Suomi-Liechtenstein 0-0

Anonyymi

Nouseva profetia!! Muutaman TUNNIN ja SEKUNNIN päästä tilanne tulee olemaan 0-0!!! Tämä profetia joko toteTUU tai EI !!!!

11

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tollanen ole profetoimista, vaan veikkaamista ja arvaamista!

      Ei kannata puhua profetoimisesta yhtään mitään, jos ei ole hajuukaan siitä, mitä se tarkoittaa.

      • Kyllä siitä on hajua erittäin paljon: profetointi on yksi hihhuloinnin muto. Päätavoite on viedä rahat tyhmiltä.


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Kyllä siitä on hajua erittäin paljon: profetointi on yksi hihhuloinnin muto. Päätavoite on viedä rahat tyhmiltä.

        Ateismikin on yksi hihhuloinnin muoto. Elikkä uskonnon muoto. Esimerkiksi Seattleen on persutettukin jo ateistikirkko. Se on hyvä alku tunnustaa, että se on uskontoi.

        EI OLE OLEMASSA USKONNOTTOMUUTTA, niin kauan kuin elämän alkuperää ei olla saatu verifioitua täysin kaikille selväksi. Niin kauan on vain elämänkatsomuksia, elikkä uskoa johonkin elämän ja olemisen lähtökohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateismikin on yksi hihhuloinnin muoto. Elikkä uskonnon muoto. Esimerkiksi Seattleen on persutettukin jo ateistikirkko. Se on hyvä alku tunnustaa, että se on uskontoi.

        EI OLE OLEMASSA USKONNOTTOMUUTTA, niin kauan kuin elämän alkuperää ei olla saatu verifioitua täysin kaikille selväksi. Niin kauan on vain elämänkatsomuksia, elikkä uskoa johonkin elämän ja olemisen lähtökohtaan.

        Se vaikka tyypilliseen lähimmänrakkautta toteuttavalla valehtelemisellä yrität ei silti muuta sitä tosiasiaa:

        a teismi

        Tarkoittaa vain ja ainoastaan teismin vastakohtaa.

        Se ei tästä samasta syystä ole uskonto, kuten vastakohtansa teismi. Voit näitä valheitasi jakaa kaatumaseurassasi missä veljet ylpeästi hihhuloiden ottaa valheet todesta.


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Se vaikka tyypilliseen lähimmänrakkautta toteuttavalla valehtelemisellä yrität ei silti muuta sitä tosiasiaa:

        a teismi

        Tarkoittaa vain ja ainoastaan teismin vastakohtaa.

        Se ei tästä samasta syystä ole uskonto, kuten vastakohtansa teismi. Voit näitä valheitasi jakaa kaatumaseurassasi missä veljet ylpeästi hihhuloiden ottaa valheet todesta.

        Älä sä koita lässyttää mitään paskaverukkeitas! Kreationismin kieltäjä joutuu uskomaan teoriaansa varmasti yhtä lujasti kuin uskova ja luulenpa, että atestilla on paljon kovempi tarve todistella uskoaan kuin kreationistilla, joka kykenee päivittäin havainnoillaan jo pelkästään itselleen todistamaan, ettei tämä todellakaan ole pelkkien sattumien summaa. Jo pelkän ensimmäisen elävän solun tekeminen tyhjästä, on jo omiaan lyömään sellaisen rautaportin sattumalle, ettei siinä jää kuin yksi ainoa järkevä vaihtoehto. Kaikki on tarkkaan suunniteltua ja loppuun saakka ennalta mietittyä.


    • Eiköhän se ilta riemuksi käänny! On tätä odotettukin 1980-luvun alusta lähtien. Rehellisesti sanoen en olisi uskonut, että sen päivän tulen näkemään, jolloin Suomi selviytyy jalkapallossa miesten arvokisoihin. (Y)

      • Paitsi kymmenien vuosien odotuksen täyttyminen, on tämä tapahtuma otettava myös yhdeksi merkiksi lukemattomien muiden joukkoon, mihin kuuluvat mm. Jarmon, halvimmista halvimman, ylenkatsotun ja pilkatun kaikki profetiat mitkä on olleet erityisen luotettavan tuntuisia ja tähän mennessä niistä jokainen on täyttynyt millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
        Kovasti olen otettu, ihan kyynelsilmin tätä kirjoitan koska ymmärrän kuinka uskomaton lahja meille on taivaalliselta taholta ojennettu: Saamme lukea Jahven kaikkein korkeimman ja ylväimmän linkkimaston erehtymättömiä ennaltatietoja tältä vaatimattomalta palstalta, missä ei edes kultareunuksin kirjailla Jarmon kirjoituksia! Vaan kiittämättömyys on maailman palkka etenkin jaloimpien profeettain kohdalla.
        Ehkä me jokainen siinä kohdassa missä olemme ja asumme, kohottaisimme nyt kädet kohti taivasta ja väkevin ylistyshuudoin kiittäisimme Herraa tästä parhaasta kuviteltavissa olevasta lahjasta, minkä hän on meille armossaan suonut. Riemuitkamme siis seuraavan tunnin ajan huutaen:
        HALLELUJA! KIITOS HERRALLE!


      • Anonyymi
        sus kirjoitti:

        Paitsi kymmenien vuosien odotuksen täyttyminen, on tämä tapahtuma otettava myös yhdeksi merkiksi lukemattomien muiden joukkoon, mihin kuuluvat mm. Jarmon, halvimmista halvimman, ylenkatsotun ja pilkatun kaikki profetiat mitkä on olleet erityisen luotettavan tuntuisia ja tähän mennessä niistä jokainen on täyttynyt millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
        Kovasti olen otettu, ihan kyynelsilmin tätä kirjoitan koska ymmärrän kuinka uskomaton lahja meille on taivaalliselta taholta ojennettu: Saamme lukea Jahven kaikkein korkeimman ja ylväimmän linkkimaston erehtymättömiä ennaltatietoja tältä vaatimattomalta palstalta, missä ei edes kultareunuksin kirjailla Jarmon kirjoituksia! Vaan kiittämättömyys on maailman palkka etenkin jaloimpien profeettain kohdalla.
        Ehkä me jokainen siinä kohdassa missä olemme ja asumme, kohottaisimme nyt kädet kohti taivasta ja väkevin ylistyshuudoin kiittäisimme Herraa tästä parhaasta kuviteltavissa olevasta lahjasta, minkä hän on meille armossaan suonut. Riemuitkamme siis seuraavan tunnin ajan huutaen:
        HALLELUJA! KIITOS HERRALLE!

        "Jarmon, halvimmista halvimman, ylenkatsotun ja pilkatun"

        Tuo kaikki luonnollisestikin ihmisten mielestä, sillä Jarmo on Herra Jahven kirkkaimmin loistava kruunun jalokivi!

        Profeettain seuraajana olen tästä erityisen hyvin tietoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jarmon, halvimmista halvimman, ylenkatsotun ja pilkatun"

        Tuo kaikki luonnollisestikin ihmisten mielestä, sillä Jarmo on Herra Jahven kirkkaimmin loistava kruunun jalokivi!

        Profeettain seuraajana olen tästä erityisen hyvin tietoisena.

        Kuuntele suorana profetiaa nyt
        https://www.tv7.fi/netti-tv/#


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele suorana profetiaa nyt
        https://www.tv7.fi/netti-tv/#

        Lieneekö tuo mitenkä terve yksilö..
        Ilmeisesti lauluksi tarkoitettukin vaikuttaa hysteeriseltä huutamiselta, eikä tuollaista jaksa kukaan täysijärkinen kovin pitkään kuunnella.


    • Anonyymi

      Toivotaan, että yleisöryntäys maksaa vai muutaman kymmenentuhatta euroa. Tuo raha voidaan ottaa (ja otetaan) sitten juniorityöstä pois ja homma jatkuu ja karavaani kulkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe