Liekö hetkellinen ongelma?
Pihon profetiasivuille ei pääse
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Eilenkään ei päässyt.
Liekö vainon kohteeksi joutunut. 😐 Ei tietenkään vaan hengellinen ongelma!
- Anonyymi
Se on Herran tahto, sillä Piho on väärä profeetta ja antanut kotisivujensa kautta myös muille kaltaisilleen mahdollisuuden tuoda houreitaan esille.
- Anonyymi
Onko Piho sanonut itseään profeetaksi?
- Anonyymi
Näkyy taas! :D
- Anonyymi
Mikä oli syy siihen katkoon?
- Anonyymi
Varmaankin reunojen ylitse vuotanut älykkyys sekä rehellisyys mikä sai oikosulkuja aikaan koneistossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin reunojen ylitse vuotanut älykkyys sekä rehellisyys mikä sai oikosulkuja aikaan koneistossa.
Miten kukko voi olla rehellinen? Hänellähän ne koreimmat sulat ovat! Hän kiekuu kuuluvimmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449021
- 785532
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384004- 543425
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543332Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273185- 422336
- 341982
- 2111764