Kävin mensan testissä ja sain maksimituloksen. Liityn mensaan, jos löytyy yksikin hyvä syy liittyä. Mikään oman älykkyytensä korostaminen ei kiinnosta.
Miksi mensaan kannattaisi liittyä?
19
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat maksimituloksella?
- Anonyymi
Suurin testin antama tulos. Testi ei edes kyennyt mittaamaan älykkyyttäni tarkasti. Älykkyysosamäärä: 135
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin testin antama tulos. Testi ei edes kyennyt mittaamaan älykkyyttäni tarkasti. Älykkyysosamäärä: 135
Ai mensan jäseneksi kelpaava kyselee suomi24.ssä että miksi pitäisi liittyä. Höpö höpö, sait alle 90
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mensan jäseneksi kelpaava kyselee suomi24.ssä että miksi pitäisi liittyä. Höpö höpö, sait alle 90
Minä sain 80 eikä suostunut lähettämään muuta kun pyynnöstäni.
- Anonyymi
Ei Mensan-testistä voi saada maksimitulosta. Ainoastaan minimituloksen. Eihän sitä nyt muuten Mensaan pääsisi ! Kässääx.
- Anonyymi
Minä sain niin minimi tuloksen ettei suostuneet, kun pyydettäessä laskemaan.
- Anonyymi
Olet väärässä. Tuloksella on maksimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Tuloksella on maksimi.
No, mikä se maksimitulos sitten on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain niin minimi tuloksen ettei suostuneet, kun pyydettäessä laskemaan.
Olisit pyytänyt sain hienon diplomin 80.
- Anonyymi
Kannattaa liittyä kirkkoon, kiitos jeesus kiitos kiitos.
- Anonyymi
Parasta Mensassa ovat kiinnostavat tapahtumat. Pääkaupunkiseudussa on noin 65 Mensa-tapahtumaa vuodessa. Niissä on hyvin valinnanvaraa, siis keskenään hyvin erilaisia tilaisuuksia.
Monilla muillakin paikkakunnilla Suomessa on Mensa-tapahtumia. Olin Euroopan Mensan kokouksessa kesällä Belgiassa ja viettämäss toisessa Mensa-tapahtumassa uutta vuotta Ranskassa.
Osallistujien kanssa on helppo ja hauska keskustella ja aiheet ovat kiinnostavia, oli maa mikä hyvänsä,- Anonyymi
Saiko juomat kanssa.
- Anonyymi
Liityin saadakseni Mensalainen-lehden ja näyttääkseni työttömyystoimiston nuijille, etten ole ääliö, vaikka olen työtön. Harmi vaan, ettei yksikään lehti ole tullut normaalissa ajassa. Joulukuun 27. päivä ilmestyi viime vuoden viimeinen numero, mutta eipä ole vieläkään kolahtanut postiluukkuun. Kai se postittaminen on niin aikaavievää, tai ei viitsitä, yritetään saada kaikki lukemaan vain digilehteä. Tai sitten posti on tajuttoman hidas.
Joskus voisi tosiaan käydä tilaisuuksissa, jos joskus sattuisi joku mielenkiintoinen aihe. En mitään mölkkyä mene pelaamaan enkä juomaan kaljaa jonnekin kuppilaan. Kaipaan kyllä sitä, että pystyy puhumaan mistä tahansa ilman, että tarvitsee koko ajan selittää. Perustella kyllä on mukava, ja pohtia monelta puolelta, mutta tavisten möläyksiin on raskasta aina olla selittämässä ja rautalangasta vääntämässä.
Kyllä minusta on ollut mukava tietää oma älykkyysosamääräni. Tiesin jo lapsena olevani nokkela, mutta en tajunnut, miten paljon. Sisko sitten patisti kanssaan testiin. Mielelläni meninkin. Pääsin läpi, hän ei.- Anonyymi
Testistä pitää saada niin huono tulos, että pääsee eläkkeelle.
Mölkky on kuntoutujien peli.
- Anonyymi
Jos aloittaja olisi oikeasti älykäs, hän tietäisi jo syyt liittyä tai olla liittymättä mensaan, eikä esittäisi varsin alkeellista kysymystä Suomi24:ssä. Aloittaja ei edes tiedä, mitä Suomen Mensa ry. on, mitä se tekee, tavoitteet, hyödyt, toiminta jne., mutta kiteyttää näkemyksiään ajatukseen "mikään oman älykkyytensä korostaminen ei kiinnosta". Jo tämän perusteella aloittajan ÄO vaikuttaa olevan luokkaa 90-100.
- Anonyymi
Onhan se ylempi kun minun 80, mutta miksi nettitesti antaa 120.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ylempi kun minun 80, mutta miksi nettitesti antaa 120.
120 on nettitestien antama minimi.
- Anonyymi
Liity mieluummin demareihin.
Tyhmä paljon työtä tekee, viisas elelee tyhmän verorahoilla. - Anonyymi
Oma ÄO:ni on 12304809543. Tiedän kaikesta kaiken, koska MINÄ luon tiedon! Kysyttävää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786