kuunteletko musiikkia ollenkaan? mitä musiikkia?
Vastaukset 44
- Anonyymi
Kansantanhuja ja humppaa.
T. Mies 45v. - Anonyymi
Tulevaisuutta vaikea nähdä ON. Että musiikkia vanhana kuuntelee.
Luulen että olen jo vanha. Suurin osa kuunneltavasta musiikista on sitä samaa, mitä olen aina kuunnellut. Uusi kiinnostava on vähissä.
- Anonyymi
Eläinten musiikki, Animals - House of the rising sun (1964): https://www.youtube.com/watch?v=0Fy7opKu46c
- Anonyymi
Johdattelevaan kysymykseesi toteamukseni on jotta en tule kuuntelemaan musiikkia.
Vastakysmys minun puoleltani on jotta tuletko itse vanhana toteuttamaan seksiä ja millaista seksiä haluat tai toteutat. Onko seksi vanhana hyvää vaiko huonoa. Heteroseksiä vaiko homoseksiä tai kenties eläinseksiä tai robottoseksiä. - Anonyymi
Klassista kuten nytkin.
Varmasti kuntelen musaa, jos vaan kuulo säilyy. Omia lemppareita, romanttisia hitaita ja suosittua klassista. Kuuntelen fiiliksen mukaan. Tuskin tuo musiikkimaku vanhetessa paljon muuttuu. :)
- Anonyymi
Vanhaa musiikkia.
- Anonyymi
Eli kuin tuo: Lea Laven: https://www.youtube.com/watch?v=fHtdOXV7ov0
Mutta jos kysymyksenkin kääntäisi niin että: Mikä oli ensimmäinen levysi jonka ostit, minulla oli The Beatles - Rock'n'roll Music Vol.2, vanhempaa musiikkia kuin omaa ikää mutta oli ensimmäinen levyostokseni. Varmaankin joskus 10-vuotiaana säästin taskurahoja ja ostin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuin tuo: Lea Laven: https://www.youtube.com/watch?v=fHtdOXV7ov0
Mutta jos kysymyksenkin kääntäisi niin että: Mikä oli ensimmäinen levysi jonka ostit, minulla oli The Beatles - Rock'n'roll Music Vol.2, vanhempaa musiikkia kuin omaa ikää mutta oli ensimmäinen levyostokseni. Varmaankin joskus 10-vuotiaana säästin taskurahoja ja ostin.Taitaa mennä vanhemmaksi, jefferson airplane tai schoking blue. Ensimmäistä vinyyliä ei tosin tule mieleen.
- Anonyymi
rock . . death metal
- Anonyymi
Amerikkalaisten musiikkia: Lynyrd Skynyrd: https://www.youtube.com/watch?v=ye5BuYf8q4o
- Anonyymi
En ole vanha https://m.youtube.com/watch?v=Me18V_iI9bQ enkä vanhene ja tätä iltapäivän iloksi :)
- Anonyymi
Kuuntelen. Samanlaista mitä nytkin.
https://youtu.be/fHI8X4OXluQ - Anonyymi
Kun tulen vanhaksi (yli 60v) aion edelleenkin pelata videopelejä, kuunnella heviä ja elellä yksikseen. Mikään ei tule ainakaan minun toimesta muuttumaan. Eri asia jos maailma muuttuu jonkun katastrofin myötä jne. Suunnitelmani ovat nämä.
IkisinkkuerakkoM42v Vanhukset kuuntelevat aina oman aikasa nuorisomusiikkia. Ei se musiikkimaku siitä juuri muutu. Aivot ovat vaan oppineet saamaan kiksit tietynlaisesta musiikista.
- Anonyymi
Muuttuu se paljonkin... esim wagner taitaa olla nyt suosikkini kun aikaisemmin joskus oli the beatles.
- Anonyymi
Aika monenlaista, kuten nykyäänkin. Poppia, klassista ja fantasiamusiikkia.
- Anonyymi
Nuoruuteni musiikki 60- 70 luvulla kuului siihen aikaan. Nyt puhaltavat uudet tuulet niinkuin muutenkin elämässä, joitain klassikoita voin joskus kuunnella, mutta en haluisikaan eltaantua vanhaan aikaan muistellen "ihanaa" nuoruutta
- Anonyymi
joo... niin tämä oli tämä pitkä mielenkiintoinen ketju...funeaun kanssa jotain tarkkuusammuntajuttujakin piti höpötellä.
Pitää vieläkin mainita että nyt mihin aurinko laskee, näkyy aivan paljain silmin venus-planeetta laskee samaan suuntaan noin.
Laitan linkin tähän johonkin... The Beatles - Back in the USSR. - Anonyymi
radiosta kuuluu silloin vain arabialaista musiikkia ja lehdet kirjoittaa arabiaksi ja kaupat myy vain arabialaista ruokaa ja maassa on vain yksi jumala allah se oikea jumala ja vanhassa presidentinlinnassa ja eduskuntatalossa liehuu arabian lippu
- Anonyymi
Hyvä kun ei ollut musta tai pääkallolippu sentään.... mutta jossain keskustelussa näin että jotkin pikkupojat olivat nostaneet huvikseen salkoon lohikäärmeviirin, en tiedä minkälaisen, mutta kuulostaa lähinnä vain huvittavalle jekulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun ei ollut musta tai pääkallolippu sentään.... mutta jossain keskustelussa näin että jotkin pikkupojat olivat nostaneet huvikseen salkoon lohikäärmeviirin, en tiedä minkälaisen, mutta kuulostaa lähinnä vain huvittavalle jekulle.
sitten kun on arabivaltio niin ei tehtäis noin tai jos tekis niin tekijät olis ilman päätä tai kivitettäisiin julkisesti tai hirtettäis mutta kuolisivat onnellisesti allahin lempeällä kädellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei taida olla aivan poliisien tehtävien kärkipäässä poistaa jotain täysin laillista jotain lohikäärme-viiriä sitten salosta :D Ihmiset voivat selviytyä muutamankin päivän jos se siellä liehuu, ja jos ärsyttää, niin sitä ei ole aina pakko tuijotella ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei taida olla aivan poliisien tehtävien kärkipäässä poistaa jotain täysin laillista jotain lohikäärme-viiriä sitten salosta :D Ihmiset voivat selviytyä muutamankin päivän jos se siellä liehuu, ja jos ärsyttää, niin sitä ei ole aina pakko tuijotella ;D
arabit voi olla vähän erimieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arabit voi olla vähän erimieltä
Niin luultavasti ovat nostaneet jonkin megaforce-energia -juomapurkin salkoon sitten, lohikäärmeillä voi olla monia merkityksiä... liputtavat kai energiajuoman kunniaksi.
- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
jaha,arabi fani on taas täällä : p مضحك
jos livenä tapaisin sinut ja kuvaasi kun katsoo niin sinua olisi pakko pussailla
- Anonyymi
Maukka Perusjätkä: Säpinää: https://www.youtube.com/watch?v=T3YCyEyY6eQ
- Anonyymi
Urkuharmonimusiikkia ja itkuvirsiä. Ei vaiskaan, ei oo vanhetessa musa paljon vaihtunut eli poppia, rockia ja diskoo enkä usko, että vaihtuukaan. Tosin melodikaa en en soittele.
- Anonyymi
Queeniä ja muuta 70- ja 80-luvun musiikkia
- Anonyymi
Miten niin kun tulen vanhaksi? Olen jo vanha.
- Anonyymi
Jos olisin henkilö joka myy musiikkilaitteita niin valitsisin vanhuuden päivilleni seuraavan joka kuulostaa aivan helkkarin hyvältä jos musiikintoistolaitteistot olisivat ajan tasalla.
https://www.youtube.com/watch?v=EqPtz5qN7HM
AsianVierestä - Anonyymi
Juu, kuuntelen. Hyvää musiikkia niin kuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Katsoitteko muuten loistavaa Venus-planeettaa, minä en viitsinyt sitä kiikaroida varmasti loisti aika hyvin auringonlaskun aikaan samalla suunnalla, vähän pilvistäkin juttua ja oli tärkeämpää juttua juuri siihen aikaan.
Huomenna tulee samaan auringonlaskun aikaan Venus esiin, se heijastaa hyvin auringon valoa ja hohtaa hyvin sitten juuri parhaan näkymän saa kun aurinko on juuri laskenut. Jos kuulo sattuu olemaan jossain kunnossa, niin kuuntelen honkien huminaa ja helmipöllöjen puputusta niin kuin aina ennenkin.
No jos mä vielä kuulen jotain. Kuulo on jo nyt alentunut toisesta korvasta. Mutta en mä ilman musiikkia voi kovin kauaa olla ja elää. Eli kyllä kuuntelen, niin kauan kun kuulen. Musiikkia mikä milloinkin liikauttaa.
riippuu miten pahana tinnitus auts. varmaan samoja bändejä kuuntelen..
- Anonyymi
Kansantanhuja 25v
Kyllä kuuntelen ja toivon, että joku auttaa minua siihen, jos itse en pystyisi.
Silloin kun mieheni sairastui, tytär teki hänen lempimusiikistaan Spotifyhin listat erikseen joka viikonpäivälle. Pyysimme sitten, että hoitajat laittavat hänelle päivittäin langattomat kuulokkeet ja hänen kännykästään (tai iPadilta) listan pyörimään aina vähintään tunniksi.
Minä voisin kuunnella ainakin poppia, rockia, manserokkia ja iskelmää. Ja Topi Sorsakoskea. 🙂- Anonyymi
Tottakai kuuntelen, miksen kuuntelisi. Musiikki on merkinnyt minulle todella paljon pienestä lapsesta lähtien. Osaan varmaan tuhansien laulujen sanat ulkoa.
- Sheena - Anonyymi
Ei musikkimaku iän mukana mihinkään muutu. Kuuntelen laaja-alaisesti mm. klassista, jota olen kuunnellut jo teini-ikäisenä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432728
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1772080- 361744
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791557- 531085
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 60689
- 40575
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46561