Voihan vittu sanon minä. Mainoksessa kauppias kiekuu joululaulua. Jos tulis mun kohdalle niin kävelisin välittömästi ulos kaupasta ostamatta mitään.
Laulava k-kauppias
25
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. Tuskin sua ja sun asennetta siellä kaupassa tarvitakkaan.
Sulla on kunnon joulumieli. - Anonyymi
Noi k-kaupan mainokset on muutenkin ihan hanurista. Toi uikuttava tyyppi karkottaa kyllä monta asiakasta kaupastaan.
- Anonyymi
Makuja on monia ja jotkut maksaa vaikkei osaa laulaa ollenkaan, minä kuuntelisin mielelläni tuollaista taitavaa oopperalaulajaa.
- Anonyymi
Joo, seuraavaksi varmaan lausutaan sitten runoja ostosten kera. Kuka kaipaa mitäkin mutta jos kerran jotain pitää olla niin miten olis hiljaisuus.
- Anonyymi
Olin kaupassa töissä ja sain kyllä tarpeekseni joululauluista kun kuuntelin niitä päivästä toiseen viikkojen ajan. En vieläkään eläkkeellä ollessani halua niitä kuunnella, asioin mieluummin hiljaisessa kaupassa, onneksi Lidl on sellainen ja toivottavasti pysyykin.
Jouluaattona voin ehkä perheen mieliksi muutaman soitella, mutta nämä Nissepolkat ja Tiptapit ei takuulla meillä soi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kaupassa töissä ja sain kyllä tarpeekseni joululauluista kun kuuntelin niitä päivästä toiseen viikkojen ajan. En vieläkään eläkkeellä ollessani halua niitä kuunnella, asioin mieluummin hiljaisessa kaupassa, onneksi Lidl on sellainen ja toivottavasti pysyykin.
Jouluaattona voin ehkä perheen mieliksi muutaman soitella, mutta nämä Nissepolkat ja Tiptapit ei takuulla meillä soi!Meillä ei soi ikinä:Vesa Matti Loirin Sydämeeni joulun teen.Ällöttävää uikutusta.Sanat ovat hyvät mutta se "lauluääni",hyi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluaattona voin ehkä perheen mieliksi muutaman soitella, mutta nämä Nissepolkat ja Tiptapit ei takuulla meillä soi!Minulla soi joulukuun koko ajan jouluradio, muu vuosi sitten on aikaa kuunnella muuta musiikkia. On kyllä montakin artistia joita en halua kuunnella, enkä ainakaan kauaa vanhaa musiikkia, varsinkaan jotain humppaa, mutta joulumusiikkiin ei kyllästy kuukaudessa.
- Anonyymi
Mutta kuuluuko kauppiaan kirkua kaupassa, ei todellakaan. Joululaulut kuuluvat aivan muihin paikkoihin.
- Anonyymi
Minä alkaisin varmaan myös kirkua, jos kauppias ois ovella vastassa hoilaamassa jotain typerää
joulurenkutusta, - Anonyymi
Kannattaa käydä lääkärissä, saattaa olla vaikka syöpä painamassa kuulohermoa vai oletko kenties matu joka ei ymmärrä sanojen merkitystä? Musuthan ei myöskään siedä joulun juhlimista, silloin kannattaa muuttaa omaan maahan takaisin.
- Anonyymi
Helevetin hyvä tapa karkottaa asiakkaat kaupasta on se että kauppias alkaa laulaa joululauluja. Mainoksen perusteella kaveri ei edes ole kummoinen laulaja. No en käy kyllä muutenkaan k kaupassa.
- Anonyymi
Paitsi, että on entinen oopperatenori, että silleen ja osaa myös laulaa sekä on myös oikeasti kauppias.
- Anonyymi
Kumma kyllä sinne tulee paljon enemmän asiakkaita laulun aikaan, ehkäpä sinulla on huono maku.
- Anonyymi
Hyvä idea. Miksei Lidl keksinyt sitä.
- Anonyymi
Lidl haluaa pitää asiakkaansa, minä ainakin haluan tehdä ostokseni ilman mitään joulurenkutuksia. Toivottavasti Lidl pitää jatkossakin myymälänsä ilman taustamusiikkia.
- Anonyymi
Onneks ei strippaa..
- Anonyymi
Harmittavan lyhyt tuo mainos, yksi harvoja joita kuuntelee mielellään.
- Anonyymi
Tota en katsois sekuntiakaan pidempään. Kuulostaa nimittäin niin karmealta.
- Anonyymi
Taas se mylvi telkussa mainoskatkolla.
- Anonyymi
Onko se mainos al jazeera kanavallakin? Muuta takaisin kotimaahasi niin tuskin näkyy.
- Anonyymi
Eihän toi edes osaa laulaa, määkii kun lammas.
- Anonyymi
Eikö mistään tule musu-ujellusta? Kyllä sinun on pakko muuttaa takaisin kotimaahasi.
- Anonyymi
Kyllä sitä kuuntelee vaikka mitä ujellusta mieluummin kun tota k-kaupan mainosta.
- Anonyymi
Tervemenoa vaan saatanallisia säkeitä kuuntelemaan!
- Anonyymi
Täällä itkevät sossupummit käyvät kuitenkin lidlissä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944