Te pahukset!

Kovin teillä on vaatimuksia puolisolle. Ihan OK mutta miksi pitää ikään tai ulkonäköön laittaa vaatimuksia?

Kyllä te pennut vielä opitte, kun elo näyttää hurjimmat puolet. Parikymppisenä sitä ajatteli, että 30 vuotias, hyi saat... vanha kurppa.

Nyt reilu nelikymppisenä tuumii vain 70 vuotiaasta, miksipäs ei.. Oikeasti, älkää olko pinnallisia.

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeastiko voisit deittailla puolta vanhempaa lyyliä?

• Kyllä se elämä opettaa partajeesustakin.

• TimoSimilä kirjoitti:

Kyllä se elämä opettaa partajeesustakin.

Toivottavasti ei. Vaikka ikä on vaan numero, kyllä se raja jossain kulkee.

• Partakaweri kirjoitti:

Toivottavasti ei. Vaikka ikä on vaan numero, kyllä se raja jossain kulkee.

Unia näet silti..

Seuraavanakin yönä...

HAhaa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Unia näet silti..

Seuraavanakin yönä...

HAhaa..

No sää oletkin vain 20 vuotta minua edellä 😘

• Vai sukua mummon raiskaajalle... Heh, aamun piristys kun luin tuon. c",)

• Sinulla on hyvä maku🥰

• Anonyymi

Valtakunta.... niin anna minun olla sinänsä, monestikin voin kertoa jotain erittäin järkyttäviä tapojakin sytyttää kynttilöitä, tai ihmisiä, mutta sinänsä kunnioitan sinua paljon, muistatko joskus kesällä: oletko ostanut jo tuulastusvälineitä ja veneitä lapsillesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta.... niin anna minun olla sinänsä, monestikin voin kertoa jotain erittäin järkyttäviä tapojakin sytyttää kynttilöitä, tai ihmisiä, mutta sinänsä kunnioitan sinua paljon, muistatko joskus kesällä: oletko ostanut jo tuulastusvälineitä ja veneitä lapsillesi?

Mistä ihmettä sinä murehdit? En ole ostanut veneitä.
        Tuulatus? Tarkoitatko pelastusvälineitä?
        Kynttilöitä en ole polttanut osta vain ledkynttilöitä kun ovat turvallisia ja niitä toivon sinunkin ostavan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kiva että olet siellä mutta haluatko etten puhu sinulle vai mitä sinä sillä tarkoitat?

Olen tässä miettinyt harjoituksia että tulee käyttöön, hyvin sanat tarvii paljon harjoitusta kumminkin taas on hyvä nelivuotiasta harjoittaa ja pohdin tapoja taas on valmiiksi aika varattuna ja haluan että kehitys on monipuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sytyttää ihmisiä kuin kynttilöitä omaksi ilokseenkin.

• 𝔖ä𝔥ä𝔫𝔫𝔶 𝔭𝔲𝔥𝔲𝔱 𝔭𝔢𝔥𝔢𝔪𝔬𝔬𝔰𝔦𝔞.

• Tahallaan

• TimoSimilä kirjoitti:

Tahallaan

𝘼𝙧𝙫𝙖𝙨𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙣.

• Timo saanut uuden satsin taas käyttöön, kun miestä näkee palstalla. 😁👍

• Disse, elähän mene aikojen edelle. Laitoin vasta porisemaan. Nyt mennään pahuksen verokaljalla.

• Tässä vaiheessa vielä sivistynyttä maistelua ja small-talkia pikkurilli pystyssä, saa nähdä mihin aikaan alkaa tulla tonkan pohja vastaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tässä vaiheessa vielä sivistynyttä maistelua ja small-talkia pikkurilli pystyssä, saa nähdä mihin aikaan alkaa tulla tonkan pohja vastaan.

Jos tulee maahantunkeutujia, niin joku omatekoinen flamethrower on hyvä aina olla :D

• TimoSimilä kirjoitti:

Disse, elähän mene aikojen edelle. Laitoin vasta porisemaan. Nyt mennään pahuksen verokaljalla.

Aijai... sun pitää sijoittaa käymisastioihin, että on useamman viikon puskurivarannot... 😁

• PRK! Mullekko alat? STN tuu tänne niin... c",)

• En ole ihan varma saisitko olla palstalla?

• Anonyymi

Ikävä sitten olisi tietää missä näissä ketsuppipurkeissa on gasoliinia vai onko vain tomaattia?

• Miksi hän ei saisi olla palstalla?

• Ajattelitko varata hänet?😱

• valtakunta kirjoitti:

Ajattelitko varata hänet?😱

En :) Kunhan komensin lämpimikseni. :)

• valtakunta kirjoitti:

Ajattelitko varata hänet?😱

Lisäksi testasin, ärähtääkö tämä henkilö. Hän menikin hiljaiseksi :D

• Anonyymi

Kuka?

• Kriteerejä saa olla mitä vain, mutta miksi pitää haukkua niitä jotka ei omia kriteerejä täytä?

Happamia jne..

• Wwuwuw on ihan oikeassa. Mielipiteitä saa ja pitää olla. Myös eriäviä. Emmehän halua olla diktatuurissa jossa on vain yksi oikea mielipide. Kun kuullaan erilaisia näkökantoja, niin on huomattavasti helpompi tehdä jokaista hieman miellyttävä ratkaisu. Se on demokratiaa.

Sosiaalidemokratia ajaa myös niiden kelkasta pudonneiden asiaa, jotka eivät enään jaksa ääntänsä korottaa. Virheellisesti jotkut luulevat sitä kommunismiksi. Heille suosittelisin historian ja valtion opintoja.

• TimoSimilä kirjoitti:

Wwuwuw on ihan oikeassa. Mielipiteitä saa ja pitää olla. Myös eriäviä. Emmehän halua olla diktatuurissa jossa on vain yksi oikea mielipide. Kun kuullaan erilaisia näkökantoja, niin on huomattavasti helpompi tehdä jokaista hieman miellyttävä ratkaisu. Se on demokratiaa.

Sosiaalidemokratia ajaa myös niiden kelkasta pudonneiden asiaa, jotka eivät enään jaksa ääntänsä korottaa. Virheellisesti jotkut luulevat sitä kommunismiksi. Heille suosittelisin historian ja valtion opintoja.

Kummatkaa te ette tykkää meistä perussuomalaisten kannattajista😭

• valtakunta kirjoitti:

Kummatkaa te ette tykkää meistä perussuomalaisten kannattajista😭

Äläs nyt. Monet minun kavereistanikin ovat perussuomalaisia. Vaaleat kuteit vain heiluvat kuin Jessellä aikoinaan.

• Anonyymi

Näin sarkastisesti ehkä sanottuna: kannattaa avata jokainen iPhone ja katsoa että siellä ei varmasti ole virusta sisällä, varmistaa, että mikään mikropiiri ei ole siis Kiinassa valmistettu.

Pitäisi lukea: CER-MIL.CHIP. TX.... eli Texas Instrumentin sotilasluokan piirejä, keraamiasia.

• Voi pahus ja kissanviikset sentään. Katsoin vahvistintani ja mokoma on rakennettu Kiinassa. Vakoileekohan se minua?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      150
      1799
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1661
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1242
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1123
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1021
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50