Olen vääränlainen poika. Olen saanut kuulla sitä koko ikäni. Aina kun yritän ilmaista itseäni, olen vääränlainen.
En kelpaa ihmisille omana itsenäni. Vanhempani häpeävät minua. Olen vääränlainen.
Minun pitäisi olla toisenlainen.
Sellainen kun vanhempani toivoisivat minun olevan. Heidän kaltainen.
Mutta en ole heidän kaltaisensa.
En pysty edes näyttelemään että olisin.
He ovat tunnekylmiä. Paksunahkaisia.
Itse olen herkkä. Minulla on tarve ilmaista tunteitani. Minulla on tarve olla avoin.
Minä en saisi olla tällainen.
Vanhempani nuhtelevat minua, kun toimin omana itsenäni, ilmaisen mielipiteitäni, ajatuksiani tai tunteitani.
Olen vääränlainen. Se on masentavaa.
Olen vääränlainen poika
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon!
Onko joku sanonut sinulle ”Olet vääränlainen poika.” Juuri noilla sanoilla? Missä tilanteessa? Älä yleistä vaan kerro tarkka koettu hetki.
Ikä? Asut vielä vanhempien luona?
Minä kuvittelen olevani paksunahkainen mitä vanhempani ei mielestäni ole. Arvaas kuinka paljon minä huomauttelen aina kun on mahdollista? Kun pyydän teetä, kuppiin tulee kahvia. Kun pyydän suodattimen, löydän sukan. Jos sanon etten syö, jo kannetaan astioita pöytään. Missä vika? Ovat puolikuuroja 90 vuotiaita. Armoa. Argh.- Anonyymi
Kaatavatko lasiin piimää jos sanot että otat maitoa?
- Anonyymi
Voiks niille palkata omaishoitajia? olisit voinu seurata niiden touhuja.
- Anonyymi
minua väheksyttiin aina kotona. molemmat vanhemmat. isäni ehti kuollakin niin että asiani oli pielessä ja hän ei koskaan saanut nähdä että olen hiton lahjakas. pelkkää mitätöintiä. tänään olen kuitenkin oman alani kovimpia tekijöitä ja minua ei enää hittoakaan kiinnosta sukulaiset tai perheenjäsenet jotka minua väheksyi. sellaiset ihmiset voi heivata pois elämästään ja elää onnellisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647