Tullissa..

Oletteko joutuneet tarkastukseen?

Kerran jouduin. Nauratti kun hipelöitiin läpi.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monta kertaa ja kolmesti kun turusta tukholman menin laivalla. Sanoivat suoraan että etsivät minusta huumeita. Haukuin ne todella lyttyyn että oikeinko tosisaan epäilevät ja käskin soittamaan mun työnantajalle ja salibandyjoukkueeni valmentajalle. Sanoivat että näytän kuljettajalta.

• Anonyymi

Olisit silloin vastannut: olen kyllä kuljettaja, avaruusaluksen, broadsword-tyyppisen kuljettaja ja aseenani on massdriver.

• Anonyymi

Höpöhöpö, ei tullimies sano että näyttää joltain salakuljettajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä jos tullimies sanoo että: näytät palkkamurhaajalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan....

Tullimies voi sanoa, näytät rakkaalta :)

• Anonyymi

Neukkutullissa useita kertoja, toisaalta jännittävää toisaalta huvittavaa 🤓

• Anonyymi

Viimeksi Beijingin lentokentällä. Nätti kiinalainen nainen. Olisin voinut kopeloida häntäkin...

• Anonyymi

Olen joutunut kymmeniä kertoja. Ei naurata, lähinnä v.tuttaa.

• Anonyymi

Taitaa tullihommat kiinnostaa sinua kovasti?

• Anonyymi

Tulli on mielenkiintoinen paikka. Palstalaiset sen tietävät. :)

• Juu ;)

• Anonyymi

uskon että nauratti a tuntuiko ihanalta kun tullimies kosketteli sieltä no tekikö tullimies jotain muutakin

• Tullimiesnaisia lienee yhtä paljon kuin tullimiesmiehiä ja se kopeloija on aina samaa sukupuolta, eli mun tapauksessa tullimiesmies.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tullimiesnaisia lienee yhtä paljon kuin tullimiesmiehiä ja se kopeloija on aina samaa sukupuolta, eli mun tapauksessa tullimiesmies.

Minua kyllä Beijingin lentokentällä kopeloi nätti kiinalainen tullinainen. Ja olen mies, jolla 18 -senttinen lerppu.

• Kertaalleen, pari vuotta sitten Milanossa Malpensan kentällä. Oli jäänyt taskuun minikokoinen linkkari, terän pituus siinä 3cm ja siitähän riemu repesi. Sitä terän mittaa syynäsi useampikin virkailija ja sitten tulikin kutsu tutkimukseen koiran kera.
      Lopuksi kaikki oli ok ja linkkarinkin sain takaisin, virkailijat oli jotenkin vaivaantuneita mutta vakuuttelin ettei minua harmittanut yhtään, sehän oli vain yksi rikastuttava kokemus.

• Anonyymi

Monta kertaa. Pelottava kokemus oli aikoinaan Romaniassa, 80-luvulla.
      Jokainen joutui vuorollaan sellaiseen koppiin missä naisvirkailija tutki todella tarkkaan mutta ei nyt kyllä mitenkään "hipelöiden" läpi kropan vaatteiden päältä. Taskut yms. Miehillä sitten miesvirkailija.
      Sitten piti purkaa käsimatkatavarat ja nainen kiinnitti huomion meikkeihini ja kyseli mitä ne on! En tiedä tongittiinko myös matkalaukut jossain ennen luovuttamista, toden näköisesti.
      Tämä ei ollut mitenkään pelottavaa, vaan se, että kiinnitin huomioni lentoasemaa kiertävälle parvelle missä seisoi sotilaita aseet valmiina osoittaen väkijoukkoon! Ei ollut mukava tunne.
      Minut on pysäytetty Norjassa useaan kertaan. Asun Norjassa ja yhteen aikaan jouduin lentämään paljon työn takia. Silloin tälöin jouduin tarkastukseen pistokokeen omaisesti ja se selitettiin minulle. Ainakin Oslossa on käytäntö että näitä kokeita tehdään satunnaisille ihmisille. Myös käsistä otettiin huumetesti.
      Kerran Eestissä, kysyttiin onko alkoholia ja kun sanoin ei, se oli sillä selvä. Kerran olin ostanut tupakkaa kaksi kartonkia kun en ollut tietoinen että vain yhden saa tuoda. Jäin kiinni, ja sanoin etten tiennyt. En itse polta mutta olin tuomassa parille ystävälle. Tullimies sanoi että ok, muista ensi kerralla ja sain mennä :)
      Minua on kohdeltu aina hyvin ja ymmärrän että he tekevät työtänsä ja tärkeää sellaista! Turha nipottaa!

• Anonyymi

Nuorempana, kun Euroopan reissuilla käytin rinkkaa pakaasina, jouduin aina Vantaalla tullitarkastukseen eikä koskaan tietenkään ollut mitään kiellettyä mukana. Osoittaa tullijullien yksinkertaisuutta, kun rinkka olisi heidän mielestään epäilyttävä varuste.

• Anonyymi

Kerran ja tästä aikaa 15vuotta. Syytä en tiedä ja ei ollut mitään ihmeellistä ja matka jatkui.

• Silloin pahimpaan terroristiaikaan matkustaessa parrakkaana jouduin joka tarkastuspisteellä syyninkiin.

• Anonyymi

Auto tarkastettiin 1980-luvulla Turun satamassa kun se sattui olemaan harvinaisempaa merkkiä: Citroen Visa. Jos olisi ollut Datsun, tuskin olisi tarkastettu mitään. Muulloin ei ole koskaan laivamatkalla tarkastettu mitään paitsi 1990 Tukholman satamassa puhallutti oikein nätti ruåtsalainen naispoliisi. Saattoi se ottaa huumenäytteenkin, en muista enää. Saksassa tullimies kysyi, etteihän autossa ole nastarenkaita (kesällä!) ja että mitä tuossa pahvilaatikossa on. Sanoin, että eväitä, haluatko nähdä. Ei halunnut. Vaalimaalla neukkuystävät syynäsivät auton hyvinkin tarkkaan. Ovipaneelit irti, rautalangalla kokeiltiin lokerot jne. Kovaääniskotelokin piti purkaa ja lämmityslaitetta tutkivat hyvin epäluuloisen näköisenä. Jugoslavian tullissa piti ottaa autoon vakuutus, kun suomalainen vakuutusvirkailija oli tehnyt kirjoitusvirheen.

• Anonyymi

Ootte vaan jurpon näköisiä ja oloisia.
      Hyvä kun tulli tarkastaa teidät oikein kunnolla.
      Itse olen gangsterin ja tappajan näköinen ja tulli ei koskaan ole tarkastanut.
      Se on katsokaas se kunnollisuus mikä olemuksesta loistaa.
      Opetelkaa olemaan kunnollisia ihmisiä ilman kieroiluja niin elämä on kaikinpuolin helpompaa.

• Olen muistaakseni ainakin kerran joutunut turvatarkastukseen. Se oli ulkomaan päässä. Ihan randomina valikoiduin joukosta.
      Noh, ei siinä kauaa mennyt. Turvanainen kävi nopeasti läpi koko kropan, ensin metallinpaljastimella ja sitten muuten ( ei ollut mikään "strip search"). Sen jälkeen hän otti pyyhkimällä näytteen sormenpäistä ja syötti sen lappusen koneeseen. Ei tietenkään löytynyt mitään hälyttävää ja sain jatkaa matkaani. Näitä pistokokeita tehdään lentokentillä päivittäin. Ihan rutiinijuttuja.

Ei ollut millään tavalla traumaattinen kokemus. Työtäänhän ne vaan siellä tekee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2106
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2012
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1419
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      996
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe