Kun katselee palstan aiheita niin eipä taida sinkkuuteen liittyviä aloituksia olla nimeksikään, niin miksi käytätte tätä palstaa?
Itsestänikään en tiedä, pystyn vain perustelemaan tämän sillä että on huono olla, koska silloin kun elämässä on asiat olleet hyvin ei tule edes mieleenkään tänne edes vilkaista. Varmaankin jonkinlaista itsekidutusta, ajattelee että kun on muutenkin paska olla niin ei ansaitsekaan parempaa.
Miksi käytätte tätä palstaa?
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajankuluksi joskus kun ei ole juuri sillä hetkellä parempaakaan tekemistä. Niinku juuri nyt... :)
- Anonyymi
Niin mutta jostainhan se kertoo jollei keksi tätä parempaa tekemistä, ei luulisi olevan kovinkaan vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta jostainhan se kertoo jollei keksi tätä parempaa tekemistä, ei luulisi olevan kovinkaan vaikeaa.
Enimmäkseen mulla on parempaa tekemistä kuin tällä palstalla kirjoittelu. Joskus on vaan tauko paikallaan niistäkin tekemisistä. Ja jos ei satu olemaan niin väsynyt, ettei jaksa mitään, niin miksei kuluttaisi jokusen hetken täällä?
Palstaa voisi verrata heroiiniin.
- Anonyymi
Varmaankin siihen vaiheeseen kun siitä ei enää tule hyvä olo vaan vain yritetään pitää paskempaa oloa poissa, vaikka käykin päinvastoin että loppupelissä paska olo vain lisääntyy.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kunhan ei vilusta vaan lämmöstä.
ketä veikkaat että on tämä puskista huutelija ettei vaan olis sukupuoleton
Jos yksi aihe aiheuttaa vauvoja lisää, pistän tulittamaan.
- Anonyymi
Psykologiseen analysointiin.
Taukoviihdettä.
- Anonyymi
Minä kanssa vain käännyn hetken ihmettelemässä terapiatta jääneitä narsisteja jotka palstan ovat valloittaneet. Sinkkuja heistä monikaan ei ole. Mikä sitten saa varatun ihmisen terrorisoivan tälläisellä palstalla. Jatkan tutkimustani. Toisaalta jos palsta saataisiinkin putsattua näiltä häiriköiltä, niin tuskin tästä enää sinkkujen palstaa tulisi.
- Anonyymi
on tämä asiallisemmaksi muuttunut kun moni nikki trolli eli sukupuoleton on vähentänyt täällä oloaan niin tällä sukupuolettomalla hihhulilla on mielenterveydellisiä ongelmia niin tällä sukupuolettomalla ei ole asiat hyvin
- Anonyymi
Mene jollekin muulle palstalle, jos tää ei miellytä.
xLiner
- Anonyymi
Ite olen huomannut sen että kun on passivoitunut, tai onko sitten masentunut kun ei mikään oikein jaksa kiinnostaa, niin silloin sortuu tällaisiin. Vaikka eihän näistä parempi fiilis tule. Olisi huomattavasti järkevämpää käyttää sama aika johonkin hauskempaan, katsoisi sitten vaikka jotain kissavideoita.
- Anonyymi
Cruisailuun :)
- Anonyymi
Tänne kun on kerran eksynyt, niin ei palstan keskustelunappula saa sormen alta enää pois.
- Anonyymi
Ohjeistamiseen, keille on tarpeen, mutta yllätys oli, että täällä avohoitolaisia onkin melkenpä enemmistö.
Ei ehkä kannata kovin panostaa mutta on mulla työn alla yksi Katsotaan nitä tulee Hyvä kysymys, ei yhtään hyvää syytä. Lähden nukkumaan.
- Anonyymi
Outo aloitus sinänsä koska eikö sinkut voi tosiaankaan keskustella ihan mistä vaan sinkkupalstalla?
Sinkun keskustelee sinkkupalstalla. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Tuskin kukaan olettaa, että sinkut eivät saa keskustella muusta kun sinkkuudesta.
Hullua se olisi ja vailla mieltä.- Anonyymi
Et ymmärrä pointtia. Tämän laatuinen "keskustelu", kun millä palsta nyt täyttyy, tämä on hullua ja vailla mieltä.
- Anonyymi
Et ymmärrä pointtia. Tämän laatuinen "keskustelu", kun millä palsta nyt täyttyy, tämä on hullua ja vailla mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä asiaa?
Bointtia ei ole vaikka sellaisia näkisit mielessäsi.
Sinkku keskustelee mistä haluaa ja missä haluaa.
Anna ihmisten olla, niin saat itsekin olla.
Ei se pitäisi olla vaikeaa terveelle ihmiselle.
Sairaille se on vaikeaa ( hullut ja vailla mieltä).
Tässä elämässä on asioita joihin törmää ja niistä puhuminen niin halutessaan on ihan ok.- Anonyymi
honaaja kirjoitti:
Et ymmärrä asiaa?
Bointtia ei ole vaikka sellaisia näkisit mielessäsi.
Sinkku keskustelee mistä haluaa ja missä haluaa.
Anna ihmisten olla, niin saat itsekin olla.
Ei se pitäisi olla vaikeaa terveelle ihmiselle.
Sairaille se on vaikeaa ( hullut ja vailla mieltä).
Tässä elämässä on asioita joihin törmää ja niistä puhuminen niin halutessaan on ihan ok.jotta pääset kartalle, niin otetaan yksi kommentti parin päivän takaa ketjusta
"enteileekö sinkkupalsta loppuaan", siinä on jo boinnttia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16211564/enteileeko-sinkkupalsta-loppuaan#comment-100618209
tottahan kirjoittaa saa, mutta mieluimmin jotain järjellistä :)
t.siivullinen
- Anonyymi
Ikävää sinkkuutta.
- Anonyymi
Poliisin sm:ää voi perustella samoin.
- Anonyymi
Viereinen tylsyysketju antaa syyn. Tylsyyttään suuri osa täällä aikaansa tappaa
- Anonyymi
Uniautomaattina :)
Mitä on sinkkuuteen liittyvää keskustelua? En oikeen edes ymmärrä tuota ollenkaan... Minun sinkkuelämään liittyy ihan samoja asioita, kun parisuhteessa ollessa...
Tai seurustellessa...
Ja sitten, että miten ja mihin tätä palstaa käytän.... Keskusteluun....tämähän on keskustelusivusto. En tajua vieläkään sitä, että monelle tämä tuntuu olevan jokin treffisivusto tai oman agendan ajamissivusto...Eli jos et ole puolella, olet vastaan...
Ja varmaan, jos tänne tulee sillä mielellä, että tämän palstan tarkoitus on parantaa omaa oloa, pettyy. Mutta parhaimmillaan täällä tulee parempi fiilis, kun osuu oikeita kirjoittajia vastaan...Eli mitä vähiten odottaa, sitä ehkä juuri täältä saa...- Anonyymi
Sinkkuuteen ainakaan eivät liity moottoriajoneuvot lainkaan.
Mutta niin itseäkin kyllä huvittaa jos pitää varata lääkäriltä aikoja tuollaisiin juttuihin mutta ovatkin jotain kokaiinilordeja ja varmasti saavat aikoja. - Anonyymi
Oman agendan ajamisesta on yksi ylitse muiden. Disse.
Etkös olekin käynyt pari kertaa treffeillä palstakamun kanssa laihoin tuloksin? Anonyymi kirjoitti:
Oman agendan ajamisesta on yksi ylitse muiden. Disse.
Etkös olekin käynyt pari kertaa treffeillä palstakamun kanssa laihoin tuloksin?Niin mikä on mun agenda? Pitää huoli itsestään ja omasta elämästä? Niin, se on mun oma agenda ainakin, mutta enpähän valita muista...
Miten niin laihoin tuloksin? He ovat yhä mun ystäviä....
Minulle ja sinulle varmaan tarkoitusperät tapailussa vähän erilaiset...
- Anonyymi
Minkä takia tällä palstalla ei saisi puhua ihmissuhteista lainkaan?
Vastaapa.- Anonyymi
No eikös tämä Sinkku palsta ole juuri sitä varten Sinkuille :)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös tämä Sinkku palsta ole juuri sitä varten Sinkuille :)?
Sinkuille on mutta suuri osa äänessä olevia ei ole sinkkuja. Toivovat kai olevansa sinkkuja.
- Anonyymi
Itselleni tämä on keino purkaa pinnan alla jäytävää miesvihaa ja samalla todella hyvä keino karkottaa itseltä seksihalut ja läheisyyden- ja rakkaudenkaipuu. Täällä kun käy päivittäin, niin ei tule minkäänlaista intoa olla miesten kanssa tekemisissä IRL.
- Anonyymi
Tykkäätkö tytöistä?
- Anonyymi
Siksi koska täällä on vilkkain keskustelu. Muutoin ei sinkkuaiheet kiinnosta, enkä tajua miten täällä miehetkin jaksaa jauhaa jostain parisuhteista ja ehkäisyistä. Ainoat mielenkiintoiset ketjut on olleet ne harmiksen virusketjut viime aikoina.
- Anonyymi
Oon addikti.
- Anonyymi
Tiedän, että jotkut käyttää vain kännissä. Se on kai silloin vain viihdekäyttöä. Minä ihan selvin päinkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022266- 1041684
- 831366
- 1281353
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721182Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511037
- 36962
- 33834