Olen luvannut tyttöystävälle hommata kaksi miestä panemaan kumpaankin reikään kokeilumielessä yhden kerran. Löytyykö kaksi vaikka kaverusta, jotka ois valmiita.
Vaatimukset: Ikä 30-45, siistejä ja fiksuja tyyppejä, vain yksi kerta.
Tyttöystävälle pari miestä yhden kerran
25
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, millainen nainen ja missä päin?
- Anonyymi
Sellanen löysä vittu silliviiva
- Anonyymi
Etkö itse ole mies?
- Anonyymi
Aina sen verran kaveria autetaan:)
Jos ilmoitan täällä itsestäni tai kuka tahansa voi aina kokeilla Suomi postia... Ihan vaan vinkkinä..... Täällä on paljon häirikkö ja ei se että nimimerkki on jotenkin poistettu tarkoita sitä että on laittomasti liikenteessä. Saan uuden milloin haluan.
- Anonyymi
ram64 kirjoitti:
Heh.,. Hyvin toimii., . Postia tulee ja kaikkea kivaa on jo sovittukin., Kiitti.
Eunukin päiväunia taas kerran
- Anonyymi
Täällä olisi mies 31v ja mies 33v valmiina tosihommiin, ollaan fiksuja ja osataan kyllä auttaa naista hädässä.
- Anonyymi
Moi!
Olen ilmoituksen jättäjä. Onko jtn meiliä tms. - Anonyymi
Olisi kiva,kokeilla useampaa miestä kerrallaan ja mielikuvitus peliin.
Katsoisi mitä kaikkea voisi kokeilla yhdessä vaikka kolmen miehen kanssa.
T. Suvi18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva,kokeilla useampaa miestä kerrallaan ja mielikuvitus peliin.
Katsoisi mitä kaikkea voisi kokeilla yhdessä vaikka kolmen miehen kanssa.
T. Suvi18Useampaa naistakin olisi kiva päästä kerralla kokeilemaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampaa naistakin olisi kiva päästä kerralla kokeilemaan ;)
Eunukin päiväunia hehehehee
- Anonyymi
Joten työnnä koko mökki perseesees uuvatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampaa naistakin olisi kiva päästä kerralla kokeilemaan ;)
Toista naista ja paria miestä olisi kiva kokeilla myös...
- Anonyymi
ram64 kirjoitti:
Mulla on pieni pylly.
Ja silpastu pää. Aivotkin meni siinä samalla.
- Anonyymi
en tajua miks jotkut haluaa pilata jonkun viestiketjun,kunnioitan sinun toivetta ja voisimme antaa sinun naiselle munaa joka reikään. itse olen paksu kulli et luulen että tyttöystävä ei halua minua 2. kaveri on melko lailla samaa kokoa.
- Anonyymi
Moi!
Mistä tavoitan teidät? - Anonyymi
Sulla se on kiinnostuksen kohteet.
Kannattaa etsiä. Meillä oli sama haave. Joskus laskettiin leikkiä tai suunniteltiin puoli vakavissani. Lomalla törmättiin kahteen mustaan kaveriin. Vaikkei värillä väliä niin nämä eivät tulisi kotikadulla vastaan. Vietettiin hieno loma, nautinnollinen.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574176Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303672Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92391Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei102222Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1491872- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181758Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511048Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79925