ole mies, eikä mikään naisia ja heidän oikkujaan myötäilevä hiiri.

Koska sain jo kaiken haluamani sanottua, en palaa enää ikinä tähän ketjuun lukemaan ketjun aloittajan muka nokkelaa sutkauttelua. Hän on juuri tapaus, jolle ei kenenkään miehen pitäisi myöntää audienssia ja siksi en minäkään sitä hänelle nyt myönnä. Ikävä kyllä tässä mailmassa on vaan niitäkin naisia, joille ei kannata puhua mitään, vaan työntää kaljapullo perseeseen ja kenkää perään.

• Joo no..Ihan hyvä yritys, mutta turhan läpinäkyvä..

Ihan hyvä vaihtoehto on toki se teidän mgtow.., kunhan pääsisitte katkeruudestanne eroon..

• Perinteisen miehen kannattaa siis etsiä perinteistä naista.

• Aivan oikein päätelty.

Ongelma taitaakin olla perinteisten naisten vähyydessä ja perinteisten miesten ylitarjonnassa..

Huomiseen hullut.☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Aivan oikein päätelty.

Ongelma taitaakin olla perinteisten naisten vähyydessä ja perinteisten miesten ylitarjonnassa..

Huomiseen hullut.☝️

Jos elokuvio on yhtähauska kuin mielenvikainen lääkäri Porschellaan.... Atomic Blonde :D

• Ei voi olla varma tieto, ettei perinteinen mies saisi modernia naista

• Anonyymi

Jollei nykyaikainen mies naista kaipaa niin naisethan siinä menettävät koska sekin valta mitä naisilla on ollut häviää. Ja se selitys ettei nainen miestä tarvitse on soopaa koska maailman asioista suurimman osan tekevät miehet.

• Onhan tuota sopeutumista tullut mietittyä mutta koska silloin neitsytmiehen aikoihin se toimi niin olen päättänyt että vaikka se ei enää toimisi niin itseäni en naisten takia rupea päivittämään.

Perinteiset tavat ja asenteet, sellaisena kuin minä ne ymmärrän, ovat minulle tulleet jo kotikasvatuksen kautta ja niillä on kahlattu tähän päivään asti. Parisuhteessa ja perheessä mennään tasa-arvoisesti ja toista kunioittaen eikä arjen asioista tehdä liian suuria. Asioille ei anneta liian hienoja termejä kuten "olla läsnä" vaan syödään yhdessä, jutellaan ja kuunnellaan, tehdään ja harrastellaan yhdessä ja erikseen. Pidetään asiat yksinkeraisina.

Olen kyllä henkisesti valmistautunut että jään ilman modernia naista ja siihen tuli vahvistus joku aika sitten kun nainen puristeli ilman lupaa. Vaikka asian nätisti ilmaisin niin tuntui kuin olisin häneltä ihmisoikeudet riistänyt.
      "Dunderfeltin mukaan naisten itsevarmuus on kasvanut huimasti"........" eivät häntä kiinnosta, ei edes kohteliaisuuden tai yleisen kiltteyden nimissä," Tämä toteamus saattaa olla juuri se erottava tekijä. Perinteisenä miehenä kuitenkin pyrin kohteliaan käytökseen enkä näe syytä miksi tuo kiltteys minusta pitäisi poistaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      166
      3826
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      76
      3034
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2101
    4. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      22
      1944
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      46
      1828
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1321
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1258
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1250
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      58
      1028
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      738
    Aihe