Kuten nasan autenttinen video todistaa. Tälle ei ole saatu selvyyttä..mita siella tapahtu.
oma teoriani on että juuri niniuru, elävä planeetta kävi hakemassa virtaa.
Nibiuru kävi tankilla
6
58
Vastaukset 6
- Anonyymi
- Anonyymi
Väyrysen Pavehan siellä vaan kävi ottamassa mittaa aurinkokunnan kuninkuudesta. Tasapelihän siitä tuli, kuten kaikki näkevät. Ehkä ens kerralla on Paven vuoro päteä?
kekek-kekek kirjoitti:
Normaali auringon ilmiö. Videokin lienee ns. time-lapse.
Aurinko on linkkivideossa kuvattu valheena. Miksi näin väitän?
Tässä on amatöörikuvaajan video Auringosta. Mukana näkyy myös huippuvaarallinen auringonpilkku joka saa aikaan mielettömiä revontulia, tulivuorien purkauksia, maanjäristyksiä ja niiden jälkeisiä tsunameja:
https://www.youtube.com/watch?v=FbRYlUIpk-wnazi kirjoitti:
Aurinko on linkkivideossa kuvattu valheena. Miksi näin väitän?
Tässä on amatöörikuvaajan video Auringosta. Mukana näkyy myös huippuvaarallinen auringonpilkku joka saa aikaan mielettömiä revontulia, tulivuorien purkauksia, maanjäristyksiä ja niiden jälkeisiä tsunameja:
https://www.youtube.com/watch?v=FbRYlUIpk-wEi ole linkkivideossa kuvattu valheena.
Sinun linkkivideossa kuvattu suotimen läpi.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen video mutta näin kuvamanipulaation kulta-aikana emme voi mihinkään enää luottaa. Jonkinlainen olio näyttäisi olevan kyseessä, ehkä alieneilla on käytössään orgaanisia aluksia, jotka ovat eläviä olentoja. Kestävät metalleita paremmin kuumuutta ja kylmyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2272409
- 1011701
- 1141113
- 1111025
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71922- 55788
- 65747
- 31719
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42712Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78654