Kenestä tykkäät

Anonyymi

palstalla älä mieti sukupuolta?

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dissestä, Abriksesta, Valtakunnasta, Wuppiksesta, Harmiksesta, Linerista, Pertsasta, Konnaketusta, Aisan Vierestä...

Eli kaikista vakkarilässyttäjistä. :D

• Harmis, Abris (yms), Ellukettunen, tositypy, pujis, pihallatipunen, lineri, wuppis, dino, valtakunta, nainenruuduntakaa, nainen39vee, peris, darkkis, sergei, trollikka, kaskenpolttaja, pönttis..... hitto... näitä vaan tulee js tulee... en mä lsikkia nyt heti muista. 🤣

• Onko Kaskenpolttaja vielä täällä?

• Partakaweri kirjoitti:

Onko Kaskenpolttaja vielä täällä?

Ei oo ainakaan nimimerkillä näkynyt...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei oo ainakaan nimimerkillä näkynyt...

Sehän oli pertsa.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli pertsa.

xL

Saatto olla... täältä on katoillut nikkejä, jotka kuullosti samalle pohjimmiltaan...muistatkos den edesunissa-tyypin?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Saatto olla... täältä on katoillut nikkejä, jotka kuullosti samalle pohjimmiltaan...muistatkos den edesunissa-tyypin?

Aika huonosti.. siitä on jo aikaa. Mutta pertin tunnistaa aina jossain kohtaa. On se sinnikäs.. 😂

xLiner

• Disse kirjoitti:

Mutta nyt taidan vetäistä kyllä housut jalkaan ja lähtee päiväks pojan kaa ajamaan rankoja liiterin eteen. Jos tekis tässä kevättalven mittaan yhden looshin täpötäyteen puita. Luntakin tupsuttaa. 😁

Ja lomat on ovella....voi pojat...😊

• Anonyymi kirjoitti:

Aika huonosti.. siitä on jo aikaa. Mutta pertin tunnistaa aina jossain kohtaa. On se sinnikäs.. 😂

xLiner

Kieltämättä....

Helkatti...hajoskohan auto? Ensin hävis puhallukset ja kun aikansa mittaili sitä tuossa pihalla, ei lähde koko värkki käyntiin.. helkatin tietokonepaskat! 🤯
        Pitäis hävittää tuollaset käsistä ja ostaa vanha diiselmese...

• Anonyymi

Kaikista : D.
        Kaikissa on se jokin ominais jutut täällä :).
        Saa nauraa kyllä usein ja sehän on parasta
        :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikista : D.
        Kaikissa on se jokin ominais jutut täällä :).
        Saa nauraa kyllä usein ja sehän on parasta
        :D

Ainoastaan silloin tiällä savossa ei naarata, ku anoppi puuttoo venneestä! ☝️😁

• Anonyymi

Mä kyllä mietin sukupuolta kun seksuaalinen olen.
      Se että kenestä tykkäisin, pitäisi tarkistaa läheisesti.

• Anonyymi

Poliisit tänne ja sassiin

• Helpompi kysymys olisi, kenestä en tykkää. En ole kovin ihmisrakas. Toisaalta joskus tykkään henkilöistä joita inhoan eniten.

• Luulin että olit zombie😰

• valtakunta kirjoitti:

Luulin että olit zombie😰

Kyllä minä sillä nimimerkillä joskus liikuin. Kui nii?

• Partakaweri kirjoitti:

Kyllä minä sillä nimimerkillä joskus liikuin. Kui nii?

Ei sit mitään Zombie rakasti kaikkia.

• valtakunta kirjoitti:

Ei sit mitään Zombie rakasti kaikkia.

Ehkä vain opin hyväksymään etten tule toimeen ihmisten kanssa. Aina menee asiat vituilleen. En vaan ymmärrä ihmisiä, eivätkä muut ymmärrä minua.

Mutta sinusta ei voi olla tykkäämättä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ehkä vain opin hyväksymään etten tule toimeen ihmisten kanssa. Aina menee asiat vituilleen. En vaan ymmärrä ihmisiä, eivätkä muut ymmärrä minua.

Heitämpä toisen, toivottavasti hassunkin jutun: kun parrakas ihminen tulee kylään, pitää aina sanoa: "NO TERVE OSAMA"

Jos on baareissa kuten joku viinamies saattaa valehdellen olla, normi drinkki: 4x Martinique rommia, kokista päälle ja jäät, joskus joku isäntä sanoi että: on liian paljon alkoholia sisältävä juoma, laitonta tarjoilla, mutta sinut tuntien voin myydä :D

• Partakaweri kirjoitti:

Rakas ystäväni sinä tulet toimeen 💕🥰🧸✨nallelta saat halit.

• Anonyymi kirjoitti:

Heitämpä toisen, toivottavasti hassunkin jutun: kun parrakas ihminen tulee kylään, pitää aina sanoa: "NO TERVE OSAMA"

Jos on baareissa kuten joku viinamies saattaa valehdellen olla, normi drinkki: 4x Martinique rommia, kokista päälle ja jäät, joskus joku isäntä sanoi että: on liian paljon alkoholia sisältävä juoma, laitonta tarjoilla, mutta sinut tuntien voin myydä :D

Voisitko olla kiltimpi hänelle.
        hän on hyvin tärkeä minulle, hyvin tärkeä, sinä et saa myydä hänelle tuollaista juomaa.

• Anonyymi

En kenestäkään. Johtuu varmaan siitä, et käyn täällä n. 5- 7 kertaa vuodessa. Kysymyksesi kielii siitä, että kaipaat palstalaisten huomiota. Salaa ehkä toivot välittämistä. Onko palstavälittäminen sinulle suhde tai jopa ihmissuhde?

• Anonyymi

En juuri kenestäkään.

Oikeuteen!

No, jannesta.. mikä ikinä nimimerkki nyt onkaan.. mut se on rento. Oliko viriviri uusin nimmari?

• Aina itte itteni oon kehunu ja aina oon kehutuksi tullu, enkä ajatellu tehdä poikkeusta nytkään.

• Sait miehen logiikalta.???

• Anonyymi

Oikeuteen! Eläpä pilkkaa.

• Anonyymi

Tuollainenkin sanonta tutulle että "NO TERVE OSAMA", kun ymmärtää huumorin, ei ole loukkaus, vain kehoitus ajaa leukaparta pois :D Ja sitten saattaa olla joku hiton pistollikin samaan aikaan käsittelyssä käsillä, öljyää jotain 9mm juttuaan samalla :D

Huppupää-naisista en kyllä pidä joita Haavisto Pekka-Pelle yrittää suomeen hankkia jälleenkin R-kioskeja naamioituneina ryöstelemään.

• Anonyymi

Oot niin mauton jassoo

• Minähän pidän kaikista paitsi trolleista, ne harvoin onnistuu olemaan oikeasti hauskoja,

• Anonyymi

No vakkarit ei kyllä ainakaan ole hauskoja, hauskmpia kommentteja tulee anonyymeiltä. Sori.

• Anonyymi kirjoitti:

No vakkarit ei kyllä ainakaan ole hauskoja, hauskmpia kommentteja tulee anonyymeiltä. Sori.

Kaikki anonyymit ei ole trolleja. Mutta jos nyt vaikkapa yrittää olla hauska hekumoimalla jonkun läheisen kuolemalla niin silloin on täysin henkisesti vajaa trolli kyseessä, niitä tarkoitin.

• Sinun kanssasi koko maailma olisi turvassa .
        Minun mieskään ei mitenkään tuhon varustaisi, tuon koronaviruksen takia se on aina just tuollainen että varmasti ollaan sit tuhossa . minä se ainakin haluisin kerätä hyvän varaston suojavälineitä ja ruokapurkkeja varalle jos pitää olla ihmisistä erossa, jos tänne asti kotona tulee.
        Ei tee mieli olla jossain ruuhkassa kun oon mattimyöhäläinen niin tykkään varustautua hyvin.

Oon saanut ihmisen joka ei mistään hätkähdä, se syö hermoja väliin.

• valtakunta kirjoitti:

Sinun kanssasi koko maailma olisi turvassa .
        Minun mieskään ei mitenkään tuhon varustaisi, tuon koronaviruksen takia se on aina just tuollainen että varmasti ollaan sit tuhossa . minä se ainakin haluisin kerätä hyvän varaston suojavälineitä ja ruokapurkkeja varalle jos pitää olla ihmisistä erossa, jos tänne asti kotona tulee.
        Ei tee mieli olla jossain ruuhkassa kun oon mattimyöhäläinen niin tykkään varustautua hyvin.

Oon saanut ihmisen joka ei mistään hätkähdä, se syö hermoja väliin.

Siis jos tänne korona tulee.

Muutenkin tykkään sinusta mutta liikaa ei saa tykätä ja kyllä se on näkynyt viesteistäni🥰💕🧸✨ ja kuumentanut toisten tunteita jostain kumman syystä.

• No mutta tietysti juuri sinusta.☝️

• Anonyymi

Oikeasti , kyllä sustakin, genio, tavallaan moni tykkää, silloin kun et solvaa ja vittuile muille ja esitä olevasi ei-palstalainen . Tätä tapahtuu vain niin h-tin harvoin, valitettavasti.

• Pidän kaikista keskusteljioista/ palstalaisista, jotka juttelevat fiksusti ja käyttäytyvät asiallisesti.

• Minäkin pidän sinusta💕🥰🧸✨

• valtakunta kirjoitti:

Minäkin pidän sinusta💕🥰🧸✨

Kiitos, samoin. On mukava vaihtaa kanssasi ajatuksia ja mielipiteitä. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe