Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tarvitseeko 11vuotiaan laihduttaa

Hei! Oon pitkään aikaan miettiny kannattaisko miun alkaa laihduttaa oon siis 11vuotias ja painan 39kiloa oon 152cm jos joillain on vinkkejä laihduttamiseen otan ne mielelläni vastaan kiitos :3

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä 11-vuotiaan ei tarvitse laihduttaa, eikä se kai ole kovin terveellistäkään noin nuorena.
      Ennemminkin kannattaa kiinnittää huomiota ruokavalioon, syödä terveellisesti, jättää ylimääräiset sokerit pois.
      Ja nuo mitat jotka olit laittanut tuohon niin ei ole tarpeellistakaan laihduttaa.
      Mistä olet saanut päähäsi ajatuksen laihduttamisesta?

    • Anonyymi

      Tarvitsen hyvää ravintoa, joka rakentaa kehoasi ja antaa energiaa.
      Tarvitset päivittäistä liikuntaa, että aivot toimivat koulussa stressissä.
      Tarvitset unta, että kehosi latautuu voimalla.
      Tarvitset kiinnostavan harrastuksen, joka sinua kehittää.
      Tarvitset rakentavia ystäviä, joihin voit luottaa.
      Olet hyvässä kunnossa nyt, joten älä pilaa kehoasi väärällä elämäntavalla!
      Et tarvitse sokeria, valkoista jauhoa lohdutussyömisiin.
      Et tarvitse mitään alkoholipitoisia juoma ollaksesi iloinen.

    • Anonyymi

      Laihduta ihmeessä :3

      • Anonyymi

        unohdin sanoo että hyvä tapa laihduttaa on että syö joka toinen päivä


      • Anonyymi

        Sinulla se näyttää ongelmia olevan.


    • Anonyymi

      Tylsä vitsi!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe