Ovatko ihmiset todella niin ahdasmielisiä? Olen töissä päivittäistavarakaupassa. Minua hirvittää se lihan määrä, mitä ihmiset ostaa ja kuluttaa, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja.
OIen saanut töissä nuhteita ilman perusteita siitä, kun en suostu hyllyttämään lihatuotteita ja aina kun asiakas kysyy jotain, niin en suostu vastaamaan, vaan suosittelen kasvisvaihtoehtoja ja kyselen asiakkaan moraalikäsityksiä. Asiakas ei aina ole oikeassa, vaikka niin merkonomeille päähän päntätään.
En hyväksy lihan myymistä kaupassani, enkä hyväksy ihmisiä, jotka lihaa ostaa. Ne eläimet on tapettu ilman syytä, sille tappamiselle ja verenvuodatukselle ei ole mitään järkiperusteita. Olen itse vegaani, syön vain kasviksia ja tämän auringon alla taivaan isän kasvattamia juureksia.
En ymmärrä ihmisten ahdasmielisyyttä. Kukaan ei tunnu ymmärtävän minun moraalia ja periaatteitani vegaaniuden suhteen. Itse hyväksyn kaikkien mielipiteet, oli ne sitten oikeita, tai vääriä. Jokainen saa syödä, mitä haluaa. Se asia ei minulle kuulu. Emme me vegaanit sen kummoisempia ihmisiä ole, kuin muutkaan. Minä kaveeraan lihansyöjien kanssa ja myyn heille parasta lihaa, mitä kaupastamme saa. Usein pyydän lihamestariamme maustamaan lihan ja naustiskelemme sitä sitten tyttöporukalla viinilasien äärellä.
Herätkää nyt ihmiset todellisuuteen, suosikaa lihattomia vaihtoehtoja, vegaaninen ruokavalio on oikein maittavaa ja hyvää.
Lihattomin terveisin S.P
Vegaanin haasteet lihaa myyvässä kaupassa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822