En löydä netistä enkä itseltä em. reseptiä, jossa ei olisi omenoiden lisäksi noita jokapaikan kaurahiutaleita ! Olisiko jollakin antaa resepti ? Kiitos !
Vastaukset 3
- Anonyymi
Laita kaurahiutaleiden tilalle mantelilastut.
- Anonyymi
Siis kokonaiset omenat karat poistettuina vuokaan, siirappia kolo täyteen, päälle voita nokare ja 225 asteiseen uuniin aluksi noin kymmeneksi minuutiksi, kääntäen, pohjalle kertynyttä sokerivoi-lientä päälle lusikoiden ja toinen kymmenen minsaa uunissa tai kunnes kypsän pehmeitä.
Nautitaan vanilja-kastikkeen tai -jäätelön kera.- Anonyymi
Ihan samaa olin ehdottamassa. Mikä tuo kaurahiutale juttu on? T: ribseistä katkera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493