Arvioita palstamiehestä

Anonyymi

Antakaa arvionne Dissestä.

106

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lihava, viinaan menevä mies.

      • A, a, aaaaa.... en oikein pidä just viinasta. Ennemmin olutta oon ottanut. Merkkinä olvin Sandelssi. Kuin linnunmaitoa. Viini on joskus hyvä vaihtelu. Valkkareista El Tiempo ja punkkuja puolimakeina. 😋🤟

        Ja lihava varmaan sitten... mutta tärkeintä, että voi liikuttaa itseään. Vasen kinttu vaatii vielä lihasmassaa lisää tueksi polvelle, mutta kyllä se siitä mukaan saadaan. Kuminauhajumpat ei iske milllään, mutta jos kokeilen luistelua, juoksua ja toivonmukaan talvista puukorjuuta. Keväällä jos ukko on vielä tässä kunnossa, lupaan kaiva kuminauhan esiin. 😂


    • Anonyymi

      Harhainen, monta sivupersoonaa.

      • Hyvä Disse, paha Disse, Disse, hauskutteleva Disse, vakava Disse, älytön Disse, ajatteleva Disse, lukeva Disse, kirjoittava Disse...... joo, o... täytyy myöntää, että en ole joka päivä samanlainen...🤔


      • Se on vain menettänyt muistinsa tai sit se ei ole kaapinpaikka.
        Kaapinpaikka oli järkevä.


      • Että en usko olleen edes kaapinpaikka.


    • Palstan ykköstykki salibandyssä

      • Anonyymi

        Oikea pelimies laittaa pallot pussiin ja
        kaasuttaa pois.


    • Anonyymi

      Miksi täällä on näitä? Ei asiallinen aloitus.

    • Anonyymi

      Suomalainen mies joka on kokenut yhden parisuhteen ja siihen liittyvät onnet ja surut. Joutunut luopumaan osin ennen niin tärkeistä asioista ja organisoinut elämänsä uudestaan uudella ajatuksella. Ei ole ehkä vielä täysin pysähtynyt miettimään mitä elämältään haluaisi. Elää hetkessä, ei haaveile liikoja. Keksii itselleen mielekästä tekemistä jotta elämä pysyisi aktiivisena. Ei ole valmis vakavaan suhteeseen koska ei ole täysin käsitellyt edellistä suhdetta, eikä vastaan ole tullut vielä naista joka kunnolla pysäyttäisi. Huumorintaju ja itseironia kertoo vahvasta itsetunnosta. Sanoisin, suhteellisen tervejärkinen ja normaali suomalainen mies.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Aloitukseen sen verran että olisi kyllä paljon tärkeämpää analysoida itseään mitä muita.
        Olen tällä hetkellä itseeni pettynyt ja tutkiskelin asioita joita tulisi muuttaa jotta olisin itseeni tyytyväisempi. Joutuu nääs olemaan itsensä kanssa koko ajan mutta toisten kanssa ei sitä tarvitse tehdä. Kannattaisi olla itseensä tyytyväinen, jos ei ole tulee ongelmia.

        AsianVierestä


      • Aika hyvä. Tosin on useampikin suhde ollut. Mutta lopputulos sama.

        Aika hyvä analyysi kyllä. Ei ollenkaan huono. 😃👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Aika hyvä. Tosin on useampikin suhde ollut. Mutta lopputulos sama.

        Aika hyvä analyysi kyllä. Ei ollenkaan huono. 😃👌

        Disse ei taida välittää virus taudeista ,kun
        huoletta vaihtaa sänkyä.Kumppanit
        voi olla hätää kärsimässä ja silloin ei
        lääkityksen auta.Kuka kehtoa keinuttaa
        sillä on väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse ei taida välittää virus taudeista ,kun
        huoletta vaihtaa sänkyä.Kumppanit
        voi olla hätää kärsimässä ja silloin ei
        lääkityksen auta.Kuka kehtoa keinuttaa
        sillä on väliä.

        Jaa? Vai niin? Montako vuotta pitää olla sitten karanteenissa edellisestä? 😁


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Jaa? Vai niin? Montako vuotta pitää olla sitten karanteenissa edellisestä? 😁

        Riittää kun kerran tuikkaat niin naisen
        ei tarvitse nutturoita kutoa.Moni nainen
        yllättyy kun ei tiennyt asioista.


    • Anonyymi

      Miksi?

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Huumorinkin ohessa on hyvä pitää
        mielessä ehdoton uskollisuus yhden puolison
        kanssa ,dissejen höpinöjen taustalla on katkeroitunut elämä.


    • Se on yks vitun apina.
      🐒💨

      • Tiedätkö minkä haluisin vielä joskus tehdä oikeesti?
        Että tehtäis sinun ja Linukan kanssa kolmen piiri ja potkittais toisiamme persuuksille kuin aikoinaan karhukoplan tyypin aku ankassa. 😃🤟
        🐒💨


      • Anonyymi

        Miltä disse tuntuu vaihtaa vauhdissa mies kumppani naiseen ja Oletko kokeillut myös
        3puata.


    • Anonyymi

      Taas on aikuisilla liian vähän tekemistä...

    • Dissi...hmm..
      Hän vaikuttaa olevan poika nimeltä Päivi, eikäs ilmeisesti ole vielä päättänyt olisiko romeo vaiko julia.
      Kirjoittaa paljon sanoja, muttei sano koskaan mitään...Ei oikeastaan omaa mitään mielipiteitä mihinkään. Ympäripyöreää ja paljon merkityksettömiä sanoja.
      Koen hänet usein ärsyttävänä.... En usko, että mahtuisi kaveripiirini irl.

      https://www.youtube.com/results?search_query=leevi and the leavings äivinimeltä p


      • Anonyymi

        Sulle sopii Harmaaritari hyvin kaveriksi, jollei Dissi sovi. Olette Harmiksen kanssa samanlaisia, koska molemmilla on omista lempiaiheistaan hyvinkin tiukat ja joustamattomat mielipiteet. Ja sitten vielä väitätte olevanne rentoja..

        Tarviiko aina olla mielipiteitä? Tai siis yleensä ihmisillä on mutta toiset tuovat kärkkäästi omansa ilmi ja toiset eivät koe siihen tarvetta.

        -pt-


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sun mielestä mies on homo jos sillä on pitkät hiukset ja/tai korvakoru(t). Hieman jälkeenjäänyt näkemys tuokin.

        Rambollakin oli pitkät hiukset, enkä pitänyt häntä homona...Vähän riippuu siitäki millanen neiti niitä kantaa. Kuten sanoin..Rambosta(Stallone) ne eivät tehneet homoa.

        Ihminen voi olla homo myäskin henkisesti, vaikkei suuntaumukseltaan olisikaan..Kyllä korvakoru pojat ovat vähintäänkin henkisiä homoja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sopii Harmaaritari hyvin kaveriksi, jollei Dissi sovi. Olette Harmiksen kanssa samanlaisia, koska molemmilla on omista lempiaiheistaan hyvinkin tiukat ja joustamattomat mielipiteet. Ja sitten vielä väitätte olevanne rentoja..

        Tarviiko aina olla mielipiteitä? Tai siis yleensä ihmisillä on mutta toiset tuovat kärkkäästi omansa ilmi ja toiset eivät koe siihen tarvetta.

        -pt-

        N e ketkä eivät tuo mielipidettään esille keskustelupalstalla ovat niitä kenellä ei ole mitään sanottavaa.... Noh.. Mitäpä arvoa sellaisella on keskustelupalstalle. Ei mitään.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Rambollakin oli pitkät hiukset, enkä pitänyt häntä homona...Vähän riippuu siitäki millanen neiti niitä kantaa. Kuten sanoin..Rambosta(Stallone) ne eivät tehneet homoa.

        Ihminen voi olla homo myäskin henkisesti, vaikkei suuntaumukseltaan olisikaan..Kyllä korvakoru pojat ovat vähintäänkin henkisiä homoja...

        On se hyvä laittaa korvamerkki ,koska
        on tärkeätä tietää mitä korvien välissä
        liikkuu.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sopii Harmaaritari hyvin kaveriksi, jollei Dissi sovi. Olette Harmiksen kanssa samanlaisia, koska molemmilla on omista lempiaiheistaan hyvinkin tiukat ja joustamattomat mielipiteet. Ja sitten vielä väitätte olevanne rentoja..

        Tarviiko aina olla mielipiteitä? Tai siis yleensä ihmisillä on mutta toiset tuovat kärkkäästi omansa ilmi ja toiset eivät koe siihen tarvetta.

        -pt-

        Ja kumpaakin yhdistää se että taitavat pitää itseään jotenkin erityisen älykkäinä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kumpaakin yhdistää se että taitavat pitää itseään jotenkin erityisen älykkäinä...

        Todella suuret eivät koskaan ymmärrä täysin omaa suuruuttaan...

        Mut toi sun kuvaus sopii kyllä paremminkin palstan ituhippeihin, eli palstan vihervasemmisto femisti lesboihin... He kun muistavat jatkuvasti muistuttaa epätoivon vimmallakin meitä muita siitä heidän "älykkyydestään".


      • Disse kirjoitti:

        Ainiin pöpöblade! 😀

        https://youtu.be/eknkyHeOYOM

        Löysin sinusta kipaleen! 😂

        Ok....Se oli sinun vastineesi.... Tuon voisi kyllä omistaa aikas monelle tällä palstalla.
        -Lähinnä nauroin tuolle, koska kuulin sen ekaa kertaa.


      • blade83 kirjoitti:

        Ok....Se oli sinun vastineesi.... Tuon voisi kyllä omistaa aikas monelle tällä palstalla.
        -Lähinnä nauroin tuolle, koska kuulin sen ekaa kertaa.

        Joo, mutta monikaan ei valita, että tyhjentää pöydät. 😁

        Ole sinä, mutta elä ihmettele miksi muut välttelee sua. 😊


    • Anonyymi

      Mahoton kälättäjä, kuin naapurin Hilma-täti. Testosteronitasot alhaalla.

      • Anonyymi

        Lähe nyt vaikka pyörälleen
        että vähä edes tasot nousis.


    • Disse on ok. Ainoastaan ymmärryksessä vikaa mutta niinhän on monella muullakin.

      • Anonyymi

        Ymmärtää liiankin hyvin auttaa pulaan joutuneita
        naisia.Sitoutuminen huonoa koska kaveripiirin
        arvot ovat sekoittaneet normaalin miehisyyden.


      • Anonyymi

        Moi Harmis. Disse nyt vaan on Disse... joskus tulee kinaa kuten sinunkin kanssasi. Aika tylsää jos kaikki oltaisiin samaa mieltä kaikista asioista.
        Veijari kaveri se on... mutt en mä hänen pyöränsä satulalle lähti keikkumaan, ensimmäisessä pahassa kurvissa pudottaisi kuitenkin kyydistään.

        Toisin sanoen ollaan niin eri aaltopituuksilla muutamista asioista.
        Eikä Disse ole koskaan edes vihjaissut mulle mitään siihen suuntaan... kuin nyt vaan tuli mieleen , kun mainitsit ymmärryksestä.
        Meillä oli hiljan hieman mielipide eroja... ja mulla on aivan toisenlaiset ajatukset hänestä.
        Kotikylän Casanova se on, kaikella ystävyydellä. =))

        Väitti olevansa demiseksuaallinen... ja kittiä kans! XD
        Olkoot mitä on, mutt mä en usko hänen edelliseen määritelmäänsä itsestään.
        Ihan mukava hänenkin kanssaan on kinata... asioista tai asiattomuuksista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi Harmis. Disse nyt vaan on Disse... joskus tulee kinaa kuten sinunkin kanssasi. Aika tylsää jos kaikki oltaisiin samaa mieltä kaikista asioista.
        Veijari kaveri se on... mutt en mä hänen pyöränsä satulalle lähti keikkumaan, ensimmäisessä pahassa kurvissa pudottaisi kuitenkin kyydistään.

        Toisin sanoen ollaan niin eri aaltopituuksilla muutamista asioista.
        Eikä Disse ole koskaan edes vihjaissut mulle mitään siihen suuntaan... kuin nyt vaan tuli mieleen , kun mainitsit ymmärryksestä.
        Meillä oli hiljan hieman mielipide eroja... ja mulla on aivan toisenlaiset ajatukset hänestä.
        Kotikylän Casanova se on, kaikella ystävyydellä. =))

        Väitti olevansa demiseksuaallinen... ja kittiä kans! XD
        Olkoot mitä on, mutt mä en usko hänen edelliseen määritelmäänsä itsestään.
        Ihan mukava hänenkin kanssaan on kinata... asioista tai asiattomuuksista!

        Disse ei ehkä tunee itseään :D

        "pitää ensin oppia tuntemaan itsensä" -Disse-


        Pah mitään semiseksuaali ole:

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201707142200265313

        "Mutta mitä on demiseksuaalisuus? Se tarkoittaa tilannetta, jossa henkilö ei koe seksuaalista kiinnostusta toista kohtaan ennen kuin osapuolten välillä vallitsee rakkauteen ja luottamukseen perustuva yhteys. Tällainen yhteys voi tarkoittaa mitä tahansa henkistä yhteyttä ystävyydestä rakastumiseen."

        Palstajuttujen perusteellahan ja vissiin käytännössäkin disse rakastuu oikopäätä ja epilyjä tuntematta, ei siinä ehdi ystävystymään ensin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Disse ei ehkä tunee itseään :D

        "pitää ensin oppia tuntemaan itsensä" -Disse-


        Pah mitään semiseksuaali ole:

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201707142200265313

        "Mutta mitä on demiseksuaalisuus? Se tarkoittaa tilannetta, jossa henkilö ei koe seksuaalista kiinnostusta toista kohtaan ennen kuin osapuolten välillä vallitsee rakkauteen ja luottamukseen perustuva yhteys. Tällainen yhteys voi tarkoittaa mitä tahansa henkistä yhteyttä ystävyydestä rakastumiseen."

        Palstajuttujen perusteellahan ja vissiin käytännössäkin disse rakastuu oikopäätä ja epilyjä tuntematta, ei siinä ehdi ystävystymään ensin.

        Haha, mikäs nyt Harmista noin harmittaa 😄

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtää liiankin hyvin auttaa pulaan joutuneita
        naisia.Sitoutuminen huonoa koska kaveripiirin
        arvot ovat sekoittaneet normaalin miehisyyden.

        Samaa mieltä ,kyllä olisi aika vaihtaa kaveripiiriä.Loputon nyhjääminen mies
        keskeisessä porukoissa kuluttaa miehisyyden
        pois.Bi porukassa luulee et on hauskaa ,mutta
        väkinäistä hauskaa ,joka johtaa lääkitykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi Harmis. Disse nyt vaan on Disse... joskus tulee kinaa kuten sinunkin kanssasi. Aika tylsää jos kaikki oltaisiin samaa mieltä kaikista asioista.
        Veijari kaveri se on... mutt en mä hänen pyöränsä satulalle lähti keikkumaan, ensimmäisessä pahassa kurvissa pudottaisi kuitenkin kyydistään.

        Toisin sanoen ollaan niin eri aaltopituuksilla muutamista asioista.
        Eikä Disse ole koskaan edes vihjaissut mulle mitään siihen suuntaan... kuin nyt vaan tuli mieleen , kun mainitsit ymmärryksestä.
        Meillä oli hiljan hieman mielipide eroja... ja mulla on aivan toisenlaiset ajatukset hänestä.
        Kotikylän Casanova se on, kaikella ystävyydellä. =))

        Väitti olevansa demiseksuaallinen... ja kittiä kans! XD
        Olkoot mitä on, mutt mä en usko hänen edelliseen määritelmäänsä itsestään.
        Ihan mukava hänenkin kanssaan on kinata... asioista tai asiattomuuksista!

        No tuskin olenkaan ihan tarkasti diagnoosinmukainen demiseksuaali, mutta jotain samaistumista koen. Huvittaa vaan tuo sinun suhtautuminen muihin ihmisiin. Naureskelet ja paukuttelet henkseleitäs, kun tietäisit tarkkaan mitä muut ihmiset ovat.

        On sulla tyttö vielä pitkä matka tutkia maailmaa, mutta oothan sä toisalta mua 10 vuotta nuorempikin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, mikäs nyt Harmista noin harmittaa 😄

        xL

        Kuinka moni muuten tuntee itsensä niin hyvin ettei olisi mitään ristiriitoja itsensä kanssa? Minulla ainakin on joskus kadunnut olotila kun ei ole pystynyt elämään kuten itsensä kanssa olisi sopinut. Pitää yrittää ottaa ajoittain ns. niskasta kiinni, joskus se jopa on onnistunut.
        Nyt pitää taas pakottaa itsensä treeneihin kun on ollut kärsimätön olotila ilman fyysistä rasitusta ja rytmiä. Laiska paska olen ollut.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ,kyllä olisi aika vaihtaa kaveripiiriä.Loputon nyhjääminen mies
        keskeisessä porukoissa kuluttaa miehisyyden
        pois.Bi porukassa luulee et on hauskaa ,mutta
        väkinäistä hauskaa ,joka johtaa lääkitykseen.

        Voisi olla ihan hyvää mies ainesta ,mutta
        osaisi nyt olla jotain omaa mieltä asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha, mikäs nyt Harmista noin harmittaa 😄

        xL

        Ei minua harmita,. koetetaan vaan saada disseen vähän liikettä kun ei ole kunnon kyökkistelyjä ollut pitkään aikaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla ihan hyvää mies ainesta ,mutta
        osaisi nyt olla jotain omaa mieltä asioista.

        Mielipiteet naisista rupee käymään ahdasmielisiksi.
        Pahanoloa puretaan gay seksin rajoituksiin ja
        silloin normaali heterous saa kenkää.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tuskin olenkaan ihan tarkasti diagnoosinmukainen demiseksuaali, mutta jotain samaistumista koen. Huvittaa vaan tuo sinun suhtautuminen muihin ihmisiin. Naureskelet ja paukuttelet henkseleitäs, kun tietäisit tarkkaan mitä muut ihmiset ovat.

        On sulla tyttö vielä pitkä matka tutkia maailmaa, mutta oothan sä toisalta mua 10 vuotta nuorempikin. 😁

        Disselle, anteeksi!
        Sorry, eipä ollut tarkoitus mitenkään loukata sua. Tällä kertaa olen todella pahoillani, mun olis pitänyt ohittaa koko keskustelu.

        Mielestäni en mitään pahaa sinusta kuitenkaan sanonut. Minusta sä vaan olet ulospäin suuntautunut ja naisista kiinnostunut (kovin herkästi), mutt mitäpä se mulle kuuluu tosiaankaan... Ihan siltä pohjalta kuitenkin mitä itse olet kertonut; mä arvioni tein.
        Turhaan sä "Casanovasta" hermostuit... moni muu olis ehkä mielellään kuullut tuon... ja taas mä perustan mielipiteeni juuri täältä lukemiini viesteihin.

        Poistun nyt henkseleitäni paukutellen, mä yritän oppia ymmärtämään muiden ajatuksia
        asioista, jotka mulle ovat vaikeita.
        Mä en yritä edes muuttaa itseäni mihinkään suuntaan, mulla on oikeus olla juuri niin "tiukkapipoinen" kuin olen.

        Naiset eilen illalla totes ett mä olen aika perfektionistinen tietyissä asioissa, kun tosiaankin juttu meni taas mun epäonneeni miesten suhteen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei minua harmita,. koetetaan vaan saada disseen vähän liikettä kun ei ole kunnon kyökkistelyjä ollut pitkään aikaan :D

        Hän unohtaa asioita tai sitten ei ole kaapinpaikka.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei minua harmita,. koetetaan vaan saada disseen vähän liikettä kun ei ole kunnon kyökkistelyjä ollut pitkään aikaan :D

        Ahaa, säilykepurkilla on tylsää.. Sun täytyy vaan yrittää vähän ärhäkämmin!

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disselle, anteeksi!
        Sorry, eipä ollut tarkoitus mitenkään loukata sua. Tällä kertaa olen todella pahoillani, mun olis pitänyt ohittaa koko keskustelu.

        Mielestäni en mitään pahaa sinusta kuitenkaan sanonut. Minusta sä vaan olet ulospäin suuntautunut ja naisista kiinnostunut (kovin herkästi), mutt mitäpä se mulle kuuluu tosiaankaan... Ihan siltä pohjalta kuitenkin mitä itse olet kertonut; mä arvioni tein.
        Turhaan sä "Casanovasta" hermostuit... moni muu olis ehkä mielellään kuullut tuon... ja taas mä perustan mielipiteeni juuri täältä lukemiini viesteihin.

        Poistun nyt henkseleitäni paukutellen, mä yritän oppia ymmärtämään muiden ajatuksia
        asioista, jotka mulle ovat vaikeita.
        Mä en yritä edes muuttaa itseäni mihinkään suuntaan, mulla on oikeus olla juuri niin "tiukkapipoinen" kuin olen.

        Naiset eilen illalla totes ett mä olen aika perfektionistinen tietyissä asioissa, kun tosiaankin juttu meni taas mun epäonneeni miesten suhteen.

        Et sinä minua loukannut...

        Kyllä minä tiedän päivä päivältä enemmän mikä ja kuka minä olen, eikä muitten mielipiteet sitä tee, vaan minun omat tuntemukset. Mutta mitä enemmän mä tiedostan itseäni, sen enemmän mä tajuan, että en todellakaan ymmärrä mitä muut ovat...

        Tuo henkseleiden paukuttelu mistä puhuin tuossa, on sitä, että sä itse nostat itsesi johonkin asemaan ja katselet sieltä muita ja arvostelet. Ja se tekee varmasti eniten hallaa ihan sinulle itsellesi.

        Mun ei tartte täällä todistella itsestäni yhtikäs mitään. Eikä kyllä irl:kään. Ihan sama vaikka muut mitä sanoo.. Minua ei haittaa vaikka muut sanos mikskä juopoks, läskiks, naismaiseksi tai homoksi....kun mä tiedän kylä itse mitä oon. :o)

        Että ihan ole rauhassa mun puolesta...ei ole mitään dramaattista tapahtunut...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tuskin olenkaan ihan tarkasti diagnoosinmukainen demiseksuaali, mutta jotain samaistumista koen. Huvittaa vaan tuo sinun suhtautuminen muihin ihmisiin. Naureskelet ja paukuttelet henkseleitäs, kun tietäisit tarkkaan mitä muut ihmiset ovat.

        On sulla tyttö vielä pitkä matka tutkia maailmaa, mutta oothan sä toisalta mua 10 vuotta nuorempikin. 😁

        Miksi seksuaalisuus on sinulle
        niin tärkeä asia.Ole mies ota
        suitsista kiinni ja ohjasta humma perille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seksuaalisuus on sinulle
        niin tärkeä asia.Ole mies ota
        suitsista kiinni ja ohjasta humma perille.

        No se vaan on. Ja se on vahvasti osa minua ja minuutta.

        Ei minulle joku erektio ja siemennesteen lennätys ole se toiveiden täyttymys...jos se sulle on, niin ole sitten tyytyväinen siihen....minäkin olisin. Se on niin helvetin helppo toteuttaa. Siihen ei tarvita syväanalyyseja tasan. :oD
        Mutta minulle se ei vaan riitä ja sillä sipuli... Ei ole sun murhe.... enkä mä täällä tai muualla olekaan siitä muita velvoittanut mihinkään... Se on ihan mun oma murhe tai asia... :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Et sinä minua loukannut...

        Kyllä minä tiedän päivä päivältä enemmän mikä ja kuka minä olen, eikä muitten mielipiteet sitä tee, vaan minun omat tuntemukset. Mutta mitä enemmän mä tiedostan itseäni, sen enemmän mä tajuan, että en todellakaan ymmärrä mitä muut ovat...

        Tuo henkseleiden paukuttelu mistä puhuin tuossa, on sitä, että sä itse nostat itsesi johonkin asemaan ja katselet sieltä muita ja arvostelet. Ja se tekee varmasti eniten hallaa ihan sinulle itsellesi.

        Mun ei tartte täällä todistella itsestäni yhtikäs mitään. Eikä kyllä irl:kään. Ihan sama vaikka muut mitä sanoo.. Minua ei haittaa vaikka muut sanos mikskä juopoks, läskiks, naismaiseksi tai homoksi....kun mä tiedän kylä itse mitä oon. :o)

        Että ihan ole rauhassa mun puolesta...ei ole mitään dramaattista tapahtunut...

        ”Tuo henkseleiden paukuttelu mistä puhuin tuossa, on sitä, että sä itse nostat itsesi johonkin asemaan ja katselet sieltä muita ja arvostelet. Ja se tekee varmasti eniten hallaa ihan sinulle itsellesi. ”

        Ei trollikka mitään henkseleitä paukutellut, kertoi vain oman näkemyksensä. Tuolla lausunnollasi sä nostat itsesi trollikan yläpuolelle ja jakelet tuomiosi ”isällisesti”.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Tuo henkseleiden paukuttelu mistä puhuin tuossa, on sitä, että sä itse nostat itsesi johonkin asemaan ja katselet sieltä muita ja arvostelet. Ja se tekee varmasti eniten hallaa ihan sinulle itsellesi. ”

        Ei trollikka mitään henkseleitä paukutellut, kertoi vain oman näkemyksensä. Tuolla lausunnollasi sä nostat itsesi trollikan yläpuolelle ja jakelet tuomiosi ”isällisesti”.

        -flowersreally-

        Sanoo ihminen joka on mukamas introvertti! :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka on mukamas introvertti! :oD

        Dah! Ei introverttiys tarkoita havainnointikyvyn tai älyn puutetta, yleensä täysin päinvastoin.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dah! Ei introverttiys tarkoita havainnointikyvyn tai älyn puutetta, yleensä täysin päinvastoin.

        -flowersreally-

        Et vaikuta yhtään introvertiltä sen perusteella mitä olet palstalla kirjoittanut.... Ja sinua on kiva pönkittää tuolla fiksuudella... :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Et vaikuta yhtään introvertiltä sen perusteella mitä olet palstalla kirjoittanut.... Ja sinua on kiva pönkittää tuolla fiksuudella... :oD

        Jos olisit itse fiksu, fiksuksi kehuminen voisi toimiakin.

        Mutta jos olisit fiksu, sä et manipuloisi toisia, tai jos manipuloisit, niin osaisit tehdä sen fiksummin.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit itse fiksu, fiksuksi kehuminen voisi toimiakin.

        Mutta jos olisit fiksu, sä et manipuloisi toisia, tai jos manipuloisit, niin osaisit tehdä sen fiksummin.

        -flowersreally-

        Okei, eli pidät itseäsi fiksuna? :oD

        No mitenkä minä manipuloin? Kerro minulle kun olet niin fiksu...


      • Disse kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka on mukamas introvertti! :oD

        Taisit harjoittaa härskiä vallankäyttöä siin vastauksessasi trollikalle :D

        https://yle.fi/uutiset/3-8014575


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Taisit harjoittaa härskiä vallankäyttöä siin vastauksessasi trollikalle :D

        https://yle.fi/uutiset/3-8014575

        Paistattele vaan siellä nyt sinäkin. :oD

        Joudut kuule enemmän keskittymään, että saat mut kyökkistelemään.... :o)
        Mutta kokeile tuota Floweria saada enemmän intoutuu, se on nykysellään joko itse tai sen trolli todella tietäväinen, miten kukakin ihminen päästään toimii. ;oD Sieltä voisitkin saada sopivaa kyökkistelyä... :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Okei, eli pidät itseäsi fiksuna? :oD

        No mitenkä minä manipuloin? Kerro minulle kun olet niin fiksu...

        Just itse kerroit miten manipuloit. Mutta yritykseksi sekin jää.

        -flowers-


      • Disse kirjoitti:

        Paistattele vaan siellä nyt sinäkin. :oD

        Joudut kuule enemmän keskittymään, että saat mut kyökkistelemään.... :o)
        Mutta kokeile tuota Floweria saada enemmän intoutuu, se on nykysellään joko itse tai sen trolli todella tietäväinen, miten kukakin ihminen päästään toimii. ;oD Sieltä voisitkin saada sopivaa kyökkistelyä... :o)

        Floweri laittaa ylkeensä niin lyhyitä viestejä ettei ne oikein ehdi kasvaa kyökkistelyksi asti. Sinä sensijaan parhaina aikoinasi olet heittänyt sen 3000 sanaa nippuun kyökkistelyä ja sitten jos siihen on saatu vielä vaikka abris analysoimaan niin sitä minä vasta sanoisin kyökkistelyksi kun tulee semmoista puuduttavaa analyysia sivukaupalla :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Floweri laittaa ylkeensä niin lyhyitä viestejä ettei ne oikein ehdi kasvaa kyökkistelyksi asti. Sinä sensijaan parhaina aikoinasi olet heittänyt sen 3000 sanaa nippuun kyökkistelyä ja sitten jos siihen on saatu vielä vaikka abris analysoimaan niin sitä minä vasta sanoisin kyökkistelyksi kun tulee semmoista puuduttavaa analyysia sivukaupalla :D

        No vastahan pistettiin Abriksen kanssa kunnon kyökkistelyt kahdestaan....etkö nähnyt?
        Flowerikin löysi ne ja toi tietopankkinsa mukanaan. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just itse kerroit miten manipuloit. Mutta yritykseksi sekin jää.

        -flowers-

        Olet kierompi kommenteissa kuin savolainen kepu! :oD

        Huikeaa!


      • Disse kirjoitti:

        Olet kierompi kommenteissa kuin savolainen kepu! :oD

        Huikeaa!

        Mieti.... Savolainen Paavo Väyrynen! ;oD


      • Disse kirjoitti:

        No vastahan pistettiin Abriksen kanssa kunnon kyökkistelyt kahdestaan....etkö nähnyt?
        Flowerikin löysi ne ja toi tietopankkinsa mukanaan. :oD

        On tainnut mennä ohitse....tai sitten taisin nukahtaa. Ihmettelinkin kun niin nakoisat tirsat otin tuossa kuudesta seitsemään että mikä se mahtoi nukahduttaa sillä tavalla, nythän se sitten taisi selvitä, ei vaan mitään muistikuvaa ole :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        On tainnut mennä ohitse....tai sitten taisin nukahtaa. Ihmettelinkin kun niin nakoisat tirsat otin tuossa kuudesta seitsemään että mikä se mahtoi nukahduttaa sillä tavalla, nythän se sitten taisi selvitä, ei vaan mitään muistikuvaa ole :D

        No sehän se on voinut ollakin.... heräsitkö näppäimistö naamalla? :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Olet kierompi kommenteissa kuin savolainen kepu! :oD

        Huikeaa!

        Ihmeen sinnikkäästi jaksat kyllä yrittää.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeen sinnikkäästi jaksat kyllä yrittää.

        -flowers-

        Ai yrittää? Mistä oot niin päätellyt? Yritän? Hah... En mä mitään yritä... mä teen kaikkea... :o)

        Huumori-ihmisiä tosiaan taidat olla. :oD


    • Diksu on harvoja palstalaisia, jonka kanssa pystyy keskustelemaan mistä vain.

      Mun ei ole koskaan tarvinnut kinata D:n kanssa. Ja hänelle pystyy sanomaan mitä vain, tietää etten vahingoittaisi häntä millään lailla.

      • Anonyymi

        Noin se toimii kun kaksi naista keskustelevat keskenään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se toimii kun kaksi naista keskustelevat keskenään.

        Niinkö sinusta? Minusta se suinkaan ole mikään itsestäänselvä asia. Joidenkin naisten kanssa pystyy keskustelemaan, toisten ei sitten lainkaan tai hyvin rajoitetusti. Sama homma miestenkin kanssa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niinkö sinusta? Minusta se suinkaan ole mikään itsestäänselvä asia. Joidenkin naisten kanssa pystyy keskustelemaan, toisten ei sitten lainkaan tai hyvin rajoitetusti. Sama homma miestenkin kanssa.

        Joillain tämän palstan miehistä on hirveän huono varmuus omasta miehisyydestään, että minun feminiininen tapa keskustella ja puntaroida tunteita on kuin hyökkäys heitä kohtaan. :oD
        Joktkuthan tuolta taustalta aina koittavat jotain huudella naismaisuudestani... Tässäkin oli sitä samaa... Mutta ei se ole minun ongelma... ehkä he joskus löytävät varmistuksen mieheydelleen? :o) Aikanaan kaikki....tai sitten ei... :o)


      • Disse kirjoitti:

        Joillain tämän palstan miehistä on hirveän huono varmuus omasta miehisyydestään, että minun feminiininen tapa keskustella ja puntaroida tunteita on kuin hyökkäys heitä kohtaan. :oD
        Joktkuthan tuolta taustalta aina koittavat jotain huudella naismaisuudestani... Tässäkin oli sitä samaa... Mutta ei se ole minun ongelma... ehkä he joskus löytävät varmistuksen mieheydelleen? :o) Aikanaan kaikki....tai sitten ei... :o)

        Kumma, en koe sinua naismaisena. Näin naismaisesta näkökulmasta katsottuna.

        Mulla on tuttavapiirissäni keskusteleviakin (ja ajattelevia) miehiä. Hedelmällisemmät jutut saa aikaan heidän kanssaan. Jos mies ei koskaan puhuisi tunteistaan tai yrittäisi puntaroida niitä (ääneen) niin miten helkkarissa koko sukupuolta voisi naiset koskaan ymmärtää?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kumma, en koe sinua naismaisena. Näin naismaisesta näkökulmasta katsottuna.

        Mulla on tuttavapiirissäni keskusteleviakin (ja ajattelevia) miehiä. Hedelmällisemmät jutut saa aikaan heidän kanssaan. Jos mies ei koskaan puhuisi tunteistaan tai yrittäisi puntaroida niitä (ääneen) niin miten helkkarissa koko sukupuolta voisi naiset koskaan ymmärtää?

        No mikä kenellekin on naismaisuutta ja miesmäisyyttä? Siis tuskin täällä monelle olenkaan naisellinen, varsinkaan naisille, mutta jotkut itseään kovin maskuliinisena pitävät kokevat minun tyylin/tavan/luonteen jotenkin uhkana.... Vaikka toi Blade, sillehän mä oon kuin punainen vaate. :o)

        Mutta niinkuin tuossa kirjoitin Kaskenpolttajalle, että muahan nää ei haittaa....on näitten oma ongelma jos kokevat minut naismaiseksi, läskiksi, homoksi tai vaikka miksi... Minä olen itselle kyllä ihan itseni, eikä mua kuin naurata nämä yritykset mollata ja koittaa herättää jotain defenssejä.... :oD


    • Anonyymi

      • Disse kirjoitti:

        Ihan elukka joo! :oD

        https://youtu.be/NUVCQXMUVnI

        Tää on muuten hyvä biisi...vitsi toi ääni.... :o)

        Touhusetä. Aina menossa. 🤪

        Naiselliseksi jotkut sanoovat, ulkonäöltä ei kyllä ainakaan saa naista väkisin väkertämälläkään. Enkä kyllä näe luonteessakaan mitään ylenpalttista femiiniä... Kummia juttuja täälöä. Puhff..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Touhusetä. Aina menossa. 🤪

        Naiselliseksi jotkut sanoovat, ulkonäöltä ei kyllä ainakaan saa naista väkisin väkertämälläkään. Enkä kyllä näe luonteessakaan mitään ylenpalttista femiiniä... Kummia juttuja täälöä. Puhff..

        No kyllä sitä aikapaljon joutuu sinkoilee minuna. :oD

        No mä oon joillekin täällä selkeästi uhka tai jotain.... :oD Ei sellainen jolle olen yhdentekevä ala kirjoittamaan mitään, mutta sellaisia joille minä olen uhka tai kivi kengässä kirjoittaa noita. :o)
        Heillä ei ole vaan oma pannu kunnossa. :o)


    • Diuts on itäsuomalainen shamaani; se meinaa sitä, että löytyy moniulotteisuutta eikä elämä oo pelkkää pianonkosketinta, mustaa ja valkosta :)

    • Ihan mukava mies. Kiva kun hänenlaisiaan on täällä palstalla! :)

      • Thänks Dino! :o)


    • Täytyy tätimäisesti todeta, että en ymmärrä tällaisia aloituksia. Tehdä analyysia ventovieraasta ihmisestä. Ilmeisesti jonkun käsitys hyvästä viihteestä on tämmöinen luun heittäminen kaluttavaksi. Itse en niin lämpene tämän kaltaisille jutuille.

      Ymmärrän sen, että haluaa tehdä aloituksia itseä kiinnostavista asioista ja tekee niitä sitten siitä näkökulmasta.

      • No mua ei henkkoht haittaa. Otan positiiviset avosylin vastaan, ne on huikeita ja jos joku sanoo jotain poikittaista, niin hänellähän se ongelma on... :oD Ei minulla. :oD

        Mutta ei näitä kaikki siedä.... Että voishan täällä keskittyä asioihin, eikä henkilöihin niiden takana... :o) Totta sinäänsä. :o)


      • Disse kirjoitti:

        No mua ei henkkoht haittaa. Otan positiiviset avosylin vastaan, ne on huikeita ja jos joku sanoo jotain poikittaista, niin hänellähän se ongelma on... :oD Ei minulla. :oD

        Mutta ei näitä kaikki siedä.... Että voishan täällä keskittyä asioihin, eikä henkilöihin niiden takana... :o) Totta sinäänsä. :o)

        Ymmärrän ettei sinua haittaa. Kuitenkin on mielestäni kyse taas niistä arvoista. Mitä hyväksymme noin yleisemmin ja mitä ei. Tämän tapaiset aloitukset menevät henkilökohtaisuuksiin ja taitaa vissiin olla sääntöjen vastaistakin sellainen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ymmärrän ettei sinua haittaa. Kuitenkin on mielestäni kyse taas niistä arvoista. Mitä hyväksymme noin yleisemmin ja mitä ei. Tämän tapaiset aloitukset menevät henkilökohtaisuuksiin ja taitaa vissiin olla sääntöjen vastaistakin sellainen.

        No jos menis hekilökohtaisuuksiin ja alkais nimiä putoilee, niin sitten, mutta mä oon aika suojattu vielä, enkä mä edes tiedä haittaisko että mut paljastettais? Mitä mulla oiskaan sellaista, mikä täällä ois erityisen negatiivista???

        Mutta eihän tämä ole mikään nimimerkkien katselmussivusto vaan keskustelusivu ja sinkkuudesta.... Vois vaikka ennemmin kysyä, että onko teistä kaikista Dissen tapa elää elämäänsä sinkkumaista? Tms.


      • Disse kirjoitti:

        No jos menis hekilökohtaisuuksiin ja alkais nimiä putoilee, niin sitten, mutta mä oon aika suojattu vielä, enkä mä edes tiedä haittaisko että mut paljastettais? Mitä mulla oiskaan sellaista, mikä täällä ois erityisen negatiivista???

        Mutta eihän tämä ole mikään nimimerkkien katselmussivusto vaan keskustelusivu ja sinkkuudesta.... Vois vaikka ennemmin kysyä, että onko teistä kaikista Dissen tapa elää elämäänsä sinkkumaista? Tms.

        Tarkoitatko, että kommentointi on henkilökohtaista vasta sitten, kun paljastetaan oikea nimi?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkoitatko, että kommentointi on henkilökohtaista vasta sitten, kun paljastetaan oikea nimi?

        Kyllä. Tämä oikeasti on vaan alter ego... Ja siis laillisestikin se on niin. En mä voi tehdä juttua poliisille, missä Disseä vaikka pilkataan kuinka... Ne sanoo, että ota profiili pois ja elä mene enää sivustolle.... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Kyllä. Tämä oikeasti on vaan alter ego... Ja siis laillisestikin se on niin. En mä voi tehdä juttua poliisille, missä Disseä vaikka pilkataan kuinka... Ne sanoo, että ota profiili pois ja elä mene enää sivustolle.... :oD

        Käsittääkseni kiusaaminen on kiusaamista tiesit toisen oikean nimen tai et.
        Itse ajattelen että täällä pätevät ihan samat ihmissuhdelait kuin muuallakin. Ihmiset eivät muutu joksikin epäihmisiksi netin anonymiteesissa. Ihan sama ihminen minä olen täällä palstalla kuin olisin vaikka kahvipöydässä kanssasi ja ihan yhtä ihminen sinäkin olet, tapaan sinut täällä nimettömänä tai kahvilassa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Käsittääkseni kiusaaminen on kiusaamista tiesit toisen oikean nimen tai et.
        Itse ajattelen että täällä pätevät ihan samat ihmissuhdelait kuin muuallakin. Ihmiset eivät muutu joksikin epäihmisiksi netin anonymiteesissa. Ihan sama ihminen minä olen täällä palstalla kuin olisin vaikka kahvipöydässä kanssasi ja ihan yhtä ihminen sinäkin olet, tapaan sinut täällä nimettömänä tai kahvilassa.

        No minä olen huomannut, että näin ei käytännössä ole. Tuollaista voi toivoa, vaalia itse, mutta totuus on muuta.


      • Disse kirjoitti:

        No minä olen huomannut, että näin ei käytännössä ole. Tuollaista voi toivoa, vaalia itse, mutta totuus on muuta.

        Olen vahvasti eri mieltä. Ei tarvitse tietää toisen nimeä voidakseen kiusata tai tulla kiusatuksi.
        Käytännössähän vihapuheitakin syydetään myös nimettömänä ja nimettömille. Ihminen on aina ihminen.


      • Disse kirjoitti:

        No minä olen huomannut, että näin ei käytännössä ole. Tuollaista voi toivoa, vaalia itse, mutta totuus on muuta.

        Olen vahvasti eri mieltä. Ei tarvitse tietää toisen nimeä voidakseen kiusata tai tulla kiusatuksi.
        Käytännössähän vihapuheitakin syydetään myös nimettömänä ja nimettömille. Ihminen on aina ihminen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olen vahvasti eri mieltä. Ei tarvitse tietää toisen nimeä voidakseen kiusata tai tulla kiusatuksi.
        Käytännössähän vihapuheitakin syydetään myös nimettömänä ja nimettömille. Ihminen on aina ihminen.

        Niin kaunis ajatus, mutta käytäntö yhä eri. Minä ainakaan en tappele tuulimyllyjä vastaan. Ennemmin opettelen itse elämään tosielämän kuin haaveen mukaan.


      • Disse kirjoitti:

        Niin kaunis ajatus, mutta käytäntö yhä eri. Minä ainakaan en tappele tuulimyllyjä vastaan. Ennemmin opettelen itse elämään tosielämän kuin haaveen mukaan.

        Ymmärsinköhän minä nyt ajatuksesi oikein...kun muutkin kiusaavat, kiusaaminen on hyväksyttävää?

        Minulla on omat arvoni ja ne pätevät live- elämässä ja täällä netissä. Minun arvoihini ei sovi se, että voin kohdella huonosti ihmistä netissä, koska en tunne häntä.

        Varmasti kaikki se vi.ttuilu ja kiusaaminen, solvaaminen, vihapuhe osaltaan nousee siitä ajatuksesta, että nimettömyyden suojasta voi huudella mitä vaan, mitä ei kasvokkain koskaan tekisi. Ja toisaalta kasvoton ja nimetön ihminen ei ole samanlainen ihminen kuin hän, joka tulee kadulla vastaan.

        Vaikka maailmassa tehdään paljon pahaa, jokainen valitsee kohdallaan tekeekö itse myöskin pahaa, koska muutkin tekevät.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ymmärsinköhän minä nyt ajatuksesi oikein...kun muutkin kiusaavat, kiusaaminen on hyväksyttävää?

        Minulla on omat arvoni ja ne pätevät live- elämässä ja täällä netissä. Minun arvoihini ei sovi se, että voin kohdella huonosti ihmistä netissä, koska en tunne häntä.

        Varmasti kaikki se vi.ttuilu ja kiusaaminen, solvaaminen, vihapuhe osaltaan nousee siitä ajatuksesta, että nimettömyyden suojasta voi huudella mitä vaan, mitä ei kasvokkain koskaan tekisi. Ja toisaalta kasvoton ja nimetön ihminen ei ole samanlainen ihminen kuin hän, joka tulee kadulla vastaan.

        Vaikka maailmassa tehdään paljon pahaa, jokainen valitsee kohdallaan tekeekö itse myöskin pahaa, koska muutkin tekevät.

        Et ymmärtänyt oikein. En minä kiusaamista ole oikeuttanut, mutta niin käy täällä kuitenkin...

        Se on ennemmin niin, että ymmärrä kiusaaminen, elä se ja pärjäät.

        Jos jäät odottamaan hyvää käytöstä tai nyrkki pystyssä sitä vaadit, saat taistella tuulimyllyjä vastaan.

        Täällä osa nauttii toisten ihmisten mollaamisesta, tiettyjen tyyppien alentamisesta jne.

        Nettimaailmaan kannattaa suhtautua toisellatavoin kuin normaaliin elämään. Täällä voi yrittää pitää järjestystä, mutta se ei toimi ja piste.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ymmärsinköhän minä nyt ajatuksesi oikein...kun muutkin kiusaavat, kiusaaminen on hyväksyttävää?

        Minulla on omat arvoni ja ne pätevät live- elämässä ja täällä netissä. Minun arvoihini ei sovi se, että voin kohdella huonosti ihmistä netissä, koska en tunne häntä.

        Varmasti kaikki se vi.ttuilu ja kiusaaminen, solvaaminen, vihapuhe osaltaan nousee siitä ajatuksesta, että nimettömyyden suojasta voi huudella mitä vaan, mitä ei kasvokkain koskaan tekisi. Ja toisaalta kasvoton ja nimetön ihminen ei ole samanlainen ihminen kuin hän, joka tulee kadulla vastaan.

        Vaikka maailmassa tehdään paljon pahaa, jokainen valitsee kohdallaan tekeekö itse myöskin pahaa, koska muutkin tekevät.

        Et ymmärtänyt oikein. En minä kiusaamista ole oikeuttanut, mutta niin käy täällä kuitenkin...

        Se on ennemmin niin, että ymmärrä kiusaaminen, elä se ja pärjäät.

        Jos jäät odottamaan hyvää käytöstä tai nyrkki pystyssä sitä vaadit, saat taistella tuulimyllyjä vastaan.

        Täällä osa nauttii toisten ihmisten mollaamisesta, tiettyjen tyyppien alentamisesta jne.

        Nettimaailmaan kannattaa suhtautua toisellatavoin kuin normaaliin elämään. Täällä voi yrittää pitää järjestystä, mutta se ei toimi ja piste.


      • Disse kirjoitti:

        Et ymmärtänyt oikein. En minä kiusaamista ole oikeuttanut, mutta niin käy täällä kuitenkin...

        Se on ennemmin niin, että ymmärrä kiusaaminen, elä se ja pärjäät.

        Jos jäät odottamaan hyvää käytöstä tai nyrkki pystyssä sitä vaadit, saat taistella tuulimyllyjä vastaan.

        Täällä osa nauttii toisten ihmisten mollaamisesta, tiettyjen tyyppien alentamisesta jne.

        Nettimaailmaan kannattaa suhtautua toisellatavoin kuin normaaliin elämään. Täällä voi yrittää pitää järjestystä, mutta se ei toimi ja piste.

        Eli huonoon käytökseen ei saa puuttua, pitää kestää, koska se on realismia?

        Ja kuten sanoin, on kyse siitä miten sinä ja minä valitsemme , kun kohtaamme toisia ihmisiä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eli huonoon käytökseen ei saa puuttua, pitää kestää, koska se on realismia?

        Ja kuten sanoin, on kyse siitä miten sinä ja minä valitsemme , kun kohtaamme toisia ihmisiä.

        No mä en yleensä vastaa tälläsiin kyselyihin, jos mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa tyypistä, jos on, niin miksi en sanois?

        Ja miksikäs ei voi puuttua ja sanoa.... mutta mitä sitten? 🤷‍♂️

        Tulee mieleen tämä pätkä...

        https://youtu.be/4dKf6DRV4Q4

        Niin, että mitä sitten? Ihan sama juttu....


      • Disse kirjoitti:

        No mä en yleensä vastaa tälläsiin kyselyihin, jos mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa tyypistä, jos on, niin miksi en sanois?

        Ja miksikäs ei voi puuttua ja sanoa.... mutta mitä sitten? 🤷‍♂️

        Tulee mieleen tämä pätkä...

        https://youtu.be/4dKf6DRV4Q4

        Niin, että mitä sitten? Ihan sama juttu....

        Jep. Toimimme arvojemme mukaan...


    • Anonyymi

      Empaattinen ja keskustelemaan kykenevä mies. Kova touhuilemaan kaikenlaista ja ennenkaikkea touhuilee lasten kanssa. Monet saisivat ottaa mallia :) turhaan haukutaan täällä palstalla.. No se meillä on yhteistä et ollaan savosta kotoisin:D Jos oisin pikkusen nuorempi niin hakisin pois kuleksimasta :D

      • Hahhah... Poimisit kuin marjan! :oD Loistava kommentti. On täällä savossa vaan lupsakkaa väkeä... :o)


      • Anonyymi

        Tiedät kai miten somessa esitetään asiat aina parhain päin.
        Otetaan kuva faceen kun käydään lenkillä..vaikka se olisi ainut kerta vuoden aikana. etc etc..


    • Disserentti on vaatimaton mies, ei tee itsestään mitenkään erityistä numeroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3131
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      169
      2273
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2009
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1437
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1334
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1251
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1113
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe