on tällä hetkellä yhteensä 4 eri sponsoria!
Ja kuitenkin nainen näyttää ihan perus ikäiseltään tädiltä. Itse olisin saanut tuolta pillua, kun sitä minulle itse tarjosi, mutta en huolinut.
Olisi kyllä kiva tietää, että minkälaisia miehiä nuo sponsorit oikein ovat. Muutenkin ihmetyttää joidenkin miesten epätoivo, kun ovat valmiita panemaan kaikkea, mikä liikkuu.
Huomasin alastonsuomessa yhden 55v naiskäyttäjän profiilitekstin, jonka mukaan tällä naisella
11
<50
Vastaukset
Sponsorointia on hyvin monentasoista. Tuskin tuollaisella toiminnalla rahoiksi lyö.
- Anonyymi
No alaston suomi on hyvä esimerkki siitä miten nykyään on naisten markkinat, iästä ja ulkonäöstä riippumatta löytyy aina useita valmiita miehiä. Myöskin siellä, kuten muissakin nettipalveluissa, näkee usein sitä että läskitkin naiset, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin nuorekkaita värjättyine hiuksineen yms., yrittävät puumailla, onko sitten jotain huonoa itsetuntoa vai mitä.
- Anonyymi
Ihmettelen niitä ketkä sinne kuviaan laittaa ja vielä enemmän niitä jotka siellä käy kurkkimassa iäkkäitä leidejä 🐏
- Anonyymi
Onhan se hyvä että kaikille löytyy omanlaisensa foorumit missä esiintyä. Toiset purkaa pahaa oloaan keskustelupalstoilla, jotkut esittelee itteään kuvapalveluissa. Onneksi ei tarvitse käydä sellaisilla sivustoilla mitkä ei itselle sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä että kaikille löytyy omanlaisensa foorumit missä esiintyä. Toiset purkaa pahaa oloaan keskustelupalstoilla, jotkut esittelee itteään kuvapalveluissa. Onneksi ei tarvitse käydä sellaisilla sivustoilla mitkä ei itselle sovi.
Hubaa vain ei muuta 🤗
- Anonyymi
Aivan yhtä lailla voi ihmetellä jossain tällaisilla palstoilla asuvia.
- Anonyymi
Miten tuolla palstalla sponsoroidaan?
- Anonyymi
Maksetaan vanhoille pilluille luultavasti kuvista tai tapaamisesta. Ja kyseessä todellakin ovat tavis mummelit. Miesten epätoivo saa jo sairauden piirteet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksetaan vanhoille pilluille luultavasti kuvista tai tapaamisesta. Ja kyseessä todellakin ovat tavis mummelit. Miesten epätoivo saa jo sairauden piirteet..
Fetissejä löytyy jos jonkinmoisia. Ei tarvi ku visiteerata pokesivuilla ja vilkaista luetteloa, niin on varmasti jokaiselle omituisimmallekin halulle video.
- Anonyymi
Ja minkään mummofetissi-tyyppien on turha tulla tähän todistelemaan. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ne miehethän saavat pillua, ainakin jollain lailla, se että joku ruma ätmi yrittäisi kaunista tai tavallistakaan naista olisi epätoivoista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774