45 % kansasta pitää ilmastouutisointia tyhjänpäiväiosenä hysterianlietsontana. Koska heidät huomioidaan hallituksessa ja mediassa. Vain 46 % kansasta pitää ilmastokeskustelua tarpeellisena. Siinä Helsingin seutu on vahvasti yliedustettu.
Sekin on siis jo vähemmistö, ja kuitenkin se heiluttaa kaiken aikaa kaikessa tahtipuikkoa. Tyhmä tietämätön vähemmistö pitää valtaa, mutta kuinka kauan. Mikä olisi se vastustajien prosenttiosuus, että alkaisi jo näkyä muutosta toiminnassa.
Siinä välissä sitten 9% on epävarmoja. Ei niitä nyt ainakaan ilmastovouhkasijat voi pitää joukkoonsa kuuluvina. Todennäköisesti vaaka alkaa kallistua hysterian vastustajien puolelle, kun kansa saa asiallista tietoa.
Se asiallinen tietohan sen muutoksen on saanut aikaan. Alarmisteilla alkaa olla hätä, kun yhä useampi tajuaa, kuinka vähän merkitystä on Suomen 0,113 % päästöillä maailman mittakaavassa, kun kehitysmaatkin tahtoo osansa hyvinvoinnista.
Energiahan tuo hyvinvointia, Täytyisi kansainvälisesti alkaa panostamaan thorium voimalan kehittämiseen. Sillä niitä fossiilisia polttoaineita säästettäisiin tulevillekin sukupolville. Fossiiliset on kuitenkin toistaiseksi välttämättömyys.
Fossiilisista eroon pääseminen ei ole mahdollista eikä edes toivottavaa. CO2 on luonnolle lannoite. Sitä ei vaan vouhkasijat suostu tajuamaan. Luonto käyttää 2/3 ihmiskunnan tuottamasta hiilidioksidista. Vain 1/3 jää ilmakehään.
Tähän mennessä CO2 päästöt on huomattavasti lisänneet puun kasvua ja ruuantuotantoa. Niin tulee käymään myös jatkossa, vaikka vouhkasijat päinvastaisella pelottelee.
Sille pelottelulle ei ole perusteita,. Se perustuu pelkkiin oletuksiin. Oletus on oletus, vaikka sen esittäisi tiedemies. Täysin arvottomia on vihreiden oletukset. Niissä ei ole yhtään mitään tieteellistä pohjaa.
Polarisaatio on tullut !!!
Anonyymi
2
79
Vastaukset
Alan uskomaan vakavaan ilmastokriisiin heti kun maailman johtajat tekee rauhan ja lopettaa kaikki sodat ja hävittää aseet. Jos Greta olisi ehdottanut tätä viimeisessä ilmastokokouksessa, ehdottomasti seinälläni roikkuisi nyt Gretan kuva.
- Anonyymi
Panssarivaunut sähkökäyttöisiksi. Ohjaaja istuu sähkötuolissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797