Unessa näin että pääministeri eroaa 3.12.!!! Tänään profetia toteutui hämmästyttävällä tarkkuudella! Aamentaaa!!
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 17
Vanhimmat
Voi kun tietäsit, kuinka typerältä sä näytät.
Mikset ilmoittanut sitä silloin 1.12?
Oli profetointikiireitä niin ei ehtinyt!!!!
Ota taxi tai lähre lite aikasemmi ens kerral.
Hieman kun muistelet, kirjoitit tällä palstalla noin 20 vuotta sitten löytäneesi pöytälaatikkoon unohtuneen muistiinpanosi pienenä poikana näkemästäsi uninäystä, mikä nyt toteutui täydellisen tarkasti.
Itseasiassa kerroit silloin unessasi etuhampaasi ensin heiluneen ja heti kohta sen jälkeen irronneen ja samalla hetkellä se muuttui Antti Rinteen näköiseksi ja kokoiseksi.
Sen perusteella päättelit mitä on vuoden 2019 joulukuun alkupäivinä tapahtuva.
Tämä nyt kertomasi on ikään kuin varmistava sinetti luotettavaksi osoittautuneelle ennaltatiedolle, sillä kehoitetaanhan Raamatussa koettelemaan profetiat.
Olet tulessa pesty ja koettelemuksen läpäissyt.
Halleluja!
Kiitos Herralle!
Amen.
sela
Totisesti toveri susi nyt todistaa väkevästi heti aamulla!!!! Aamentaa!!!
Tästä tulee kautta zeuksen hyvä päivä!
Väkevä, ylen väkevä on tuo vanha profetia!
Mä tiesin pääministerin ennenaikaisen eron jo 29.6. tänä vuonna.
Ja että tuleva valtion pressa ei tule olemaan nyt oleva ennakkosuosikki.
Tässäpä olisi Tukholman profetian voitto!!
Aivan varmasti ja epäilemättä tiesit, mutta oli sen verran työkiireitä ettet ennättänyt asiasta mihinkään ilmoittaa.
Toki myös eräs luotettavan tuntuinen profeetta on tiennyt myös oikeat lottonumerot. Tietystikään emme epäile asiaan liittyvän vähäisemmässäkään määrin minkaanlaista vilppiä, kuten esimerkiksi tietokoneen sisällä olevan pienen pieniä ja aivan näkymättömiä profeetan apulaisia jotka olisivat tehneet ohjelmistoon erilaisia säätöjä.
Näin profeetta olisi voinut oikeiden lottonumeroiden ilmestymisen jälkeen laittaa ne esille ja hänen kotisivuillaan näkyi kuin ne olisi kirjoitettu sinne jo päivää ennen ennen lottoarvontaa. Luonnollisesti emme voisi myöskään uskoa samaisen profeetan olevan henkisesti epänormaali ja käyttäneen oman itsensä kunnian ja maineen hankkimiseen noin rottamaisia keinoja, kuin ties mitä kaikkia muitakin kierouksia todistaakseen olevansa maailman paras ja erehtymätön.
Tämä profetia olisi vieläkin parempi jos mukana olisi VUOSILUKU. Se on yleensä merkkijono jossa on numeroita peräkkäin 0-4 kpl.
Toki jos on JARMO tai muuten luotettavanoloinen varmaakin varmempi profeetta, ei kannata välittää yleisistä tulkinta tavoista kuten että 0-4 numeroa VAAN voi ja PITÄÄ tehdä oma tulkinta!!!! mitä parempi sen uskottavampi!!!
Toki noin, mutta unohdit mainita liukuma-ajan käytöstä, sillä onhan mahdollisuus -joskin erittäin pienen pieni- että kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetatkin saattaisi sekoittaa omia maallisia ajatuksiaan niihin ilmoituksiin, mitkä Herra Jahve on toimittanut profeetalle, että hän ne rahvaalle julki tiedottaisi.
Näin on esimerkiksi Jarmo toiminut, mutta mielestäni hänen käyttämä liukuma-aika on täysin riittämätön lisä. Niinpä suosittelisin profeettain käyttöön peräti tuhatvuotista liukuma-aikaa. Mikäli ilmoitettu profetia ei täyty siinäkään ajassa, niin eipä ainakaan ole kukaan nykyisin elossa oleva kirjoittamassa tälle palstalle kielteistä palautetta povarin hommista!
:D :D ei juma arvostan susi tyypin kielellisen lahjakkuuden huipentumaa!! :D
Sus ei ole enää lähellekään siinä vedossa kuin nuoruutensa päivinä parikymmentä vuotta sitten.
Unohdan kaikenlaista.1?
Just sain kuulla korvanappiini että MrMoran kattelee pikkulapsia leikkipuistoissa ja Sus kulkee naisten alusvaatteissa.