Mitäköhän tulee tapahtumaan.
Miksi iso osa kasareista nuorista kannattaa nyt perussuomalaisia?
Niitten lapset on suvakeita ja maailmanhalaajia. Ihan kuin me oltiin kasarina.
Mitä tapahtuu kun ne tulee keski-ikään?
Kun niiden unelmat hajoo käsiin eikä ne enää usko humaaniin perushyvyyteen.
Kuinka käy, kun ei ole jumalaa eikä Jeesusta, on vain ihmisen määritelmä oikealle ja väärälle.
Onko oikeaa ja väärää enää?
Kasarin mietteitä
Anonyymi
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Teinit inhoo jos joku sanoo, että ne muuttuu ajan mötä vanhempiensa kaltaisiksi.
Älä siis sano. Odota vaan kärsivällisesti ja katsele kuinka se vääjäämättä aina tapahtuu. - Anonyymi
Suvaitsevaisuus oli helppoa 80-luvulla.
Silloin jokainen tiesi paikkansa maailmassa, ei tarvinnut olla globaali,sai olla omaa porukkaansa.
Nyt ei enää saa.Pitää vihata omaa alkuperäänsä ja olla joku vitun globaali maailmanrakastaja.
Täysin luonnotonta.
Johtaa sotiin ja vihaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588