Huomasin vasta juuri nyt etten ollutkaan enään kirjautunut. Minä olen se, joka on anonyymina kirjoittanut PS puolueen mahdottomuuksesta ja kovin hallitukseen kelpaamattomuudesta.
Silti huolisin PS puolison, mikäli hän olisi ns. vanhanliiton ps. Nykykossit ovat naurettavia uhoajia.
Olen pahoillani
8
<50
Vastaukset 8
Timo Soini, tuo aikamme suurin takinkääntäjä, oli vanhan liiton Persuja.
- Anonyymi
Partaa ja karvoja höylätessä sattui kerran hassuhko kömmi: ihmettelin että: ompa tylsä tämä terä tässä: sellainen muovinen suoja oli jäänyt vahingossa terän päälle, ihmettelin että eipä hyvin nyt leikkaa sitten.
Äläs höpötä. Soini oli SMP linjalla. Vanhat persut eivät öyhötä netissä ja kilju maahanmuutosta. Nykynuorisolla on se MATU pääasia. Ei näin. Jotain järkeä siihen pakkasniityn politiikkaankin niin se on ihan ok ja hallituskelpoinen.
Ei hallitukseen ole mitään asiaa, niin kauan kun kaikilla muilla puolueilla on vääränlainen arvopohja. Kokoomuksen kanssa ei pidä tehdä yhteistyötä niin kauan kuin Petteri Orpo on puheenjohtajana. Kun lisäksi Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n kanssa on mahdotonta tehdä yhteistyötä, niin paras vaihtoehto on painostaa maa vähemmistöhallituksiin. Tanskan ja Ruotsin jäljissä.
Melkoinen yllätys, että se olit Sinä.
Onko kiljupöntössä hyvä pöhinä?- Anonyymi
Että jos Laura Huhtasaari vapautuisi, niin heti nappaisit pois kuleksimasta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478