Täällä jankutetaan liikaa sellaista jonninjoutavaa juttua, että "yksin asuvien miesten elämä on hirveän kamalaa", ja että "yksin asuvien naisten elämä on aivan ihanaa, niin ihanaa, että naiset joka päivä hyppivät riemusta, koska ovat syntyneet naiseksi".
---Joo, höpö höpö. --- Kyllä jokainen järkevä tietää, että ei naisten/miesten elämä ole kumpaakaan äärimmäisyyttä, vaan useimmilla elämä on aivan normaalia elämää.
Lopettakaa jo saman aiheen jauhaminen
39
72
Vastaukset
Jos ruoho on vihreämpä toisella puolella, niin nykyään on taitavia kirurgeja... Nips ja elämä hymyilee.
- Anonyymi
Jos on syntynyt mieheksi, on mies. Piste. Siihen ei leikkaukset ja hormonihoidot vaikuta. Sama toisin päin. Se miksi on syntynyt, ratkaisee mikä on. Piste. Muu on hörhöilyä ja tosiasioiden sekoittamista.
YliälykäsM1977
- Anonyymi
Ihminenhän saa elää ja asua miten itse haluaa. Jos haluaa asua yksikseen niin ei sen pitäisi olla muille mikään ongelma.
Ottaa päähän kun porukka ruikuttaa kaikesta mikä on vastoin heidän omia mielipiteitään. Ei aina tarvitse tehdä asioita samalla tavalla kuin joku muu tekee.
Eli samaa mieltä kuin aloittaja että miksi pitää jauhaa.....- Anonyymi
Samaa mieltä yksin oleminen voi olla valinta🤗! Mitä se muille kuuluu🤔! Voilla yksin"Mutta ei yksinäinen😂!!!. Mut pitää jauhaa muutenkin kaikenlaista soopaa!
Muistelisin lukeneeni että naisen elämä on parempaa koska naisilla on p.llu...
Miesten elämäkin olisi parempaa jos löytyisi jostakin se p.llu.Kaikki onnettomat leikkuuttamaan siis itselle se p.llu. Sittenhän se onni koittaa mistä naisia kadehditaan.
Helmiina kirjoitti:
Kaikki onnettomat leikkuuttamaan siis itselle se p.llu. Sittenhän se onni koittaa mistä naisia kadehditaan.
Vai silviisii.
Vilkaisin että olet akrabadakra...kirjoittelet julkisesti kahdella nikillä.
Saako kysyä miksi?Poliisin_poika kirjoitti:
Vai silviisii.
Vilkaisin että olet akrabadakra...kirjoittelet julkisesti kahdella nikillä.
Saako kysyä miksi?Abris on jäänyt nukkumaan. 😃
Tämmönen siirtymä...Helmiina kirjoitti:
Abris on jäänyt nukkumaan. 😃
Tämmönen siirtymä...Silviisii...
En ymmärrä logiikkaa, mutta eipä sen niin väliä.Poliisin_poika kirjoitti:
Silviisii...
En ymmärrä logiikkaa, mutta eipä sen niin väliä.Tuntuu, että mun mieskuva hämmensi keskustelijoita. Hiljensikin mutu..
Ei kai siinä sen ihmeempää logiikkaa tarvitsekkaan.Helmiina kirjoitti:
Tuntuu, että mun mieskuva hämmensi keskustelijoita. Hiljensikin mutu..
Ei kai siinä sen ihmeempää logiikkaa tarvitsekkaan.Miehesi kuva?
Poliisin_poika kirjoitti:
Miehesi kuva?
Ei sinnepäinkään, minun snapchat kuva. Minun nyky naama mies filtterillä. Kuten tässä profiilissa oli minun nykynaama nunna filtterillä, rilli filtterillä ja nyt kisu filtterillä. 😃
Näytän semmoselta mieheltä, että vissiin parempi kun en näytä enkä käytä. 😃Helmiina kirjoitti:
Ei sinnepäinkään, minun snapchat kuva. Minun nyky naama mies filtterillä. Kuten tässä profiilissa oli minun nykynaama nunna filtterillä, rilli filtterillä ja nyt kisu filtterillä. 😃
Näytän semmoselta mieheltä, että vissiin parempi kun en näytä enkä käytä. 😃Okkei.
Parempi ettei käytä.Kyllä se miehenkin elämä voi olla sinkkuna oikein onnellista, vaika jotkut ätmit tällä palstalla toista väittävät ja turhasta kitisevät. Eipä se sinkkuus tai parisuhde määrittele mitenkään sitä ihmisen elämän onnellisuutta.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se miehenkin elämä voi olla sinkkuna oikein onnellista, vaika jotkut ätmit tällä palstalla toista väittävät ja turhasta kitisevät. Eipä se sinkkuus tai parisuhde määrittele mitenkään sitä ihmisen elämän onnellisuutta.
Aivan. Ihmisen elämässä on paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia, ja jos on ongelmia, niin parisuhteessa ne ongelmat eivät poistu ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Ihmisen elämässä on paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia, ja jos on ongelmia, niin parisuhteessa ne ongelmat eivät poistu ollenkaan.
Eli jos joku palstalla valittaa naisettomuutta se ongelma ei poistu parisuhteessakaan?
Toinen valittaa kun ei ole seksiä, sekään ei poistu parisuhteessa?
Darkin jutut on aina pelkkää soopaa niitä ei tarvitse noteerata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos joku palstalla valittaa naisettomuutta se ongelma ei poistu parisuhteessakaan?
Toinen valittaa kun ei ole seksiä, sekään ei poistu parisuhteessa?
Darkin jutut on aina pelkkää soopaa niitä ei tarvitse noteerata.Naisettomuus ja seksin puute ovat niin mitättömän pieniä ongelmia, että niistä ei kannata edes puhua. Monella ihmisellä on TODELLISIA ongelmia, esimerkiksi sairastelu, työelämän rasitteet, rahavaikeudet jne.
- Anonyymi
Kai sitä joku voisi tehdä sinne pussien alle lisäreiän, jonne voi dildottaa samalla kun runkkaa.
Joillakin on valmiiksi syntyessään, ja niitä kutsutaan lääketieteellisesti nimikkeellä "Hermaphrodites". Kiinnostaisi kyllä itseäkin saada molemmat. Toisi uusia mahdollisuuksia pelehtiä emännän kanssa.
- Anonyymi
naisilla on helppoa on tinderit facebookit irc galleria instrakam sivusto alaston suomi suomi24 treffit sivusto ym ym miehet vaihtuu useasti päivän aikana ja kaikki raha miehiä tai ainakin tilipäivä eli kaikki on ilmaista
- Anonyymi
Niin, silloin, kun olin vielä 28-vuotias poikamies 80-luvulla, niin se tuntui olevan suuri ongelma niille, jotka ihmettelivät sitä, että olin poikamies. Ei se ollut minulle itselleni minkäänlainen ongelma, vaan aivan normaali asia. Sain matkustella vapaasti, ja ainoat rasitteet olivat suomalaisesta työelämästä johtuvat rasitteet. No, muutama vuosi myöhemmin kävi niin, kuin poikamiehille yleensä käy. Siis löytyi kiva nainen, ja minustakin tuli aviomies.
Tänne kirjoittaa pääosin muutama hassu mielenterveyskuntoutuja tms. ja jankuttaa samaa... Onhan näitä jo nähty... Valittavat valittamasta päästyään ja ne valtaa palstatilan, jos tänne ei muuta laiteta....
Mutta on täällä muitakin keskusteluja ja muitakin keskusteluja voi laittaa... Kyllä täällä aikanopeasti sopivana aikana tarttuu ja juttu alkaa lentämään....- Anonyymi
jaa käteen vetäjillä juttu alkaa lentämään..
se kyllä lookista, yks rung luuseri haukkuu muta väkeä mtt kuntoutujiksi hehe hehe
eenpä kyl tätä palstaa usein lue jos kirjotainkaa - Anonyymi
Kun on eri aiheita, oletko paikallaan hyppivä poppe kun et käsitä?
- Anonyymi
Kaksoisstandardit yhä vaan kun naisten runkkailu on ihanaa ja miesten vastaava on iljettävää. Ero ainoastaan se että naisten aika vähenee ja miehillä tuotantoa riittää läpi elämänsä. ;)
- Anonyymi
"Tänne kirjoittaa pääosin muutama hassu mielenterveyskuntoutuja tms. ja jankuttaa samaa... Onhan näitä jo nähty... Valittavat valittamasta päästyään ja ne valtaa palstatilan, jos tänne ei muuta laiteta...."
Tämä on totta. Välillä on kuitenkin hauska tulla lukemaan näitä itkuvirsiä :D Uskomatonta että tällaisia tyyppejä oikeasti löytyy! Välillä olen vahvasti epäillyt että nämä on joko trolleja tai ylläpidon luomia feikkipostauksia pitääkseen keskustelun kuumana.Voihan sitä hämmästellä uteliaisuuttaan ja koettaa tutkia, mutta itse olen ainakin tullut siihen tulokseen, että mitä järkeä on tutkia? Jos täällä on joku mielenterveyspotilas vinkumassa, niin siinähän on... minkäs sille tekee? Ei mitään...
Jos joku käyttäytyy päin persettä jossain palstalla, on ihan sama onko se trollina pelleilevä ns.”fiksu” aikuinen vai lapsentasolla oleva kuuppajumi. Yhtälailla pitäisi osata käyttäytyä.
Itse en ainakaan jaksa miettiä liikaa kuka perseilee. Samalla mitalla vaan takaisinpäin jos sille tuntuu. 😃
Valitukset kertovat karmeista kohtaloista, mutta selitykset vain ovat vääriä. Jos kärsivä ihminen ei saisi valittaa täällä, missä sitten. Eikä ole myöskään kenenkään oma vika, jos väärä tieto panee selittämään väärin. Ei kukaan ole itseään tehnyt.
- Anonyymi
No jos iankaikkinen jankutus ja ulina samoista aiheista heitä auttaa niin siitä vaan.
Eri asia kuinka moni tervepäinen niitä enää jaksaa tulla lukemaan.
No, vertaistukea ehkä sitten saavat toinen toisiltaan.
Mitään konkreettista muutosta tai apua ei ruikuttamalla saa. Anonyymi kirjoitti:
No jos iankaikkinen jankutus ja ulina samoista aiheista heitä auttaa niin siitä vaan.
Eri asia kuinka moni tervepäinen niitä enää jaksaa tulla lukemaan.
No, vertaistukea ehkä sitten saavat toinen toisiltaan.
Mitään konkreettista muutosta tai apua ei ruikuttamalla saa.Kylmä ja kova kommentti.
Firdawsi kirjoitti:
Kylmä ja kova kommentti.
Pitääkö kaikki totuus muokata mukavaan muotoon, että sen ymmärtäisi?
Disse kirjoitti:
Pitääkö kaikki totuus muokata mukavaan muotoon, että sen ymmärtäisi?
Kysymys ei ole siitä. Sekä kova että pehmeä voivat yhtä hyvin todeta, että maailma on epäoikeudenmukainen ja julma. Kysymys on havaitsijan luonteenlaadusta. Jos hän paljastaa, ettei tunne empatiaa hävinneitä kohtaan, hän on kylmä ja kova.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä. Sekä kova että pehmeä voivat yhtä hyvin todeta, että maailma on epäoikeudenmukainen ja julma. Kysymys on havaitsijan luonteenlaadusta. Jos hän paljastaa, ettei tunne empatiaa hävinneitä kohtaan, hän on kylmä ja kova.
Niinhän se on.
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Pitäisikö kaikki energia sitten käyttää toivottomien ulisijoiden komppaamiseen? Teet uikuttajille karhunpalveluksen, jos lähdet siihen. "Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan.."
xL Firdawsi kirjoitti:
No miten se on epäoikeudenmukainen? Jos joku jankuttaa sitä, ettei elämässä ole mitään ja muut koittavat auttaa sanomalla, että tee jotain, mutta tämä keskittyy vaan jankuttamaan samaa rataa?
Pitäisikö ihmisien jättää tälläinen vaan huomioitta? Vai itkeä vierellä ja silittää poskea? Tehdä hänen elämästään parempi hänen puolestaan, kun hän ei siihen kykene?
Mikä ei olisi julmaa?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tai mitään muitoa! 😂
Aika usein asiansa kannattaa tiivistää mahdollisimman ymmärrettävään muotoon. Jos joku ei kestä palautetta, ei se kestä sitä lässytykseenkään käärittynä.
xL Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö kaikki energia sitten käyttää toivottomien ulisijoiden komppaamiseen? Teet uikuttajille karhunpalveluksen, jos lähdet siihen. "Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan.."
xL"Pitäisikö kaikki energia sitten käyttää toivottomien ulisijoiden komppaamiseen?"
En ole sanonut, että "kaikki energia", enkä sano jatkossakaan. Kyllä minäkin joskus tuppaan kyllästymään jatkuvaan valitukseen, mutta tällaiset ajatukset menevät pian pois, kun ajattelen, miten kovaan kohtaloon toinen on joutunut, vaikka on yhtä syytön kuin sekin, joka on onnistunut.
En usko vapaaseen tahtoon, niin kuin ei muutkaan luonnontieteellisesti orientoituneet.Anonyymi kirjoitti:
Aika usein asiansa kannattaa tiivistää mahdollisimman ymmärrettävään muotoon. Jos joku ei kestä palautetta, ei se kestä sitä lässytykseenkään käärittynä.
xLNiinpä. Välillä tulee skipattuakin noita joutavuuksia, kun ei jaksa edes töksäyttäö mitään niihin...
Sitten ehkä jos joku alkaa vinkumaan jostain tuumauksesta, voi mielentilan mukaan joko selittää rauhallisesti uusiks tai vaan pyihkiä lattiaa...😬👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824