Jos ajatellaan ihmisenaiheuttaman ilmastonmuutokseen uskovaisten olevan globaali maailmaneduskunta, niin oppositio alkaa saamaan näkyvyttä, eikä kukaan voi oikeastaan enää nimittää meitä denialiteiksi saattamatta itseään naurunalisiksi.
https://yle.fi/uutiset/3-11019130
Politiikan väline hiipuu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas tosiaan poikkeuksellisen erilainen teksti ylellä.
Ja vielä harvinaisen totuudenmukainen.
Toki vihertrollit oli heti kuorossa kommentoimassa. Aika erikoista "ajattelua".
Puhtaalla ilmalla tai vedellä ei siis ole mitään arvoa.
Hohhoijaa.- Anonyymi
Jönssologian tohtorin mukaan hiilidioksidi ilmassa tai vedessä tekee siitä likaista.
Tiedemiesten mukaan se on elämää ylläpitävä kaasu.
Ilman sitä ei olisi yhteyttäviä kasveja, ei kasveja syövää eläinkuntaa, eikä niitä syöviä lihansyöjiä. Jotain bakteerityyppistä voisi ehkä olla likaamassa ilmakehää ja meriä. - Anonyymi
Joko myönnät paniikinlietsonnan, väärän tieteen, liioittelun, tilastojen tarkoituksellisen manipuloinnin, ja ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen liittyvän yhteen tavalla jota voisi luonnehtia yhteen sanomalla, mopo on karannut käsistä.
- Anonyymi
"Olen itse taipuvainen ajattelemaan, että luonnonolosuhteet ovat jo alkaneet asettaa rajoja ihmispopulaation kasvulle.
Kun väki vähenee, pidot paranee.
Nyt uhkaavaksi koettu ilmastonmuutos sopeutumishaasteineen saattaakin paljastua onnekkaaksi tekijäksi, joka pysäyttää ja kääntää laskuun väestönkasvun".
Asian ytimessä ollaan.- Anonyymi
Fossiilipolttoaineiden käyttö on mahdollistanut väestöräjähdyksen. Siitä näkökulmasta nollapäästöisyys on erittäin kova haste.
Fossiilipolttoainineet loppuvat nykykulutuksellakin 50 - 150 vuoden kuluessa. Tämä ratkaisee myös päästöongelman - ehkä liian myöhään.
Lämpenemisen seurausten lisäksi fossiilienergian loppuminen aiheuttaa valtavat ongelmat, kun otetaan huomioon, että väkiluku kasvaa nykyisestä vielä ainakin muutamalla miljardilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fossiilipolttoaineiden käyttö on mahdollistanut väestöräjähdyksen. Siitä näkökulmasta nollapäästöisyys on erittäin kova haste.
Fossiilipolttoainineet loppuvat nykykulutuksellakin 50 - 150 vuoden kuluessa. Tämä ratkaisee myös päästöongelman - ehkä liian myöhään.
Lämpenemisen seurausten lisäksi fossiilienergian loppuminen aiheuttaa valtavat ongelmat, kun otetaan huomioon, että väkiluku kasvaa nykyisestä vielä ainakin muutamalla miljardilla.0 päästöt tai miinuspäästöihin päästään vain kun keksitään uusia kompensaatiokienoja. Niiden tarkat matemaattiset ja fysikaaliset faktat tosian saattaa olla vaikeasti määriteltävissä, mutta uskon että poliittisesti korrketeja lukuja löydetään.
Saattaa olla niinkin että ns kompensaatiosta tulee uusi poliittinen ja taloudellinen hirmu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344