Oon vasta kohta 31-vuotias ja mietin jo että kuinka mulle sitten käy kun kuolen kun mulla ei ole elossa olevia läheisiä eikä tule olemaan jälkikasvuakaan. Kuka sitten sulkee kaikki mun pankkitilit, puhelinliittymän, poistaa mut sosiaalisesta mediasta jos satu siellä olemaan.
Kuka järjestää mulle hautajaiset vai käykö niin että mätänen omaan kerrostalokopperooni kunnes joku naapuri tekee ilmoituksen huoltomiehelle kuvottavasta ruumiinhajusta ja vasta sitten löydetään kun on puoli vuotta ollut kuolleena omassa asunnossaan. Jos nyt edes elän vanhaksi kun olen usein ajatellut tekeväni itsemurhan ennenkuin ehdin vanhentua. Enpä keksi montaakaan hyvää syytä miksi kannattaisi elää vanhaksi kun ei saa naista, seksiä eikä perheen perustaminenkaan ole suunnitelmissa, töissä ei huvita käydä kun ole mitään motivaatiota sellaiseen jne.
KilttiMies89
Mietin jo kuolemaani
56
189
Vastaukset
- Anonyymi
Siis on vielä elossa olevia läheisiä mutta ei ole enää silloin kun olen joku 80-vuotias jos on edes mahdollista että elän niin vanhaksi.
Muutenkin olen masentunut enkä jaksa huolehtia mistään omista asioistani, dokaan vaan ja oon tietokoneella niin eipä ole hääppöinen tulevaisuus tiedossa. Jopa kaupassa käyminenkin meinaa olla liian vaikeaa tässä mielentilassa ja masennuksessa.
KilttiMies89- Anonyymi
Etkö ole vieläkään saanut naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole vieläkään saanut naista?
En, olisiko pitänyt?
- Anonyymi
Muutenkin elämä on ihan paska reissu kun ei saa naisia eikä seksiä. Eikös se ole elämän tarkoitus naida ja/tai lisääntyä. Kaikki muu on loppujen lopuksi turhaa. Vaikka itse en kyllä lapsia halua voin sanoa ihan suoraan että inhoan lapsia ja toivoisin ettei minuakaan olisi koskaan tehty kärsimään tähän maailmaan.
KilttiMies89- Anonyymi
Oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen joskus myöhemminkin löytämään. Ei kannata turhaan stressata noin paljoa siitä sinkkuudesta, kun onhan sitä elämässä paljon kaikkia muitakin iloja joista nauttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vielä nuori mies, niin ehdit kyllä oikein hyvin sen naisen joskus myöhemminkin löytämään. Ei kannata turhaan stressata noin paljoa siitä sinkkuudesta, kun onhan sitä elämässä paljon kaikkia muitakin iloja joista nauttia.
Seksi on yliarvostettua,tulet sen kyllä huomaamaan,jos yhtävanhaksi elät kuin minä.
- Anonyymi
No kai mutkin joku johonkin kuoppaan heittää aikanaan kun löytää mun mädäntyneen ruumiin jostakin.
KilttiMies89 - Anonyymi
Onkai niitä kaikkia palvelutaloja mutta en mä semmosessa halua asua!!!
KilttiMies89 No oikeastaan onko sillä sinulle hirvesti väliä? Eikös kaikki tuollainen kuoleman jälkeen ole ihan se ja sama?
Mun sisko välillä soittaa, kun se on menossa johonkin mestaan, missä se on tavallaan yksin, tai muutenkin se pitää yhteyksiä ja sanoo, että hyvä tietää, että ei jää sit mihinkään notkumaan viikoiks, jos käy jotain... Se kyllä on ihan elinvoimanen ja elelee siihen malliin, että haluaakin pitää yhteyksiä muihin ihmisiin. Eikä se ole kenenkään kanssa ollut pitkään aikaan parisuhteessa. Kuulemma on jo oppinut elämään niin paljon yksin, että ei halua miestä elämäänsä.
Eno taas ei liioin pitele yhteyksiä kehenkään, jos ei sitten tarvitse apua jossain...Hän tykkää ollakin yksin ja asuu maaseudulla omakotitalossa yksin. Hänkin vaikuttaa varsin onnelliselle tilanteeseen. Ei hän kenenkään kanssa ole ollut ikänänsä parisuhteessa... En ainakaan minä ole kuullut...
Voisiko sinullekin tulla mieleen ensin vaikka joku pienempi toive toteuttaa? Koitat vaikka löytää jonkun kaverin, tai harrastuksen itsellesi....Sellainen voisi jeesiä saamaan mielekkyyttä muuhunkin elämään....Dokaaminen ei johdu kurjasta elämäntilanteesta vaan geeneistä. Niistä puolet on peritty isältä, puolet äidiltä. Jos sattuu sopiva kombinaatio, seurauksena on alkoholismi. Ilmiasuiselta alkoholismilta ei tällöin voi välttyä yhteiskunnassamme, sillä lähes kaikki ovat kokeilleet alkoholin vaikutusta.
- Anonyymi
Äitillä ainakin on alko-ongelma eikä isäkään varsinaisesti kuppiin sylje vaikka mikään alkoholisti olekkaan.
KilttiMies89- Anonyymi
Vanhemmat on jo aika vanhoja ja sairaita niin väkisinkin alkaa miettiä tulevaisuuttaan etenkin kun ei ole edes sisaruksia.
KilttiMies89
- Anonyymi
Eiköhän se että talkkari löytää muumioituneena ole aika todennäköistä. Toki sitä ennen voi tehdä kuin vaikka jotkut intiaanit aikoinaan, että lähteä kulkemaan kun aattelee että on aika lähteä. Jonnekin siitä sitten kupsahtaa ja on muiden riesa.
- Anonyymi
Nämä eivät ikinä lähde yksinj vaan kostsakseen yhteiskunnasn epäkohtia yrittävät räjäyttää mahdollisimman monia mukana aina. Kaikki kansanedustajat eli lusmut voisi räjäyttää samalla ;D
Pystyn tavoittamaan ajatuksesi. Itsekin olen 31-vuotias. Mieli on aina päin vittua; Varsinkin nyt kun on lääkekokeiluja. Mieli tekisi luovuttaa ja ampua pää irti haulikolla. En kuitenkaan tapa itseäni periaatteestakaan. Näytän kohtalolle kesaria ja sitkuttelen hengissä vaikka pää kainalossa 🤬
Mahtavaa niin sinun pitää, odotan sinun jalkapallo joukkuetta tai jääkiekkojoukkuetta kaverikseni.
Jos kaikki oikein menee.valtakunta kirjoitti:
Mahtavaa niin sinun pitää, odotan sinun jalkapallo joukkuetta tai jääkiekkojoukkuetta kaverikseni.
Jos kaikki oikein menee.Haha, en selviäisi niin monen kanssa. Kaksi riittäisi minulle.
Partakaweri kirjoitti:
Haha, en selviäisi niin monen kanssa. Kaksi riittäisi minulle.
jahas. Uskon että mieli muuttuu.
Partakaweri kirjoitti:
Haha, en selviäisi niin monen kanssa. Kaksi riittäisi minulle.
🤒 Ikävästä kaipauksesta.
- Anonyymi
Kolmekymppisenä voi vielä yrittää panostaa asioihin, ootas vielä kymmenen vuotta niin sitten on huomattavasti vaikeampaa jollei mahdotonta.
Ite tässä on nelikymppinen ilman yhtäkään sukulaista, kavereitaka muutama muttei yhtään sellaista joka kyläilisi, ei oo töitäkään minne menisi. Niin jos tässä nyt saisi jonkun laakin tms. niin ehkä sitten kun vuokrat jäisivät pystyyn talkkari löytäisi.- Anonyymi
No äkkiäkös tuo 10 vuotta elämästä kuluu. Tuntuu että siitäkin on vasta pieni hetki kun täytin 18 ja kohta täytän jo 31 ja käytännössä koko parhaan ajan elämästä on kamppaillut erilaisten mielenterveys ongelmien kanssa.
Aika menee vuosi vuodelta aina vain nopeammin ja lopulta huomaa että koko elämä menny hukkaan kun ei ole saanut naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No äkkiäkös tuo 10 vuotta elämästä kuluu. Tuntuu että siitäkin on vasta pieni hetki kun täytin 18 ja kohta täytän jo 31 ja käytännössä koko parhaan ajan elämästä on kamppaillut erilaisten mielenterveys ongelmien kanssa.
Aika menee vuosi vuodelta aina vain nopeammin ja lopulta huomaa että koko elämä menny hukkaan kun ei ole saanut naisia.Ei nainen todellakaan ole mikään elämän täyttymys jollei muutenkaan osaa itse elää, elää taas voi ilman naistakin, monesti jopa paremminkin. Pitäisi tajuta että itse on omasta elämisestään vastuussa, ei muut.
- Anonyymi
No, kuoltuasi olet kuollut. Ei sen jälkeen noilla asioilla ole mitään merkitystä,
- Anonyymi
Kuollessaan voi olla silloin iloinen siitä jos on vaikka 1000 ihmistä on räjäyttänyt mukanaan, kuolee iloisin mielin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuollessaan voi olla silloin iloinen siitä jos on vaikka 1000 ihmistä on räjäyttänyt mukanaan, kuolee iloisin mielin :D
En ymmärrä ,mitä iloa siitä muka on ,että aiheuttaa muitten kuoleman,suuren häpeän ennemminkin.Nuorena on turhaa tuskailla tulevaisuuttaan,mitä kukaan ei voi tietää.
- Anonyymi
Tasan eivät käy onnen lahjat, sillä mä olisin tyytyväinen päästessäni irti tästä aviohelvetistä. :D
Miksi tekisit niin, ei ole järkevää. Käy hakemassa sitä apua että saat oikean tuen .
- Anonyymi
Niin se on yksin sitä kuolee ja mätänee. Kävispä vielä niin että kun kävelee jossain metsässä niin saa sydärin ja kuolee ja kukaan ei koskaan löydä minua se olisi hieno juttu. On tää elämä aika turhaa koska ei saa naista eikä rakkautta. Ihan paska elämä on enkä nykyään välitä mistään, heitän roskatkin maahan ja jäteastiaan heitin vanhan tieokoneeni myö ja muuta roskaa.
- Anonyymi
Toivon mukaan ehdin tuhlaamaan rahani ennen kun kuolen mutta olen tehnyt testamentin jos sitä vaikka kuolee huomenna ei sitä koskaan tiedä. Rahat menee valtiolle muuten jos ei testamenttiä tee.
- Anonyymi
Pitäis varmaan alkaa tuhlaamaan rahaa kunnolla maksullisiin naisiin kun ei siitä voi olla varma koska täältä kukakin lähtee. En varmaan halua luovuttaa rahojani Suomen valtiolle varsinkaan kun täällä ei tehdä mun arvojeni mukaista politiikkaa.
KilttiMies89
- Anonyymi
Maksullisiin kannattaa mennä. Piristää kummasti elämää. Tee kerrankin jotain itsesi vuoksi, pidä hauskaa avoimin mielin ja hommaa se maksullinen. Mitä vitun väliä jos rahaa menee tonni tai kaks. Ota maksu nainen, mene sen kanssa hienoon hotelliin yöksi, ottakaa drinkkiä ja pidä hauskaa.
- Anonyymi
Vähä sama fiilis, masentunut yli 30 mies, joka ei halua lapsia ja perhettä, mutta ei saa naista, 2 kertaa seurustellu, mutta kaipais seksiä ja läheisyyttä, tuntuu että ei oo mitää väliä enää. töitä tekee välillä, sit on yksinäinen erakko, nii erilainen kun muut, persoona on epävakaa, ja ties ketää ei kiinnosta, välillä miettii miks just mun piti syntyä ja kärsiä tähän maailmaan, kun oon ihan omasta mielestä komee, mut en saa naista.
- Anonyymi
Mietin itsekki kohta maksullista naista.
- Anonyymi
Aika vaikeeta tässä on elämä ilman naista, kun jatkuvasti itse kiinnostuu naisista ja ei saa mitää aloitteita, naiset eivät kehu ei katso päälle ei mitää. ihanko joku ufo toiselta planeetalta, mutta tähän jo tottunut, onneks on ees töitä, ja sit välillä käy baariski.
- Anonyymi
99% miehistä ei saa aloitteita tai kehuja, että älä nyt sen takia ala mitään manifestia kirjoittamaan koska olet aivan normaali.
- Anonyymi
Ei ole meikäläiselläkään läheisiä veljen lisäksi. Muutama serkku on, mutta ovat senverran harvoin yhteyksissä, että meikäläinen löydetään sitten kotoa kuolleena ja lahonneena, jollei kukaan aikaisemmin kiinnitä huomiota, kun postilaatikko pursuaa postia kadulle.
Siksi postilaatikossa ei ole kylttiä "ei mainoksia"
Kyllähän suomessa pitäisi olla joku systeemi, että jos vaikka on laskut maksamatta viikkoja, jos laskut on aina maksettu ajallaan.
Että lähetettäisiin viranomainen katsomaan, että onko ihminen elossa.
Mutta lähetetään vaan perintäkirjeitä toisensa perään vuosikausia, eikä selvitetä, onko ihminen edes hengissä.
t. Ruma mies - Anonyymi
Tiedätkö ap, että on ihan luonnollista miettiä kuolemaa ja jossain vaiheessa pelätäkin kuolemaa. Ei se, että naisen löydät poista sitä mahdollisuutta, että se nainen, vaikka omis nuorempi ettei se vois kuolla ennen sua. Mun mummot eli vanhemmiksi kuin puolisonsa ja varsinkin toinen kun eli huomattavan vanhaks kärsi kovasti oman ikästensä seuran (siis niiden jotka ajelee vielä jokseenkin täysillä) puutteesta, vaikka me lapsen lapset ja jopa japsen lapsen lapset kävi siellä paljon. Mulla itellä ei oo mikään pitkä ikä itsestään tavoitteena. Haluisin pysyä terveenä ja toisaalta pitäis muistaa elää joka päivä eilä uhrata kaikkea työlle ym.
- Anonyymi
Kattelin tässä Death clockia , sen mukaan lähtö tulee 5/12 -2022
- Anonyymi
Tuota voi muuttaa jos salamurhaaja on, mielensä mukaan tuota aikaa :D
- Anonyymi
Arvaamattomaksi ajaksikin tuollaisen voi muuttaa, kuin esim. joku kkk-ihminen posauttaa aivosi pihalle liikkuvasta autosta :D
Anonyymi kirjoitti:
Arvaamattomaksi ajaksikin tuollaisen voi muuttaa, kuin esim. joku kkk-ihminen posauttaa aivosi pihalle liikkuvasta autosta :D
Ethän ole tosissasi?
Anonyymi kirjoitti:
tänään ei ajatukset seisahda pahuksen palverit.
No jaa, eipä se kuolemakaan mitään paraatisia tuo. Tosin sitten on kivuton ja huoleton.
Mutta koska olet kovin nuori, niin poika, älä anna periksi. Ryhdy kirjoittamaan ätmin elämästä. Piakkoin saatat olla kysyttyä tavaraa naismarkkinnoilla. Tosin sitten et enään ole ätmi, joten kirhan on syytä olla paksu.- Anonyymi
Maksu nainen seksitreffit fi sivulta helposti.
- Anonyymi
Onko Peppu Normaali: https://www.youtube.com/watch?v=xVfWPhUZvpI
Onko epulla peppu normaali?
Kyllä hyviä hupeja tulee musiikin tekijöiltä, oikeasti ostettavia levyjä on monestikin, Movetron oli vähän aikaa sitten, nyt Pelle Miljoona Oy :D
Ostan aina levyjä kaupasta kun stun sopivasti menemääån rollaattorini kanssa.
- Anonyymi
Minua ahdistaa sekin jos alan haisemaan kuolemani jälkeen pahasti. Kuinka voin sitten edes pyytää naapureiltani anteeksi aiheuttamaani hajua? Täytyykö alkaa jo valmiiksi kirjoittelemaan anteeksipyyntöjä jokaiseen tilanteeseen, jotka kuolemani aiheuttaa? Kuolema kyllä stressaa uskomattoman paljon tuollaisten käytännön asioiden vuoksi.
- Anonyymi
"mukavaa ampua autoja jollain M60-panssarintorjunta kiväärillä" D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mukavaa ampua autoja jollain M60-panssarintorjunta kiväärillä" D
Ok. RPG-sinko olisi kyllä kätevämpi, tai 23 millinen it-kanuuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. RPG-sinko olisi kyllä kätevämpi, tai 23 millinen it-kanuuna.
Taas elokuvia tuijottavia vapautusmiehiä.
- Anonyymi
Olispa semmonen Aston Martini jossa olis sellanen nappia painamalla esiin tuleva käännettävä sinko jolla vois ampua kaiken pois tieltään. Siitäs saatte idiootit!!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Mulla on satojen tuhansien omaisuus ja perin vielä pari miljoonaa kunhan isä kupsahtaa. Käytän rahaa maksullisiin naisiin aika paljon, koen sen helpoimmaksi tavaksi saada läheisyyttä.
- Anonyymi
Tuollainen tunteellisuus on
normaalia teston
lievää yliannostusta.Ryhdistäydy tee asioita
oikein ,älä kiinnitä
liikaa huomiota mihinkään.Irrottele
ilman alkoholia ja tupakkaa.Liiku oikeaan kellonaikaan oikeissa paikoissa.
Se että tykkäät omasta ulkonäöstäsi on sinulle tae ,että löydät parisuhteen
5_vuoden sisällä. - Anonyymi
Minulla on paljon sukulaisia ja läheisiä elossa mutta eivät ole koskaan pitäneet yhteyttä. Isääni en ole nähnyt 30 vuoteen vaikka siltä paskalta tuleekin joulukortti jouluna. Olen sisäisesti kuollut, en tunne mitään ketään kohtaan enkä välitä vaikka kadulla makaisi joku ämmä puukotettuna en soittaisi apua.
- Anonyymi
Tää elämä on ihan paskaa.Tässä nyt vaan tulee valvottua kaikki yöt ja nukuttua päivät kun ei ole elämässä mitää. Jaksa enää edes kaupassa käydä. Sellanen fiilis että vois taas nukkua talven yli. Tänäänkin jaksoin herätä peräti kahdelta päivällä.
KilttiMies89- Anonyymi
Ei rumakaan nainen halua muuta kun komean top 10 miehen. Kuolette yksin ettekä muuta voi. Montako naista olette saanut viimeisen 10 vuoden aikana?
Niin ette yhtään. Darkin on turha tulla mesoamaan tänne koska olet neitsyt poika.
Markkinat on nyt vaan sellaiset että miehet pitää olla komea ja varakas vähintään pitää tienata 50 tonnii ja vakityöpaikka. Näin pienessä maassa on kuitenkin aika paljon yksinäisiä joita naiset ei vaan halua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804