Miksi kansalle esitetään vääriä todisteita

Anonyymi

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michael Mannin tutkimustulokset on vahvistettu yli kymmenessä myöhemmässä tutkimuksessa.

      Silti denialistit jatkavat lässytystään asiasta.

      Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Totta kai alarmistikaverit rientää tukemaan hyvää valhetta.
        Niinhän sinäkin kiivaasti koitat puolustella valehtelijaa.


      • Kysymys kuuluu oikeasti, onko IPCC ja hänen työryhmänsä olleet koskaan missään oikeassa. Ennustetaan väärin, mitataan våårin, tulkitaan väärin vanhoja lämpömittauksia, peloitellaan väärin, jos tämä olisi tosi, siinäkin toimitaan väärin.
        Ainoa oikea minkä tekevät on se että ei oikeastaan tehdä mitään, koska ei ole todellista syytäkään, mutta sekin menee oikein vain osaamattomuuttaan,


      • Anonyymi
        ononniollaonnellinen kirjoitti:

        Kysymys kuuluu oikeasti, onko IPCC ja hänen työryhmänsä olleet koskaan missään oikeassa. Ennustetaan väärin, mitataan våårin, tulkitaan väärin vanhoja lämpömittauksia, peloitellaan väärin, jos tämä olisi tosi, siinäkin toimitaan väärin.
        Ainoa oikea minkä tekevät on se että ei oikeastaan tehdä mitään, koska ei ole todellista syytäkään, mutta sekin menee oikein vain osaamattomuuttaan,

        Kerrotko vielä millaisia ilmastotieteen opintoja on takanasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä millaisia ilmastotieteen opintoja on takanasi?

        Onko edes olemassa ilmastototieteen koulutusta ja mitä se pitää sisällään?
        Nykyinen ilmastohysteria on vain politiikkaa ja yhden poliittisen ryhmän agendaa.


      • Anonyymi

        "Silti denialistit jatkavat lässytystään asiasta."

        Ja silti sinä joudut heidän viesteihinsä vastaamaan lähes joka kerta kun he tekevät aiheesta avauksen. Vaikka siis tiedät että a) heidän viestinsä ja sinun vastauksesi eivät tällä palstalla saa lukijoita nimeksikään ja b) vastaileminen heidän viesteihinsä pikemminkin lisää kuin vähentää heidän intoaan esittää omia perättömiä väitteitään.

        Ajankäyttösi ei ilmeisesti ole enää sinun vaan näiden palstalla väitteitä esittävien hallinnassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Silti denialistit jatkavat lässytystään asiasta."

        Ja silti sinä joudut heidän viesteihinsä vastaamaan lähes joka kerta kun he tekevät aiheesta avauksen. Vaikka siis tiedät että a) heidän viestinsä ja sinun vastauksesi eivät tällä palstalla saa lukijoita nimeksikään ja b) vastaileminen heidän viesteihinsä pikemminkin lisää kuin vähentää heidän intoaan esittää omia perättömiä väitteitään.

        Ajankäyttösi ei ilmeisesti ole enää sinun vaan näiden palstalla väitteitä esittävien hallinnassa.

        Miksi tunnet tarvetta hyökätä minun vaatimatonta persoonaani vastaan?


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta hyökätä minun vaatimatonta persoonaani vastaan?

        Miksi tunnet tarvetta jatkaa aivotonta lässytystä Mannin lätkämailan oikeaksitodistamisesta?


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta hyökätä minun vaatimatonta persoonaani vastaan?

        Mietipä näitä:

        Miksi koet kysymykset ajankäytöstäsi hyökkäyksiksi henkilöäsi kohtaan?

        Miksi koet kysymykset tällä palstalla vastailemisen mielekkyydestä hyökkäyksi henkilöäsi kohtaan?

        Ikävää että et vastaa kysymyksiin vaan piiloudut mielensäpahoittamisen taakse.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Miksi tunnet tarvetta hyökätä minun vaatimatonta persoonaani vastaan?

        Miksi sinä leimaat denialisteiksi sellaisia, jotka työskentelee tai on työskennelleet tieteen parissa ja tietää paljon tieteestä. Kun olen nyt seurannut palstaa toista vuotta, on kyllä käynyt täysin selväksi, mikä on sinun käsityksesi denialismista.

        Denialisteja on mielestäsi kaikki, jotka rohkenee olla kanssasi eri mieltä. Aivan sama mikä on vastaväittäjän ala tai oppiarvo. Sinulla on vain erittäin paha jumalakompleksi. Sen vakavuudesta todistaa se, että itse et ole koskaan laittanut palstalle yhtään mjitään tieteellistä.

        Jos joku muu laittaa jotakin tieteellisesti todistettua faktaa, tulee sinulta heti denialistin leima. Ilmeisesti et todellisuudessa tiedä tieteestä yhtään mitään.

        AGW oppi perustuu todellisuudessa täysin epätieteellisille väittämille. Uskotko sinä kaikkeen muuhunkin epätieteelliseen kuten esimerkoksi poliitikkojen ja toimittajien mielipiteisiin. Ilmeisesti kaikki se soopa kelpaa, mutta tieteellinen fakta ei kelpaa.

        Uskotko edes tieteen tekemiä keksintojä todeksi. Minä kun olen vuosikymmeniä käyttänyt hyvin monenlaisia tieteen keksintöjä, jotka on ristiriidassa sinun uskomustesi kanssa,

        Minä siis luotan nimenomaan tieteeseen, vaikka sinun seonneen mielesi mukaan minä olen denialisti. Jos tosissaan uskoo AGW oppiin, menee kyllä ennenpitkää pää sekaisin, koska ei aikaa voi kääntää takaisin päin. Joudumme kaikki sopeutumaan tulevaisuuteen, joka tulee olemaan todella ahdistava AGW uskovaisille.


      • Anonyymi

        Michael Mannin "tutkimustulokset" kadottivat keskiajan lämpökauden, joka on todistettua faktaa useiden kymmenien tutkimusten perusteella. Silti sinä jönssi jatkat tuon valheen toistamista. Eikö sinua yhtään hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä millaisia ilmastotieteen opintoja on takanasi?

        Metalli ja hoitopuolen koulutus.Lisäksi olen opetellut ohjelmoimaan sorvia.Olen myös ambulanssikuski.

        Ja minulla on kotona pakastin joka on täynnä tyhjiä muovipulloja


      • Anonyymi

        Annapa tästä vahvistuksesta viitteitä. Kerro myös kuka on mielestäsi denialisti.


    • Anonyymi

      Aloituksessa esitettyä paikkansapitämätöntä väitettä toistellaan tällä hetkellä monessa palstan keskustelussa. Siihen harva viitsii enää vastailla kun vastaileminen on jo aikaa sitten todettu hyödyttömäksi.

      Kun siis näet ilmastoon liittyvän väitteen jossa ei ole perusteluna tieteellisiä tutkimuksia vaan joku blogi jos sitäkään niin tiedät että väitteellä ei ole uskottavuutta. Hiljaisuus ei tarkoita myöntymistä vaan sitä, että tällä huonosti moderoidulla palstalla näille vastailemista on kokeiltu ja se on hyödyttömäksi todettu.

      • AGW-narratiivin puolustelijoiden vakioväittämiin näyttää kuuluvan ilmaston syklisyyden kiistäminen. Ja sitten vielä kehtaavat vedota tieteellisyyteen, vaikka tarjoilevat reaalimaailman todellisuuden vastaisia satuja kuten tuota Mannin lätkämailaa.


      • Anonyymi
        PierreReview kirjoitti:

        AGW-narratiivin puolustelijoiden vakioväittämiin näyttää kuuluvan ilmaston syklisyyden kiistäminen. Ja sitten vielä kehtaavat vedota tieteellisyyteen, vaikka tarjoilevat reaalimaailman todellisuuden vastaisia satuja kuten tuota Mannin lätkämailaa.

        Kerropa, kuka on kiistänyt ilmaston syklisyyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa, kuka on kiistänyt ilmaston syklisyyden?

        Esimerkiksi Mann, Marcott ja 97 muuta IPCC:n tiedemiestä eli ilmastoteologia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Uskovaisten akuankkalinkit uskontopalstalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe