Mitäköhän tulee tapahtumaan.
Miksi iso osa kasareista nuorista kannattaa nyt perussuomalaisia?
Niitten lapset on suvakeita ja maailmanhalaajia. Ihan kuin me oltiin kasarina.
Mitä tapahtuu kun ne tulee keski-ikään?
Kun niiden unelmat hajoo käsiin eikä ne enää usko humaaniin perushyvyyteen.
Kuinka käy, kun ei ole jumalaa eikä Jeesusta, on vain ihmisen määritelmä oikealle ja väärälle.
Onko oikeaa ja väärää enää?
Kasarin mietteitä
Anonyymi
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Teinit inhoo jos joku sanoo, että ne muuttuu ajan mötä vanhempiensa kaltaisiksi.
Älä siis sano. Odota vaan kärsivällisesti ja katsele kuinka se vääjäämättä aina tapahtuu. - Anonyymi
Suvaitsevaisuus oli helppoa 80-luvulla.
Silloin jokainen tiesi paikkansa maailmassa, ei tarvinnut olla globaali,sai olla omaa porukkaansa.
Nyt ei enää saa.Pitää vihata omaa alkuperäänsä ja olla joku vitun globaali maailmanrakastaja.
Täysin luonnotonta.
Johtaa sotiin ja vihaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111