on vielä kuukautiset ja jos ei ole niin minkä ikäisenä loppui ja minkä ikäinen olet nyt
kuinka monella palstan naisella
32
166
Vastaukset
En ole sinkku mutta kirjoitan palstalla ja on menkat.
ikä näkyy sivultani.
https://www.suomi24.fi/profiili/valtakunta- Anonyymi
no sinä olet nuori ja nätti
- Anonyymi
Mitä teet näillä tiedoilla???
- Anonyymi
no on se kiva tietää minkä ikäisiä naisia täällä on niin eikös kuukautiset lopu siinä 40-45v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no on se kiva tietää minkä ikäisiä naisia täällä on niin eikös kuukautiset lopu siinä 40-45v
No ei vaan 50 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vaan 50 v.
no enpä ole kuullut että 45-50v nainen tulisi enään raskaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hyviä provoja. KKG.
- Anonyymi
Ehkä vauvan? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hyviä provoja. KKG.
no en nyt ihan väärässä ollut katsoin netistä mutta yllätyin yhdessä sanottiin että lopuvat 43-57v ja kahdessa muussa 45-55v tämä olikin yllättävä tieto niin luulin että 45-48v nainen ei tulisi enään raskaaksi eli jos kuukautiset loppuneet vaikka 5v sitten niin kirjoittaja voikin olla 60v nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hedelmällisyys kyllä laskee 35 v. eteenpäin, mutta on se raskaaksi tuleminen mahdollista. Kkuukautiset loppuu keskimäärin 50-vuotiaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hedelmällisyys kyllä laskee 35 v. eteenpäin, mutta on se raskaaksi tuleminen mahdollista. Kkuukautiset loppuu keskimäärin 50-vuotiaana.
niin tämä oli uusi tieto eli luulin että 35-45 v hiipuu lasten saanti eli 42-46v ei saisi enään lapsia ja itse luulin että loppuu siinä 42-45v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin luulin että 40-45v nainen ei tarvitsisi enään ehkäisyä eli silloin voisi lempiä ilman ehkäisyä
Anonyymi kirjoitti:
niin tämä oli uusi tieto eli luulin että 35-45 v hiipuu lasten saanti eli 42-46v ei saisi enään lapsia ja itse luulin että loppuu siinä 42-45v
Noh, kyllä miehilläkin ryhtyy siittiöt menemään jo vanhaksi siinä 35 jälkeen. Joko päissään uimavat mihin sattuu tahi ei vaan kiinnosta ja jää mielummin palleihin lepäämään.
Toki joku vannabee haluaa sillointällöin räpylöiden kanssa uiskennella ja tormäyttää itsensä munasoluun. Mutta yleensä ne menevät Serlan kaksikerroisikseen. c",)- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Noh, kyllä miehilläkin ryhtyy siittiöt menemään jo vanhaksi siinä 35 jälkeen. Joko päissään uimavat mihin sattuu tahi ei vaan kiinnosta ja jää mielummin palleihin lepäämään.
Toki joku vannabee haluaa sillointällöin räpylöiden kanssa uiskennella ja tormäyttää itsensä munasoluun. Mutta yleensä ne menevät Serlan kaksikerroisikseen. c",)varmasti meneekin ja se on luonnollista mutta ajattelin että 40-100v naisen kanssa voisi sekstailla ilman ehkäisyjä ilman pelkoa että 9kk päästä tuleekin ylläri niin aloitus ei ollut pilkkaviesti niin moni 40-50v nainen on super seksikäs
- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Toki joku vannabee haluaa sillointällöin räpylöiden kanssa uiskennella ja tormäyttää itsensä munasoluun. Mutta yleensä ne menevät Serlan kaksikerroisikseen. c",)ja ehkä 40-50v miehillä alkaa seisokki ongelmat ja 50v ja siitä ylös päin niin toivottavasti viakra auttaa monia kymmeniä vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hyviä provoja. KKG.
Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun suvussani on moni saanut lapsia vielä lähes 50:senä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin luulin että 40-45v nainen ei tarvitsisi enään ehkäisyä eli silloin voisi lempiä ilman ehkäisyä
No minulle gyne sanoi ettei kannata jättää vielä ehkäisyä pois, vaikka 48 täytänkin, sillä munasarjani toimivat yhä. Ellen siis vasiten halua iltatähteä. Vaikkei mikään takaa, että munasolut ovat kyvykkäitä silti, vaikka vielä irtoavatkin ja ovuloi.
Nämäkin pitää käsittää.
Jasu
Pahuksen kossi. Moni edellinen puoliso on vielä lisääntymiskypsässä iässä. Sehän ei sinua villasukkaa kutovaa mummoa kiinosta. Tuonko vieläpä aamupuuron poitsulle vuoteeseen? Sitten ehkä, siis ehkä saattaisit itsestäsi kiinni ja etsiä puolisoa? Jos sua kukaan ees huolisi.
- Anonyymi
Oletko gyne vai uro …..hih ;))))
- Anonyymi
gyne on
Mielenkiintoinen kysymys, tuntuu että lähiaikoina ollut kavereiden kanssa sika useinkin keskustelua aiheesta. Mutta kyllä joo on. Kiitos hormonikierukan ne ovat kuitenkin jo 10 vuotta tulleet hyvin niukkoina ja hyvin harvoin, pari kertaa vuodessa. Ehkäisyä en vielä siis uskalla lopettaa, kun ei ole muitakaan vaihdevuosioireita ilmennyt. 50v. olen. Raskaus tässä iässä ja elämäntilanteessa olisi suoraan sanottuna kauhistus.
- Anonyymi
Minulla oli koulukaveri jonka äiti oli ollut 50-vuotias kun hän syntyi. Isoveli oli 26 vuotta vanhempi. Eräällä tutulla nuorella pariskunnalla, nainen parikymppinen mies 24 on pieni poika. Tästä pojasta tuli 4-vuotiaana setä kun mummonsa eli tämän pojan isän äiti synnytti vauvan 49-vuotiaana, mentyään uudelleen naimisiin. Ja täysin luonnollinen raskaus ja terve lapsi.
Nelikymppiset naiset saavat lapsia eikä mitenkään harvinaista, yli nelikymppisetkin. - Anonyymi
En ole palstanainen mutta vastaan kun osui silmiin. Olen 54 ja kuukautiset tulee harvakseltaan edelleen.
- Anonyymi
Niin ja vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51-vuotiaana. Tilastotieto!
Erittäin harvalla alle 45 ja nelikymppiset on pääsääntöisesti tosi hyvässä lastentekoiässä vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51-vuotiaana. Tilastotieto!
Erittäin harvalla alle 45 ja nelikymppiset on pääsääntöisesti tosi hyvässä lastentekoiässä vielä.Mulla on jopa nykyhetkessä (nelikymppisenä) suurempi riski raskaaksitulolle kuin oli parikymppisenä. Sain silloin parikin diagnoosia, jotka pistivät luomuraskauden todennäköisyyden noin 5%:iin. Tällä hetkellä nuo silloiset ongelmat eivät oikeastaan ole enää ollenkaan olemassa ja just viimeviikolla juttelin gynen kanssa. Hormonitasot ovat sellaiset, että ei kuulemma kannata toivoakaan menopaussia vielä vuosiin. 😞
Hitto mikä juntti kyselemässä?
Nehän voi loppua, kun napsattaa nipsut tuonne tai laittaa kieruksn... ei se ikää katso...
Jotain pientä voi jäädä, mutta ei se mitään vaihdevuosia tarvitse...eikä niitä tarvitse odotella, jos vaan voi muuta keksii...- Anonyymi
Olisi vielä ellen käyttäisi hormoneja, jotka estää ne. Ihan mummu en vielä ole, vaikka olen itse niin monesti olettanut. Gynekologi taas tutkimuksineen tietää väittää vastaan minun menopaussi puheitani vastaan. Siis vähitellen joo, muttei vielä maalissa mummo.
😅
Jasu - Anonyymi
Helevetti kun saisivat jo loppua nuo valumariesakkeet, mutta,aina vaan sitä tulloo joka kuukaus. 👵
- Anonyymi
Ikävä kyllä on. Olisivat saaneet loppua jo aikaa sitten ... tai vielä parempi, jos eivät olisi koskaan alkaneetkaan.
- Anonyymi
Kiitos kuitenkin hormonikierukasta, niin ei ole tarvinut sitä riesaa kuitenkaan sietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902718Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311366Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131274- 1131225
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471188- 1031042
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761