Vegaanin haasteet lihaa myyvässä kaupassa

Anonyymi

Ovatko ihmiset todella niin ahdasmielisiä? Olen töissä päivittäistavarakaupassa. Minua hirvittää se lihan määrä, mitä ihmiset ostaa ja kuluttaa, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja.
OIen saanut töissä nuhteita ilman perusteita siitä, kun en suostu hyllyttämään lihatuotteita ja aina kun asiakas kysyy jotain, niin en suostu vastaamaan, vaan suosittelen kasvisvaihtoehtoja ja kyselen asiakkaan moraalikäsityksiä. Asiakas ei aina ole oikeassa, vaikka niin merkonomeille päähän päntätään.

En hyväksy lihan myymistä kaupassani, enkä hyväksy ihmisiä, jotka lihaa ostaa. Ne eläimet on tapettu ilman syytä, sille tappamiselle ja verenvuodatukselle ei ole mitään järkiperusteita. Olen itse vegaani, syön vain kasviksia ja tämän auringon alla taivaan isän kasvattamia juureksia.

En ymmärrä ihmisten ahdasmielisyyttä. Kukaan ei tunnu ymmärtävän minun moraalia ja periaatteitani vegaaniuden suhteen. Itse hyväksyn kaikkien mielipiteet, oli ne sitten oikeita, tai vääriä. Jokainen saa syödä, mitä haluaa. Se asia ei minulle kuulu. Emme me vegaanit sen kummoisempia ihmisiä ole, kuin muutkaan. Minä kaveeraan lihansyöjien kanssa ja myyn heille parasta lihaa, mitä kaupastamme saa. Usein pyydän lihamestariamme maustamaan lihan ja naustiskelemme sitä sitten tyttöporukalla viinilasien äärellä.

Herätkää nyt ihmiset todellisuuteen, suosikaa lihattomia vaihtoehtoja, vegaaninen ruokavalio on oikein maittavaa ja hyvää.

Lihattomin terveisin S.P

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        97
        2753
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        104
        2340
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2090
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        16
        1854
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1731
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        38
        1725
      7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1696
      8. 100
        1656
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        129
        1477
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1294
      Aihe