Lasten pelotteleminen paskahousuiksi, jotka ei uskalla nukkua, kun pelkäävät että nouseva meri heidät hukuttaa.
Vanhusten tuomitseminen. kun ovat hullut rakentaneet tällaisen maailman. Kaikki vanhojen tekemä hyvä työ nykyisten sukupolvien hyväksi on tuomiolla.
Vainajatkin on tuomiolla, kun ovat osallisia tulevien sukupolvien kuviteltuun ahdinkoon, Kaikkihan on tuottaneet kasvihuonekaasuja.
Kaikki vauvasta vaariin ja syntymättömätkin on tuomiolla, kun kaikkihan tulee jokatapauksessa tuottamaan kasvihuonekaasuja.
Lehmät ja siat on tuomiolla, mutta miksi hirvet, porot, peurat, sudet, karhut ja jänikset ei ole tuomiolla, vaikka tuotos on aivan sama.
Mitä nämä kaiken tuomitsevat hurskastelijat itse on. Aivan yhtä syyllisiä tai syyttömiä päästöihin kuin kaikki muutkin.
Hurskastelijat on ainoat syylliset, koska he tuomitsee syyttomät, ja ylentää valheellisesti itsensä hyväntekijöiksi.
Mikä on hurskastelijoille tuleva tuomio. Se että maailma tulee tuomitsemaan heidät täysin arvottomasta, hyödyttömästä ja vahingollisesta sekoilusta.
Suomen päästöt on 0,1 % maailman päästöistä. Maailmalla päästöt lisääntyy 2 % vuodessa. Ilmastopelkurit ahdistaa meitä törkeillä valheilla.
Ilmastgopelkurit syyllistää meitä valheella, että itsekäs Suomalainen tuhlaa fossiilisia 6 kertaa niin paljon kuin tunnollinen ilmastoystävällinen Intialainen.
Todellisuudessa Suomalainen keskimäärin käyttää fossiilisia 4 kertaa niin paljon kuin Intialainen, eikä todellakaan ole kysymys itsekkyydestä. On kysymys olosuhteista, jotka Suomessa on hyvin erilaiset kuin Intiassa.
Kaikki Suomalasten syyllistäminen on valheille perustuvaa propagandaa. Olen näitä asioita selvittänyt nyt pari vuotta, ja yhä enemmän on paljastunut valhetta ja todellisuuden vääristelyä.
Jos olosuhteet jätetään täysin huomiotta, syyllistytään valehteluun. Jos taloudelliset ym. realiteetit jätetään täysin huomiotta, syyllistytään valehteluun.
CO2 tason nousun estäminen on mahdotonta, koska siihen ei ole resulsseja. Hurskastelevat ilmastopelkurit ei vaan suostu tätä tunnustamaan.
Ilmastopelkureilla on vain yksi realistinen vaihtoehto. Luopukaa ilmastouskonnostanne, koska reaalimaailman todellisuus tulee kuitenkin jyräämään teidät. Taistelunne oli hävitty ennenkuin se alkoikaan.
Joko alkaisi ilosanima kelvata. Ei tulevilla sukupolvilla tule olemaan mitään hätää sen takia, että maailma on tällaiseksi rakennettu. Syyllistäminen ja pelottelu on rikos ihmiskuntaa kohtaan. Se on rikos myös niitä vainajia kohtaan, jotka ovat kanssamme rakentaneet.
Ilmastopelkurien "hyvät työt"
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On tietysti ymmärrettävää jos perjantainen saunailta kavereiden kanssa on mennyt pitkäksi ja lauantaiaamuna on pää kipeä mutta tarviiko sitä pahaa oloa kaataa tänne palstalle.
Suosittelen vahvaa mustaa kahvia tai vaihtoehtoisesto jotain b-vitamiinivalmistetta- Anonyymi
Enpä ole koskaan ollut kavereiden kanssa saunaillassa, ja kyllä minä tänne kaadoin Suomen kansan pahaa oloa enkä vain omaani. Se kansan paha olo lisääntyy jatkuvasti. Kyllä siitä on uutisia ollut. Jo lähes puolet kansasta on ilmastosekoilua vastaan, joten minä olen vain yksi monien jolukolssa, joita touhu tympäsee. Ei viitsi juuri ykköskanavaa enään avata.
Taitaa jo koko tämä kaupunki boikotoida ykköskanavaa, kun yhden huoltoaseman asiakkaat aloitti ilmastouutisten takia. On se varmaan levinnyt jo muihinkin maakuntiin, Ykkösellä sitä paskaa on jauhettu jopa toistakymmentä kertaa päivässä,
Tympii myös nettisivujen avaaminen. Sellainen on täällä yleinen ilmapiiri, Katson sieltä kuitenkin säätietoja. Suomen ilmatieteen laitosta en sotkusta syytä. Kyllä sen sopan on keittäneet toimittajat ja poliitikot. Minä olen puolustanut ilmatieteen laitosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole koskaan ollut kavereiden kanssa saunaillassa, ja kyllä minä tänne kaadoin Suomen kansan pahaa oloa enkä vain omaani. Se kansan paha olo lisääntyy jatkuvasti. Kyllä siitä on uutisia ollut. Jo lähes puolet kansasta on ilmastosekoilua vastaan, joten minä olen vain yksi monien jolukolssa, joita touhu tympäsee. Ei viitsi juuri ykköskanavaa enään avata.
Taitaa jo koko tämä kaupunki boikotoida ykköskanavaa, kun yhden huoltoaseman asiakkaat aloitti ilmastouutisten takia. On se varmaan levinnyt jo muihinkin maakuntiin, Ykkösellä sitä paskaa on jauhettu jopa toistakymmentä kertaa päivässä,
Tympii myös nettisivujen avaaminen. Sellainen on täällä yleinen ilmapiiri, Katson sieltä kuitenkin säätietoja. Suomen ilmatieteen laitosta en sotkusta syytä. Kyllä sen sopan on keittäneet toimittajat ja poliitikot. Minä olen puolustanut ilmatieteen laitosta."Enpä ole koskaan ollut kavereiden kanssa saunaillassa"
Mistähän johtunee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Enpä ole koskaan ollut kavereiden kanssa saunaillassa"
Mistähän johtunee?Niitä kaveteita, joiden kanssa olen ollut kaveri, ei ole koskaan kiinnostaneet yhteiset saunaillat, eikä ryyppääminen niissä. Tietääkseni kukaan ammattiryhmäni edustaja ei työpaikallakaan osallistunut yhteisiin rientoihin. Miksi sellaisista pitäisi olla kiinnostunut.
Yleensä niihin osallistuu ihmiset, jotka ihmisenä ei kiinnosta minua tippaakaan. Itsestään liikoja luulevat oman egon pönkittäjät on varsin ikävää seuraa varsinkin kännissä. Minulla tuli niistä kiintiö täyteen viimmeistään siinä vaiheessa, kun olin portsarina 1980 luvulla.
Paras kaveruussuhde minulla oli vaimo, kunnes hän joutui työpaikallaan niin hirveisiin ongelmiin, että koko elämä romahti, ja tiet erkani vuosiksi. Nyt ollaan taas kavereita. Useimmiten ajatukset käy yksiin. On oltu samalla vastuullisella alalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kaveteita, joiden kanssa olen ollut kaveri, ei ole koskaan kiinnostaneet yhteiset saunaillat, eikä ryyppääminen niissä. Tietääkseni kukaan ammattiryhmäni edustaja ei työpaikallakaan osallistunut yhteisiin rientoihin. Miksi sellaisista pitäisi olla kiinnostunut.
Yleensä niihin osallistuu ihmiset, jotka ihmisenä ei kiinnosta minua tippaakaan. Itsestään liikoja luulevat oman egon pönkittäjät on varsin ikävää seuraa varsinkin kännissä. Minulla tuli niistä kiintiö täyteen viimmeistään siinä vaiheessa, kun olin portsarina 1980 luvulla.
Paras kaveruussuhde minulla oli vaimo, kunnes hän joutui työpaikallaan niin hirveisiin ongelmiin, että koko elämä romahti, ja tiet erkani vuosiksi. Nyt ollaan taas kavereita. Useimmiten ajatukset käy yksiin. On oltu samalla vastuullisella alalla.Sosiaalisen kanssakäymisen puute johtaa helposti virheellisiin kuvitelmiin omien ajatusten paikkansapitävyydestä. Jos on taipumusta ylivertaisuusharhaan niin se vahvistuu kun ei ole ketään oikeaa ihmistä kyseenalaistamassa älyttömimpiä väitteitä. Nettikeskustelunhan voi aina dissata anonyymien provoiluna.
Se toimii myös toisin päin. Jos omasta mielestään on aina oikeassa älyttömienkin väitteiden osalta niin varsin nopeasti ystävien joukko harvenee ja jäljelle jää vain niitä, jotka omaksi huvituksekseen antavat höpöttäjän höpöttää omiaan. Tälläistä henkilöä siedetään enää pieninä annoksina eikä sosiaalisiin tilanteisiin juurikaan tule kutsuja. Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalisen kanssakäymisen puute johtaa helposti virheellisiin kuvitelmiin omien ajatusten paikkansapitävyydestä. Jos on taipumusta ylivertaisuusharhaan niin se vahvistuu kun ei ole ketään oikeaa ihmistä kyseenalaistamassa älyttömimpiä väitteitä. Nettikeskustelunhan voi aina dissata anonyymien provoiluna.
Se toimii myös toisin päin. Jos omasta mielestään on aina oikeassa älyttömienkin väitteiden osalta niin varsin nopeasti ystävien joukko harvenee ja jäljelle jää vain niitä, jotka omaksi huvituksekseen antavat höpöttäjän höpöttää omiaan. Tälläistä henkilöä siedetään enää pieninä annoksina eikä sosiaalisiin tilanteisiin juurikaan tule kutsuja.Hyvin analysoit itseäsi siellä päijänteen rannan paskahuusissa.
Koitappa nyt poistella.- Anonyymi
EelisPermanen kirjoitti:
Hyvin analysoit itseäsi siellä päijänteen rannan paskahuusissa.
Koitappa nyt poistella.Kokeilisit sinäkin osallistua tuolla toiselta "lainaamallasi" nimimerkillä asiallisesti keskusteluihin sen sijaan että heittelisit provoja. Vaan jos tarkoituksena on samalla nimellä aiemmin vuosien ajan kirjoittaneen diskreditointi niin ymmärrän toki menettelyn.
Asiattomia viestejä kirjoitellen on tietenkin helpompi olla marttyyri kun niitä viestejä ei poistamisen jälkeen pyynnöstä enää palauteta. Kaikkihan jo tietävät, että perusteetta poistetut voi halutessaan pyytää palautettavaksi Suomi24 palautesivun kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalisen kanssakäymisen puute johtaa helposti virheellisiin kuvitelmiin omien ajatusten paikkansapitävyydestä. Jos on taipumusta ylivertaisuusharhaan niin se vahvistuu kun ei ole ketään oikeaa ihmistä kyseenalaistamassa älyttömimpiä väitteitä. Nettikeskustelunhan voi aina dissata anonyymien provoiluna.
Se toimii myös toisin päin. Jos omasta mielestään on aina oikeassa älyttömienkin väitteiden osalta niin varsin nopeasti ystävien joukko harvenee ja jäljelle jää vain niitä, jotka omaksi huvituksekseen antavat höpöttäjän höpöttää omiaan. Tälläistä henkilöä siedetään enää pieninä annoksina eikä sosiaalisiin tilanteisiin juurikaan tule kutsuja.Minä olen seurannut aina niitä, jotka OIKEASTI ON ylivertaisia. Kysymys ei siis ole mistään minun harhastani, vaan siitä että kunnioitan huippuja ja pyrin seuraamaan heitä. Yksi sellainen on esimerkiksi Esko Valtaoja. Toinen on tekniikan tohtori Antti Roine.
Työssäni sairaalassa seurasin, kun hoitajat ja lääkärit laittoi tippakanyylia. Se on aika vaativa juttu välillä. Sitten tuli lääkäri, joka oli työskennellyt kehitysmaissa. Huomasin, että hän oli siinä hommassa erittöin etevä. Katsoin miten hän sen teki.
Vaimoni opiskeli sairaanhoitajaksi. Neuvoin hänelle, miten se lääkäri laittoi sen tippakanyylin. Vaimoni alkoi tehdä samoin, eikä uransa aikan ikinä epäonnistunut. Tätä on seurauksena kun kunnioittaa itseään parempia. Heiltä voi aina ottaa oppia.
Yksi suosikkisarjojani telkkarissa on lentoturmatutkinta. Siinä sarjassa on näytetty muutama todella huikea onnistuminen pakkolaskussa. On vieläkin huikeampia kuin Hudsonin ihme. Sellaisia minä kunnioitan.
Sarjassa on tullut myös ilmi, kuinka todella kokenutkin lentäjä voi tehdä aivan uskomattoman typeriä virheitä, kun olosuhteet ei oikein natsaa. Saatetaan unohtaa siivekkeet ja solakot kun lähdetään nousuun. Ongelman selvittäminen on välillä uskomattoman hidasta.
Ambulanssin ratissa täytyi välillä tehdä salamannopeita päätöksiä, jotta selviäisi hengissä. Minä todella kunnioita myös poliiseja, jotka joutuu alamaan hälyytysajoa. Olen nähnyt muutaman todella hurjan videon.
Poliiisit sarja kuuluu suosikkeihini. Samaten kuuluu Vaarallisen valtatien pelastajat. Niillä kavereilla on aivan uskomaton taju fysiikasta. Minä siis kunnioitan niitä, jotka pystyy suorituksiin. joihin minä en pystyisi.
Minun vastavättäjillä on pää täynnä kummallisia kuvitelmia minusta. Koska olen ollut 14v, hoitoalalla, niitä sosiaalisia tilanteita on ollut aivan riittämiin. Nykyään riittää aivan hyvin, kun vaihtaa muutaman sanan kaupan kassan kanssa.
Kun olen aina fiksu ja kohtelijas, olen varsin suosittu asiakas. Minua palvellaan nopeasti. Välillä joidenkin kanssa tulee juttua enemmänkin. Muuten olen aina ollut hyvin yksin viihtyvää tyyppiä.
Yhdessä testissä paljastui, että pystyn työskentelemään yhtä hyvin sekä yksin että ryhmässä. Sairaalatyössähän täytyy molempien sujua. Enimmäkseen se oli yksin tekemistä, mutta välillä myös ryhmän yhtenä jäsensenä, jolla oli oma tehtävänsä.
Vahingossakaan teille ylpeille ei tule mieleen, että väitteeni tuntuvat älyttömiltä sen takia, että teidän tietotasonne ja älynne ei riitä niiden ymmärtämiseen.
Teidän tasostanne kertoo kaiken se, ettei jakeluun mene edes sellaiset asiat, jotka minä olen oppinut kertakuulemalla tai kerran näkemällä.
Viimeisellä käymälläni kurssilla ihmeteltiin sitä, että kun opettaja näytti, miten työ tehdään, niin minä tein heti perässä samoin, ja onnistuin. Tein jo kouluaikana kaikista vaikeimmat käsityöt ilman opettajan opastusta. Käsitöistä olikin sitten kymppi.
Kun te kuvittelette, että kaikki kertomani on vain kerskumista, te ette ikinä opikkaan mitään. Uskon kuitenkin, että on niitäkin, joiden äly ja elämänkokemus riittää minun ymmärtämiseen. heillehän minä näitä kirjoittelen.
Kyllä minua työpaikallakin pidettiin ylivertaisena. Sama juttu oli ammattikursseilla. Olin aivan omaa luokkaani, ja sen mukaiset on myös todistukset. Heittäkää jo menemään se HARHAKUVITELMA, että minulla muka on joku harha.
Minulla kun on nippu huipputodistuksi, niin ei te pöljät saa minua koskan uskoman, että osaamiseni olisi harhaa. Saattaa hyvinkin olla, ettei sellaista todistusnippuan ole kenelläkään muulla Suomenmaassa. Siitä huolimatta en kuvittele olevani kaikkitietävä.
Kaikkitietäviksi itsensä kuvittelee täällä ne, jotka räkyttää minua vastaan. Niistä kommenteista kyllä heti huomaa, että tietotaso on nolla, ja sen on korvannut ylpeys, röyhkeys ja ilkeys.
Olenkin halunnut kirjoittelullani todistaa, että sellaisilla aseillä minua vastaan ei pärjää. Ei vaan tunnu oppi menevän perille. Olen ollut omalta osaltani ajamassa muutosta, joka on välttämätön tämän kansan tulevaisuuden kannalta.
Joskus kansan on pakko herätä siihen todellisuuteen, jonka minä ja monet muut tuntee ja todeksi tunnustaa. Ei meillä ole kuin yksi vaihtoehto. Se on ilmastosekoilun lopettaminen, ja todellisuuteen herääminen. Niiltä, jotka ei siihen suostu, loppuu ennenpitkää voimavarat, ja sairastuvat.
Räkyttäjät kuvittelee jääräpäisesti, että minä olen yksin. Koska toimin täällä lähes yksin, on syntynyt harhakuva, että vastassa on vain yksi henkilö, joka on helppo nujertaa. Kyselytutkimus kuitenki todisti, että meitä on jo puolet kansasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen seurannut aina niitä, jotka OIKEASTI ON ylivertaisia. Kysymys ei siis ole mistään minun harhastani, vaan siitä että kunnioitan huippuja ja pyrin seuraamaan heitä. Yksi sellainen on esimerkiksi Esko Valtaoja. Toinen on tekniikan tohtori Antti Roine.
Työssäni sairaalassa seurasin, kun hoitajat ja lääkärit laittoi tippakanyylia. Se on aika vaativa juttu välillä. Sitten tuli lääkäri, joka oli työskennellyt kehitysmaissa. Huomasin, että hän oli siinä hommassa erittöin etevä. Katsoin miten hän sen teki.
Vaimoni opiskeli sairaanhoitajaksi. Neuvoin hänelle, miten se lääkäri laittoi sen tippakanyylin. Vaimoni alkoi tehdä samoin, eikä uransa aikan ikinä epäonnistunut. Tätä on seurauksena kun kunnioittaa itseään parempia. Heiltä voi aina ottaa oppia.
Yksi suosikkisarjojani telkkarissa on lentoturmatutkinta. Siinä sarjassa on näytetty muutama todella huikea onnistuminen pakkolaskussa. On vieläkin huikeampia kuin Hudsonin ihme. Sellaisia minä kunnioitan.
Sarjassa on tullut myös ilmi, kuinka todella kokenutkin lentäjä voi tehdä aivan uskomattoman typeriä virheitä, kun olosuhteet ei oikein natsaa. Saatetaan unohtaa siivekkeet ja solakot kun lähdetään nousuun. Ongelman selvittäminen on välillä uskomattoman hidasta.
Ambulanssin ratissa täytyi välillä tehdä salamannopeita päätöksiä, jotta selviäisi hengissä. Minä todella kunnioita myös poliiseja, jotka joutuu alamaan hälyytysajoa. Olen nähnyt muutaman todella hurjan videon.
Poliiisit sarja kuuluu suosikkeihini. Samaten kuuluu Vaarallisen valtatien pelastajat. Niillä kavereilla on aivan uskomaton taju fysiikasta. Minä siis kunnioitan niitä, jotka pystyy suorituksiin. joihin minä en pystyisi.
Minun vastavättäjillä on pää täynnä kummallisia kuvitelmia minusta. Koska olen ollut 14v, hoitoalalla, niitä sosiaalisia tilanteita on ollut aivan riittämiin. Nykyään riittää aivan hyvin, kun vaihtaa muutaman sanan kaupan kassan kanssa.
Kun olen aina fiksu ja kohtelijas, olen varsin suosittu asiakas. Minua palvellaan nopeasti. Välillä joidenkin kanssa tulee juttua enemmänkin. Muuten olen aina ollut hyvin yksin viihtyvää tyyppiä.
Yhdessä testissä paljastui, että pystyn työskentelemään yhtä hyvin sekä yksin että ryhmässä. Sairaalatyössähän täytyy molempien sujua. Enimmäkseen se oli yksin tekemistä, mutta välillä myös ryhmän yhtenä jäsensenä, jolla oli oma tehtävänsä.
Vahingossakaan teille ylpeille ei tule mieleen, että väitteeni tuntuvat älyttömiltä sen takia, että teidän tietotasonne ja älynne ei riitä niiden ymmärtämiseen.
Teidän tasostanne kertoo kaiken se, ettei jakeluun mene edes sellaiset asiat, jotka minä olen oppinut kertakuulemalla tai kerran näkemällä.
Viimeisellä käymälläni kurssilla ihmeteltiin sitä, että kun opettaja näytti, miten työ tehdään, niin minä tein heti perässä samoin, ja onnistuin. Tein jo kouluaikana kaikista vaikeimmat käsityöt ilman opettajan opastusta. Käsitöistä olikin sitten kymppi.
Kun te kuvittelette, että kaikki kertomani on vain kerskumista, te ette ikinä opikkaan mitään. Uskon kuitenkin, että on niitäkin, joiden äly ja elämänkokemus riittää minun ymmärtämiseen. heillehän minä näitä kirjoittelen.
Kyllä minua työpaikallakin pidettiin ylivertaisena. Sama juttu oli ammattikursseilla. Olin aivan omaa luokkaani, ja sen mukaiset on myös todistukset. Heittäkää jo menemään se HARHAKUVITELMA, että minulla muka on joku harha.
Minulla kun on nippu huipputodistuksi, niin ei te pöljät saa minua koskan uskoman, että osaamiseni olisi harhaa. Saattaa hyvinkin olla, ettei sellaista todistusnippuan ole kenelläkään muulla Suomenmaassa. Siitä huolimatta en kuvittele olevani kaikkitietävä.
Kaikkitietäviksi itsensä kuvittelee täällä ne, jotka räkyttää minua vastaan. Niistä kommenteista kyllä heti huomaa, että tietotaso on nolla, ja sen on korvannut ylpeys, röyhkeys ja ilkeys.
Olenkin halunnut kirjoittelullani todistaa, että sellaisilla aseillä minua vastaan ei pärjää. Ei vaan tunnu oppi menevän perille. Olen ollut omalta osaltani ajamassa muutosta, joka on välttämätön tämän kansan tulevaisuuden kannalta.
Joskus kansan on pakko herätä siihen todellisuuteen, jonka minä ja monet muut tuntee ja todeksi tunnustaa. Ei meillä ole kuin yksi vaihtoehto. Se on ilmastosekoilun lopettaminen, ja todellisuuteen herääminen. Niiltä, jotka ei siihen suostu, loppuu ennenpitkää voimavarat, ja sairastuvat.
Räkyttäjät kuvittelee jääräpäisesti, että minä olen yksin. Koska toimin täällä lähes yksin, on syntynyt harhakuva, että vastassa on vain yksi henkilö, joka on helppo nujertaa. Kyselytutkimus kuitenki todisti, että meitä on jo puolet kansasta.Paskanjankutuksen nobeli on on taatusti tulossa aliylipaineimulehvien kera. Kahta nobelia ei samasta asiasta samana vuonna ole tulossa joten voit olla rauhallisin mielin ja lopettaa ylivoimaisen paskanjankutustaitosi todistamisen. Yritä vuoden kuluttua uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen seurannut aina niitä, jotka OIKEASTI ON ylivertaisia. Kysymys ei siis ole mistään minun harhastani, vaan siitä että kunnioitan huippuja ja pyrin seuraamaan heitä. Yksi sellainen on esimerkiksi Esko Valtaoja. Toinen on tekniikan tohtori Antti Roine.
Räkyttäjät kuvittelee jääräpäisesti, että minä olen yksin. Koska toimin täällä lähes yksin, on syntynyt harhakuva, että vastassa on vain yksi henkilö, joka on helppo nujertaa. Kyselytutkimus kuitenki todisti, että meitä on jo puolet kansasta.Täällä palstalla tuo mainitsemani kontaktien väheneminen on jo tapahtunut. Sinulle vastailevat enää ne harvat, jotka ovat uusia palstalla eivätkä vielä tunne tapojasi ja ne ajanvietettä etsivät ja keskusteluita tarkoituksella pilaavat, jotka haluavat pitää höpöttäjän kustannuksella hauskaa.
Sano sanottavasi kertomatta mitään itsestäsi. Sinun ominaisuuksillasi ja ansioillasi ei ole keskustelun kannalta mitään merkitystä siksi, että kuka tahansa voi anonyyminä väittää itsestään ihan mitä tahansa. Ilmastonmuutokseen liittyvän keskustelun kannalta katsottuna elämäkertatarinasi ovat pelkkää fiktiota ja palstatilan tuhlausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla tuo mainitsemani kontaktien väheneminen on jo tapahtunut. Sinulle vastailevat enää ne harvat, jotka ovat uusia palstalla eivätkä vielä tunne tapojasi ja ne ajanvietettä etsivät ja keskusteluita tarkoituksella pilaavat, jotka haluavat pitää höpöttäjän kustannuksella hauskaa.
Sano sanottavasi kertomatta mitään itsestäsi. Sinun ominaisuuksillasi ja ansioillasi ei ole keskustelun kannalta mitään merkitystä siksi, että kuka tahansa voi anonyyminä väittää itsestään ihan mitä tahansa. Ilmastonmuutokseen liittyvän keskustelun kannalta katsottuna elämäkertatarinasi ovat pelkkää fiktiota ja palstatilan tuhlausta.Ihanko itse osaisit keksiä alipaineimuhoituri-hitsarin tittelin ja sitten todistaa että 5 bar alipaineimulla voi nostaa veden 50 m korkeuteen? Onko sinulla korkeasti oppineita huijareita tuttavapiirissäsi, joita sitten seuraat ja matkit tarkasti ja osaat heidän kanssaan sujuvasti keskustella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskanjankutuksen nobeli on on taatusti tulossa aliylipaineimulehvien kera. Kahta nobelia ei samasta asiasta samana vuonna ole tulossa joten voit olla rauhallisin mielin ja lopettaa ylivoimaisen paskanjankutustaitosi todistamisen. Yritä vuoden kuluttua uudelleen.
Aivan hirveä on sinulla tuo harhakuvitelma omasta ylivertaisuudestasi, vaikka pystyt tuottamaan vain ja ainostaan tuota. Nuo sun kommentit todistaa vain todella suuresta vajavaisuudesta kirjoittamisen alueella.
ilmeisesti luetun ymmärtäminenkin on aivan yhtä heikkoa. Niin taitaa olla myös kuullun ymmärtäminen. Et opi edes vuosien kuluessa asioita, jotka minä olen oppinut minuuteissa tai sekunneissa. Sitten vielä kuvittelet olevasi ylenhmäärin viisas.
Todistat maailmalle kuukaudesta toiseen, että oppimiskykysi on aivan nolla, ja ainoa mihin pystyt on ilkeys, tyhmyys ja tietämättömyys. Olet pelkkä sosiopaatti. Jos ympäristössäsi kukaan ei sinua siedä, olet ehdottomasti siihen itse yksin syyllinen. Ei sosiopaattin kanssa viihdy edes toinen sosiopaatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kaveteita, joiden kanssa olen ollut kaveri, ei ole koskaan kiinnostaneet yhteiset saunaillat, eikä ryyppääminen niissä. Tietääkseni kukaan ammattiryhmäni edustaja ei työpaikallakaan osallistunut yhteisiin rientoihin. Miksi sellaisista pitäisi olla kiinnostunut.
Paras kaveruussuhde minulla oli vaimo, kunnes hän joutui työpaikallaan niin hirveisiin ongelmiin, että koko elämä romahti, ja tiet erkani vuosiksi. Nyt ollaan taas kavereita. Useimmiten ajatukset käy yksiin. On oltu samalla vastuullisella alalla."Itsestään liikoja luulevat oman egon pönkittäjät on varsin ikävää seuraa varsinkin kännissä." Tuleeko sinulle tuosta kuvauksesta ketään tuttua mieleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itsestään liikoja luulevat oman egon pönkittäjät on varsin ikävää seuraa varsinkin kännissä." Tuleeko sinulle tuosta kuvauksesta ketään tuttua mieleen?
Tulee minulla muutama mieleen. Olin portsarina, kun yksi sellainen riepotti tyttöystäväänsä pitkin jäistä pihaa. Jouduin menemään väliin. Sitten se yritti lyödä minua. Ehdin väistää niin että vain hipaisi. Sitten tuli kaverille lähtö jäiselle porraakivelle, ja minä päälle istumaan.
Pidin sen siinä kunnes tuli poliisit. Parin viikon päästä se ajoi autolla alikulun penkkaan ja henki pois. Minä en ole koskaan juonut rähinäviinaa. Tuollaista harhakuvitelmaa, että luulee liikoja itsestään, alkoi 1990 luvulla esiintyä paljon osaavia ihmisiä kohtaan.
Sellaisella harhakuvitelmalla paljastaa vain, että omassa osaamisessa on pahoja puutteita. Se on kyvyttömien keino ajaa omaa etuaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee minulla muutama mieleen. Olin portsarina, kun yksi sellainen riepotti tyttöystäväänsä pitkin jäistä pihaa. Jouduin menemään väliin. Sitten se yritti lyödä minua. Ehdin väistää niin että vain hipaisi. Sitten tuli kaverille lähtö jäiselle porraakivelle, ja minä päälle istumaan.
Pidin sen siinä kunnes tuli poliisit. Parin viikon päästä se ajoi autolla alikulun penkkaan ja henki pois. Minä en ole koskaan juonut rähinäviinaa. Tuollaista harhakuvitelmaa, että luulee liikoja itsestään, alkoi 1990 luvulla esiintyä paljon osaavia ihmisiä kohtaan.
Sellaisella harhakuvitelmalla paljastaa vain, että omassa osaamisessa on pahoja puutteita. Se on kyvyttömien keino ajaa omaa etuaan.Haloo, ketään kotona? Heiniä vintillä?
Kirjoita palstan aiheesta! Sinä et ole palstan aihe vaikka tunnut niin kuvittelevan.
Kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi. Viestien pituuden yläraja 4000 merkkiä on tosiaan yläraja eikä mikään suositus tai tavoite eli tarkoituksena ei ole jaaritella niitä näitä.
Kirjoita ilmastosta. Älä kirjoita itsestäsi, teoistasi tai ominaisuuksistasi. Olet anonyymi joten sellaiset väitteet ovat anonyymipalstalla edelleenkin täysin epäuskottavia ja keskustelun kannalta pelkkää tilaa viepää soopaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisella harhakuvitelmalla paljastaa vain, että omassa osaamisessa on pahoja puutteita. Se on kyvyttömien keino ajaa omaa etuaan.Ajattelin, että sinulle voisi tulla mieleen eräs itsestään liikoja luuleva oman egon pönkittäjä, joka floodaa ilmastopalstaa loputtomilla höpinöillään aiheen vierestä, mutta ei sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, ketään kotona? Heiniä vintillä?
Kirjoita palstan aiheesta! Sinä et ole palstan aihe vaikka tunnut niin kuvittelevan.
Kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi. Viestien pituuden yläraja 4000 merkkiä on tosiaan yläraja eikä mikään suositus tai tavoite eli tarkoituksena ei ole jaaritella niitä näitä.
Kirjoita ilmastosta. Älä kirjoita itsestäsi, teoistasi tai ominaisuuksistasi. Olet anonyymi joten sellaiset väitteet ovat anonyymipalstalla edelleenkin täysin epäuskottavia ja keskustelun kannalta pelkkää tilaa viepää soopaa.Jaa että taas yksi palstapoliisi, joka kuvittelee, etten tiedä mikä on palstan aihe. Mikä se on tuollainen tauti, että kuvittelee, että anonyymisti kirjoittava muka aina valehtelee. Alunperin kerroin ammateistani NIMENOMAAN sen takia, että lukija tietää, mistä tietoni voi tarkistaa. Oletin, että niitä aloja kohtaan tunnetaan luottamusta.
Kun jatkuvasti tahallaan väärinymmärrettiin, ja vedettiin jatkuvasti lokaan noita tärkeitä aloja, muutin tyyliä. Aloin kiirjoittaa mitä mieleen milloinkin tuli. Miksi sinua ärsyttää se että jokin juttu vie tilaa. Onko tietosi tietokonejärjestelmistä niin vajavainen.
Se että kirjoitan paljon on tietoinen valinta. Syynä on juuri se, että joillakin on pakkomielle, että tilaa olisi rajoitetusti. Toinen pakkomielle on, että asia täytyy esittää lyhyesti ja ytimekkäästi. Miksi ihmeessä.
Vain hyvin yksinkerftaiset asiat voi esittää lyhyesti ja ytimekkäästi. Tähän asiakokonaisuuteen kuuluvat asiat taas on erittäin monimutkaisia. Kukaan ei pysty todellisuudessa kiteyttämään niitä muutamaan lauseeseen.
Jos niin tekee, se on pelkkä väittämä. Puuttuu ns. liha luiden päältä. Sinäkin olisit voinut kirjoittaa siitä ilmastosta, mutta ilmeisesti et osaa muuta kuin kateuttasi tuomita osaavampaa kirjoittajaa.
Minähän en usko siihen AGW juttuun, joten en tietenkään kirjoita siitä. Olen klrjoittanut kaikkea mahdollista, mikä on sitä teoriaa ja sen pakkosyöttöä vastaan. Täälläpäin on tullut hyvin vahva vastustus. Täällä koko asiaa suorastaan inhotaan ja vihataan.
Minun ja muiden kaltaisteni viesti on mennyt perille. Ylen palautteessa valta vaihtui jo kauan sitten. SK lehti otti kantaa sekoilua vastaa, pääkirjoityksessa tällä viikolla varsin jyrkästi.
Ilmastosekoilun haittavaikutukset on jo suorastaan katastrofaaliset. Ne havaitsee sellainen, joka tietää, miten jatkuva katastrofiuutisointi vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin.
Sen takia päätin täyttää palstat, koska pystyn siihen.
Tiesin mikä sen vaikutua on eri osapuoliin. En kuitenkaanj voi sääliä niitä. jotka pelottelee, ahdistaa ja syyllistää syyttömiä ihmisiä. Ahdistelijat on syyllisiä. Ei ahdistuvat ja pelkäävät Ihmiset ole syyllisiä.
Kaikenikäisiä ihmisiähän tässä on syyllistetty. Minullakin on jo kauan ollujt tunne, että kaikki tekemäni hyvä työ on ollut pelkkää vahingon tekemistä Ihmiskunnalle. Sitä tunnetta ei saa pois, vaikka tietää olevansa syytön.
Syyttomyyden voi päätellä järjellä, mutta siltikin tunnepuoli ja alitajunta reagoi sosiaaliseen paineeseen, joka tulee uskonkiihkoilijoiden taholta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, että sinulle voisi tulla mieleen eräs itsestään liikoja luuleva oman egon pönkittäjä, joka floodaa ilmastopalstaa loputtomilla höpinöillään aiheen vierestä, mutta ei sitten.
Ymmärsin kuule aivan tarkkaan, mitä tarkoitit. Minä en vaan yhdy sairaisiin kuvitelmiisi. Itse minä tiedän, mitä minä olen, ja miksi olen tehnyt niinkuin olen tehnyt. Olen puolustanut Suomen kansaa valehtelevia valheessaeläviä ahdistelijoita vastaan.
Tietysti olen siinä samalla puolustanut myös itseäni.ja perhettäni. Sen ilmastosekoilun maalle aiheuttamat taloudelliset vahingot on jo kymmeniä miljardeja. Siihen päälle vielä sen aiheuttamat inhimilliset kärsimykset. Paljon sairautta on tullut sen ilmastosekoilun takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se toimii myös toisin päin. Jos omasta mielestään on aina oikeassa älyttömienkin väitteiden osalta niin varsin nopeasti ystävien joukko harvenee ja jäljelle jää vain niitä, jotka omaksi huvituksekseen antavat höpöttäjän höpöttää omiaan. Tälläistä henkilöä siedetään enää pieninä annoksina eikä sosiaalisiin tilanteisiin juurikaan tule kutsuja.Joukossa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Kyllä se todellakin on niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy. ja näyttää olevan niin, että mitä suurempi joukko niin sitä suurempi tyhmyys. Kaikki merkittävät keksinnöt on syntyneet yksinäisyydessä tai pienessä ryhmässä. Ei laumahenki synnytä mitään kehitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että taas yksi palstapoliisi, joka kuvittelee, etten tiedä mikä on palstan aihe. Mikä se on tuollainen tauti, että kuvittelee, että anonyymisti kirjoittava muka aina valehtelee. Alunperin kerroin ammateistani NIMENOMAAN sen takia, että lukija tietää, mistä tietoni voi tarkistaa. Oletin, että niitä aloja kohtaan tunnetaan luottamusta.
Kun jatkuvasti tahallaan väärinymmärrettiin, ja vedettiin jatkuvasti lokaan noita tärkeitä aloja, muutin tyyliä. Aloin kiirjoittaa mitä mieleen milloinkin tuli. Miksi sinua ärsyttää se että jokin juttu vie tilaa. Onko tietosi tietokonejärjestelmistä niin vajavainen.
Se että kirjoitan paljon on tietoinen valinta. Syynä on juuri se, että joillakin on pakkomielle, että tilaa olisi rajoitetusti. Toinen pakkomielle on, että asia täytyy esittää lyhyesti ja ytimekkäästi. Miksi ihmeessä.
Vain hyvin yksinkerftaiset asiat voi esittää lyhyesti ja ytimekkäästi. Tähän asiakokonaisuuteen kuuluvat asiat taas on erittäin monimutkaisia. Kukaan ei pysty todellisuudessa kiteyttämään niitä muutamaan lauseeseen.
Jos niin tekee, se on pelkkä väittämä. Puuttuu ns. liha luiden päältä. Sinäkin olisit voinut kirjoittaa siitä ilmastosta, mutta ilmeisesti et osaa muuta kuin kateuttasi tuomita osaavampaa kirjoittajaa.
Minähän en usko siihen AGW juttuun, joten en tietenkään kirjoita siitä. Olen klrjoittanut kaikkea mahdollista, mikä on sitä teoriaa ja sen pakkosyöttöä vastaan. Täälläpäin on tullut hyvin vahva vastustus. Täällä koko asiaa suorastaan inhotaan ja vihataan.
Minun ja muiden kaltaisteni viesti on mennyt perille. Ylen palautteessa valta vaihtui jo kauan sitten. SK lehti otti kantaa sekoilua vastaa, pääkirjoityksessa tällä viikolla varsin jyrkästi.
Ilmastosekoilun haittavaikutukset on jo suorastaan katastrofaaliset. Ne havaitsee sellainen, joka tietää, miten jatkuva katastrofiuutisointi vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin.
Sen takia päätin täyttää palstat, koska pystyn siihen.
Tiesin mikä sen vaikutua on eri osapuoliin. En kuitenkaanj voi sääliä niitä. jotka pelottelee, ahdistaa ja syyllistää syyttömiä ihmisiä. Ahdistelijat on syyllisiä. Ei ahdistuvat ja pelkäävät Ihmiset ole syyllisiä.
Kaikenikäisiä ihmisiähän tässä on syyllistetty. Minullakin on jo kauan ollujt tunne, että kaikki tekemäni hyvä työ on ollut pelkkää vahingon tekemistä Ihmiskunnalle. Sitä tunnetta ei saa pois, vaikka tietää olevansa syytön.
Syyttomyyden voi päätellä järjellä, mutta siltikin tunnepuoli ja alitajunta reagoi sosiaaliseen paineeseen, joka tulee uskonkiihkoilijoiden taholta.Jaskanpankutustieteen nobelprofessorin alipaineimutiede kehittyy näköjään jokaisessa viestissä suurin tuskanparahduksin.
"Ilmastosekoilun haittavaikutukset on jo suorastaan katastrofaaliset."
Tuo on totta ja ja siitä on tämäkin palsta saanut osansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaskanpankutustieteen nobelprofessorin alipaineimutiede kehittyy näköjään jokaisessa viestissä suurin tuskanparahduksin.
"Ilmastosekoilun haittavaikutukset on jo suorastaan katastrofaaliset."
Tuo on totta ja ja siitä on tämäkin palsta saanut osansa.Sinun älykkyystasosi on helppo mitata noiden kommenttiesi perusteella. On todella huomattavasti alle sen, mitä oli tosenlaiset frendit sarjassa esiintyneillä tyypeillä. Ilkeys ja pahansuopasuus on korvannut sen vähäisenkin älyn. mitä ehkä joskus on ollut.
Näillä palstoilla olet aivan ainutlaatuinen pohjanoteeraus. Montako tuntia meni tuon arvottoman tyhmänylpeydeltä haisevan pökäleen suunnitteluun. Muutama rivi ja sekin pelkkää tautologiaa.
Tiedätkö edes mitä on tautologia. Lukutaitohan sinulta ilmeisesti puuttuu täysin, ja sen mukana myös kaikki ymmärrys. Vain pelkkä rajaton ilkeys on jäljellä. Kun oppimiskyky on nolla, niin kuka työhönkään huolisi.
Olen elänyt pitkän ja monipuolisen elämän. mutta noin rajatonta typeryyttä en olë ikinä tavannut. Olin jopa joskus kehitysvammaisten ohjaajana, enkä sielläkään kohdannut tuollaista.
Nekin tiedosti oman tasonsa, mutta sinä et tiedosta. Olet siis heidän alapuolellaan. Kun et edelleenkään siedä surkeaa totuutta itsestäsi. niin tottakait poistatat taas tämänkin.
Se poistatushan sen näyttää olevan kyvyttömien keino yrittää pärjätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun älykkyystasosi on helppo mitata noiden kommenttiesi perusteella. On todella huomattavasti alle sen, mitä oli tosenlaiset frendit sarjassa esiintyneillä tyypeillä. Ilkeys ja pahansuopasuus on korvannut sen vähäisenkin älyn. mitä ehkä joskus on ollut.
Näillä palstoilla olet aivan ainutlaatuinen pohjanoteeraus. Montako tuntia meni tuon arvottoman tyhmänylpeydeltä haisevan pökäleen suunnitteluun. Muutama rivi ja sekin pelkkää tautologiaa.
Tiedätkö edes mitä on tautologia. Lukutaitohan sinulta ilmeisesti puuttuu täysin, ja sen mukana myös kaikki ymmärrys. Vain pelkkä rajaton ilkeys on jäljellä. Kun oppimiskyky on nolla, niin kuka työhönkään huolisi.
Olen elänyt pitkän ja monipuolisen elämän. mutta noin rajatonta typeryyttä en olë ikinä tavannut. Olin jopa joskus kehitysvammaisten ohjaajana, enkä sielläkään kohdannut tuollaista.
Nekin tiedosti oman tasonsa, mutta sinä et tiedosta. Olet siis heidän alapuolellaan. Kun et edelleenkään siedä surkeaa totuutta itsestäsi. niin tottakait poistatat taas tämänkin.
Se poistatushan sen näyttää olevan kyvyttömien keino yrittää pärjätä.Jaskanpankutustieteen aliylipainetieteilijä senkun loistaa sanavarastollaan. On se hyvä että vanhuksenakin vielä yrittää jotenkin pysyä virkeänä värkkäämällä runoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun älykkyystasosi on helppo mitata noiden kommenttiesi perusteella. On todella huomattavasti alle sen, mitä oli tosenlaiset frendit sarjassa esiintyneillä tyypeillä. Ilkeys ja pahansuopasuus on korvannut sen vähäisenkin älyn. mitä ehkä joskus on ollut.
Se poistatushan sen näyttää olevan kyvyttömien keino yrittää pärjätä.Tämä ketju on jo loppuun naurettu. Mahdatko muistaa miten uusi ketju aloitetaan? Pyydä joltain hoitajalta apua niin se sujuu joutuisasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju on jo loppuun naurettu. Mahdatko muistaa miten uusi ketju aloitetaan? Pyydä joltain hoitajalta apua niin se sujuu joutuisasti.
Raukkis taas poistattelee. Pitänee taas pistää vähän viestiä käyttäjätukeen, kun moderaattori näyttää olevan täysin puolueellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raukkis taas poistattelee. Pitänee taas pistää vähän viestiä käyttäjätukeen, kun moderaattori näyttää olevan täysin puolueellinen.
Aloita mieluummin uusi ketju samasta alipaineimupaineesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185013MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022541- 101924
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5791897Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151624Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007