Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Australialainen kirjailija ja lähetyssaarnaaja Adam F. Thompson näki v. 2017 näyn Australian kartasta, jossa koko Australia oli tulen peitossa.

Thompson luuli ensin, että kyse on hengellisen herätyksen tulesta, mutta Jumala sanoi hänelle: ”Ei. Aika tulee, jolloin sinä näet, että koko kansakunta palaa kirjaimellisesti. Kun näet tämän tapahtuvan, se on merkki siitä, että minä lähetän Eliaan hengen.”

Thompson kertoi tämän näkynsä v. 2017 Field of Dreams –kirkossa Adelaidessa ja myös eri medioissa, mutta ihmiset eivät kiinnittäneet näkyyn sen kummempaa huomiota.

Nyt tämä näky on toteutunut. Ja mukana on kuin onkin myös hengellinen ulottuvuus, koska raporttien mukaan hurjat metsäpalot ovat herättäneet monia uskomattomiakin rukoilemaan.

Viittaus Elian henkeen tarkoittaa Jumalan voiman ilmenemistä, kuten profeetta Elian kohdalla, joka sai rukoiltuaan tulenkin lankeamaan alas taivaasta samalla kun Baalin papit epäonnistuivat yrityksissään.

Thompson näkee uskovien nousevan korkeammalle yliluonnollisen voiman ja auktoriteetin tasolle, joka auttaa uskomattomia vastaanottamaan totuuden Jumalasta ja hänen rakkaudestaan. Tällöin myös vastustava Iisebelin paha henki ja maata kalvava kirous väistyvät.

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä mutta tämä ei sovi Omarin kaavaan ollenkaan joten ei ole pätevä profetia!!!11!!!!11!!1

      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta Austarilassa tapahtuu jatkuvasti ja on aina tapahtunut luonnonlakien mukaan tulipaloja. Milloin isompia tai pienempiä, mutta niiltä ei voi välttyä.
        Lisäksi:
        "Tulipalot ovat olleet etupäässä ihmisten sytyttämiä, usein tahallisia tuhopolttoja. Tulipalojen sytyttämisestä on 8. tammikuuta 2020 mennessä pidätetty yli 200 ihmistä. Tulipalojen laajuuteen ja voimakkuuteen on myös vaikuttanut poikkeuksellisen kuuma ja kuiva sää"

        Yksinkertaisille ja ilmeisen ajatuskyvyttömille hihhuleille menee täydestä ihan mikä tahansa houre ja povaus missä esiinnytään profeettana, sillä kuka tahansa voi halutessaan ennustaa vastaavanlaisen, tai muun luonnollisen tapahtuman, sillä niitä mahtuu maailmaan lukemattomia joita on aina ollut ja aina tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta Austarilassa tapahtuu jatkuvasti ja on aina tapahtunut luonnonlakien mukaan tulipaloja. Milloin isompia tai pienempiä, mutta niiltä ei voi välttyä.
        Lisäksi:
        "Tulipalot ovat olleet etupäässä ihmisten sytyttämiä, usein tahallisia tuhopolttoja. Tulipalojen sytyttämisestä on 8. tammikuuta 2020 mennessä pidätetty yli 200 ihmistä. Tulipalojen laajuuteen ja voimakkuuteen on myös vaikuttanut poikkeuksellisen kuuma ja kuiva sää"

        Yksinkertaisille ja ilmeisen ajatuskyvyttömille hihhuleille menee täydestä ihan mikä tahansa houre ja povaus missä esiinnytään profeettana, sillä kuka tahansa voi halutessaan ennustaa vastaavanlaisen, tai muun luonnollisen tapahtuman, sillä niitä mahtuu maailmaan lukemattomia joita on aina ollut ja aina tulee olemaan.

        Huomautus: En tarkoita tuhopolttojen olevan varsinaisesti luonnollinen tapahtuma, vaan Australian -kuin monen muunkin maan luonto ja ympäristö on sen laatuinen sekä erittäin paloherkkä ettei tulipaloilta voi millään välttyä. Kuten jo kirjoitin, ne ovat milloin isompia ja milloin pienempiä, mutta aina niitä on ollut ja aina tulee olemaan.


      • Anonyymi

        Mr Morden ja Babylon 5 -sarja hah.... niin: yleensä ennustukset tulevat toteen aina jälkikäteen, hyvähän se on sitten todeta aina että hyvimpä silloin ennustin mitä voin jo historian kirjoista itsekin lukea.


    • Anonyymi

      Minäpä ennustan nyt että eilen oli Suomen kalenterin mukaan keskiviiko-päivä, enkö olekin hyvä ennustaja kun aina jokainen päivä ennustan täsmällisen oikein!

      • Käytitkö laskentaan Omarin kaavaa? Jos et niin ennustus ei ole jarmollisesti pätevö!! 11!!!!1!!


      • Anonyymi

        Mikä profetia sattuu todistamaan keskiviikon ilmestymisen?
        Inarin profeetta ja Suomen profeetta?
        Tietääkö kukaan muu kuin Jarmo tätä kyseistä keskiviikosta?
        Inarin rannoilta Turkuun valuva räjäyttelevä metsämökin tonttu Ari?
        Joutuuko Suomen armeija hälytysvalmiuteen tuon suuren profeetalliseen tontun aiheuttaman räjähdyksen takia?


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Käytitkö laskentaan Omarin kaavaa? Jos et niin ennustus ei ole jarmollisesti pätevö!! 11!!!!1!!

        Kaikkein luotettavimman tuntuisen Jarmo-profeetan olisi ehdottomasti anottava startup -rahoitusta ja kehiteltävä jokamiehen -eli joka uskonsisaren ja veljen- käyttöön automaattinen Omerlaskin!
        Varmaakin varmemmin sille olisi huikeita markkinoita eripuolilla maailmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein luotettavimman tuntuisen Jarmo-profeetan olisi ehdottomasti anottava startup -rahoitusta ja kehiteltävä jokamiehen -eli joka uskonsisaren ja veljen- käyttöön automaattinen Omerlaskin!
        Varmaakin varmemmin sille olisi huikeita markkinoita eripuolilla maailmaa!

        Ai niin tosiaankin..Omerlaskimen kuuluu luonnollisesti myös liukuma-ajan lisäys alkaen
        10 vrk - 1000 vuotta. Katsoisin tämän pituisen alueen olevan täysin riittävä. Jos kuitenkaan ja siitäkään huolimatta profetointi ei satu eli toteudu, ei varmastikaan tuhannen vuoden, tai edes sadan vuoden kuluttua kukaan ole siitä Jarmo-profeetalle irvistelemässä tälläkään palstalla.


    • Anonyymi

      Minä puolestani profetoin Jouko Pihon olevan tulevinakin päivinä tarjoamassa kotisivuillaan tilaa erilaisten huru-ukkojen / mummojen houreille.
      Herra Piho on sen verran oppinut menneistä ettei nykyisin enää kovin mainittavasti saata itse itseään häpeään, vaan antaa muiden tehdä sen puolestaan julkaisemalla niitä kirjoituksia joista on itse samaa mieltä ja toteaa vain pitävänsä asiaa mahdollisena..
      Joku voisi esittää mielipiteenään herra Pihon olevan erttäin kiero ja rottamainen henkilö tuollaisen menettelyn tähden, mutta luonnolisestikaan me tämän foorumin lukijat emme sellaista väitettä usko edes kohtuullista korvausta vastaan.

      • Anonyymi

        Jouko Piho:

        Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
        Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.
        =
        Oi suuri ja mahtava Suomen vapauttaja ja johtaja!
        Kuinka luotettavia ovatkaan sinun sanasi!
        Pois myös se että sinussa olisi sairaalloista suuruudenhulluutta tai itserakkautta. Vain pelkkää vaatimattomuutta ilman houreita ja tyhjänpäiväisiä tarinoita.


    • Anonyymi

      Australian suuret palot johtuvat tupakkamiesten tupakantumppien kipinöistä, kun kännissä niitä heittelevät maatessaan puskien alla, jotka roihahtavat herkästi. Niin, ja joku epäili, että tulipalot johtuvat HAARP-aseesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe