Millaisessa tilanteessa

Anonyymi

kertoisit kumppanillesi, että olet pettänyt häntä? Jos aluksi mietit, ettet kertoisikaan?

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannnata kertoa jos yks syrjähyppy,

• Anonyymi

Ei tarvitse edes miettiä, koska en tee sellaista.

• Minä en koskaa aio ajautua tuollaiseen tilanteeseen.

• Anonyymi

sama juttu ja kumppanin kuuluu tietää koko ajan missä toinen on eli joka asiaan täytyy saada lupa ja kyllä sitä haluaakin kertoa missä on että toinen tietää ja eikä huolestu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama juttu ja kumppanin kuuluu tietää koko ajan missä toinen on eli joka asiaan täytyy saada lupa ja kyllä sitä haluaakin kertoa missä on että toinen tietää ja eikä huolestu

No normaalissa suhteessa kyllä yleensä tiedetään, koska keskustellaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin teenkin, äitini ihmetteleekin miksi aina kysyn luvan.

• valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pystyy seuraa minua kun on ikävä kun on seurantalon mahdollista.

• valtakunta kirjoitti:

Mies pystyy seuraa minua kun on ikävä kun on seurantalon mahdollista.

Siis seurantakin

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyn luvan myös kun rahaa käytän kun vaatteita lapsille ostan. On kumminkin hyvä tietää onko varaa ostaa ja lähetän kuviakin🥰💕✨🧸

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

se on kohteliasta esim kysyä äidin luona saanko ottaa vettä ym niin se on kohteliasta ja ilmaista että toinen tietää eli normaalia touhua

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

mutta kerrotko sitä kumppanille jos suihkussa nautit tai tyydytät itsesi niin kerrotko sen kumppanille

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten sekin on ikävää sähköposti kaveria ei enää ole.
        Sovittiin etten tee uutta sähköpostia kun se häiritsi sitten lopulta niin sain jatkaa viimeiseen päivään asti kun suomi24 sähköposti oli auki.

E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No normaalissa suhteessa kyllä yleensä tiedetään, koska keskustellaan :)

totta tuokin

• Anonyymi kirjoitti:

Siis eikä olla koskaan tavattu🥰💕✨🧸
        Kyllä hän hirveästi olisi halunnut mutta ystävyys jäi siihen ja toivottavasti sitten tulee palstalle kun pystyy

Harmittaa kun hän ei voi käydä täällä koska täällä on liian paljon ikävää kohtelua, mitä ei kestä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kysyn luvan myös kun rahaa käytän kun vaatteita lapsille ostan. On kumminkin hyvä tietää onko varaa ostaa ja lähetän kuviakin🥰💕✨🧸

ihan normi touhua ja yhdessä päätökset tehdään

• Anonyymi kirjoitti:

mutta kerrotko sitä kumppanille jos suihkussa nautit tai tyydytät itsesi niin kerrotko sen kumppanille

Juu kyllä on tietoinen ja myös aikuisviihteestä.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, joilla on omat rahat.

• Anonyymi kirjoitti:

Me ollaa pistämässä tilitkin yhteen🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Juu kyllä on tietoinen ja myös aikuisviihteestä.

eikö miehesi ole sanonut että minäkin haluan tyydyttää sinut ja haluaa tulla kanssasi suihkuun

• Anonyymi kirjoitti:

eikö miehesi ole sanonut että minäkin haluan tyydyttää sinut ja haluaa tulla kanssasi suihkuun

Ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Eilen sain taas miestänikin🥰💕✨🧸

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ole.

mitä menetkö aina suihkuun vaatteet päällä vai miksi miehesi ei halua tyydyttää sinua

• Anonyymi kirjoitti:

Tänä aamuna lepäili minun kansani, hän oli ihan nakuna se oli ihanaa kun sai olla vain lähellä ja pitää kiinni hänessä🥰💕✨🧸

• Anonyymi kirjoitti:

se on kohteliasta esim kysyä äidin luona saanko ottaa vettä ym niin se on kohteliasta ja ilmaista että toinen tietää eli normaalia touhua

Kysyessäni mieheltä jos lähden johonkin yllättäen tai jos tulee joku kylään yms.

Äiti ei ihmettele veden kysymistä.

• Anonyymi kirjoitti:

mitä menetkö aina suihkuun vaatteet päällä vai miksi miehesi ei halua tyydyttää sinua

Ei, yleensä aktin jälkee suihkuun kun mies on tyydytetty.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kysyessäni mieheltä jos lähden johonkin yllättäen tai jos tulee joku kylään yms.

Äiti ei ihmettele veden kysymistä.

millaiset vanhemmat sinulla on

• Anonyymi kirjoitti:

millaiset vanhemmat sinulla on

Äitini erosi kun olin 4 vuotias, olen asunut isäni kanssa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei, yleensä aktin jälkee suihkuun kun mies on tyydytetty.

kai mieskin sinut tyydyttää

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä.🥰💕✨🧸

Minä tarvin vain paljon enemmän.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Äitini erosi kun olin 4 vuotias, olen asunut isäni kanssa.

kai äitisikin sinua tapasi ja oletko kysynyt miksi äitisi ei halunnut ottaa sinua no onko sinulla kiva ja mukava isä

• Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä on että hänet on täysin tyydytetty ja mitä paremmin sitä iloisempi olen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tärkeintä on että hänet on täysin tyydytetty ja mitä paremmin sitä iloisempi olen.

äläs nyt kyllä sinunkin tyydyttämisesi tai orgasmisi on tärkeää

• Anonyymi kirjoitti:

kai äitisikin sinua tapasi ja oletko kysynyt miksi äitisi ei halunnut ottaa sinua no onko sinulla kiva ja mukava isä

Juu olen kysynyt äitini otti vanhemman sisareni syystä ettei jouduta maksamaan toisten lasten elatuksia. Äitini vain katosi ja jätti nuoremman miehen takia koska äiti pelkäsi isääni kun aiemmin puhunut erosta, mikä ei isälleni sopinut.

Isäni on hyvä isä aina ollut vaikka ei ollut kasvatuksesta mitään tiennyt vaan kuin isän täytyy hankia rahaa ja sit se oli aika yksinäistä ja sitten jossain vaiheessa kun löysi äitin piti sit toisensisareni koska muutuin iloiseksi kun katoamisen tempun jälkeen en ollut iloinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis keskenään elatuksia tarvitsisi maksamaan eli siksi vei vanhemman sisaren.

• Anonyymi kirjoitti:

äläs nyt kyllä sinunkin tyydyttämisesi tai orgasmisi on tärkeää

Hoidan sit suihkussa sen.🥰💕✨🧸

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis keskenään elatuksia tarvitsisi maksamaan eli siksi vei vanhemman sisaren.

mutta sinusta ainakin tuli kunnon nainen ja se on hieno juttu ja arvostan sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Isäni syytti äitiäni huhujen mukaan puhumattomuuttani lopetin puhumisen silloin.
        En aio toistaa muiden virheitä, nyt minulla on oma perhe, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Isäni syytti äitiäni huhujen mukaan puhumattomuuttani lopetin puhumisen silloin.
        En aio toistaa muiden virheitä, nyt minulla on oma perhe, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen.

niin se on aitoa rakkautta kun saa rakkautta omana itsenään niin siitä tulee hyvä mieli kun olet onnellinen ja voit hyvin

• Se että olen tyytyväinen riittää en tarvitse mitään erikoisuuksia minulle on minun tunteiden huomioon ottaminen paljon tärkeämpää kuin suoritus sängyssä.🥰💕✨🧸

Minulle seksi hyvin tärkeätä ja haluan enemmän niin teen itse loput en vaadi halujen tarpeiden yli kun sellainen suoritus nukuttaa miestä ja varsikin kun saa 3 kertaa saamia kerralla, minulle se on hyvin tärkeätä että se on hyvin nautinnollista hänestä koska silloin minäkin nautin enemmän ja haluan olla niin hyvä että laukee 6 kertaa jos on mahdollista kuin hän.

https://m.youtube.com/watch?v=j07G38hW4zo

Mies on ansainnut sen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se että olen tyytyväinen riittää en tarvitse mitään erikoisuuksia minulle on minun tunteiden huomioon ottaminen paljon tärkeämpää kuin suoritus sängyssä.🥰💕✨🧸

Minulle seksi hyvin tärkeätä ja haluan enemmän niin teen itse loput en vaadi halujen tarpeiden yli kun sellainen suoritus nukuttaa miestä ja varsikin kun saa 3 kertaa saamia kerralla, minulle se on hyvin tärkeätä että se on hyvin nautinnollista hänestä koska silloin minäkin nautin enemmän ja haluan olla niin hyvä että laukee 6 kertaa jos on mahdollista kuin hän.

Mies on ansainnut sen.

kun saa 3 kertaa saamia kerralla????????

• Anonyymi kirjoitti:

Orkku per minuutti.

• Anonyymi kirjoitti:

Orkku per minuutti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se että olen tyytyväinen riittää en tarvitse mitään erikoisuuksia minulle on minun tunteiden huomioon ottaminen paljon tärkeämpää kuin suoritus sängyssä.🥰💕✨🧸

Mies on ansainnut sen.

ok ja siinä 1minuutti ja 1-20 sekunttia on nätti nainen kelpais minulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok ja siinä 1minuutti ja 1-20 sekunttia on nätti nainen kelpais minulle

niin 1 minuutti ja 19-20 sekunnin kohdalla

• Anonyymi kirjoitti:

Laukee kerralla kolmesti harmillisesti eilen kahdesti.

• viriviri kirjoitti:

Orkku per minuutti.

Ei. Kerralla kolme kertaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

hienoa että saat orkkuja ja nautit ja rentoudut hieno juttu

• Anonyymi kirjoitti:

hienoa että saat orkkuja ja nautit ja rentoudut hieno juttu

Mies saa. Kolme kertaa kerralla en itse kerkee tulemaan aina ja sit otan itse sarjatulitusta suihkussa nautinnosta.
        Ei minulle ole törkeätä minut tyydytetään vaan tärkeätä mies saa useasti kerralla.

• valtakunta kirjoitti:

Mies saa. Kolme kertaa kerralla en itse kerkee tulemaan aina ja sit otan itse sarjatulitusta suihkussa nautinnosta.
        Ei minulle ole törkeätä minut tyydytetään vaan tärkeätä mies saa useasti kerralla.

Siis tärkeätä ei törkeätä .

• valtakunta kirjoitti:

Nuorena kossina saadut sarjaorgasmit ei nyt ihan tavattomia ole.

• viriviri kirjoitti:

Niih onhan se kohta muutavan vuoden päästä 40🥰💕✨🧸
        Eikä ole muiden kanssa saanut sarja tulitusta, kyselin sitä just.

• viriviri kirjoitti:

Teistä vanhuksista kun ei sit tiedä kuinka vanhoja olette🤔

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Teistä vanhuksista kun ei sit tiedä kuinka vanhoja olette🤔

N. 10 % miehistä saa sarjaorgasmeja... Eli melko harvinaista ylipäänsä.. 🙄

• Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

Mut ei se määrä, vaan se plaatu. 😋😜😜

• Anonyymi kirjoitti:

Mut ei se määrä, vaan se plaatu. 😋😜😜

Niihän se miehenkin kanssa menee.🥰💕✨🧸

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Juu olen kysynyt äitini otti vanhemman sisareni syystä ettei jouduta maksamaan toisten lasten elatuksia. Äitini vain katosi ja jätti nuoremman miehen takia koska äiti pelkäsi isääni kun aiemmin puhunut erosta, mikä ei isälleni sopinut.

Isäni on hyvä isä aina ollut vaikka ei ollut kasvatuksesta mitään tiennyt vaan kuin isän täytyy hankia rahaa ja sit se oli aika yksinäistä ja sitten jossain vaiheessa kun löysi äitin piti sit toisensisareni koska muutuin iloiseksi kun katoamisen tempun jälkeen en ollut iloinen.

Isäsi ei siis ollut jännämies.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niihän se miehenkin kanssa menee.🥰💕✨🧸

Mainiota.. 😋👍

• Anonyymi kirjoitti:

Mainiota.. 😋👍

Jep. Ei se nainen kuka tahansa saa olla.

• Anonyymi

Jos olisin pettänyt, niin kertoisin.

• En petä niin ei tarvii joutavia arvailla.

• Anonyymi

Periaatteessa. Tämä maa on niin pieni että käry käy aika äkkiä, itse olen niin hölmö että en osaa valehdella.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

• Yritetään pysyä kaidalla polulla.

• Ihan älytön juttu..... Ensin ikäänkuin salassa käydä panemassa jotain ja sitten kokea tarvetta vielä kertoa siitä toiselle.. Sehän on vähän kuin hieroisi paskaa toisen naamaan.

• Anonyymi

Haluaisitko olla tietämätön kumppanisi syrjähypystä ja jatkaa normaaliin tapaan?

• Anonyymi

En petä eikä mieheni petä koska annan sille seksiä usein. Hiljainen nörtti mieheni on luotettava kumppani. Seksiä on tarpeeksi, seksi on suhteessa tärkeää ja muutenkin halaaminen.

• Anonyymi

Ensinnäkään en pettäsi ja jos ihastuisinkin toiseen, niinko oon joskus tehnytki niin kertosin sen rehellisesti. Vallanki jos se olemassa oleva suhde olis muutenkin caput..

Muutenkin oon sitä mieltä, ettei keidenkään väliin pääse ykskään muu, jos suhde ja asiat on suhteessa kunnossa ja tunteet ei oo aivan kuolleet. Ts. halua olla yhdessä vielä löytyy.. Mut ihmiset on yksilöitä, kukin ajattelee omalla tavallaan nääkin jutut...🙂

• Niih minäkin oon ihastunut ja kertonutkin mutta en vaihda siltikään. En näe vihreämpää aidan toisella puolella kenenkään toisen kanssa näen sen vihreyden vain omallani kun pistän vihertämään kun meinaa kuivua sit kastellaan ja kehitetään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niih minäkin oon ihastunut ja kertonutkin mutta en vaihda siltikään. En näe vihreämpää aidan toisella puolella kenenkään toisen kanssa näen sen vihreyden vain omallani kun pistän vihertämään kun meinaa kuivua sit kastellaan ja kehitetään.

Ei vaihtaminen kannatakkaan, mutta luopuminen on joskus viisaampaa kun väkisin pitäminen... Siitä se mullakin oli aikoinaan kyse. Luopumisesta, enkä ole katunut muuta kuin toiselle pahan mielen aiheuttamisesta..sain suhteen jollaista en olisi ikinä voinut hänen kanssa saada ja sain myös lapset, joita niitäkään en olisi ikinä saanut jos olisin jäänyt siihen entiseen..

Olisin menettänyt myös omaisuuden velkojalle, sekä että hän exäni itse myöhemmin totesi minua jo tönittyään ja tuupittuaan, että oli hyvä kun lähdin.. Olisi kuulemma voinut lyödä..hänellä oli mm. mielenterveysongelmia joista kaikki niistä tietävät vaikeni visusti koko meidän liiton ja suhteen ajan..

Mutta siltä ei voitu välttyä tuolta totuuden kertomiselta tekipä kioeetä vaikka kuinka... samalla arealla kun asuttiin ja liikuttiin, se että aloin uuden suhteen ois paljastunut hälle vielä ikävemmin saatuaan kuulla muualta. Katoin että on reilumpaa kertoa itse, kun kuulla muualta tai nähdä katukuvassa äkkiseltään.

Se ei ollut helppoa erota, toisin täällä on aina yritetty väittää ja tulkita... Ihmiset tekee päätelmiä heppoisesti ja hätäisesti... Kaikki me yritetään parhaamme mukaan vaan selviytyä. Minäkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaihtaminen kannatakkaan, mutta luopuminen on joskus viisaampaa kun väkisin pitäminen... Siitä se mullakin oli aikoinaan kyse. Luopumisesta, enkä ole katunut muuta kuin toiselle pahan mielen aiheuttamisesta..sain suhteen jollaista en olisi ikinä voinut hänen kanssa saada ja sain myös lapset, joita niitäkään en olisi ikinä saanut jos olisin jäänyt siihen entiseen..

Olisin menettänyt myös omaisuuden velkojalle, sekä että hän exäni itse myöhemmin totesi minua jo tönittyään ja tuupittuaan, että oli hyvä kun lähdin.. Olisi kuulemma voinut lyödä..hänellä oli mm. mielenterveysongelmia joista kaikki niistä tietävät vaikeni visusti koko meidän liiton ja suhteen ajan..

Mutta siltä ei voitu välttyä tuolta totuuden kertomiselta tekipä kioeetä vaikka kuinka... samalla arealla kun asuttiin ja liikuttiin, se että aloin uuden suhteen ois paljastunut hälle vielä ikävemmin saatuaan kuulla muualta. Katoin että on reilumpaa kertoa itse, kun kuulla muualta tai nähdä katukuvassa äkkiseltään.

Se ei ollut helppoa erota, toisin täällä on aina yritetty väittää ja tulkita... Ihmiset tekee päätelmiä heppoisesti ja hätäisesti... Kaikki me yritetään parhaamme mukaan vaan selviytyä. Minäkin..

Sikäli en tuomitse itseäni siitä, että ihastuin.. Ihastuin koska jäin yksin, minut jätettiin yksin aina kun kaipasin tukea. Sairastumisen myötä, lapsettomuuden myötä, mitä nyt vain kaipasinkin tunsin etten tavoita häntä... Ehkä hän pelkäsi kaikkea, kun oli itsekin epävarma ja pelokas ihminen muutenkin.

Ehkä kaikki ne asiat joita hän multa salaili vei häntä kauemmas ja aiheutti pakenemista tai sitten hän ei tiennyt mitä pitäisi tehdä, mitä sanoa muuta kuin aina paeta..

Sitten joku kuuli ja kuunteli.. Se palautti uskon siihen, että joku kuuntelee ja tukee.. Helppo sellaiseen onkin ihastua. 😃

Onnettomana halusin erota, toisesta yhtä onnettomasta.. Jolla oli omat ongelmansa ja mulla omani..

Ajattelin ryhtyä vanhaksi piiaksi kissoineni.. Enhän mä pitänyt sopivana rakastua nuorempaan mieheeb, kun ajattelin kuten useat umpipussiset ihmiset ajattelee, ei se kuitenkaan kestä...

Mut sitten eron ollessa jo prosesdina melkeinvirallisesti valmis annoin luvan itselleni löytää onnen ja saada mitä olin kaivannut saamatta, rakkautta, huomiota ja tukea... Ja nyt voin sanoa jo 10 vuoden jälkeen, onneksi tein sen päätöksen. Tein mitä tein, mutta jumaliste hyvä että tein..

Olisin menettänyt nimittäin elämäni rakkauden.. Se olis surullista jos mikä. Sen oikeansa hukkaaminen. Itsekkyys voi olla rumaa, mutta kukaan muu ei ajattele meidän onnea kun me itse ja ne jotka meitä oikeasti rakastaa. Avioliitto ei takaa oikeaa rakkautta..

Hyvää yötä. 🙂

• Anonyymi

Silloin kun olisi tarkoitus loukata häntä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      39
      5777
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      39
      4452
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      40
      4293
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4068
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      45
      3119
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2440
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      46
      2388
    Aihe