Oon ite 19v ja ollut aina kiinnostunut vanhemmista miehistä ja oon tosi seksuaalinen ihminen ja tykkään rajusta seksistä. Tutustuin sitten monen mutkan kautta s yhteen 56v todella komeaan mieheen ja sovittiin, että harrastetaan seksiä yhdessä. Eilen menin sitten miehen luo ja en oo ikinä saanut niin hyvää seksiä. Kukaan mies ei ikinä oo saanu mua niin märäksi, enkä oo ikinä saanut niin montaa orgasmia kun tän miehen kans plus sillä oli ihan jäätävän paksu ja pitkä sekä käytännössä oikeesti pantiin ihan koko yö. Sovittiin että se olis vaan kertaluontosta, mutta mä en oo koko päivänä voinu ajatella mitään muuta ku sitä miten helvetin hyvää seksiä sain ja miten paljon haluisin uudestaan ! Kehtaanko laittaa miehelle viestiä, että otetaanko uusiksi vai oonko vaan säälittävä pikkulikka vinkumassa perään?
19v ja 56v seksi !
Anonyymi
8
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kateelliseksihan tässä tulee kun mies saanut noin hyvää ja varmasti tiukkaa pillua...
- Anonyymi
Kuulostaa aivan unelmalta! Itse oon 22v ja tuollasta seksiä kun joskus saisi niin ihan varmasti laittaisin viestiä perään!!
- Anonyymi
Laita vaan ...naisetkin voi tehdä aloitteen.... minä ainakin teen niin:)
- Anonyymi
Eunukin päiväunia taas kerran
- Anonyymi
Painu pentu kotias kasvamaan
Totta kai kehtaat. Sellaista, mitä voi saada, kannattaa kysyä. 🌹👀
Satakunnan alueella olis kundi joka vois vaikka ryhtyä ystäväksi just sulle? nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477