Olenko päästäni vialla?

Anonyymi

Menimme avioon suhteellisen lyhyen seurustelun jälkeen kypsemmällä iällä. Rakastuneena kysyin laittaako meistä otetun epävirallisen kuvan fb:iin, itse en siellä olekkaan. Vastasi että kuvittele nyt sitten kaikki näkisivät kuvasi..ei hän laita kuvia sinne. Minulle tuli hirveän paha olo että häpeääkö minua ja olenko niin ruma. Asia vaivaa ajoittain, olen ilmeisen huonolla itsetunnolla valitettavasti eikä elämän kovat kolhut vuosien saatossa ole sitä vahvistaneet. Ei minua ole koskaan sanottu rumaksi päinvastoin.
Olenko siis hullu kun asia vaivaa ja kärvistelen välillä.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sinne mitään kuvaa pitää ylipäänsä laittaa? Sanoisin, että kumppanisi on harvinaisen järkevä, kun ei naaman kuvia sinne laita.

• Anonyymi

Se vastaus hämmensi; kaikki näkisivät kuvasi! Näkeehän ihmiset minut joka paikassa missä olen muiden joukossa, normaali ulkonäöltäni olen. Liki 3 milj suomalaista on kuvallaan ja nimellään fb:ssa.
      Tämä synnytti minussa reaktion.

• Anonyymi

Jos jo tuollaiset pikkujutut häiritsee, niin ei jatkoon parisuhteessa. Nurkan takana odottaa isompaa, josta voit kilahtaa.

• Anonyymi

***"Liki 3 milj suomalaista on kuvallaan ja nimellään fb:ssa."***

Minä en naamakirjassa ole enkä tunne mitään tarvettakaan siihen. Tämä menee jo tasolle missä 20 biljoonaa kärpästä ei voi olla väärässä, joten syö sinäkin sontaa....

• Luultavasti olet niin edullisen näköinen, ettei ole syytä kasvattaa mahdollisuutta, että hän menettää sinut.

• Anonyymi

En ymmärrä et pitäis yleensä laittaa kuvaa johonkin muiden töllisteltäväksi. Vaimonikin on aina se joka haluaa jos jostakin kuvaa ja yrittää myös saada mut näkyville. Siis lähes kaikesta napsii, sanoin kerran et koskas otat meidän seksiaktista kuvaa, no siitä vaimo suuttu.

• Anonyymi

Tällaiset ovat korvien välissä kun kokee itsensä rumaksi tai pelkää sitä. Eräs nuori nainen aikoinaan oli hirveän masentunut kun on niin ruma ja todellisuudessa hän oli kaunis jonka muutkin aina huomasivat.
      Heikko itsetunto on melkoinen voimavarojen syöjä..joten aloittajana olen sitä mieltä että päässäni viiraa. :D

• Anonyymi

Ei voi laittaa kuvaa näkyviin. Siitähän salanaiset riemastuisi ja lopettaisivat salasuhteet.

• Anonyymi

Ei voi laittaa kuvaa, koska joku ihanampi nainen saattaa ottaa yhteyttä vaikka jo huomenna.

• Anonyymi

Eikös yleensä rakastuneet miehet halua esitella naistaan muillekin.

• Anonyymi

Minusta on ihanaa olla vihdoin suhteessa, jossa kaikki on kunnossa. Ex-suomivaimo ei edes kelpuuttanut fb kaveriksi. No syykin selvisi lopulta...

Enää ei tarvitse miettiä pettääkö, valehteleeko, syylistääkö, pihtaako, häpeääkö, rakkaani.

On vain paljon rakkautta. Jokainen päivä on hyvä osoittaa ja saada rakkautta.
      Jos rakkaani keksii jonkin tavan osoittaa rakkautta, tekee sen empimättä. Hänellä on todella vilkas mielikuvitus.

Toivottavasti aloittaja tekee oikeat johtopäätökset

• Anonyymi

Varmaan häpeää, heitä mies mäkeen ei rakasta sinua.

• Anonyymi

On todella pateettista kuinka paljon sinä sallit virtuaalisuuden vaikuttaa elämässäsi. Voi tyttöpoloinen!

• Anonyymi

Ihmettelisin tuota minäkin. Aika outo kommentti mieheltäsi, jos hän kuitenkin itse siellä on. Haluaa esiintyä yksin aivan kuin kumppania ei olisikaan. Alapa sinäkin käyttämään naamakirjaa ja laittele sinne kuvia vain itsestäsi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe