Suosin vuosikausia lidliä,vaan en enää. Toissa syksynä kerran palautin tyhjät pullot ja menin sisälle tyhjän pullokassin kanssa kuten ennenkin. Ei mennyt kauaa kun viereeni liimautui vartija julmasti tuijottaen kaulusmikrofooniinsa mutisten,siirryin tyrmistyneenä kassajonoon ja poistuin vartijan yhä seuratessa. Eikä tässä kaikki.Sama episodi toistui toisessa Lidlissä tyhjän kassin kanssa parin viikon päästä. Onneksi olkoon Lidl,olette onnistuneet luomaan oudon tunnelman, jota kaltaiseni hyvätuloinen ja perusrehellinen asiakas ei tule läsnäolollaan enää häiritsemään. HYVÄSTI
Tyly Lidl-kauppa
11
213
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa rankka kokemus, ookko kattonu peiliin?
- Anonyymi
Asiakas äänestää jaloillaan.Miksi sen pitäisi katsoa peiliin jos saa huonoa palvelua? En ymmärrä
- Anonyymi
Onko ookkolla kaikki hyvin
- Anonyymi
Hyvätuloisena ryyppäät paljon, mutta et osta mitään, et edes kaljaa? Pari kertaa vartija tuijotellut kun joutuu tiirailemaan pienellä kirjoitettuja tuoteselosteita, mutta paljon usemmin muissa liikkeissä, etenkin yhdessä tokmannissa.
- Anonyymi
En ole hyvätuloinen ja kerran lidln kassa tyhjensi tilini löi summan kaksi kertaa kun menin toiseen kauppaan saldo ei riittänytkään kävin automaatilla ja huomasin että oli veloitettu kaksi kertaa. Kun menin takaisin vaatimaan ylimääräistä veloitusta takaisin. Niinpä räkättävät myyjät ilmoittivat että se tulee joskus sitten pankista takaisin ei voi korjata kun heidän kassajärjästelmä ei mahdollista sitä. Meni kolme pankki päivää ennen kuin tuli rahat tilille. Ei mikään hyvä kauppa jotkut tuotteet ovat vaan siellä halvempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hyvätuloinen ja kerran lidln kassa tyhjensi tilini löi summan kaksi kertaa kun menin toiseen kauppaan saldo ei riittänytkään kävin automaatilla ja huomasin että oli veloitettu kaksi kertaa. Kun menin takaisin vaatimaan ylimääräistä veloitusta takaisin. Niinpä räkättävät myyjät ilmoittivat että se tulee joskus sitten pankista takaisin ei voi korjata kun heidän kassajärjästelmä ei mahdollista sitä. Meni kolme pankki päivää ennen kuin tuli rahat tilille. Ei mikään hyvä kauppa jotkut tuotteet ovat vaan siellä halvempia.
Vaimoni osti kerran Ylöjärven Lidlistä raejuustoa yhden purkin muitakin tuotteita. Kotona huomasi että olikin veloitettu 25 kpl raejuustoja. Ei muuta kun takaisin selvittämään kilometrien päästä. Onneksi oli kuitti ja uskoivat että olivat veloittaneet liikaa..
Oudolta tuntuu että muka "vahingossa" 25 kpl..
Olikohan tuo kassahlö veloittanut muiltakin kun ei monetkaan ota kuittia. Sitten laittanutkin ylimääräiset veloitukset taskuunsa???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hyvätuloinen ja kerran lidln kassa tyhjensi tilini löi summan kaksi kertaa kun menin toiseen kauppaan saldo ei riittänytkään kävin automaatilla ja huomasin että oli veloitettu kaksi kertaa. Kun menin takaisin vaatimaan ylimääräistä veloitusta takaisin. Niinpä räkättävät myyjät ilmoittivat että se tulee joskus sitten pankista takaisin ei voi korjata kun heidän kassajärjästelmä ei mahdollista sitä. Meni kolme pankki päivää ennen kuin tuli rahat tilille. Ei mikään hyvä kauppa jotkut tuotteet ovat vaan siellä halvempia.
Eihän se köyhyys synti oo, mutta se hävettää...............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni osti kerran Ylöjärven Lidlistä raejuustoa yhden purkin muitakin tuotteita. Kotona huomasi että olikin veloitettu 25 kpl raejuustoja. Ei muuta kun takaisin selvittämään kilometrien päästä. Onneksi oli kuitti ja uskoivat että olivat veloittaneet liikaa..
Oudolta tuntuu että muka "vahingossa" 25 kpl..
Olikohan tuo kassahlö veloittanut muiltakin kun ei monetkaan ota kuittia. Sitten laittanutkin ylimääräiset veloitukset taskuunsa????"Oudolta tuntuu että muka"vahingossa" -Juu katsos, kaupanpuolelta tuollaiset ovat inhimmillisiä edehdyksiä, mutta kun asiakas tekee vahingossa jonkin virheen niin se on tahallinen teko, näin se menee.
- Anonyymi
Taisi olla hönö vartija. Ne ei ole Lidl:in työntekijöitä. Itselläni on ollut aina kangaskassi Lidl-kaupassa mukana jo toistakymmentä vuotta ja käyntejä yli 1500. Kukaan ei ole ikinä sen kassin perään kysellyt.
- Anonyymi
NE kassakuitit kannatta aina ottaa mukaan ja tarkistaa ne.
Kassakuitit kannattaa tarkistaa ennen poistumista parkkipaikalta, niin on helpompi korjauttaa heti tehdyt virheet, kuin lähtä kotoa käsin oikaisuttamaan, tai oikaisuttaa ne seuraavalla kerralla.
Siitä ne oppii kun oikaisuttaa tehdyt virheet.
OTTAKAA KUITIT MUKAAN!
Minua hiukan hirvittää asiakkaat jotka tekevät isoja ostoksia ja jättävät kuitit ottamatta. Järki käteen!- Anonyymi
Ehdottomasti kuitit tarkastettava, ja nim.omaan mieluummin heti. Mutta, jos huomaat virheen vasta kymmenien kilometrien päästä, soita Lidlín palveluun ja säästä kuitti, korvaavat virheen seuraavalla käyntikerrallasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1142517Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?191954- 37915
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36836
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119815Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35792