Raamattu sanoo suoraan ettei Jumalattomalla ole rauhaa. Itsestäni muistan ja ymmärrän että se rauha, joka minulta puuttui oli Pyhän Hengen, Jumalan jatkuvasti vaikuttava rauha.
Sen näki ulospäin levottomuutena, kuuli puheistani, että sydän oli levottomuuden vaivaama.
Saako jumalattomalle
toivottaa/toivoa Jumalan armoa ja rauhaa? Raamatun tarkka siteeraus? Eli jae/jakeet?
Oma käsitykseni on että saa mutta KAIPAAN IHANASTI viisaamman pään kannanottoa, koska en osaa asiaa kuitenkaan perustella.Kuuluuko/kuuluisiko Jumalan rauha myöskin jumalattomalle, joka pilkkaa Jumalan Pyhää Henkeä? Mikä on Pyhän Hengen pilkkaamista? Lopun aikoina ovat tulleet pilkkaajat kun Jumalan pilkkalaki kumottiin. Sen profetian katson toteutuneeksi.
Mulla on hyvä olla. Pyhä Henki pitää tasapainoisena ja iloisena. Olen saanut kärsiäkin paljon.Ihan jees kombinaatio kun Jumala lohduttaa ja saa hymyilemään tässä pahassa ajassa, joka pahentuu entisestään.
CH52cm
Jumalan armoa ja rauhaa tahdon toivottaa
4
<50
Vastaukset
Heh. Tällä näyt vähemmän rauhallisena.
Itse koin täydellisen rauhan ja onnen, kun lopetin uskomasta.- Anonyymi
Olitko koskaan onnellinen uskossaollessasi?
Miksi uskosta luopiouduttuasi koit täydellistä onnea ja rauhaa?
- Anonyymi
Jos on aito hyvä olo niin se on kai vähemmistöjen olotilaa.
Suomessa riivatuille annetaan psyukelääkettä masennukseen, jonka riivaajat saa aikaan jumalattomalle kansanosalle?
Näitä riivattuja sanotaan myös vastuuvapaiksi eikä laiteta vankilaan? Itse näen että Pyhän Hengen pilkka on ennemminkin asenne. Pyhän Hengen pilkkaan syyllistynyt ihminen on kääntänyt selkänsä Jumalalle täysin ja lopullisesti. Hänen asenne Jumalaa kohtaan on täysin kielteinen ja välinpitämätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438