On tää elämä ihan yksinäistä. aina yksin katon vaa töllöö, ja kahvil yksin, ei naiset kiinnostu, ei oo töitä. on monen mielestä ruma ja läski ja sekopää ja kaikkee, ja työtön, mikäs siinä, elämä on paskaa,, mites muilla?
T allu
Yksinäistä paskaa
48
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama täälläkin.
T ulla - Anonyymi
IHan paskaa, ei huvita enää ees juoda ku se pahentaa vaa oloa ja baaritkaa ei kiinnosta enää.
Aika lohdutonta luettavaa.
Oletko kokeillut jotain harrastustoimintaa? Monissa kaupungeissa on paikkoja, joissa syrjäytyneet ja ehkä vähän hullut ihmiset kokoontuvat ihan kahvittelemaan ja semmoista pientä puuhastelua tekemään. Siellä käy naisiakin, joten sieltä vaan kattelemaan tarjontaa.- Anonyymi
Ei siellä ole tarpeeksi hyvän näköisiä naisia allulle.
- Anonyymi
En ole...
valtakunta kirjoitti:
Se olisi ihana kun alkaisi harrastaa.🥰💕✨🧸
Kannattaa selvitellä oman paikkakunnan häpöniinkejä, jos kiinnostaa.
- Anonyymi
En ole kuullutkaan tuollaisesta.
Samaa paskaa se on täälläkin. Kahvia mennyt toista litraa tänäänkin. Edes kämppää en viitsinyt imuroida, eihän sitä kukaan ole näkemässä. Aloittjasta poiketen en ole ainakaan läski enkä työtön, mutta eihän sillä ole merkitystä. Viinanjuonninkin lopetin, ei silläkään naista saa, itsensä vain nolaa. Eikä siihen enää olisi varaa...
Paskamaista loppuvuotta vain teille muillekin! Partakaweri kirjoitti:
häpöniinkejä?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
häpöniinkejä?
No, valtakunta, ala harrastamaan kaikkea mitä mieleen tulee sitten... tuokin on niin huvittava harrastus itsellä tuo tähtien katselu jättikiikareilla... eilen kun katsoin vanhaa elokuvaa, Alfred Hitchcockin Rear Window: Takaikkuna, kun oli kipeänä pyörätuolissa ja alkoi tiirailemaan kiikareilla mitähän naapureilla tapahtuu, ikkunoita, kun ei itse pääse oikein liikkumaan :D
Partakaweri kirjoitti:
Minä mietin aloittajaa en itseäni.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa paskaa se on täälläkin. Kahvia mennyt toista litraa tänäänkin. Edes kämppää en viitsinyt imuroida, eihän sitä kukaan ole näkemässä. Aloittjasta poiketen en ole ainakaan läski enkä työtön, mutta eihän sillä ole merkitystä. Viinanjuonninkin lopetin, ei silläkään naista saa, itsensä vain nolaa. Eikä siihen enää olisi varaa...
Paskamaista loppuvuotta vain teille muillekin!Minä taas lastenhuonetta järjestellyt koko päivän.😮
Levittänyt kaikki laatikot lattiallle. Siinä on kamala työ.Anonyymi kirjoitti:
No, valtakunta, ala harrastamaan kaikkea mitä mieleen tulee sitten... tuokin on niin huvittava harrastus itsellä tuo tähtien katselu jättikiikareilla... eilen kun katsoin vanhaa elokuvaa, Alfred Hitchcockin Rear Window: Takaikkuna, kun oli kipeänä pyörätuolissa ja alkoi tiirailemaan kiikareilla mitähän naapureilla tapahtuu, ikkunoita, kun ei itse pääse oikein liikkumaan :D
Niih. Minun harrastaminen on lapset ja sinä se yrttien asiantuntija, mitä pitää syödä että saa kaksoset.🥰💕✨🧸
Lapsoset ovat aivan mahtavat JA SISARUKSET VARSINKIN OON SITÄ MIELTÄ KAKSI YHDEN SIJAA. inhoan raskauksia. Nyt kun nähnyt noiden kahden leikkivän se lyhyempi väli on kiinteämpi.
En halua poplauttaa vuosien välein vaan yhden sijaan kaksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskamaista loppuvuotta vain teille muillekin!SItä samaa paskaa tääläki, kattelen töllöä ja ei ole elämää.
- Anonyymi
Seppo se on.
- Anonyymi
Paskaa on. Kuuntelen vanhaa iskelmää, juopottelen ja muistelen hyviä aikoja. Ei ole nykyhetkessä mitään kivaa eikä näytä olevan tulevaisuudessakaan. Onneksi on muistot!
- Anonyymi
Niin no muistot, mutta nykyää naisia ei kiinnosta, 10 v sitte paremmi, nykyää ei mitää. vittu yksin ja töllöä paskaa tässä on
- Anonyymi
työttömyys on kivaa
- Anonyymi
Et ole yksin. Minä olen täällä, jos vain kelpaan😊. Ajattelen sua tälläkin hetkellä ja mietin, miten voit. Toivon sulle rauhallista yötä ja mukavia unia. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin. Palailen taas!
- Anonyymi
Tänään luin myös lehdestä kuinka paljon sinkkuja jo on ja kuinka onnettomia monet ovat. Siinä oli myös mainintaa kuinka terveys on sinkuilla huonompi ja erityisesti mielenterveysongelmia on paljon. Täällä taitaa olla vain onnellisia sinkkuja, vaikka nuo tilastot näyttää muuta.
Kyllä täällä palstalla mielenterveysongelmaisia riittää. Harva elämässään onnellinen muutenkaan on. Pitää vaan yrittää pitää mieli positiivisena.
- Anonyymi
Paskaako tässä on, on vielä heikkolahjainen ja sille ei voi mitää. eikä ole ainuttakaan kaveria, ja on paljo velkaa, ei töitä. mistään ei tule mitää kaikki on jatkuvaa paskaa...
- Anonyymi
Ei onnistu mikää. elämä on jatkuvaa paskaa kokoajan.
- Anonyymi
Paskaahan (työttömän) elämä pitkälti on, nukut miten nukut, heräät milloin heräät, teet mitä teet, sitten taas sama uudelleen.
- Anonyymi
Niin semmosta se juurikin on paskaa.
- Anonyymi
Kun ei missään tartte käydä niin voi korvauksista säästää, satku kuussa säästöpossuun ja vuoden päästä vaikka thaikkuihin.
- Anonyymi
JOo onnea paska elämälles vaan.
- Anonyymi
Ei tää paska tästä muutu on jo tullut eron jälkee hulluksi ja jäänyt yksin, eikä apua saanut ja on ihan yksin, kohta rahatonkin.
t. allu- Anonyymi
Kyllä sä olit hullu jo ennen viimesintä "suhdettas" ja "eroa" siitä
- Anonyymi
No jos on niin maksu nainen on aika hyvä vaihtoehto. Olen ollut ja voin kertoo että se antaa mielenkiintoista näkökulmaa elämään.
- Anonyymi
Eli oot ätmi etkä uskalla naisia edes lähestyä. Tuollaisilla on just mt ongelmia.
- Anonyymi
No uskaltais mut ei kelpaa naisille, pitäs olla komee ja on jo liia vanha pitäs olla 25 v ja kaikkee, mut ei kelpaa, loppuelämä yksin runkatessa.
t, allu- Anonyymi
Niin, nuoret naiset haluavat ikäistään seuraa. Ei tollanen vanha ukko kelpaa parikymppisille tirpoille.
- Anonyymi
Pitäs olla laihemmas kunnos tukka pääs ja kaikkee, vittu jaksa välittää jos en kelpaa, en kelpaa, saatan ihan sama.
t. allui - Anonyymi
Kukaa ei ikinä halua nähä ja treffeille mä en tajuu mikä naisia vaivaa, aina oon kahvilas yksin baaris yksin, en jaksa enää juoda ku ei mitää naista saa, aina vaan yksin mitää järkee ku noita ei kiinnosta, lähtis ees joku treffeille ja sanois oot kivan näkönen oon kiinnostunut, haavemaailmaa.
- Anonyymi
Epätoivo ei houkuttele ketään.
- Anonyymi
En minäkään ikään komea ole, olen lihava ja työtön mutta olen seurustellut 10 vuotta. Niin että ei ole siitä kiinni saako naisen. Pitää olla rohkeempi ja mennä juttelee naisille jotta heihin voi tutustua.
- Anonyymi
No en tiedä miksei noita naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä miksei noita naisia kiinnosta.
Tiedätpäs. Se on sulle moneen kertaan sanottu. Olet liian epätoivoinen, epäkypsä, päällekäyvä, tahditon... Onhan noita syitä pilvin pimein.
- Anonyymi
On helppoa neuvoa, että ala harrastamaan jotakin, niin saat ystäviä. Miehet ei ystävysty, kuten naiset, että lähdetäänpä kahdestaan toisen miehen kanssa teatteriin tai tapahtumiin. Ehkä oluelle, mutta jos sitä ei juuri juo, niin yksin saa olla.
Hyvä, kun kerroit, on meitä muita, töissä oleviakin. Käyn kävelemässä, siellä voi tulla tilanteita, että voi vaihtaa pari sanaa tuntemattomien kanssa. Vanhojen ihmisten kanssa se on helpompaa, hekin kaipaavat juttuseuraa.- Anonyymi
Allu ei vilkaisekaan yli 20 v naisiin koska kuvittelee olevansa komea ja haluttu nuorten naisten silmissä. Sitten ei ymmärrä kun ne ei kiinnostukaan vaikka on pitkä ja asiat oli hyvin vielä muutama päivä sitten, oli paljon rahaa ja töitä nyt ei ole enää kumpaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu ei vilkaisekaan yli 20 v naisiin koska kuvittelee olevansa komea ja haluttu nuorten naisten silmissä. Sitten ei ymmärrä kun ne ei kiinnostukaan vaikka on pitkä ja asiat oli hyvin vielä muutama päivä sitten, oli paljon rahaa ja töitä nyt ei ole enää kumpaakaan.
On se itsestäkin kiinni, mutta kuinka moni varttuneemi mies voi kehua saaneensa harrastuksen kautta kavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö no en varmaa ole kiinnostava kenenkää silmis, ei voi mitää, no kyllä tässä on rahaa mutta lainarahoja, en viitti kuluttaa, ei ole töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se itsestäkin kiinni, mutta kuinka moni varttuneemi mies voi kehua saaneensa harrastuksen kautta kavereita?
Riippuu varmasti enemmän omasta asenteesta kuin iästä. Aina on sauma kaverustua uusien ihmisten kanssa, kunhan on itse avoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmasti enemmän omasta asenteesta kuin iästä. Aina on sauma kaverustua uusien ihmisten kanssa, kunhan on itse avoin.
Oon yrittäny naisia treffeille mut ei ne lähe.
- Anonyymi
Mä oon tosi masentunut ja kaveriton vielä, kun en saa naista ja pääse treffeille, aina pitää istua jossain kahvilassaki yksin, on tää elämä paskaa.
- Anonyymi
Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin. Se ei voi olla vaikeaa lähteä ulos baariin.
T viinamies- Anonyymi
Mene tuhoamaan aivos sinne baariin onnea sulle vaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038