Monet pitävät Marinia liian nuoreksi hallitsijaksi mutta mikä saa uskovaksi itseään sanovat miehet kaivamaan taas raamatustaan kaikki naisia sortavat jakeet. Suunnaton naisviha pursuu näistä persumiehistä. Iisebel voi olla myös mies.
Raamattu oli aikaansa sidottu kirja jolloin mies omisti talonsa ja karjansa ja muulinsa ja vaimonsa, Mutta ettepä enää omista naisia ja raamatunkin mukaan saat mies komennella ja alistaa vain omaa vaimoa. Jätä muut rauhaan.
Psykopaateista suurin osa on miehiä.
Useat nettisaarnaajamiehet ovat psykopaatteja
119
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monet mielenterveysongelmaiset ovat uskovia ja monet ovatkin parantuneet huumeista tai viinasta tai tupakasta. Mutta pohjaton aggressio naisia kohtaan säilyy tai lisääntyy ja fundamentaalinen uskonto tukee islamilaistyylistä naisvihaa. Raamatusta löytyy heille naisvihatekstiä. He ovat löytäneet ideologian missä Suomessakin voi vihata naisia.
Miten tallainen mies sitten kasvattaa tytärtä. Ja mistä pohjaton naisviha on heille tullut.- Anonyymi
Koska suomen naisissa on noitia,narsistisia,eivät toteuta Jumalan tahtoa.Uusi pääministeri vie kansamme tuhoon ja tämän sanon naisena.Aloittaja sanoo,miehissä on paljon psykopaatteja,voin sanoa naisena,minua ovat henkisesti ja fyysisesti pahoinpidelleet naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska suomen naisissa on noitia,narsistisia,eivät toteuta Jumalan tahtoa.Uusi pääministeri vie kansamme tuhoon ja tämän sanon naisena.Aloittaja sanoo,miehissä on paljon psykopaatteja,voin sanoa naisena,minua ovat henkisesti ja fyysisesti pahoinpidelleet naiset.
Nyt meillä on nuori alfanaaras pääministerinä.
Maailma hehkuttaa ja iloitsee.
Se on maailmanhenkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis samalla viivalla kuin uskovaisten miespuolisten misogynistien kanssa. Olisi järkevää ymmärtää, ettei omia kokemuksiaan miehistä tai naisista voi yleistää koskemaan koko sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meillä on nuori alfanaaras pääministerinä.
Maailma hehkuttaa ja iloitsee.
Se on maailmanhenkeä.Marin ei kyllä vaikuta miltään alfanaaraalta vaan jo sen perusteella, miten on puolueensa valinnut, ihan normaalilta ihmiseltä.
Naisten kykyä psykopaattisuuteen en epäile, kyllä mitä oudompia naisenpuoliakin olen tavannut ja senkin olen kuullut tai lukenut monen naisen sanomana, että he pärjäävät esim työelämässä paremmin miesten kuin oman sukupuolensa kanssa.
Pääministeri ei oikeastaan ole mikään hallitsija, nimellisestikin sellainen on meidän järjestelmässämme presidentti, joskin hänkin on vain äänestäjiensä tahtoa siellä toteuttamassa.
Terästäti Tarja, jolla on vankka kokemus aina kansainvälistä tasoa myöten, voisi tietenkin viisata Sannaa käytännön rutiineissa. Poliittisena toimijana pääministerimme on oma itsenäinen yksilönsä. Oli keskeisesti tekemässä hallitusohjelmaa, joka on rohkea ja hyvä.
Ihan hyvä, että kerrankin meillä on myös nuorten naisten johtama hallitus. Kyllä niitä muita on jo nähty vähintäänkin tarpeeksi. Kyllä kelpaisivat missikisoihinkin, mutta olen iloinen, että ovat valinneet uransa toisin, varsinkin Sanna ja Li. Ohisalo on näistä naisista oikeastaan eniten synnynäinen poliitikko, hän on ollut erittäin kantaaottava ja aktiivinen ministerinä, jo tähänkin mennessä ehkä enemmän kuin kukaan sitten Kekkosen ja Paavo Väyrysen, mutta hänessä minua arveluttaa hänen vihreytensä. Vihreät ovat joissakin asioissa vaarallisen idealistisia ja eivät piittaa sosiaalisista kysymyksistä. En tiedä Ohisalon positiota näissä seikoissa, mutta toivon, että hän olisi vihreissä nimenomaan heidän ajattelunsa uudistaja. Hänen kannanottonsa ovat olleet ihan järkeviä, mutta eivät ole antaneet vielä tarkkaa kuvaa.
Kova julkisuuspaine kohdistuu nyt pääministeriimme, ja sekin vaan vaatii voimia, vaikka on tällä kertaa valtavan positiivista. Toivottavasti hän saa riittävästi tukea sen hanskaamiseen, että voi keskittyä varsinaisiin poliittisiin kysymyksiin, joihin hän itse haluaisi täysin keskittyä. Naiseus, ja siihen yhdistettynä nuori ikä, tuovat näköjään oman lisänsä tähänkin asiaan, vaikka sitten pohjimmiltaan hyvää tarkoittavassa muodossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin ei kyllä vaikuta miltään alfanaaraalta vaan jo sen perusteella, miten on puolueensa valinnut, ihan normaalilta ihmiseltä.
Naisten kykyä psykopaattisuuteen en epäile, kyllä mitä oudompia naisenpuoliakin olen tavannut ja senkin olen kuullut tai lukenut monen naisen sanomana, että he pärjäävät esim työelämässä paremmin miesten kuin oman sukupuolensa kanssa.
Pääministeri ei oikeastaan ole mikään hallitsija, nimellisestikin sellainen on meidän järjestelmässämme presidentti, joskin hänkin on vain äänestäjiensä tahtoa siellä toteuttamassa.
Terästäti Tarja, jolla on vankka kokemus aina kansainvälistä tasoa myöten, voisi tietenkin viisata Sannaa käytännön rutiineissa. Poliittisena toimijana pääministerimme on oma itsenäinen yksilönsä. Oli keskeisesti tekemässä hallitusohjelmaa, joka on rohkea ja hyvä.
Ihan hyvä, että kerrankin meillä on myös nuorten naisten johtama hallitus. Kyllä niitä muita on jo nähty vähintäänkin tarpeeksi. Kyllä kelpaisivat missikisoihinkin, mutta olen iloinen, että ovat valinneet uransa toisin, varsinkin Sanna ja Li. Ohisalo on näistä naisista oikeastaan eniten synnynäinen poliitikko, hän on ollut erittäin kantaaottava ja aktiivinen ministerinä, jo tähänkin mennessä ehkä enemmän kuin kukaan sitten Kekkosen ja Paavo Väyrysen, mutta hänessä minua arveluttaa hänen vihreytensä. Vihreät ovat joissakin asioissa vaarallisen idealistisia ja eivät piittaa sosiaalisista kysymyksistä. En tiedä Ohisalon positiota näissä seikoissa, mutta toivon, että hän olisi vihreissä nimenomaan heidän ajattelunsa uudistaja. Hänen kannanottonsa ovat olleet ihan järkeviä, mutta eivät ole antaneet vielä tarkkaa kuvaa.
Kova julkisuuspaine kohdistuu nyt pääministeriimme, ja sekin vaan vaatii voimia, vaikka on tällä kertaa valtavan positiivista. Toivottavasti hän saa riittävästi tukea sen hanskaamiseen, että voi keskittyä varsinaisiin poliittisiin kysymyksiin, joihin hän itse haluaisi täysin keskittyä. Naiseus, ja siihen yhdistettynä nuori ikä, tuovat näköjään oman lisänsä tähänkin asiaan, vaikka sitten pohjimmiltaan hyvää tarkoittavassa muodossa.Alfayksilö on eläin tai ihminen, jolla on johtajan ominaisuuksia. Johtamistyylejä on sen sijaan erilaisia. Sanna tunnetaan jämäkkänä johtajana. Hän ei ole mikä tahansa alfanaaras, vaan peräti valtakunnan alfanaaras numero 1 (=alfa). Jos joku nyt sellaista ilmaisua haluaa käyttää. :)
- Anonyymi
Aloittaaja tekee täysin asiattoman yleistyksen. Hän tekee juuri sitä syntiä, mistä Jeesus varoitti ankarasti tekemästä. Joka sanoo toista hulluksi, ansaitsee tuomion helvetin tuleen.
Matt 5:
22 joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. - Anonyymi
Entäs ne jotka haukkuu naisia koko ajan. Nekin on itse hulluja.
- Anonyymi
En ole nähnyt kenenkään koko ajan haukkuvan naisia.
Jos yrität väittää, että se on naisen haukkumista, että toteaa Raamatussa olevan Jumalan käskyn, ettei nainien saa puhua seurakunnassa, niin siinä ei ole kyse haukkumisesta vaan Jumalan asettamasta järjestyksestä seurakuntaan.
1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
13 Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, [1. Moos. 1:27, 1. Moos. 2:22; 1. Kor. 11:8,9]
14 eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
15 Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.
Nainen on kuitenkin yhtälailla perivä Taivasten valtakunnan miehen lailla, kunha he kummatkin elävät Jumalan käskyjen mukaista pyhää elämää. - Anonyymi
Se,miten naiset meidän yhteiskunnassa ovat toimimassa ja pätemässä paikoilla,joihin heitä ei ole tarkoitettu vie kansamme tuhoon.Syytän kyllä miehiä siitä,etteivät ota Jumalan tahdon mukaista paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se,miten naiset meidän yhteiskunnassa ovat toimimassa ja pätemässä paikoilla,joihin heitä ei ole tarkoitettu vie kansamme tuhoon.Syytän kyllä miehiä siitä,etteivät ota Jumalan tahdon mukaista paikkaa.
Suomi on päinvastoin parantunut ja vaurastunut siitä lähtien kun naiset kouluttautuivat ja alkoivat osallistua yhteiskuntaan. Sen näkee kaikilla mittareilla. Salla Marin sai paljon enemmän ääniä vaaleissa kuin puolueen pj. Antti Rinne. Ja hän on ehdottomasti oikeutettu paikkaansa. Suomi on nimittäin paikka, jossa edetään meriittien perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettakaa poikanne lukemaan, niin pärjäävät paremmin. PISA-tulosten mukaan ero tyttöjen ja poikien lukutaidossa on Suomessa maailman suurin, kun verrataan kehittyneitä maita. Ja se vain kasvaa vuosi vuodelta.
Sillä on sekä sosiaalisia että yhteiskunnallisia seurauksia. Nämä pojat syrjäytyvät parisuhteista, koska hyvin koulutettu nainen on mieluummin yksin, kuin nai lukutaidottoman. Miehet syrjäytyvät myös yhteiskunnasta ja altistuvat sekä ääriliikkeille että rikollisuudelle.
Huomasin jo duunissa, että virkoihin haki naisia, joilla oli järjestään kaksi loppututkintoa ja paljon muitakin meriittejä. Jos hakijoista löytyi mies, niin hän kuvitteli pärjäävänsä ilman loppututkintoa, vaikka se oli laissa määritelty pätevyysvaatimus. Tässä on syy miksi naiset kansoittavat tulevaisudessa huippuvirat.
Ainoa lääke tähän on se, että pojat pääsevät jo varhaisessa vaiheessa sen harhaluulon yli, että munat pätevöittävät. Sorry boys.:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on päinvastoin parantunut ja vaurastunut siitä lähtien kun naiset kouluttautuivat ja alkoivat osallistua yhteiskuntaan. Sen näkee kaikilla mittareilla. Salla Marin sai paljon enemmän ääniä vaaleissa kuin puolueen pj. Antti Rinne. Ja hän on ehdottomasti oikeutettu paikkaansa. Suomi on nimittäin paikka, jossa edetään meriittien perusteella.
Täysin idiootti,omahyväinen lässyttäjä.On naisia,jotka ovat vieneet maatamme eteenpäin,he ovat niitä nöyriä,taka-alalla uurastavia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt kenenkään koko ajan haukkuvan naisia.
Jos yrität väittää, että se on naisen haukkumista, että toteaa Raamatussa olevan Jumalan käskyn, ettei nainien saa puhua seurakunnassa, niin siinä ei ole kyse haukkumisesta vaan Jumalan asettamasta järjestyksestä seurakuntaan.
1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
13 Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, [1. Moos. 1:27, 1. Moos. 2:22; 1. Kor. 11:8,9]
14 eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
15 Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.
Nainen on kuitenkin yhtälailla perivä Taivasten valtakunnan miehen lailla, kunha he kummatkin elävät Jumalan käskyjen mukaista pyhää elämää.Et tietenkään näe, että koko ajan haukutaan naisia. Olet sokea omalle käytöksellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettakaa poikanne lukemaan, niin pärjäävät paremmin. PISA-tulosten mukaan ero tyttöjen ja poikien lukutaidossa on Suomessa maailman suurin, kun verrataan kehittyneitä maita. Ja se vain kasvaa vuosi vuodelta.
Sillä on sekä sosiaalisia että yhteiskunnallisia seurauksia. Nämä pojat syrjäytyvät parisuhteista, koska hyvin koulutettu nainen on mieluummin yksin, kuin nai lukutaidottoman. Miehet syrjäytyvät myös yhteiskunnasta ja altistuvat sekä ääriliikkeille että rikollisuudelle.
Huomasin jo duunissa, että virkoihin haki naisia, joilla oli järjestään kaksi loppututkintoa ja paljon muitakin meriittejä. Jos hakijoista löytyi mies, niin hän kuvitteli pärjäävänsä ilman loppututkintoa, vaikka se oli laissa määritelty pätevyysvaatimus. Tässä on syy miksi naiset kansoittavat tulevaisudessa huippuvirat.
Ainoa lääke tähän on se, että pojat pääsevät jo varhaisessa vaiheessa sen harhaluulon yli, että munat pätevöittävät. Sorry boys.:)"Ainoa lääke tähän on se, että pojat pääsevät jo varhaisessa vaiheessa sen harhaluulon yli, että munat pätevöittävät."
Minä kyllä miehenä olen silti sitä mieltä, että ei se ole munat, jotka pätevöittävät, vaan se, että on munaa. Päivärinnan tekemä Marinin haastattelu viittaa siihen, että Marinilla on.
Juu, on seksistinen vertauskuva tuo sana munaa, mutta minä opinkin sen urheilijapojilta.
"Sorry boys.:)"
Eipä kestä. Anonyymi kirjoitti:
Oliko Hitler mielestäsi nainen? Entä Stalin? Mitäpä Mao? Sata miljoonaa ruumista tuon kolmikon jäljiltä.
No, aitouskovaisuuteenhan kuuluvat historiattomuus ja yleinen tietämättömyys keskeisinä osina.
Miehet ovat tuhanteen kertaan näyttäneet mihin pystyvät, joten nyt on naisten vuoro yrittää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainoa lääke tähän on se, että pojat pääsevät jo varhaisessa vaiheessa sen harhaluulon yli, että munat pätevöittävät."
Minä kyllä miehenä olen silti sitä mieltä, että ei se ole munat, jotka pätevöittävät, vaan se, että on munaa. Päivärinnan tekemä Marinin haastattelu viittaa siihen, että Marinilla on.
Juu, on seksistinen vertauskuva tuo sana munaa, mutta minä opinkin sen urheilijapojilta.
"Sorry boys.:)"
Eipä kestä."Minä kyllä miehenä olen silti sitä mieltä, että ei se ole munat, jotka pätevöittävät, vaan se, että on munaa."
Totta turiset. Ja sitä löytyy todistettavasti monelta naiseltakin. Mm. Sannalta.
- Anonyymi
uskovaisia koulutetaan narsistisiksi:
https://sti.fi/luennot/files/RM291106.pdf- Anonyymi
Toivottavasti hän ei tee samoja virheitä kuin edelliset. Materialistinen maailma muuttuu ja siinä pitää olla 2 askelta edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti hän ei tee samoja virheitä kuin edelliset. Materialistinen maailma muuttuu ja siinä pitää olla 2 askelta edellä.
On oltava 2 askelta edellä, mutta samalla valmis reagoimaan nopeasti tämän päivän muutoksiin. Suomalaisten helmasynti on jahkailu. Lisäksi monet meidän hallintamme ulkopuolella olevat asiat vaikuttavat Suomenkin tilanteeseen. Kuten esim. maailmantalous. Kun joku sössii USA:ssa, niin me tunnemme sen nahoissamme työttömyytenä Suomessa.
Mikä tarkalleen uudestisyntyneitä alfauskisuroksia epämiellyttää tai suorastaan ärsyttää Suomen uudessa naispääministerissä? Laittakaa myös omat perustelut mukaan, eikä pelkkiä muttakun tai mutu-juttuja.
- Anonyymi
Se on nainen. Ei siinä muuta ärsytystä tarvita. Tuossahan juuri kuulimme, että kunnon naiset älyävät pysyä takana. Eivätkä vahingossakaan yritä käyttää Luojan antamaa älyään. Suurin osa uskovaisistakaan miehistä ei ole näin pöljiä. :D Tämä palsta vain sattuu nykyään olemaan pöljien kerho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nainen. Ei siinä muuta ärsytystä tarvita. Tuossahan juuri kuulimme, että kunnon naiset älyävät pysyä takana. Eivätkä vahingossakaan yritä käyttää Luojan antamaa älyään. Suurin osa uskovaisistakaan miehistä ei ole näin pöljiä. :D Tämä palsta vain sattuu nykyään olemaan pöljien kerho.
Tanskalaiset ja Amerikkalaiset tutkijat (eivät olleet uskovia)
tutkivat miesten ja naisten psyykettä ja käyttäytymistä.
He tutkivat, onko naisten ja miesten psyykkeessä havaittavissa
eroja. He tulivat siihen tulokseen, että naiset tekevät päätöksiä
enemmän tunteen pohjalta ja miehet perustavat faktoihin.
Siis naiset menee ja toimii tunteella ja miehet järjellä.
Nämä tutkijat sanoivat itse, että he hämmästyivät koska
ero miesten ja naisten psyykkeellä on niin suuri. Ymmärrämme
miksi Jumalan tahto on, että miehet ovat perheen päänä, johtajina
perheessä ja yhteiskunnassa. - Anonyymi
Lue miesuskovien terveiset Marinille jolla on todella vaikeaa hommassaan. Mieskin epäonnistui. En itsekään suosi Marinin politiikkaa enkä noin nuorta naisvaltaista hallitusta mutta se silmitön ääretön naisviha mikä on joillain miesuskovilla joiden tulisi raamatun mukaan käyttäytyä harkitsevasti on järkyttävä. Itse he sanovat tulleensa Jeesuksen kaltaiseksi uudestisyntyessa. Missä se näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanskalaiset ja Amerikkalaiset tutkijat (eivät olleet uskovia)
tutkivat miesten ja naisten psyykettä ja käyttäytymistä.
He tutkivat, onko naisten ja miesten psyykkeessä havaittavissa
eroja. He tulivat siihen tulokseen, että naiset tekevät päätöksiä
enemmän tunteen pohjalta ja miehet perustavat faktoihin.
Siis naiset menee ja toimii tunteella ja miehet järjellä.
Nämä tutkijat sanoivat itse, että he hämmästyivät koska
ero miesten ja naisten psyykkeellä on niin suuri. Ymmärrämme
miksi Jumalan tahto on, että miehet ovat perheen päänä, johtajina
perheessä ja yhteiskunnassa."He tulivat siihen tulokseen, että naiset tekevät päätöksiä enemmän tunteen pohjalta ja miehet perustavat faktoihin."
Itse asiassa se oli intuition, ei tunteen. Silloinkin toimitaan faktojen perusteella, joista johtopäätös vedetään intuitiivisesti (= vaistonvaraisesti). Samaan tulokseen pääsee myös faktoja tietoisesti läpi käymällä, se vain käy hitaammin.
Nopeaälyiset (naiset tai miehet) ovat aina myös intuitiivisia. Hyvät johtajat ovat usein sellaisia. Päätöksenteossa tarvittavia faktoja ei nimittäin saa vain papereista ja numeroista. Sosiaalisesti älykkäät johtajat analysoivat alitajuisesti ympäristön signaaleja ja tietävät vaistonvaraisesti miten missäkin tilanteessa tulee toimia.
Sekä naisissa, että miehissä on myös ns. tunneihmisiä. Kun tunne on päällä, niin faktoilla ei ole heille kauheasti merkitystä. Se järkyttää meitä faktaihmisiä.:) Sillä jos faktat ja tunteet eivät käy yhteen, niin meillä päin laitetaan tunne syrjään. Kyse ei ole tunteiden väheksymisestä, vaan niiden hallitsemisesta. Tunteille on oma aikansa ja paikkansa.
Maailmankuva riippuu myös ympäristöstä. Tunneihmiset tuntevat kai vetoa eri aloille kuin faktaihmiset. Enkä minä ole näinollen koskaan tavannut työympäristössä naista, joka tekee päätöksiä tunteella. Ja aika vaikea järkevän naisen olisi myös elää ihmisen kanssa, jonka maailmankuva ei perustuisi faktoihin.
- Anonyymi
Sanna Marin ei ole edes kovin nuori. Paavo Väyrynen oli 23-vuotias, kun hänestä tuli ministeri. Hänellä valta meni aluksi päähän ja alkoholi oli usein mukana kuvioissa. Mutta kasvoi aikuiseksi ajan kanssa.
Marin on ihan toista maata; vastuullinen, jämäkkä sekä erinomainen esiintyjä. Hallintotieteen maisteri, jolla on jo kunta-, eduskunta- sekä ministerikokemusta. Tarjolla olevista ainoa realistinen vaihtoehto.
Politiikan setämiehetkin ovat sitä mieltä, että Sanna johtajana vahvempi kuin miespuolinen kilpailijansa. - Anonyymi
Raamatun opetukset kuuluvat muuttamattomina kaikkien aikojen kristityille. Ei 1 Kor. 6:9,10 lista synneistä muutu, vaikka ihmiset eivät tunnustaisikaan niitä synneiksi.
- Anonyymi
Ulf Sundgvist, tullessaan Paasion hallitukseen 27-vuotiaana, oli Suomen historian nuorin ministeri. Paavo Väyrynen, tuli ensikertaan ministeriksi 1975, 29 vuotiaana.
- Anonyymi
Marin on jämäkkä ja erinomainen esiintyjä. Eikä voi taustalleen mitään. En kannata hänen ideoitaan kaikkia mutta hänen virkansa vie taas naisten asiaa eteenpäin katkerien mies setien itkiessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin on jämäkkä ja erinomainen esiintyjä. Eikä voi taustalleen mitään. En kannata hänen ideoitaan kaikkia mutta hänen virkansa vie taas naisten asiaa eteenpäin katkerien mies setien itkiessä.
just joo ja siinä taas samaa naurettavaa .... vie taas naisten asiaa eteenpäion... voi tyhmyyden ylistys, sekö on päänmionisterin tehtävä kaukaansa myöten velkasuossa läähättävvällä suomen hallinnolla... !!=?!=
ei käsitä millaisia kommentteja voi olla vai tuleeko nuo päiväkodista tai kreetan purjeveneeltä !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just joo ja siinä taas samaa naurettavaa .... vie taas naisten asiaa eteenpäion... voi tyhmyyden ylistys, sekö on päänmionisterin tehtävä kaukaansa myöten velkasuossa läähättävvällä suomen hallinnolla... !!=?!=
ei käsitä millaisia kommentteja voi olla vai tuleeko nuo päiväkodista tai kreetan purjeveneeltä !!Nimenomaan esiintyjä,ei muuta.Ei ole Jumalan tahdon mukainen pääministeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan esiintyjä,ei muuta.Ei ole Jumalan tahdon mukainen pääministeri
Niin, velkasuohon on miesten jämäkässä johdossa marssittu. Ehkäpä siinä hanhentaaperrukessa on osoitettu sitä johtajuutta, jota Harkimokin peräänkuullutti.
Oikeistopojut tietenkin tarvitseekin piiskaa ja sapiskaa, että pysyvät ihmisinä. Jotkut niistä on sen takia pantavat vankilaankin, kuten on nähty.
Sitä, millainen olisi se Jumalan tahdon mukainen johtaja, on vaikea sanoa, kun Herra itse ei ole julkisesti kantaansa ilmaissut. Toisen ja kolmannen käden tiedot asiasta vaikuttavat olevan voimakkaasti korruptoituneita ja biasoituneita.
Suomen perustuslain mukaan edes Jumalalla ei ole mitään erityisasemaa. Jos Hän haluaa vaikuttaa, niin käyköön äänestämässä, mutta tehköön sen vain kerran ja ilman vilppiä, vaikka Kaikkivaltias varmasti voisikin tempuillaan tehdä tuloksen mieleisekseen. Se oli Oma valita antaa luodulleen vapaa tahto, ainakin Kaikkivaltiaana. Että kikkeliskokkelis vaan Herrankin heiluville ja varsinkin niille.
- Anonyymi
Jo ensimmäinen puhe meni pieleen !
...meillä on nyt mahdollisuus kertoa mailmalle mikä maa Suomi on hahaha mitä lässytystä !
nytko vasta alamme kertoa...hohoijaa näitä noo olkoot sanomatta.- Anonyymi
monet "ääriuskovat", - on muuten mielenterveys ongelmaisia, - osa niistä on: hoidettavia, - osa "hoitajia
osa- ylemmyydentuntoisia, - osa alemmuudentuntoisia.
siinä sitä "tie valmis"
- Anonyymi
Naisen ei kuulu johtaa kirkkoa eikä valtiota. Ei ole kyse mistään tasa-arvosta. Eeva tuli huijatuksi ja Aatami lankesi omasta tahdostaan.
Minä pidän naisia jopa arvokkaampina. Jos minulla olisi vaimo minä menisin ja kuolisin hänen vuokseen jos tarpeen. Jos noudattaisin jotain typeriä maallisia käsityksiä tasa-arvosta en todellakaan näin tekisi. Naiset ovat ihan yhtä arvokkaita, mutta jos meillä on johtajina helpommin eksytettäviä niin ei hyvä heilu. On olemassa naistennaurattajia mutta ei miestennaurattajia.
Sanna Marin kannattaa sosialismiä ja se on todella epäraamatullista. Varojen ottaminen toisilta ja antaminen tuntemattomille on laittomuutta. Se vie anteliaisuuden hyveen kokonaan pois ihmisiltä kun rahat ottaakin valtio ja valtio käyttää ne mihin mielii.
Sosialismi on myös aina lopulta muuttunut uskonnolliseksi vainoksi. Jeesus ei opeta maailmanparantamista. Hän tuli pelastamaan valittunsa, ei maailmaa. Siunausta.- Anonyymi
"varojen antaminen tuntemattomille"
- eikös kolehtiinkin annetaan, nimenomaan: "tuntemattomille" !!? >>> mutta jos meillä on johtajina helpommin eksytettäviä niin ei hyvä heilu...
Voisitko tarkentaa, ketkä mahdollisesti haluaisivat pääministeri Marinia eksyttää? Olisivatko he kenties kateellisia miespuolisia puoluetovereita?- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> mutta jos meillä on johtajina helpommin eksytettäviä niin ei hyvä heilu...
Voisitko tarkentaa, ketkä mahdollisesti haluaisivat pääministeri Marinia eksyttää? Olisivatko he kenties kateellisia miespuolisia puoluetovereita?Demonit ja riivaajat näin alkuun. Ihmiset ovat aika huonoja siinä. Lucifer eksytti Eevan. Mutta se on jo tapahtunut. Sosialismiä ajava nainen on Totuudesta eksynyt ja toimii sitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"varojen antaminen tuntemattomille"
- eikös kolehtiinkin annetaan, nimenomaan: "tuntemattomille" !!?Oman seurakunnan köyhille jäsenille kerättiin Raamatussa. Köyhiä autettiin. Mutta on ihan toista ajaa keskiluokka vararikkoon verotuksella ja antaa heidän varat ulkomaille ja muukalaisille tai ilmastotalkoisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Demonit ja riivaajat näin alkuun. Ihmiset ovat aika huonoja siinä. Lucifer eksytti Eevan. Mutta se on jo tapahtunut. Sosialismiä ajava nainen on Totuudesta eksynyt ja toimii sitä vastaan.
Itse jättäisin politiikan ja uskonnon erilleen, sillä politiikka on oletusarvoisesti likaista peliä eikä siten täytä miltään osin Raamatun oppeja.
Mutta... Raamatun mukaan demonit ja riivajat vaikuttavat ihmisten kautta. Muotoilen täten kysymykseni uudelleen, jotta se kelpaisi kaikkille uudestisyntyneille: mieltyvätkö demonit ja riivaajat enemmän miehiin vai naisiin?- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Itse jättäisin politiikan ja uskonnon erilleen, sillä politiikka on oletusarvoisesti likaista peliä eikä siten täytä miltään osin Raamatun oppeja.
Mutta... Raamatun mukaan demonit ja riivajat vaikuttavat ihmisten kautta. Muotoilen täten kysymykseni uudelleen, jotta se kelpaisi kaikkille uudestisyntyneille: mieltyvätkö demonit ja riivaajat enemmän miehiin vai naisiin?Ei mielly kumpaakaan erityisesti. Mutta miehet lähtevät Jumalattomuuteen selkeästi omasta tahdostaan. Naiset taas useammin huijattuina (ovat kuitenkin vastuussa itse). Sanna Marin ei ole uudestisyntynyt. Hän on valehtelijoiden puolella eikä puhu totuutta. Lue uutisia. Äläkä opeta miehiä vaikka me olisimmekin mielestäsi väärässä. Paavali kieltää tämän ei lakina vaan koska se on Jumalan luoman järjestyksen vastustamista ja siis syntiä. Naisen ylpeys ajaa tämän pyrkimään miesten yläpuolelle. Miehet taas Jumalan yläpuolelle. Jos ylpeys hallitsee sinua niin synti hallitsee sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielly kumpaakaan erityisesti. Mutta miehet lähtevät Jumalattomuuteen selkeästi omasta tahdostaan. Naiset taas useammin huijattuina (ovat kuitenkin vastuussa itse). Sanna Marin ei ole uudestisyntynyt. Hän on valehtelijoiden puolella eikä puhu totuutta. Lue uutisia. Äläkä opeta miehiä vaikka me olisimmekin mielestäsi väärässä. Paavali kieltää tämän ei lakina vaan koska se on Jumalan luoman järjestyksen vastustamista ja siis syntiä. Naisen ylpeys ajaa tämän pyrkimään miesten yläpuolelle. Miehet taas Jumalan yläpuolelle. Jos ylpeys hallitsee sinua niin synti hallitsee sinua.
>>> Äläkä opeta miehiä vaikka me olisimmekin mielestäsi väärässä.
Sanoissasi on paljon kuivaa täytekakkua, josta ei tule kylläiseksi. Tuollainen riittää ehkä pienille lapsille, mutta ei aikuisille miehille.
>>> Sanna Marin ei ole uudestisyntynyt
Mitä tekemistä tällä on hänen pätevyytensä kanssa?
>>> Hän on valehtelijoiden puolella eikä puhu totuutta
Mistä totuudesta puhut?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielly kumpaakaan erityisesti. Mutta miehet lähtevät Jumalattomuuteen selkeästi omasta tahdostaan. Naiset taas useammin huijattuina (ovat kuitenkin vastuussa itse). Sanna Marin ei ole uudestisyntynyt. Hän on valehtelijoiden puolella eikä puhu totuutta. Lue uutisia. Äläkä opeta miehiä vaikka me olisimmekin mielestäsi väärässä. Paavali kieltää tämän ei lakina vaan koska se on Jumalan luoman järjestyksen vastustamista ja siis syntiä. Naisen ylpeys ajaa tämän pyrkimään miesten yläpuolelle. Miehet taas Jumalan yläpuolelle. Jos ylpeys hallitsee sinua niin synti hallitsee sinua.
Tähän sanon aamen naisena.Marin ei ole Jumalan valitsema,aloittaja on todella väärän hengen pauloissa.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Äläkä opeta miehiä vaikka me olisimmekin mielestäsi väärässä.
Sanoissasi on paljon kuivaa täytekakkua, josta ei tule kylläiseksi. Tuollainen riittää ehkä pienille lapsille, mutta ei aikuisille miehille.
>>> Sanna Marin ei ole uudestisyntynyt
Mitä tekemistä tällä on hänen pätevyytensä kanssa?
>>> Hän on valehtelijoiden puolella eikä puhu totuutta
Mistä totuudesta puhut?Ja kun kerran et usko siihen, että naiset tulevat helpommin huijatuiksi niin voit varmaan selittää miksi nimenomaan naisissa on niin paljon niitä ketkä äänestävät sosialismiä, joka on tappanut satoja miljoonia ihmisiä? Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa. Tämä ei tee naisista enemmän pahoja kuin miehet ovat tietenkään. Miehet tekevät pahaa mitä ideologiaa tai aatetta sitten kannattavatkin yhtälailla, mutta on ihan selvää, että naisia ei saa olla liikaa esimerkiksi politiikassa. Heitä on helpompi huijata äänestämään tai tukemaan jotain pahaa.
Raamattuun et ainakaan perusta poliittista vakaumustasi. Mielestäni kristityn kuuluu olla totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolella. Ei kansojen hävittäjien.
Eihän minulla ole Sanna Marinia vastaan erityisesti mitään, lähinnä hänen tekojaan eli hallituksen uudelleen kasaaminen valehtelijoista ja ahneudessa siihen mukaan menemistä, sekä niitä aatteita, joita hän edustaa. Vähemmän painaa tässä tapauksessa sukupuoli. Hän ei ole pätevä. Kukaan sosialismiin uskova ei ole pätevä kansanedustaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän sanon aamen naisena.Marin ei ole Jumalan valitsema,aloittaja on todella väärän hengen pauloissa.
Pitäisi varmaan kysyä, että mitä mieltä aloittaja on Isästä kuka antaa ainoan Poikansa ristiinnaulittavaksi 😁, kun kauhistelee noin sitä, että Jumala tahtoo teidän naisten olevan nöyriä ja alentuvaisia vaikka voisittekin meitä miehiä kyykyttää. Jumalalla on huumorintajua. Naisilla on monesti vahvempi luonne ja ovat sisukkaampiakin, mutta silti voivat ja kuuluu olla miehelle kuuliaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kerran et usko siihen, että naiset tulevat helpommin huijatuiksi niin voit varmaan selittää miksi nimenomaan naisissa on niin paljon niitä ketkä äänestävät sosialismiä, joka on tappanut satoja miljoonia ihmisiä? Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa. Tämä ei tee naisista enemmän pahoja kuin miehet ovat tietenkään. Miehet tekevät pahaa mitä ideologiaa tai aatetta sitten kannattavatkin yhtälailla, mutta on ihan selvää, että naisia ei saa olla liikaa esimerkiksi politiikassa. Heitä on helpompi huijata äänestämään tai tukemaan jotain pahaa.
Raamattuun et ainakaan perusta poliittista vakaumustasi. Mielestäni kristityn kuuluu olla totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolella. Ei kansojen hävittäjien.
Eihän minulla ole Sanna Marinia vastaan erityisesti mitään, lähinnä hänen tekojaan eli hallituksen uudelleen kasaaminen valehtelijoista ja ahneudessa siihen mukaan menemistä, sekä niitä aatteita, joita hän edustaa. Vähemmän painaa tässä tapauksessa sukupuoli. Hän ei ole pätevä. Kukaan sosialismiin uskova ei ole pätevä kansanedustaja.>>> ...lähinnä hänen tekojaan eli hallituksen uudelleen kasaaminen valehtelijoista ja ahneudessa siihen mukaan menemistä, sekä niitä aatteita, joita hän edustaa...
Eduskunnan hyväksymä (lue valitsema) pääministeri ehdottaa presidentille uudet ministerit. Tässä yhteydessä täytyy muistaa, että pääministeri ei tee lopullista päätöstä, vaan sen tekee presidentti ja uusien ministereiden nimet nousevat (pitkien) neuvotteluiden tuloksena eri puolueiden kesken. Nevotteluja johtaa hallitusneuvottelij ja Antti Rinnettä on kiittäminen nykyisen hallitukseksen kokoonpanosta.
>>> Raamattuun et ainakaan perusta poliittista vakaumustasi.
En todellakaan. Kuten sanoin jo aiemmin, politiikka ja uskonto on pidettävä erillään.
>>> Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa...
Et kai oikeasti väitä, että naiset junailivat ja toteuttivat kansanmurhat näissä ja muissa maissa?!- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> ...lähinnä hänen tekojaan eli hallituksen uudelleen kasaaminen valehtelijoista ja ahneudessa siihen mukaan menemistä, sekä niitä aatteita, joita hän edustaa...
Eduskunnan hyväksymä (lue valitsema) pääministeri ehdottaa presidentille uudet ministerit. Tässä yhteydessä täytyy muistaa, että pääministeri ei tee lopullista päätöstä, vaan sen tekee presidentti ja uusien ministereiden nimet nousevat (pitkien) neuvotteluiden tuloksena eri puolueiden kesken. Nevotteluja johtaa hallitusneuvottelij ja Antti Rinnettä on kiittäminen nykyisen hallitukseksen kokoonpanosta.
>>> Raamattuun et ainakaan perusta poliittista vakaumustasi.
En todellakaan. Kuten sanoin jo aiemmin, politiikka ja uskonto on pidettävä erillään.
>>> Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa...
Et kai oikeasti väitä, että naiset junailivat ja toteuttivat kansanmurhat näissä ja muissa maissa?!Toinen jalka ei voi olla taivaassa ja toinen. helvetissä. Jeesus opettaa aika selvästi ettei voi palvella kahta mestaria. Kaksoiselämä ei ole kristillistä elämää.
Sanna Marin olisi voinut kieltäytyä hänelle tarjotusta virasta vedoten epäluottamukseen, joka on syntynyt viime aikaisista tapahtumista, sekä kansassa kasvavaan tyytymättömyyteen, joka vaatisi uudet vaalit. Ei meidän psykopaattien ongelma ole kukaan yksittäinen henkilö vaan tämä koko valehteleva poliitikkojoukkio.
Sosialistiset aatteet ovat miesten keksimiä mutta naiset äänestävät ylivoimaisesti enemmän niitä, valitettavasti. Anonyymi kirjoitti:
Toinen jalka ei voi olla taivaassa ja toinen. helvetissä. Jeesus opettaa aika selvästi ettei voi palvella kahta mestaria. Kaksoiselämä ei ole kristillistä elämää.
Sanna Marin olisi voinut kieltäytyä hänelle tarjotusta virasta vedoten epäluottamukseen, joka on syntynyt viime aikaisista tapahtumista, sekä kansassa kasvavaan tyytymättömyyteen, joka vaatisi uudet vaalit. Ei meidän psykopaattien ongelma ole kukaan yksittäinen henkilö vaan tämä koko valehteleva poliitikkojoukkio.
Sosialistiset aatteet ovat miesten keksimiä mutta naiset äänestävät ylivoimaisesti enemmän niitä, valitettavasti.>>> Sanna Marin olisi voinut kieltäytyä hänelle tarjotusta virasta
Antti Rinne pääministerinä ei nauttinut Keskustan luottamusta, mutta Marinin olisi pitänyt kieltäytyä virasta? Aika naiivinen väite. Jälkiviisaana on helppo olla, mutta uudet vaalit olisivat vaatineet välikysymyksen ja epäluottamuuslauseen eduskunnalta.
>>> Sosialistiset aatteet ovat miesten keksimiä mutta naiset äänestävät ylivoimaisesti enemmän niitä, valitettavasti.
Naiset äänestävät tasavertaisuuden ja tasa-arvon puolesta. Jos Raamattu ei sitä tarjoaa, niin jokin muu aate tarjoaa, ainakin teoriassa.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Sanna Marin olisi voinut kieltäytyä hänelle tarjotusta virasta
Antti Rinne pääministerinä ei nauttinut Keskustan luottamusta, mutta Marinin olisi pitänyt kieltäytyä virasta? Aika naiivinen väite. Jälkiviisaana on helppo olla, mutta uudet vaalit olisivat vaatineet välikysymyksen ja epäluottamuuslauseen eduskunnalta.
>>> Sosialistiset aatteet ovat miesten keksimiä mutta naiset äänestävät ylivoimaisesti enemmän niitä, valitettavasti.
Naiset äänestävät tasavertaisuuden ja tasa-arvon puolesta. Jos Raamattu ei sitä tarjoaa, niin jokin muu aate tarjoaa, ainakin teoriassa.Marin olisi voinut ajatella omaa kansaa mutta hänellä ei ole sellaista lojaliteettiä. Eniten ehkä siksi, että hänet on aivopesty ajattelemaan kansainvälisiä ja ympäristöllisiä asioita eli häbtä on huijattu.
Naiset äänestävät kyllä eniten siitä syystä sosialismiä, että sinkkuja ja YH-äitejä on nykyisin niin paljon ketkä tarvitsevat rahaa valtiolta. Valtio on siis korvannut aviomiehen monelle. Itsekkyyden haisevan katkun voi yrittää peittää ruusuilla. Sosialismi ei ole tasa-arvoa vaan lopunkin rahan siirtämistä eliitille ja koko kansan ajamista köyhyyteen. Eivät naiset ole miehiä jalompia. Yhtä itsekkäitä ja ahneita. Anonyymi kirjoitti:
Marin olisi voinut ajatella omaa kansaa mutta hänellä ei ole sellaista lojaliteettiä. Eniten ehkä siksi, että hänet on aivopesty ajattelemaan kansainvälisiä ja ympäristöllisiä asioita eli häbtä on huijattu.
Naiset äänestävät kyllä eniten siitä syystä sosialismiä, että sinkkuja ja YH-äitejä on nykyisin niin paljon ketkä tarvitsevat rahaa valtiolta. Valtio on siis korvannut aviomiehen monelle. Itsekkyyden haisevan katkun voi yrittää peittää ruusuilla. Sosialismi ei ole tasa-arvoa vaan lopunkin rahan siirtämistä eliitille ja koko kansan ajamista köyhyyteen. Eivät naiset ole miehiä jalompia. Yhtä itsekkäitä ja ahneita.>>> hänet on aivopesty ajattelemaan kansainvälisiä ja ympäristöllisiä asioita eli häbtä on huijattu...
No sehän on päivänselvä asia, että uskovien ei tarvitse tehdä yhteistyötä eri valtioiden kanssa tai ajatella ympäristöä ja sitä maailmaa, jonka jätämme tuleville sukupolville. Heidän puolestaan kaikki voi hukkua paksuun p*skaan, koska Jeesus tulee aivan pian ja noutaa omansa Taivaaseen.
>>> Sosialismi ei ole tasa-arvoa vaan lopunkin rahan siirtämistä eliitille ja koko kansan ajamista köyhyyteen.
Sosialismin juuret ovat syvällä Marxilaisuudessa, joka aatteena tarkoitti aluperin aivan muuta.
>>> Eivät naiset ole miehiä jalompia. Yhtä itsekkäitä ja ahneita.
Eivät ole, mutta hekin ovat ihmisiä ja kaikkia ihmisiä tulee kohdella tasavertaisesti.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> hänet on aivopesty ajattelemaan kansainvälisiä ja ympäristöllisiä asioita eli häbtä on huijattu...
No sehän on päivänselvä asia, että uskovien ei tarvitse tehdä yhteistyötä eri valtioiden kanssa tai ajatella ympäristöä ja sitä maailmaa, jonka jätämme tuleville sukupolville. Heidän puolestaan kaikki voi hukkua paksuun p*skaan, koska Jeesus tulee aivan pian ja noutaa omansa Taivaaseen.
>>> Sosialismi ei ole tasa-arvoa vaan lopunkin rahan siirtämistä eliitille ja koko kansan ajamista köyhyyteen.
Sosialismin juuret ovat syvällä Marxilaisuudessa, joka aatteena tarkoitti aluperin aivan muuta.
>>> Eivät naiset ole miehiä jalompia. Yhtä itsekkäitä ja ahneita.
Eivät ole, mutta hekin ovat ihmisiä ja kaikkia ihmisiä tulee kohdella tasavertaisesti.Et ymmärrä alkuunkaan mitä on olla uskova.
Se ei ole tasa-arvoa että kaikilla on sama elämä sukupuolesta, taustasta, rodusta ja elämänarvoista huolimatta. Kun ei kaikki halua samaa elämää. Eivät kaikki paiski töitä yhtä paljon tai ole yhtä lahjakkaita. Se on tasa-arvoa, että mahdollisuudet ovat samat ja samat mahdollisuudet ovat olleet jo vaikka kuinka pitkään.
Jos sinusta tasa-arvo olisi tärkeää välittäisit perehtyä siihen mitkä ihmisryhmät jäävät vihervasemmistolaisen "tasa-arvon" ulkopuolelle. Mutta sinä haluat tulla huijatuksi ja niin sinä tulet. Ei sinua kiinnosta että miehet tekevät suuren enemmistön itsemurhista. Ei se että valkoiset ovat suurin vähemmistö maailmassa (jota saa YK:n luvalla sortaa), ei sinua kiinnosta poikien syrjäytyminen. Jos siis uskot vihervasemmiston "tasa-arvoon".
Turhaa jaarittelua tämä on. Hyvää yötä. Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä alkuunkaan mitä on olla uskova.
Se ei ole tasa-arvoa että kaikilla on sama elämä sukupuolesta, taustasta, rodusta ja elämänarvoista huolimatta. Kun ei kaikki halua samaa elämää. Eivät kaikki paiski töitä yhtä paljon tai ole yhtä lahjakkaita. Se on tasa-arvoa, että mahdollisuudet ovat samat ja samat mahdollisuudet ovat olleet jo vaikka kuinka pitkään.
Jos sinusta tasa-arvo olisi tärkeää välittäisit perehtyä siihen mitkä ihmisryhmät jäävät vihervasemmistolaisen "tasa-arvon" ulkopuolelle. Mutta sinä haluat tulla huijatuksi ja niin sinä tulet. Ei sinua kiinnosta että miehet tekevät suuren enemmistön itsemurhista. Ei se että valkoiset ovat suurin vähemmistö maailmassa (jota saa YK:n luvalla sortaa), ei sinua kiinnosta poikien syrjäytyminen. Jos siis uskot vihervasemmiston "tasa-arvoon".
Turhaa jaarittelua tämä on. Hyvää yötä.>>> Kun ei kaikki halua samaa elämää...
Uskon, että suurin osa ihmisistä haluaa elää ihmisarvoista elämää. Se on minun käsitykseni tasa-arvosta, eikä se, mitä luulet tietäväsi muiden arvomaailmasta.
Hyvä, että edes yhdestä asiasta olemme samaa mieltä.- Anonyymi
Henki kirjoitti:
>>> Kun ei kaikki halua samaa elämää...
Uskon, että suurin osa ihmisistä haluaa elää ihmisarvoista elämää. Se on minun käsitykseni tasa-arvosta, eikä se, mitä luulet tietäväsi muiden arvomaailmasta.
Hyvä, että edes yhdestä asiasta olemme samaa mieltä.Unohdin vihervassarien "tasa-arvo"/syrjimis listalta tärkeimmän; kristityt. Tämän takia KANSANedustajien tulisi ajaa kansan etua eikä valikoitujen ihmisryhmien. Vihervasemmisto on tämän päivän fariseukset. Tekopyhiä maailmanparantajia.
- Anonyymi
"Sosialismi on myös aina lopulta muuttunut uskonnolliseksi vainoksi."
Ja uskonyhteys ei ole koskaan ollut muuta kuin sosialismia, opetuslasten kesken ja Jeesuksen sanojen mukaan suorastaan kommunismia.
Olisihan se kiintoisaa kuulla hieman taustoistasi, kun tuollaista syydät. Mistä tulet ja millainen on ollut elämäsi, ketä vanhempasi, missä ja miten eläneitä?
"On olemassa naistennaurattajia mutta ei miestennaurattajia"
Mitäs ne ilotytöt sitten ovat? Rosvo-Roope elokuvassa Tauno Palo huijaa kaikkia naisia, mutta tosielämässä meillä on myös rahansa nuorille naisille menettäneitä miehiä. Kumpiako on enemmän, huijattuja miehiä vai naisia, en tiedä, mutta molempia on, ja siksi tämäkin asia on yksilöllinen eikä määräydy vain sukupuolen mukaan.
"Jeesus ei opeta maailmanparantamista. Hän tuli pelastamaan valittunsa, ei maailmaa. "
Säilyneiden puheiden perusteella, ainakin jos Pyhästä Raamatustamme pois jätettyjä ei huomioida, opetti lähinnä Leniniläistä Marxisimia ja vaikuttaa todellisuudessa olleen ajalleen tyypillinen juutalainen (todennäköisesti puolijuutalainen) kapinajohtaja, josta Konstantinus Suuri väärensi Rooman valtakunnan munattoman alamaisen liitettyään sitä ennen äitinsä auringonpalvonnan kultin osaksi uutta uskontoa, jonka nykyisin tunnemme nimellä kristinusko. Ei ihme, että juutalaiset ovat siitä edelleen raivoissaan. Auringonpalvonta edustaa heille heidän omaa uskontoaan aiempaa animismia, joka muuten edelleen elää paitsi siinä, että sunnuntaipäivänä kirkossa, tai ne käyvät, jotka käyvät, myös sukukansojemme uskomuksissa Siperiassa.
Jeesus ei vaikuta olleen kovin valikoiva, mitä nyt piti Juudaksen kohtaloa ennaltamäärättynä. Eikö Hän kuitenkin sanonut, että uskolla pääsee totuuden tietä elämään. Vai kuinka se nyt meni? Hänen jälkeensä on sitten erilaisia erotteluja ilmennyt lisää, varsinkin niitä taitaa olla Johanneksen Huorailuissa, joita kaikki kristityt, ne alkukirkkoa lähinnä olevat, eivät edes pidä
varteenotettavan autenttisena Raamattuunsa.
"Siunausta."
Sitä tässä tarvitaan kaikki, ja varsinkin ne, jotka tahtovat uskonsa säilyttää tässä maailmassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman seurakunnan köyhille jäsenille kerättiin Raamatussa. Köyhiä autettiin. Mutta on ihan toista ajaa keskiluokka vararikkoon verotuksella ja antaa heidän varat ulkomaille ja muukalaisille tai ilmastotalkoisiin.
Kenellekäs muille ne ilmastotalkoisiin käytetyt varat muka lopulta päätyvät kuin tuulipropeleita ja ilmalämpöpumppuja tekeville ja asentaville keskiluokan duunareille? Ai niin sijoittajille, eli keskiluokan eläkkeet maksaville eläkerahastoille.
Miksi keskiluokka muuten tarvitsee enemmän rahaa elämiseensä kuin raskaampaa suorittavaa työtä tekevä alempi luokka? Jos keskiluokka on tosiaan älykkäämpää (ja sen avulla omasta mielestään oikeutetusti noussut asemaansa), niin slloinhan heidän on paljon helpompi keksiä keinoja selvitä arjesta vähän rahan kanssa. Miksi keskiluokkaa ylipäätään pitäisi paapoa kuin kapalolasta?
Osaatko kertoa, miksi maamme talous on järkiään sosialistien hallinnon jälkeen aina ollut paremmassa kunnossa kuin ennen sitä ja porvarien hallinnon jälkeen yleensä toisinpäin, pahimpina esimerkkeinä Ahon ja Kataisen hallitukset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kerran et usko siihen, että naiset tulevat helpommin huijatuiksi niin voit varmaan selittää miksi nimenomaan naisissa on niin paljon niitä ketkä äänestävät sosialismiä, joka on tappanut satoja miljoonia ihmisiä? Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa. Tämä ei tee naisista enemmän pahoja kuin miehet ovat tietenkään. Miehet tekevät pahaa mitä ideologiaa tai aatetta sitten kannattavatkin yhtälailla, mutta on ihan selvää, että naisia ei saa olla liikaa esimerkiksi politiikassa. Heitä on helpompi huijata äänestämään tai tukemaan jotain pahaa.
Eihän minulla ole Sanna Marinia vastaan erityisesti mitään, lähinnä hänen tekojaan eli hallituksen uudelleen kasaaminen valehtelijoista ja ahneudessa siihen mukaan menemistä, sekä niitä aatteita, joita hän edustaa. Vähemmän painaa tässä tapauksessa sukupuoli. Hän ei ole pätevä. Kukaan sosialismiin uskova ei ole pätevä kansanedustaja."miksi nimenomaan naisissa on niin paljon niitä ketkä äänestävät sosialismiä, joka on tappanut satoja miljoonia ihmisiä? Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa"
Ihanko oikeasti kirjoitat tuollaista vuonna 2019 maassa, jossa pitäisi olla yksi parhaista koulujärjestelmistä ja myös kattava kirjastolaitos, jossa kiertokoululaisetkin voivat hankkia tietoa.
Kommunistit eivät tulleet valtaan äänestämällä sen paremmin Kiinassa kuin Neuvostoliitossakaan, vaan vallankumouksella. Samoin Pol-pot. Jokainen tietää, että ne vaalit, joilla kommunistit pääsivät valtaan Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Tsekkoslovakiassa, Unkarissa, Romaniassa ja Bulgariassa eivät olleet rehellisiä, vaan äärimmilleen manipuloituja. Natsit taas pääsivät valtaan nimenomaan siksi, etteivät naiset, eivätkä myöskään miehet, äänestäneet tarpeeksi sosiaalidemokraatteja eivätkä kommunisteja, jotka vastustivat Hilteriä alusta saakka.
Missään, missä sosiaalidemokraatit on äänestetty valtaan, he eivät ole tappaneet ketään, vaan päin vastoin alentaneet kuolleisuutta parantamalla terveydenhoitoa ja kohottamalla ihmisten yleistä elintasoa. Ja pysäyttäneet vallankumouksellisen kommunismin etenemisen, johon oikeisto ei ole yksin kyennyt missään hukuttamatta kansaa vereen.
Miten olisi jos ihan alkuun perehtyisit edes auttavasti historiaan. Ja jossain muualla kuin hulluutta, tyhmyyttä ja trolleja täynnä olevilla typerillä nettipalstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä alkuunkaan mitä on olla uskova.
Turhaa jaarittelua tämä on. Hyvää yötä."Et ymmärrä alkuunkaan mitä on olla uskova."
En minäkään.
"Se ei ole tasa-arvoa että kaikilla on sama elämä sukupuolesta, taustasta, rodusta ja elämänarvoista huolimatta. Kun ei kaikki halua samaa elämää. Eivät kaikki paiski töitä yhtä paljon tai ole yhtä lahjakkaita. Se on tasa-arvoa, että mahdollisuudet ovat samat ja samat mahdollisuudet ovat olleet jo vaikka kuinka pitkään."
Kenelle ovat samat, kenelle eivät.
Mitäs mieltä olet niistä aikansa uskovista, jotka Raamatun voimalla taistelivat orjuutta vastaan? Tekivätkö suurestikin väärin uskoessaan ihmisten tasavertaisuuteen Jumalan luomina, jolla perustelivat orjuuden vääryyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"miksi nimenomaan naisissa on niin paljon niitä ketkä äänestävät sosialismiä, joka on tappanut satoja miljoonia ihmisiä? Kommunistinen Kiina, Neuvostoliitto, Natsi-Saksa"
Ihanko oikeasti kirjoitat tuollaista vuonna 2019 maassa, jossa pitäisi olla yksi parhaista koulujärjestelmistä ja myös kattava kirjastolaitos, jossa kiertokoululaisetkin voivat hankkia tietoa.
Kommunistit eivät tulleet valtaan äänestämällä sen paremmin Kiinassa kuin Neuvostoliitossakaan, vaan vallankumouksella. Samoin Pol-pot. Jokainen tietää, että ne vaalit, joilla kommunistit pääsivät valtaan Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Tsekkoslovakiassa, Unkarissa, Romaniassa ja Bulgariassa eivät olleet rehellisiä, vaan äärimmilleen manipuloituja. Natsit taas pääsivät valtaan nimenomaan siksi, etteivät naiset, eivätkä myöskään miehet, äänestäneet tarpeeksi sosiaalidemokraatteja eivätkä kommunisteja, jotka vastustivat Hilteriä alusta saakka.
Missään, missä sosiaalidemokraatit on äänestetty valtaan, he eivät ole tappaneet ketään, vaan päin vastoin alentaneet kuolleisuutta parantamalla terveydenhoitoa ja kohottamalla ihmisten yleistä elintasoa. Ja pysäyttäneet vallankumouksellisen kommunismin etenemisen, johon oikeisto ei ole yksin kyennyt missään hukuttamatta kansaa vereen.
Miten olisi jos ihan alkuun perehtyisit edes auttavasti historiaan. Ja jossain muualla kuin hulluutta, tyhmyyttä ja trolleja täynnä olevilla typerillä nettipalstoilla.Suomen koulutusjärjestelmä on yksi maailman huonoimpia jos esimerkiksi yhtään piittaat siitä mikä on nuorten tilanne Suomessa. Kouluistamme valmistuneet nerot ovat avuttomina, sormi suussa nyt hallituksessa ja professoreina.
SDP on sinun uskontosi. Ei auta Baltzar eikä valehtelu. Puolueet muuttuvat sen jäsenten mukana. Tuollainen sokea luotto puolueen nimeen on aika pöllöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sosialismi on myös aina lopulta muuttunut uskonnolliseksi vainoksi."
Ja uskonyhteys ei ole koskaan ollut muuta kuin sosialismia, opetuslasten kesken ja Jeesuksen sanojen mukaan suorastaan kommunismia.
Olisihan se kiintoisaa kuulla hieman taustoistasi, kun tuollaista syydät. Mistä tulet ja millainen on ollut elämäsi, ketä vanhempasi, missä ja miten eläneitä?
"On olemassa naistennaurattajia mutta ei miestennaurattajia"
Mitäs ne ilotytöt sitten ovat? Rosvo-Roope elokuvassa Tauno Palo huijaa kaikkia naisia, mutta tosielämässä meillä on myös rahansa nuorille naisille menettäneitä miehiä. Kumpiako on enemmän, huijattuja miehiä vai naisia, en tiedä, mutta molempia on, ja siksi tämäkin asia on yksilöllinen eikä määräydy vain sukupuolen mukaan.
"Jeesus ei opeta maailmanparantamista. Hän tuli pelastamaan valittunsa, ei maailmaa. "
Säilyneiden puheiden perusteella, ainakin jos Pyhästä Raamatustamme pois jätettyjä ei huomioida, opetti lähinnä Leniniläistä Marxisimia ja vaikuttaa todellisuudessa olleen ajalleen tyypillinen juutalainen (todennäköisesti puolijuutalainen) kapinajohtaja, josta Konstantinus Suuri väärensi Rooman valtakunnan munattoman alamaisen liitettyään sitä ennen äitinsä auringonpalvonnan kultin osaksi uutta uskontoa, jonka nykyisin tunnemme nimellä kristinusko. Ei ihme, että juutalaiset ovat siitä edelleen raivoissaan. Auringonpalvonta edustaa heille heidän omaa uskontoaan aiempaa animismia, joka muuten edelleen elää paitsi siinä, että sunnuntaipäivänä kirkossa, tai ne käyvät, jotka käyvät, myös sukukansojemme uskomuksissa Siperiassa.
Jeesus ei vaikuta olleen kovin valikoiva, mitä nyt piti Juudaksen kohtaloa ennaltamäärättynä. Eikö Hän kuitenkin sanonut, että uskolla pääsee totuuden tietä elämään. Vai kuinka se nyt meni? Hänen jälkeensä on sitten erilaisia erotteluja ilmennyt lisää, varsinkin niitä taitaa olla Johanneksen Huorailuissa, joita kaikki kristityt, ne alkukirkkoa lähinnä olevat, eivät edes pidä
varteenotettavan autenttisena Raamattuunsa.
"Siunausta."
Sitä tässä tarvitaan kaikki, ja varsinkin ne, jotka tahtovat uskonsa säilyttää tässä maailmassa."Kumpiako on enemmän, huijattuja miehiä vai naisia, en tiedä,"
Miehet väittävät, että naiset elävät tunteella. Mutta tosiasiassa monet miehet menevät tunteista aivan sekaisin. Ja heitä voi viedä sen jälkeen kuin pässiä narussa. Ja viety totisesti on, vierestä on nähty. Ja kun juttu menee pieleen, niin sitten ruvetaan ryyppäämään ja pohtimaan itsemurhaa.
Miehet tekevät neljä kertaa enemmän itsemurhia kuin naiset. Se liittyy todennäköisesti sekä kyvyttömyyteen käsitellä tunteita että sosiaalisten verkostojen puutteeseen. Mutta siitä huolimatta pitää hampaat irvessä todistella, että mies on maailman kunkku. Ja naiset ne vaan heikkoja on.
Ja kun miehet sortuvat, niin "heikot ja tunteella elävät" naiset keräävät palaset. Monet meistä ovat kasvaneet näiden vahvojen äitien kanssa, ja tiedämme mihin naiset pystyvät. Nainen on usein ollut se kallio, johon koko perhe nojaa. Näissä perheissä kasvaa lapsia, jotka eivät satuja mielen ylivoimaisuudesta usko.
Hyvä kun on nainen pääministerinä. HELL sovinisti sikoja vituttaa. HEH HEE!
- Anonyymi
Kommentoi hinttihintikka,joka ei ole mieheksi kasvanut,torsoksi jää.
- Anonyymi
Aloittaja on mitä ilmeisimmin sosialidemokraatti, joka vähät välittää Suomen kansasta ja kohtaloistamme, mutta jolle on tärkeintä, että pääministeri on "nainen" ja hallitus koostuu "naisista", ovat he sitten päteviä virkaansa tai ei.
Nykyinen pääministerimme on Sokoksen kassaneiti. Mutta "nainen" ja "demari"!
Repikää tästä. Tätä on vasemmistoaate. Jopa helluntaifoorumilla.
Vihreä Haavisto vähät välittää Suomen turvallisuudesta, vaikka Supo varoittaa Al-Holin naisterroristien mitä tod.näköisimmin jatkavan terroristista toimintaansa myös Suomessa.
Mutta tärkeintä vihervassareille on tukea "naisia", vaikka he olisivat avoimesti murhaajia. Haavisto on jo vuosia tunnettu mm. tsetseenien, Venäjän vastaisen terrorismin tukijana.
PS. En ole mies, enkä myöskään psykopaatti. Aloittaja mitä ilmeisimmin on, ainakin psykopaatti.- Anonyymi
Marin on varmaankin työskennellyt opiskeluaikanaan kassalla, Hän on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri, eli ainakin sen puolesta mitä sopivin tehtäväänsä.
Al Holin suhteen voimme olla jopa samaa mieltä, ainakin joltain osin. Itse en sieltä kotiuttaisi, edes lapsia, mutta enemmistö päättää. Toisaalta määrä ei ole suuri, joten ei riskikään.
Tsetseenien onnettomuus on asua öljykenttien päällä, kuten on kurdienkin. Kummatkin heistä ovat käyttäneet terroria ajaakseen itsenäisyyttään, joka heille kyllä kieltämättä kuuluisi, siinä kuin katalonialaisille ja baskeillekin. Jostain syystä vain se "kansallismielisten" kansallismielisyys aina katoaa johonkin, kun näistä aletaan puhua.
Kaikki, mitä kirjoitat, viittaa sinun joko olevan tai olleen venäläinen tai ainakin venäläisen vallan alla elänyt. Jos tosiaan kirjoitat jossain poliittisessa ja vaikuttamistarkoituksessa, paina mieleesi, että tuolla tavalla et pitkälle pääse. Me emme täällä ole lukeneet historiaamme puolueen oppikirjoista eikä sinun tietomääräsi riitä meidän käsitystemme muuttamiseen. Miksi helvetissä edes yrität?
Meillä on tässä maassa eurovastaisuutta ihan omastakin takaa. Jos tavoittelet Suomen erottamista yhteisöstä, tee se rehellisesti ja avoimesti, vaikka mahdollisuudet onnistua ovatkin heikot, äläkä ryssän keinoin, joilla itänaapuri on meidät kerta toisensa jälkeen ajanut milloin Saksan, milloin lännen syliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marin on varmaankin työskennellyt opiskeluaikanaan kassalla, Hän on koulutukseltaan valtiotieteiden maisteri, eli ainakin sen puolesta mitä sopivin tehtäväänsä.
Al Holin suhteen voimme olla jopa samaa mieltä, ainakin joltain osin. Itse en sieltä kotiuttaisi, edes lapsia, mutta enemmistö päättää. Toisaalta määrä ei ole suuri, joten ei riskikään.
Tsetseenien onnettomuus on asua öljykenttien päällä, kuten on kurdienkin. Kummatkin heistä ovat käyttäneet terroria ajaakseen itsenäisyyttään, joka heille kyllä kieltämättä kuuluisi, siinä kuin katalonialaisille ja baskeillekin. Jostain syystä vain se "kansallismielisten" kansallismielisyys aina katoaa johonkin, kun näistä aletaan puhua.
Kaikki, mitä kirjoitat, viittaa sinun joko olevan tai olleen venäläinen tai ainakin venäläisen vallan alla elänyt. Jos tosiaan kirjoitat jossain poliittisessa ja vaikuttamistarkoituksessa, paina mieleesi, että tuolla tavalla et pitkälle pääse. Me emme täällä ole lukeneet historiaamme puolueen oppikirjoista eikä sinun tietomääräsi riitä meidän käsitystemme muuttamiseen. Miksi helvetissä edes yrität?
Meillä on tässä maassa eurovastaisuutta ihan omastakin takaa. Jos tavoittelet Suomen erottamista yhteisöstä, tee se rehellisesti ja avoimesti, vaikka mahdollisuudet onnistua ovatkin heikot, äläkä ryssän keinoin, joilla itänaapuri on meidät kerta toisensa jälkeen ajanut milloin Saksan, milloin lännen syliin.Olen suomalainen ja aina elänyt suomalaisen esivallan alla. Te vihervassarit ette vain siedä toisinajattelua.
Olette samanlaisia joka maassa, jopa Neuvostoliitossa (jossa en ole elänyt, joskin kerran käynyt). Sielläkin näkyi vain punalippuja ja punatähtiä kuten Suomen uuden "pääministerin" juhlatilaisuudessa. Siniristilippua ei näkynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen suomalainen ja aina elänyt suomalaisen esivallan alla. Te vihervassarit ette vain siedä toisinajattelua.
Olette samanlaisia joka maassa, jopa Neuvostoliitossa (jossa en ole elänyt, joskin kerran käynyt). Sielläkin näkyi vain punalippuja ja punatähtiä kuten Suomen uuden "pääministerin" juhlatilaisuudessa. Siniristilippua ei näkynyt.Venäläiselle tiedoksi, että jos hän olisi syntynyt Suomessa, hän tietäisi herran nimeltä Väinö Tanner ja häpeäisi kirjoituksiaan. Mutta eihän venäläiseltä voi sellaista vaatia ihan senkään takia, että neukut vihasivat Tanneria.
Oikeistolaisen leikkiminen ei poista kaalinhajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäläiselle tiedoksi, että jos hän olisi syntynyt Suomessa, hän tietäisi herran nimeltä Väinö Tanner ja häpeäisi kirjoituksiaan. Mutta eihän venäläiseltä voi sellaista vaatia ihan senkään takia, että neukut vihasivat Tanneria.
Oikeistolaisen leikkiminen ei poista kaalinhajua.Heh. 😅 Valhemedia S24 poisti vastaukseni jossa ilmoitin isoisäni äidin olleen tannerilainen paikallispoliitikko!
Demarit ei siedä totuutta. Totuus pois näkyvistä, mutta ryssäksi saa vastoin totuutta kuitenkin väittää.
Te olette rikollisia ja kansanpettureita koko nykysakki. En koskaan, koskaan enää anna ääntäni millekään vasemmistopuolueelle. Punalippu on kastettu oman kansan vereen.
Isänmaan- ja kansanpettureille tiedoksi.
Terveisin, aitoisänmaallinen perSu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. 😅 Valhemedia S24 poisti vastaukseni jossa ilmoitin isoisäni äidin olleen tannerilainen paikallispoliitikko!
Demarit ei siedä totuutta. Totuus pois näkyvistä, mutta ryssäksi saa vastoin totuutta kuitenkin väittää.
Te olette rikollisia ja kansanpettureita koko nykysakki. En koskaan, koskaan enää anna ääntäni millekään vasemmistopuolueelle. Punalippu on kastettu oman kansan vereen.
Isänmaan- ja kansanpettureille tiedoksi.
Terveisin, aitoisänmaallinen perSu.Seison kanssasi isänmaani puolesta!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seison kanssasi isänmaani puolesta!!!!
Isänmaan ja oman kansan puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isänmaan ja oman kansan puolesta!
Mitä te olette isänmaan puolesta oikeasti tehneet? Niiden jotka ovat, ei tarvitse käyttäytyä kuin öyhöttävät pellet.
- Anonyymi
otetaan lusikka kauniiseen käteen ja mietitään sitä, missä se ongelman ydin on.
Eli Suomi on perveväkivallan suhteen eräs pahimpia maita.
Henkirikokset ovat tosin vähentyneet, mutta se nyrkki, vaimo ja hella on vieläkin mieslyönnin lähtökohta.
Sekä myös kiusaaminen on toinen ongelma.
Toisinsanoen, robleema on valtakunnallinen, ei uskonnollinen.
https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/riku-lehti/riku-lehti-1-2016/onko-suomi-vakivaltainen-maa/- Anonyymi
Kyllä nämä s.....nan noita-akat suomessa ovat mielipuolisia,niinkuin on aloittaja.He aukovat sitä likaista turpaansa,eivät osaa pukeutua ja kuvittelevat olevansa missmaailmoita.Puheet on ,minä,minä,minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä s.....nan noita-akat suomessa ovat mielipuolisia,niinkuin on aloittaja.He aukovat sitä likaista turpaansa,eivät osaa pukeutua ja kuvittelevat olevansa missmaailmoita.Puheet on ,minä,minä,minä.
Kyllä naisia on jo nyt johtavilla paikoilla ja he tekevät hyviä päätöksiä ja usein hoitavat työnsä miehiä paremmin. Yhteiskunnassa naisella tulee on tasa arvoinen asema. Naiset opiskelevat enemmän ja miehet on lapsellisia ja huonoja koulussa.
Kirkossa ja seurakunnissa päättäköön itse mitä tekevät.
Perheetkin päättäköön itse vallitseeko tasa arvo vai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, tällä kertaa et käyttänyt sanaa itävinkujat, jota suosit nato-foorumilla. Miksi et?
- Anonyymi
Kaikki maalliset hallitsijat ovat pahoja. Ihmisten kuuluisi olla itsenäisiä ja vapaita, ilman mitään hallitsijoita. Mutta, mitä mieltä itse olet, onko ihminen joka haluaa hallita muita, hyvä?
Jeesus opetti näin:
"He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa. Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat. He tekevät raamatunlausekotelonsa leveiksi ja vaippansa tupsut suuriksi ja rakastavat ensimmäistä sijaa pidoissa ja etumaisia istuimia synagoogissa, ja tahtovat mielellään, että heitä tervehditään toreilla, ja että ihmiset kutsuvat heitä nimellä 'rabbi'. Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä. Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa. Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus. Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne. Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Mat. 23:4-12
Mielenkiintoista miten vallanahneita naiset nykyään on.- Anonyymi
Nimenomaan vallanahneita.Aloittaja on täysin hakoteillä,hänellä ei ole Jumala suhde kunnossa,Jumala ei ole tarkoittanut Marinia tähän tehtävään.
- Anonyymi
"Kaikki maalliset hallitsijat ovat pahoja. Ihmisten kuuluisi olla itsenäisiä ja vapaita, ilman mitään hallitsijoita. Mutta, mitä mieltä itse olet, onko ihminen joka haluaa hallita muita, hyvä?"
Ai. Näinkö on? Raamattu sanoo muuta:
Room.13: 1-6
1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;
4 sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
5 Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden.
6 Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten.
"Kaikki maalliset hallitsijat ovat pahoja..." On pahoja hallitsijoita ja on hyviä hallitsijoita. Marin kuuluu näihin pahoihin, kuten koko nykyhallituksemmekin.
Rinteen hallitus pääsi valtaan vaalivilpillä. Se tietää, että sossujen vihahallituksen päivät ovat luetut, siksi he pyrkivät mahd. lyhyessä ajassa tuhoamaan vihaamansa Suomen. Jopa haetuttavat muutaman naisterroristin terroristilapsineen takaisin maamme riesaksi, naiset, jotka eivät ole edes suomalaisia, vaan ilm. somaleja, joukossa tiettävästi yksi ruotsalainen (somali?). Näillä ei ole intressejä suomalais-isänmaallisuuteen, heille on yksi ja sama vaikka räjäyttäisivät koko Suomen ilmaan, saatana-jumalansa kunniaksi. Heitä on tässä vihatyössä avustamassa jo pitkäaikainen terrorismintukija Haavisto:
Kts. netistä hakusanalla (antifasistien blogi) "Pekka Haavisto ja Kaukaasian emiraatti". En laita suoraa linkkiä, sillä se ei montaa minuuttia tässä näkyvillä keikkuisi.
Esivaltaa tulee siis kuitenkin kunnioittaa, ainakin itse noudattaa Suomen lakia, sillä jopa nykyhallituksemmekin on Jumalan, joskaan ei taatusti hyväksymä, niin sallima. Tälläkin hallituksella on meille hengellinen viestinsä: näemme kirkkaasti mitä viherpunikit ovat, kun ne päästetään valtaan.
Näitä äänestäneet, olkaa hyvät. Te petitte Suomen.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan vallanahneita.Aloittaja on täysin hakoteillä,hänellä ei ole Jumala suhde kunnossa,Jumala ei ole tarkoittanut Marinia tähän tehtävään.
Mistä tiedät, ettei ole tarkoittanut? En usko, ennen kuin Jumala itse tulee julkisuuteen tuon kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ole tarkoittanut? En usko, ennen kuin Jumala itse tulee julkisuuteen tuon kertomaan.
Tiedän,koska omaan armolahjan,jonka Jumala on minulle antanut.Sinä et näistä asioista ymmärrä,koska olet jumalaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän,koska omaan armolahjan,jonka Jumala on minulle antanut.Sinä et näistä asioista ymmärrä,koska olet jumalaton.
Onko lahjavero maksettu? Jeesus ei pidä sinusta, ellet anna (Venäjän) keisarille, mikä keisarin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lahjavero maksettu? Jeesus ei pidä sinusta, ellet anna (Venäjän) keisarille, mikä keisarin on.
Sinun piruilusi ja halveksuntasi ei lyö tyhjäksi sitä,mitä Jumala tekee.Mitä tekemistä venäjällä tässä on??
- Anonyymi
tähän nyt pitäisi kirjoittaa sellasita jota ei viitsi kirjoittaa.
- Anonyymi
Jotta miehet pärjäävät naisille teidän tulee keskittya poikien koulumenestykseen. Nyt pojat haluavat vain surruttaa autolla ja pelata tietokoneella ja juoda viinaa eivätkä selviä edes Pisan lukutesteissä. Kehittyvät hitaasti jos ollenkaan. Revi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta miehet pärjäävät naisille teidän tulee keskittya poikien koulumenestykseen. Nyt pojat haluavat vain surruttaa autolla ja pelata tietokoneella ja juoda viinaa eivätkä selviä edes Pisan lukutesteissä. Kehittyvät hitaasti jos ollenkaan. Revi siitä.
Kyllä on yksi muija,joka ei ole seksiä saanut,niin lapsellinen,jaksaa jankuttaa samaa.Ei ole henkisesti tasapainossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä ja totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä ja totta
Teidän naisten tulisi keskittyä tyttöjen kasvattamiseen,nyt vain jo nuoresta aloitetaan jakorasian jakaminen,juominen polttaminen,haistatellaan vanhemmille.Eilen oli keskustassa 2 hyvin "hyvin koulutettua" naista riehumassa,toisella pissat housussa,ei hampaita,sylkivät ja huusivat.Olikohan heillä joku peitetehtävä,ehkä Marinin avustajia.
- Anonyymi
Minä olisin halunnut Johanna Tukiaisen pääministeriksi,silloin asiat menisivät juuri niin kuin nämä meetoo naiset haluaa.
- Anonyymi
Mitä tekemistä meetoo-kampanjalla on mikä-hänen-nimensä-nyt-onkaan-pääministerin tai J. Tukiaisen kanssa?
Meetoo otti kantaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun / väkivaltaan. Näyttää osuneen itseesi kuin nyrkki / potku navan alle.
Onko sulla ongelmia naisten kanssa? Eikö ne anna? Huorat! Niille pitää antaa opetus! Näyttää, että mies se on joka määrää. Huorat vaatii vaan kunnon koulutuksen: muutaman kerran nyrkillä naamaan ja heitto seinää vasten, housut kinttuun ja niin edespäin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekemistä meetoo-kampanjalla on mikä-hänen-nimensä-nyt-onkaan-pääministerin tai J. Tukiaisen kanssa?
Meetoo otti kantaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun / väkivaltaan. Näyttää osuneen itseesi kuin nyrkki / potku navan alle.
Onko sulla ongelmia naisten kanssa? Eikö ne anna? Huorat! Niille pitää antaa opetus! Näyttää, että mies se on joka määrää. Huorat vaatii vaan kunnon koulutuksen: muutaman kerran nyrkillä naamaan ja heitto seinää vasten, housut kinttuun ja niin edespäin!Siis,kyllä sinulla,kuivahtanut ämmä on niin paha henkinen ongelma,anna jo periksi ja tule ulos kaapista,saat rauhan ja vihan padot murtuu,kun olet naisen kanssa sillai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ongelmia naisten kanssa? Eikö ne anna? Huorat! Niille pitää antaa opetus! Näyttää, että mies se on joka määrää. Huorat vaatii vaan kunnon koulutuksen: muutaman kerran nyrkillä naamaan ja heitto seinää vasten, housut kinttuun ja niin edespäin!Näkyi tuolla rautsikalla ihan vapaaehtoisesti yksi "korkeakoulutettu"nainen vetävän housut alas ja esitteli alapäätään.Oli sopivasti aineissa ja ihmiset saivat kuulla "kohteliaisuuksia"korkeasti koulutetulta,hyvin kasvatetulta leidiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis,kyllä sinulla,kuivahtanut ämmä on niin paha henkinen ongelma,anna jo periksi ja tule ulos kaapista,saat rauhan ja vihan padot murtuu,kun olet naisen kanssa sillai.
Ei kiitos.
- Anonyymi
Ei ne tiedä mitä ne haluavat, muutosta muutosta johonkin sitä ne haluavat !
onneksi tällaiset tyttökerhot jäävät lyhyiksi ilmiöiksi, vähän kuin kretan puheet ilmastosta. - Anonyymi
Parempaakin ajateltavaa löytyy uskoville:
http://Jeesus-on-Herra.com/kirjoituksia/
Ja onhan uudessa pääministerissä se hyvä puoli, että hän on nuori nainen.- Anonyymi
"Hyvä puoli, että on nuori ja nainen."? Just.
Joka suomalaisen mielestä tämä ei suinkaan ole hänen hyvä puolensa.
Nainen vielä menettelee, mutta "nuoruus" ja elämän kokemattomuus ei ole mikään hyvä meriitti. Eikä etenkään vihervasemmistolaisuus. Ilman demareiden vaalivilppiä, pääministerinä ei olisi demari laisinkaan.
Kovin suurta haloota ei pidetty esim. siitä, että vasemmisto-vahtimestarit eivät päästäneet esim. kirjastojen vaaliuurnille "väärännäköisiä" äänestäjiä. Näin tapahtui ainakin Oulussa ja Jyväskylässä, jossain muuallakin. Oli hilkulla, ettei vaaleja jouduttu uudestaan pitämään.
Ynnä muuta demareiden pikku keppostelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvä puoli, että on nuori ja nainen."? Just.
Joka suomalaisen mielestä tämä ei suinkaan ole hänen hyvä puolensa.
Nainen vielä menettelee, mutta "nuoruus" ja elämän kokemattomuus ei ole mikään hyvä meriitti. Eikä etenkään vihervasemmistolaisuus. Ilman demareiden vaalivilppiä, pääministerinä ei olisi demari laisinkaan.
Kovin suurta haloota ei pidetty esim. siitä, että vasemmisto-vahtimestarit eivät päästäneet esim. kirjastojen vaaliuurnille "väärännäköisiä" äänestäjiä. Näin tapahtui ainakin Oulussa ja Jyväskylässä, jossain muuallakin. Oli hilkulla, ettei vaaleja jouduttu uudestaan pitämään.
Ynnä muuta demareiden pikku keppostelua.psykiatria on vaarallisin kaikista tieteistä. älkää lukeko sitä
se on kadotukseen vievä oppi, kun siitä saa kuulla, niin irti et pääse, psykiatrit eivät välttämättä ole kovin syntisiä, mutta heidän mielensä on katastrofaalisen tuhoutunut.
jos joudutte sen hoidettaviksi vastustakaa maalliseen kuolemaan asti ottamatta lääkkeittä ja menkö sen lääkäreiden kuultavaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
psykiatria on vaarallisin kaikista tieteistä. älkää lukeko sitä
se on kadotukseen vievä oppi, kun siitä saa kuulla, niin irti et pääse, psykiatrit eivät välttämättä ole kovin syntisiä, mutta heidän mielensä on katastrofaalisen tuhoutunut.
jos joudutte sen hoidettaviksi vastustakaa maalliseen kuolemaan asti ottamatta lääkkeittä ja menkö sen lääkäreiden kuultavaksiTotta kirjoitat. Hullu se mies / nainen, joka luottaa itsensä ihmispuoskareiden käsiin. Kävelee ulos portista hirttonaru kaulassa, vain entistä sekavampana.
Paras luottaa vain itseensä ja Jumalaan.
Psykiatrit 🧐 ja poliisit 🚔, näistä tulee pitää itsensä kaukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kirjoitat. Hullu se mies / nainen, joka luottaa itsensä ihmispuoskareiden käsiin. Kävelee ulos portista hirttonaru kaulassa, vain entistä sekavampana.
Paras luottaa vain itseensä ja Jumalaan.
Psykiatrit 🧐 ja poliisit 🚔, näistä tulee pitää itsensä kaukana.Useat uskonlahkot harrastavat puoskarointia, eivät psykiatrit. Psykiatri parantaa ihmisiä, siksi sinä vihaat heitä. Hehän ohjaavat uskonnosta sekaisin menneet takaisin raiteilleen. Pelkäät varmasti, että ne joita sinäkin olet painostanut, menevät ja kertovat asiasta jollekin ulkopuoliselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useat uskonlahkot harrastavat puoskarointia, eivät psykiatrit. Psykiatri parantaa ihmisiä, siksi sinä vihaat heitä. Hehän ohjaavat uskonnosta sekaisin menneet takaisin raiteilleen. Pelkäät varmasti, että ne joita sinäkin olet painostanut, menevät ja kertovat asiasta jollekin ulkopuoliselle.
Heh. Oletkohan koskaan istunut silmät sojottaen psykiatrin edessä, kertoen vakavana järkyttävää tositarinaa, jota psykiatri ei usko? 😵
Sen verran on psykiatreista kokemusta, etten ole noin herkkäuskoinen kuin sinä. Saattaa jossain olla hyviäkin psykiatreja, tätä en kiistä, mutta psykiatrinen hoito on lähinnä vahvaa lääkitystä. Lääketehdas ja oma itse parantavat, eivät reseptejä kirjoittavat psykiatrit 🧐 ("Hmmm... aivan. A-i-van. Hmmm... Kirjoitan nyt tällaisen lääkkeen... Mikä teitä vaivaa??? Oletteko ahdistunut?..."), jotka eivät osaa edes oikeaa diagnoosia tehdä ja lääkkeet päin seiniä.
Kun hoitaa itse itseään, tässä voi auttaa Jumala. Minua on Jumala / Jeesus Kristus / Pyhä Henki auttanut. Uskonlahkoista en väitä samaa, mutta suorasta Jumala-yhteydestä kyllä, jota itse ateistipuoskarina sinä et edes tunnusta. Sinulle ihminen on jumala, kenties "Kansa kaikkivaltias"?
Niin hulluksi en saa tulla, että enää koskaan lähtisin hakemaan apua yhteiskunnan hoitolaitoksista, myöskään pinnallisista uskonlahkoista. Oma kotini, minä itse sisäisesti, on oma kirkkoni, oma hulluinhuoneeni. Psykiatrina Jeesus, potilaana ja hoitohenkilökuntana yksin minä itse. (Itselläni on myös sairaanhoidon koulutus, osaan tarvittaessa kääriä esim. sideharson pään ympärille.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Oletkohan koskaan istunut silmät sojottaen psykiatrin edessä, kertoen vakavana järkyttävää tositarinaa, jota psykiatri ei usko? 😵
Sen verran on psykiatreista kokemusta, etten ole noin herkkäuskoinen kuin sinä. Saattaa jossain olla hyviäkin psykiatreja, tätä en kiistä, mutta psykiatrinen hoito on lähinnä vahvaa lääkitystä. Lääketehdas ja oma itse parantavat, eivät reseptejä kirjoittavat psykiatrit 🧐 ("Hmmm... aivan. A-i-van. Hmmm... Kirjoitan nyt tällaisen lääkkeen... Mikä teitä vaivaa??? Oletteko ahdistunut?..."), jotka eivät osaa edes oikeaa diagnoosia tehdä ja lääkkeet päin seiniä.
Kun hoitaa itse itseään, tässä voi auttaa Jumala. Minua on Jumala / Jeesus Kristus / Pyhä Henki auttanut. Uskonlahkoista en väitä samaa, mutta suorasta Jumala-yhteydestä kyllä, jota itse ateistipuoskarina sinä et edes tunnusta. Sinulle ihminen on jumala, kenties "Kansa kaikkivaltias"?
Niin hulluksi en saa tulla, että enää koskaan lähtisin hakemaan apua yhteiskunnan hoitolaitoksista, myöskään pinnallisista uskonlahkoista. Oma kotini, minä itse sisäisesti, on oma kirkkoni, oma hulluinhuoneeni. Psykiatrina Jeesus, potilaana ja hoitohenkilökuntana yksin minä itse. (Itselläni on myös sairaanhoidon koulutus, osaan tarvittaessa kääriä esim. sideharson pään ympärille.)Minulle kävi niin,kun menin lääkärin vastaanotolle,kun olin heikko sytohoitojen loputtua ja sydän hakkasi,lääkäri totesi tutkimatta,olette syvästi masentunut,määräsi masennuslääkkeet,lähetti psyk.terveydenhoitajalle.En hakenut lääkkeitä,kun seuraavan kerran menin terveydenh.olin "parantunut"masennuksesta,hoitaja sanoi,eikö ole hyvä,että syöt lääkettä!!!!!
- Anonyymi
• Hän oli koulukiusattu.
• Hän on nuorin pääministeri.
• Hän on ainoa lapsi.
• Hän on lesboparin kasvattama.
• Hänen isänsä oli alkoholisti.
• Hänen äitinsä kasvoi lastenkodissa.
• Hän on äiti ja elää avosuhteessa.
• Hänellä on yksi lapsi, jota ei häpeä imettää julkisesti.
• Hän on kasvissyöjä, joka haluaa vähentää lihansyöntiä.
• Hän haluaa edistää naisten asemaa todeten: "Naisilla on oikeus saada kaikki."
• Hän haluaa uudistaa isyyslain.
• Hän kannatti homoliittoa ja haluaa lisätä homoparien lasten oikeuksia.
• Hän kannattaa translakia.
• Hän kannattaa eutanasiaa.
• Hän uskoo vahvasti ihmisen luomaan ilmastonmuutokseen.
• Hän haluaa lisätä hallituksen valtaa yli kansalaisten.
• Hän pitää presidentti-instituutiota aikansa eläneenä.
• Hän haluaa Palestiinan valtion.
• Hän ei pidä Israel-vastaisuutta anti-semitisminä.
• Hän ei kuulu kirkkoon.
• Hän ei kannata perinteisiä arvoja.
• Hän on nuhdellut Raamatun käytöstä politiikassa.
• Hän sanoo ettei ota keneltäkään neuvoja.
• Hän sanoo suuttuvansa usein.
Ei tässä ongelmana ensimmäisenä ikä ja sukupuoli nouse virheeksi vaan että on katkera pakana jolla näyttää olevan halua kitkeä Jumala pois Suomesta. - Anonyymi
Tässä tälle aloittajalle,miesten vihaajalle,tuli dokumentti,missä nuori,niin viattoman näköinen nainen pahoinpiteli miestään,kiltti nuori mies,tämän nainen oli hirvittävä peto,ei edes vauva muuttanut häntä.On paljon äitejä,jotka ovat tappaneet oman lapsensa,kiduttaneet hengiltä.On aika puhua naisen pahuudesta.Marin ei ole Jumalan mielen mukainen.
Jotkut (Jumalan) miehetkö eivät alistaneet, raiskanneet, tappaneet tms naisia ja myös lapsia? Hmm... mietitäänpä hetki...
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Jotkut (Jumalan) miehetkö eivät alistaneet, raiskanneet, tappaneet tms naisia ja myös lapsia? Hmm... mietitäänpä hetki...
Ääliö,toin tämän naisten väkivallan esille sen tähden,koska siitä halutaan vaieta ja tämä aloittaja lesbo jatkuvasti tuo esille miesten väkivaltaa,joka kyllä on tiedossani,menikö jakeluun!!!!!!!Nimimerkkisi on outo,onko paha henki?
Anonyymi kirjoitti:
Ääliö,toin tämän naisten väkivallan esille sen tähden,koska siitä halutaan vaieta ja tämä aloittaja lesbo jatkuvasti tuo esille miesten väkivaltaa,joka kyllä on tiedossani,menikö jakeluun!!!!!!!Nimimerkkisi on outo,onko paha henki?
Eikö ihmisten harjoittamasta väkivallasta puhuta mielestäsi tarpeeksi? Millä kivikaudella oikein elät?
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Eikö ihmisten harjoittamasta väkivallasta puhuta mielestäsi tarpeeksi? Millä kivikaudella oikein elät?
Sinun tasoiselle ääliölle on turha puhua mitään,oletko lesbo?Eikö se ollut aloittaja,joka kirjoitti miesten väkivallasta,joten toin esille naisten väkivallan,siitähän lesbot ei halua puhua.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tasoiselle ääliölle on turha puhua mitään,oletko lesbo?Eikö se ollut aloittaja,joka kirjoitti miesten väkivallasta,joten toin esille naisten väkivallan,siitähän lesbot ei halua puhua.
Hullu huutaa, viisas kuulee vähemmänkin, kuten kansa sanoo.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Hullu huutaa, viisas kuulee vähemmänkin, kuten kansa sanoo.
Etköhän mene purkamaan turhautuneisuuttasi toisen samassa tilassa olevan typykän kanssa makkariin.Niinpä näytät hullu huutavan.Jos olisit viisas,olisit ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän mene purkamaan turhautuneisuuttasi toisen samassa tilassa olevan typykän kanssa makkariin.Niinpä näytät hullu huutavan.Jos olisit viisas,olisit ymmärtänyt.
Näille riehuville uskisnaisille tiedoksi,Tukiainen,evankelista pitää dildobingoa,voit voittaa.Tämä on varmasti jumalan tahto,saadaan rauhoittumaan nämä naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä että miehiä on vankilassa 95 prosenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä että miehiä on vankilassa 95 prosenttia.
95%? Mistäs tällainen "tieto" ja "varma" prosenttiluku on peräisin?
Jos pitäisi päätellä, verraten esim. päihdeongelmaisiin, veikkaisin vangeista n. 75-80% olevan miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
95%? Mistäs tällainen "tieto" ja "varma" prosenttiluku on peräisin?
Jos pitäisi päätellä, verraten esim. päihdeongelmaisiin, veikkaisin vangeista n. 75-80% olevan miehiä.Olkoon nyt prosenttimäärä mikä tahansa,on tosiasia,että naisia istuu vankilassa murhasta,oman lapsen,jota hän on kantanut.Tällä kommenttipalstalla olevat naiset,eivät halua tätä tunnustaa,että on pahoja naisia,psykopaatteja,jotka ovat kiduttamalla murhanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon nyt prosenttimäärä mikä tahansa,on tosiasia,että naisia istuu vankilassa murhasta,oman lapsen,jota hän on kantanut.Tällä kommenttipalstalla olevat naiset,eivät halua tätä tunnustaa,että on pahoja naisia,psykopaatteja,jotka ovat kiduttamalla murhanneet.
Joo valitettavasti naiset tekee murhia mutta vain murto osan teidän miesten tekemistä. Murhaatte vaimoja ja itse siittämiänne lapsia monista muista puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo valitettavasti naiset tekee murhia mutta vain murto osan teidän miesten tekemistä. Murhaatte vaimoja ja itse siittämiänne lapsia monista muista puhumattakaan.
Ei kauaa,kun luin,miten äiti tappoi tyttölapsensa,koska oli mustasukkainen uudesta mieskaverista.Yrität vähätellä naisten tekoja,totuus on,yksikin on liikaa.Olet todella katkera,et uskalla tulla kaapista ulos ja sen tähden purat vihaasi miehiin.En puolusta miehiä,heitä on murhaajia,niinkuin on naisiakin.Minulla esim.oli äiti,joka toivoi kuolemaani,isä ei.
iisepelin hengi rulettaa voi vittu
- Anonyymi
Tämä ei ole Sannaa vastaan koska Totta kai on ollut todella hienoja nais pääministereitä esimerkiksi Israelin pääministeri Golda Meir, joka johti Israelia hyvin vaikeana hallitus kautena. Teot tulevat ratkaisemaan millaisen arvosanan Sanna tulee saamaan. Mutta alku ei oikein hyvältä näytä kun on ratkaistava al holi asiakin.
KR 1933/-38
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia,
ja naiset sitä hallitsevat.
Kansani,
sinun johtajasi ovat eksyttäjiä,
he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan. - Anonyymi
Raamatusta löytyy se ajatus, että kansa jota nainen johtaa on kirottu. Ilman raamattuakin se on selvää. Naisen paikka on miehen vierellä. Kantaa tälle jälkeläisiä ja tukea kaikessa. Sitä varten nainen on miehestä tehty, miehen avuksi.
- Anonyymi
Naisvaltaisilla aloilla ollessa en ole voinut välttyä törmäämästä siihen, miten kieroja monet naiset ovat. Valehtelua, kieroilua, selkään puukottamista, heikkouksien etsimistä ym ym. Kyllä naiset vaan on katalia ja vieläpä toisiaan kohtaan! Koko naiskuvani muuttui toiseksi noiden kokemuksien jälkeen. Järkyttävimpiä olivat ne herttaisesti hymyilevät, hiljaisella äänellä puhuvat hyvän oloiset ihmiset, jotka tilaisuuden tullen iskivät kyntensä peliin nöyryyttäen, virnuillen ja tuijotellen. Naisiin ei ole luottamista, ei yhtään sen enempää kuin miehiin.
- Anonyymi
Friiltä tulee uusinta,tyttöystäväni pahoinpiteli minua,klo1,kuinka viattoman ja kiltin näköinen nuori nainen pahoinpiteli ja kidutti poikaystäväänsä.Minä naisena voin sanoa,olen joutunut todella niin petollisen,kaksinaamaisen naisen henkisen väkivallan kohteeksi,josta paraneminen vie aikaa.Häntäkin pidetään niin hyvänä ihmisenä,hän itse tunnusti kerran,miten hyvä hän on esittämään ja manipuloimaan ihmisiä.Ja kun esittää hyvää uskista kyyneleineen.
- Anonyymi
Kävin huutokauppa-sivulla ja hämmästyin, joko on koko hallitus myytävänä, siltä se ainakin näytti.
no en viitsi laittaa linkkiä sen löytää muutenkin josko etsii järjen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052394
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56982Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis302963Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763