Kemistä oon ja kehtaan sanua.

Anonyymi

Onko muitakin samaniaisia Kemissä?

45

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä, tai mitä tarkoitat sanalla "samaniaisia"? En ole koskaan kuullutkaan moisesta.

      • Samaniaisia on nykysana niinku esim. ompa siistii. Kaikkihan tuon tietää.


    • Hyvä että kehtaat! Kohta pääsee Kemistä Ouluun tietä pitkin hurjaa vauhtia. Valamistuu komia maantie.

    • Anonyymi

      Kyllä mua hävetti niin, Me oltiin niin köyhii kemistä nyt tiedät sä sen.

      • Anonyymi

        Nii sairasta oli mut nii siistii ja kivaa. T. Anttelainen


    • Anonyymi

      Kemissä on hohtoa, mutta Järpissä ei ole vesijohtoa.

    • Anonyymi

      Mitähän hohtoa täällä on ?????

      • Anonyymi

        Komiasti hohtelee ainakin se valotunnelin pätkä. Minnehän se johtaa? Mikähän liene silläkin tarkoitus? Kertokaa se minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komiasti hohtelee ainakin se valotunnelin pätkä. Minnehän se johtaa? Mikähän liene silläkin tarkoitus? Kertokaa se minulle.

        No, jos se musta valo on siellä!!!


    • Anonyymi

      Kemiläisiltä suvuilta on kahvi loppunut aikoja sitten ei tule pappi hautajaisiin. Kyllä mua hävettää niin.

    • Anonyymi

      Sano yksikin syy miksi en kehtais sanoa-
      Olin pois Kemistä noin 18 vuotta. mutta niin vaan Kemiin palasin. Ei kannata kysyä miksi, mutta kun olen syntynyt Kemissä, täällä asunut nuoruuteni, niin kai se Kemiläisyys on jäänyt minuun.

      • Anonyymi

        Punainen Kemi!
        Vokki=hyvinvointikeskus !


      • Anonyymi

        Otan osaa


    • Anonyymi

      Mitäs kehtaamista siinä on, että sanoo kotipaikkakuntansa?

    • Anonyymi

      Häpeääkö aloittaja itse kemiläisyyttään , kun sanoo kehtaan sanoa .

    • Anonyymi

      Muutin pois Kemistä joitain kuukausia sitten, pääkaupunkiseudulle. Synnyin Kemissä ja asuin siellä koko ikäni. Täällä kemiläisyyteni on herättänyt ainoastaan positiivisia ajatuksia työkavereissa ym, joille olen asiasta maininnut. Siis kehtaan.

      • Anonyymi

        Suomalaiset eivät ole vastuussa,jos Irakissa kuolee "joku"!
        Montako Suomalaista (Suomessa)Irakilaiset on tappaneet?
        Potkimalla Kajaanissa,polttamalla elävänä Porissa ja monta muuta tapausta!
        Huolettaako sisäministeriä Suomalaisten kohtalot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset eivät ole vastuussa,jos Irakissa kuolee "joku"!
        Montako Suomalaista (Suomessa)Irakilaiset on tappaneet?
        Potkimalla Kajaanissa,polttamalla elävänä Porissa ja monta muuta tapausta!
        Huolettaako sisäministeriä Suomalaisten kohtalot?

        Justiin nuin. Oliko irakilaiset yhtään huolissaan kun venäläiset tappo talavisoassa suomalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset eivät ole vastuussa,jos Irakissa kuolee "joku"!
        Montako Suomalaista (Suomessa)Irakilaiset on tappaneet?
        Potkimalla Kajaanissa,polttamalla elävänä Porissa ja monta muuta tapausta!
        Huolettaako sisäministeriä Suomalaisten kohtalot?

        Nettipersuilu se ulottuu joka paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiin nuin. Oliko irakilaiset yhtään huolissaan kun venäläiset tappo talavisoassa suomalaisia?

        Toinen maailmansota aiheutti paljon siirtolaisuutta, joten ilmiö ei ole mitenkään uusi. Suomestakin lähti porukkaa maailmalle. Ovatkohan hekin kohdanneet näitä samoja aikansa nettipersuilijoita kohdemaassaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen maailmansota aiheutti paljon siirtolaisuutta, joten ilmiö ei ole mitenkään uusi. Suomestakin lähti porukkaa maailmalle. Ovatkohan hekin kohdanneet näitä samoja aikansa nettipersuilijoita kohdemaassaan?

        Kyllä oli monella suomalaislapsella paha olla. Ja monella oikein hyvä olla ruottinmaalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli monella suomalaislapsella paha olla. Ja monella oikein hyvä olla ruottinmaalla.

        Ai vainko suomalaislapsilla oli paha olla? Onpas rajoittunut näkökanta.

        Toisen maailmansodan pakolaisvirrat olivat aivan omaa luokkaansa tähän verrattuna. Siitä ei vain tehty numeroa kuten persut tekevät.

        Onko niin että persut ovat herkkiä eivätkä kestä muutoksia maailmassa?


    • Anonyymi

      En ole Kemistä enkä kyllä Samaniastakaan, mutta kehtaan minäkin saunoa. Yleensä lauantaisin, tosin.

      • Anonyymi

        Miksi lauantaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lauantaisin?

        Humalassa velatkin tuntuu saamisilta. Ehkäpä siksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa velatkin tuntuu saamisilta. Ehkäpä siksi?

        Voi kai sitä olla humalassa maanantaisinkin ja saunoa samalla.


    • Anonyymi

      Kakanhajuinen oon Kemistä ja kyllä mua hävettää niin. Sanonkin olevani Torniosta.
      Me ollaan niin köyhiä Kemiläisiä voi että mua hävettää niin.

      • Anonyymi

        Hävetä takasin ja kovasti.


    • Anonyymi

      Ei sitä mitä tahansa muutoksia tarvitse halutakaan eikä hyväksyä .

    • Anonyymi

      Maahanmuuton haitallinen osio on polttavin ongelma Suomessa juuri nyt. Puolustusmenot ylittävillä kustannuksillaan nykyisen kaltainen maahanmuutto on iso taloudellinen ongelma, sen lisäksi että se on iso turvallisuusongelma.

      Ei siis ihme että persut siitä puhuvat, ja saavat myös koko ajan kasvavaa kannatusta siitä.

      Kepusta puolestaan on tullut eräänlainen Suomen politiikan prostituoitu, jolle kelpaa mikä tahansa petikaveri kunhan hallituspaikka lohkeaa. Ei ihme että Matti Vanhasta harmittaa.

      Ainoa isänmaallinen puolue on:Perussuomalaiset.Piste.

      • Anonyymi

        Komppaan!


      • Anonyymi

        Rasistinen puolue ei ole isänmaallinen. Sen tulette huomaamaan että PS on M puoluetta vieläkin raahaahimoitsevampi porvaripuolue. Piste piste..


    • Anonyymi

      Maaseudun tulevaisuus: Suomalaisten selvä enemmistö sallisi koulun yhteisen joulujuhlan järjestämisen kirkossa!

      Maassa maan tavalla,tai maasta pois!

      • Anonyymi

        Suomihan on niin demokraattinen tasavalta että täällä määrää vähemmistö miten toimitaan. Jokohan tiernapoikien esityskin on historiaa jouluna. Sellaisiakin puhutaan.


      • Pitääkö ne lapsetkin vetää politiikkaan mukaan, siitähän tässä on kyse. Maaseudun tulevaisuus mittaa yhtä tulosta, joku toinen toista. En usko että kirkko ja uskonto oikeasti kiinnostaa esim. perussuomalaisia, mutta saapa olla esillä ja tehdä sillä politiikkaa.

        Kirkko kirkkona, koulu kouluna.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Pitääkö ne lapsetkin vetää politiikkaan mukaan, siitähän tässä on kyse. Maaseudun tulevaisuus mittaa yhtä tulosta, joku toinen toista. En usko että kirkko ja uskonto oikeasti kiinnostaa esim. perussuomalaisia, mutta saapa olla esillä ja tehdä sillä politiikkaa.

        Kirkko kirkkona, koulu kouluna.

        Jaa että persuilua oli tuokin viesti?


      • Anonyymi

        Miksi minun pitäisi muuttaa maastani jos olen eri mieltä kuin toiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi muuttaa maastani jos olen eri mieltä kuin toiset?

        Älä hyvä ihminen muuta Kakanhajuisestan Kemistä . Haise köyhälle kuten toisetkin täällä ja häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi muuttaa maastani jos olen eri mieltä kuin toiset?

        Pakkohan se on muuttaa koska se on persuilua olla eri mieltä kuin politbyro.


    • Anonyymi

      En suinkaan kehtaa sanua. Kakanhajuinen on ja pysyy muuallakin. Sanon olevani Torniosta.

    • Anonyymi

      Joo ei kehtaa ja hävettääkin asua.

    • Anonyymi

      Kyllä hävettää, että passin syntymäpaikaksi on merkitty Kemi. Koti oli aina kuitenkin Lautiosaaressa. Toivon ettei koskaan tule kuntaliitosta punaisen Kemin kanssa. Kromikaivos pysyy Keminmaan puolella. Keminmaakin voisi muuttaa nimensä vaikka Laurilaksi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      114
      1772
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      671
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe