pahikset saa naista

Anonyymi

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Artikkelissa ei ollut sanaakaan näistä kirjeistä?

• Anonyymi

granholmien veli tämä helmiina 'nainen'.

• Ei pidä paikkaansa. En ole mitään sukua heille.

• Helmiina kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. En ole mitään sukua heille.

Ihan olet näköinen 😜

• Partakaweri kirjoitti:

Ihan olet näköinen 😜

Ööh, en nyt ihan sentäs. Se on faceappin vika, sehän minusta tämmösen teki.

• Helmiina kirjoitti:

Ööh, en nyt ihan sentäs. Se on faceappin vika, sehän minusta tämmösen teki.

Voin tietty sen verran myöntää, että kuvani on pidätyskuva muutaman viikon takaa. Ja kirjailin alakulmaan faceapp tekstin jälkikäteen, ettei tuu mitään puheita.

Olis noloa ehkä näin pitkän ajan jälkeen palstailua paljastaa olevansa mies. Jani vielä nimeltään. Ei Richard eikä edes Raymond..

• Anonyymi

Palstanruminmieskin paljastui ei palstan rumimmaksi mieheksi.

• Anonyymi

No mutta onhan ne komeita miehiä! Siitä ei ätmikään mihinkään pääse.
      Vai että pitäis tässä alkaa ätmeille säälistä antamaan, ei tule kauppoja.
      Ätmi on ätmi vaikka sen voissa paistais, ei kelpaa. Piste.

• Anonyymi

Mutta kun sinä olet ruma nainen itsekin ja kohta joudut vonkaamaan sääliseksiä AT-miehiltäkin kunhan vielä rupsahdat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun sinä olet ruma nainen itsekin ja kohta joudut vonkaamaan sääliseksiä AT-miehiltäkin kunhan vielä rupsahdat.

Ei yksikään nainen joudu vonkaamaan, palstallakin aina toitotetaan sitä miten nainen kuin nainen saa kun miehet eivät. Päättäkää nyt jo kummin päin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin olen aina halunnut ATK-miehen. Ne ovat viisaudessaan s.ksikkäitä!

• Anonyymi

Varmana saavat panoehdotuksia naisilta joka päivä. on varmaan vaikeaa olla jännämies vankilassa kun siellä ei tarvii olla ilman pillua.

• Enpä minä ainakaan koe minkäänlaisena menetyksenä sellaisia naisia, jotka ihastuvat psykopaattiin.

Ei ole sellaisella naisella kaikki inkkarit kanootissa. 🤣

Ihan samoin minä ajattelen muistakin minusta kiinnostumattomista naisista, että ei ole minulle mikään menetys, etteivät he juuri minusta pidä. Itsehän he menettävät mahdollisuuden tutustua minuun. 😁

Minä itse olen kiinnostunut pitemmän päälle vain minusta kiinnostuneista naisista ja muut tehkööt minun puolesta vaikka pa.kasta patsaita. 😝

• Samaa koitin sanoa kaverilleni jouluna, kun kierrettiin parivaljakkona lahjoja jakamassa.

Jostain syystä hän koki, että talon naisväki istui aina minun polvelle kuvattavaksi ja kaatoi hänelle vaan lisää glögiä. Lopulta kaverini oli ihan änkyrät...

Kaveri kuitenkin ilahtui tästä yhteiskuvasta, jäähän se muistoksi vauhdikkaasta joulusta.

https://aijaa.com/QRVKde

Ensi vuonna kaveri saa olla pukki, mä hoidan glögin maistelun.

• Helmiina kirjoitti:

Samaa koitin sanoa kaverilleni jouluna, kun kierrettiin parivaljakkona lahjoja jakamassa.

Jostain syystä hän koki, että talon naisväki istui aina minun polvelle kuvattavaksi ja kaatoi hänelle vaan lisää glögiä. Lopulta kaverini oli ihan änkyrät...

Kaveri kuitenkin ilahtui tästä yhteiskuvasta, jäähän se muistoksi vauhdikkaasta joulusta.

https://aijaa.com/QRVKde

Ensi vuonna kaveri saa olla pukki, mä hoidan glögin maistelun.

Mä oon muuten hurahtanut glögiin. 😁☝️

Kiva lämmin juominen! 😀👌

• Anonyymi

Monesti ihmiset, sukupuolesta riippumatta, ihastuvat psykopaatteihin koska psykopaatit osaavat esittää miellyttävää.

• Disse kirjoitti:

Mä oon muuten hurahtanut glögiin. 😁☝️

Kiva lämmin juominen! 😀👌

Kyllähän se hyvää on. Olis tossa kaapissa terästettyä glögiä, mutta ei pääse tarjoomaan, sinne savoon saakka. 🙃

• Anonyymi kirjoitti:

Monesti ihmiset, sukupuolesta riippumatta, ihastuvat psykopaatteihin koska psykopaatit osaavat esittää miellyttävää.

No tuollasissa selkeissä tapauksissa, missä ihminen on vankilassa vaikka ihmisten ampumisesta tms. On kyse oikeasti ihastujan omasta mielenterveydestä... ei siinä enää ole mitään selityksiä.... huono isäsuhde, läheisriippuvainen.... mitä näitä nyt on? 😀

• Helmiina kirjoitti:

Kyllähän se hyvää on. Olis tossa kaapissa terästettyä glögiä, mutta ei pääse tarjoomaan, sinne savoon saakka. 🙃

Eipä hättää. Mulla on ihan omaa Marlinin tiivisteglögiä jääkaapissa. Just tulee sopiva moukku, kun täräyttää vedenkeittimessä veden ja 1/3 kaataa kylmää glögiä sekaan.... ajai! 😋👌

Ja terästettyä ei paree ottaa, kun on sählypelit tunnin päästä. 😁☝️

• Disse kirjoitti:

Eipä hättää. Mulla on ihan omaa Marlinin tiivisteglögiä jääkaapissa. Just tulee sopiva moukku, kun täräyttää vedenkeittimessä veden ja 1/3 kaataa kylmää glögiä sekaan.... ajai! 😋👌

Ja terästettyä ei paree ottaa, kun on sählypelit tunnin päästä. 😁☝️

No hitsi. Eiköhän toikin terästetty glögi mee vanhaksi? On ollut vuoden kaapissa avaamatta, lasipullo. Pitääkin kurkata löytyykö päivämäärää.

Voisihan tota näin villinä ja työstä vapaana maistaa. 😜

Huomenna on kyllä valokuvaus, ettei passaa passikuvassa olla kärsineen näköisenä.

Mä taidan lähtee suihkuun.. Mää sä säheltää. 😃 Hyvää säbää!

• Helmiina kirjoitti:

No hitsi. Eiköhän toikin terästetty glögi mee vanhaksi? On ollut vuoden kaapissa avaamatta, lasipullo. Pitääkin kurkata löytyykö päivämäärää.

Voisihan tota näin villinä ja työstä vapaana maistaa. 😜

Huomenna on kyllä valokuvaus, ettei passaa passikuvassa olla kärsineen näköisenä.

Mä taidan lähtee suihkuun.. Mää sä säheltää. 😃 Hyvää säbää!

Eikun rairai vaan! Tuleepahan railakkaat kuvat! 😜💪

Joo, on se lähettävä laittamaan kamat kuntoon ja käydä poitsukin äitiltään maaliin. Niin sitä vaan jo pelaillaan samoilla vuoroilla täyttä häkää! 😄💪

• Hämmentävää....
      Ettäkö kirjeen saaminen olisi sama kuin naisen saaminen :'D

• Anonyymi

Totta kai sähköpostiviesti fysiikan voittaa noh?

• Anonyymi kirjoitti:

Totta kai sähköpostiviesti fysiikan voittaa noh?

Kyllä ne taitaa linnassa olla paperikirjeitä ja onkin koska sellaisia olen joskus sieltä saanut.
        Nuo miehet eivät avo-osastolla ole missä saattaisi tietokonekin hellitä ajoittain .
        Tällä hetkellä tosin vastaanotan näitä sähköisiä versioita muutamalta...En tiiä onko noista naisista mihinkään ylipäätään, katkeria ja kostonhimoisia tullu jo niin monta vastaan että huhhuijaa ja se on raskasta kuunneltavaa !

• Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

Kyllä ne taitaa linnassa olla paperikirjeitä ja onkin koska sellaisia olen joskus sieltä saanut.
        Nuo miehet eivät avo-osastolla ole missä saattaisi tietokonekin hellitä ajoittain .
        Tällä hetkellä tosin vastaanotan näitä sähköisiä versioita muutamalta...En tiiä onko noista naisista mihinkään ylipäätään, katkeria ja kostonhimoisia tullu jo niin monta vastaan että huhhuijaa ja se on raskasta kuunneltavaa !

Oletko ollut vankina?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut vankina?

Olen , mutta en vankilassa.

• Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

Olen , mutta en vankilassa.

Mitä se semmonen on? Tietysti olet ollutxlinnassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä se semmonen on? Tietysti olet ollutxlinnassa?

Henkisen tien juttuja.

• Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

Henkisen tien juttuja.

Voi kai niitä käsirautoja noinkin kutsua.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kai niitä käsirautoja noinkin kutsua.

On minulla ollut myös käsiraudatkin muutamaan otteeseen laitettuna mutta en niitä tuolla edellisellä tarkoittanut.

• Anonyymi

Naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä aina.

• Minäkin voisin lähettää saarnan.
      Mitä sinä tekisit minun kirjeelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe