Raamattu sanoo suoraan ettei Jumalattomalla ole rauhaa. Itsestäni muistan ja ymmärrän että se rauha, joka minulta puuttui oli Pyhän Hengen, Jumalan jatkuvasti vaikuttava rauha.
Sen näki ulospäin levottomuutena, kuuli puheistani, että sydän oli levottomuuden vaivaama.
Saako jumalattomalle
toivottaa/toivoa Jumalan armoa ja rauhaa? Raamatun tarkka siteeraus? Eli jae/jakeet?
Oma käsitykseni on että saa mutta KAIPAAN IHANASTI viisaamman pään kannanottoa, koska en osaa asiaa kuitenkaan perustella.Kuuluuko/kuuluisiko Jumalan rauha myöskin jumalattomalle, joka pilkkaa Jumalan Pyhää Henkeä? Mikä on Pyhän Hengen pilkkaamista? Lopun aikoina ovat tulleet pilkkaajat kun Jumalan pilkkalaki kumottiin. Sen profetian katson toteutuneeksi.
Mulla on hyvä olla. Pyhä Henki pitää tasapainoisena ja iloisena. Olen saanut kärsiäkin paljon.Ihan jees kombinaatio kun Jumala lohduttaa ja saa hymyilemään tässä pahassa ajassa, joka pahentuu entisestään.
CH52cm
Jumalan armoa ja rauhaa tahdon toivottaa
4
<50
Vastaukset
Heh. Tällä näyt vähemmän rauhallisena.
Itse koin täydellisen rauhan ja onnen, kun lopetin uskomasta.- Anonyymi
Olitko koskaan onnellinen uskossaollessasi?
Miksi uskosta luopiouduttuasi koit täydellistä onnea ja rauhaa?
- Anonyymi
Jos on aito hyvä olo niin se on kai vähemmistöjen olotilaa.
Suomessa riivatuille annetaan psyukelääkettä masennukseen, jonka riivaajat saa aikaan jumalattomalle kansanosalle?
Näitä riivattuja sanotaan myös vastuuvapaiksi eikä laiteta vankilaan? Itse näen että Pyhän Hengen pilkka on ennemminkin asenne. Pyhän Hengen pilkkaan syyllistynyt ihminen on kääntänyt selkänsä Jumalalle täysin ja lopullisesti. Hänen asenne Jumalaa kohtaan on täysin kielteinen ja välinpitämätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185