Viime vuonna toivotti nainen minulle hyvää ystävänpäivää, vaikka ihan näkötuttuja ollaan ja jutellaan lyhyen hetken silloin, kun nähdään 1-4 kertaa kuukaudessa suurinpiirtein.
Tuskinpa se tarkoittaa, että olen naiselle ystävä.
Ystäväksi pääsemiseksi vaaditaan kyllä vähän enemmän, eikä naisen ystäväksi niin helposti edes pääse.
Ystävyyshän tarkoittaa jonkinverran yhdessäoloa, mutta meikäläisen kanssa ei nainen ole halunut oikein aikaa viettää.
Oletan, että nainen nyt vaan toivottaa kohteliaisuudesta miehelle, joka on nyt tullut tutuksi.
Loppukaneetti on, että nainen nyt vaan toivottaa hyvää ystävänpäivää ihan kohteliaisuuttaan, vaikkei kyllä toivottanut muille takana tulleille miehille tai naisille.
Tosin eivät he ole jutelleet naisen kanssa hänet nähdessään.
Mitä tarkoittaa, jos nainen toivottaa hyvää ystävänpäivää???
26
1656
Vastaukset
- Anonyymi
No se nyt ei välttämättä tarkoita sen enempää, kuin että nainen toivottaa hyvää päivää.
Ei kannata kuvitella liikoja. - Anonyymi
Tarkoittaa sitä että voisi hyväksyä sinut kaverikseen.
- Anonyymi
Mikäli ei spontaanisti toivota kaikille tutuille voi sillä olla suurempi merkitys. Enemmän kyseessä on rakastavaisten päivä, eli jonkinlaista ihastusta voi olla taustalla. Harvempi suomalainen muistaa ystäviään ystävänpäivänä vaikkakin se täällä enemmän onkin yleisemmin ystävien muistamiseen. Useimmat tyytyvät sosiaalisen median välityksellä toivottamaan tuttaville kaikkea, oli kyseessä pohjois-amerikan kiitospäivä tai juutalaisten hanukka, toisille samat päivät ova hyvä tekosyy mennä ravintolaan juomaan (pelkkä tavallinen maanantai ei esim. kelpaa).
Tuo ystävänpäivän toivottelu taitaa olla vain pelkkä kohteliaisuus. Ei tuota kannata ruveta enempää pähkäilemään.
- Anonyymi
Mutta ei niitä aivan jokaiselle vastaantulijalle anneta ystävänpäivä kohteliaisuuksia, joku merkitys on kuitenkin...
Eräästä vanhasta musiikista tuli mieleen, piti kysyä amerikkallaisilta kerran apua, on amerikkalainen levy, ostin Atlantic Recordsilta tämän, piti kysyä amerikkalaisilta mitä tämän kappaleen ihmeelliset sanonnat alussa tarkoittavat: Twisted Sister - I'll Take You Alive, selittivät, eivät osanneet itsekään kertoa mitä, mutta "is setting up some kind of bomb" :D
https://www.youtube.com/watch?v=yiP_QNjrOSA
Erilaisia musiikkeja on mukava kuunnella vaihtelu virkistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei niitä aivan jokaiselle vastaantulijalle anneta ystävänpäivä kohteliaisuuksia, joku merkitys on kuitenkin...
Eräästä vanhasta musiikista tuli mieleen, piti kysyä amerikkallaisilta kerran apua, on amerikkalainen levy, ostin Atlantic Recordsilta tämän, piti kysyä amerikkalaisilta mitä tämän kappaleen ihmeelliset sanonnat alussa tarkoittavat: Twisted Sister - I'll Take You Alive, selittivät, eivät osanneet itsekään kertoa mitä, mutta "is setting up some kind of bomb" :D
Erilaisia musiikkeja on mukava kuunnella vaihtelu virkistää.Tuo levy missä on tuo Twisted Sisterin kappale, sen tilaaminen oli erikoista, soitin Fazer musiikille aikoinaan, ne ottivat yhteyttä toimistoon ulkomailta kun heillä ei ollut, tuli laivalla 3kk noin kesti Atlantic Recordsilta amerikasta tuli tuo musta jenkkiversio tuosta levystä Twisted Sister - You Can't Stop Rock'N'Roll :)
Anonyymi kirjoitti:
Erilaisia musiikkeja on mukava kuunnella vaihtelu virkistää.Jokaista vastaantulijaa ei edes ehdi noteeraamaan, eikä tietysti tervehtimään. Ei ole kovin realistista. Puolitutuille voi tietysti heilauttaa tervehdyksen.
Usein bändien sanoituksista ei saa selvää, jopa sanoista ei saa selvää. Niillä saattaa olla jokin sanoma, joka avatuu vain heille itselleen ja sillä on heille syvempi merkitys. Arvailuksi menee. :)
- Anonyymi
Ei tarkoita mitään. Naisten toivottelut rumille miehille ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Sitä minä juuri ajattelinkin. Eihän nainen niin hullu ole, että hyväksyisi rumaa miestä ystäväksi.
Varmaan vaan halusi ilahduttaa ruman miehen päivää, että paistaa se aurinko ruman miehen risukasaankin kerran vuodessa muutaman sekunnin ajan.
Tällekin naiselle on olemassa komeampi mies, kun se sieltä ajallaan naisen elämään tulee.
- Anonyymi
Vuoden olet tätä pähkäillyt? :D Taisi säälistä toivotella.
- Anonyymi
Vuosien jälkeenkin saattaa jotkut asiat jäädä vaivaamaan, saattavat hetkeksi unohtua elämän virrassa kunnes aivot päättävät muistaa kyseisen tapahtuman.
Ystävänpäivätoivotus on neutraalitoivotus. Siinä ei ole mitään sen suurempaa ”rätinää”.
- Anonyymi
Huh, hyvä, voikin huokaista helpotuksesta, ettei tarvitse alkaa naiselle kukkapuskia kantamaan, kuten vakavassa parisuhteessa/ystävyys suhteessa.
Laitan rahan mielummin johon pelikonsoli peliin, josta on iloa pitkään. Anonyymi kirjoitti:
Huh, hyvä, voikin huokaista helpotuksesta, ettei tarvitse alkaa naiselle kukkapuskia kantamaan, kuten vakavassa parisuhteessa/ystävyys suhteessa.
Laitan rahan mielummin johon pelikonsoli peliin, josta on iloa pitkään.No ei jos ette seurustele :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan rahan mielummin johon pelikonsoli peliin, josta on iloa pitkään.Niin kannattaa. Naisestahan ei ole mitään iloa.
- Anonyymi
Omasta mielestä ei.. joku jouluntoivotus on neutraali. Ystävänpäivää toivetaan ystäville vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestä ei.. joku jouluntoivotus on neutraali. Ystävänpäivää toivetaan ystäville vain.
Samaa mieltä, ei tule tilanteita mieleen jossa olisin esim. asiakkaille tms. toivottanut ystävänpäivää mutta ennenaikaiset joulut kyllä. Näin perjantaisin saatan toivottaa viikonloppuja, en edes hyviä kun ei voi tietää onko siinä mitään hyvää vai joutuuko toinen vielä lauantaina töihin. Ei juolahda edes mieleeni toivottaa ystävänpäivää ellei kyseessä ole jokin anti-hetero-läppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, ei tule tilanteita mieleen jossa olisin esim. asiakkaille tms. toivottanut ystävänpäivää mutta ennenaikaiset joulut kyllä. Näin perjantaisin saatan toivottaa viikonloppuja, en edes hyviä kun ei voi tietää onko siinä mitään hyvää vai joutuuko toinen vielä lauantaina töihin. Ei juolahda edes mieleeni toivottaa ystävänpäivää ellei kyseessä ole jokin anti-hetero-läppä.
Mä olen kyllä toivottanut tuntemattomille vanhuksille hyvää ystävänpäivää ja voi kuinka he ilostuttavat. Saattaa olla ettei elämässä ole enää ketään muuta toivottajaa kuin yksinäisyys. Mitä sitä pitää täällä aina pihtailla ”minähän en toivottele hyi hyi hyi!”
Voi toivottaa mikäli se omaan persoonaan istuu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä toivottanut tuntemattomille vanhuksille hyvää ystävänpäivää ja voi kuinka he ilostuttavat. Saattaa olla ettei elämässä ole enää ketään muuta toivottajaa kuin yksinäisyys. Mitä sitä pitää täällä aina pihtailla ”minähän en toivottele hyi hyi hyi!”
Voi toivottaa mikäli se omaan persoonaan istuu!Mutta et toivota nuorille ihmisille hyvää ystävänpäivää joilla ei saata olla elämässään ketään muuta koska voivat vastaanottaa ja suhtautua toivotukseen väärin? ;P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi toivottaa mikäli se omaan persoonaan istuu!Samoin minä toivotan tuntemattomille koiranomistajille hyvää ystävänpäivää ja tietenkin koirille.
Koira on ihmisen paras ystävä!
- Anonyymi
No joo. Se oli kosinta tollo! Se halua sinut miehekseen etkä tajunnut
Se rakastaa sua palavasti ja nyt se itkee kun et reagoinut!
Voi herran tähden näitä suomalaisia juntteja. Jos kaupan kassa kohteliaasti sanoo hyvää päivää niin nämä tulkitsee sen joksikin viestiksi syvempään tuttavuuteen. Normaalia kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä tulkitaan joksikin seksikutsuksi! Miten tolloja voi olla olemassa!
Luullaan ja aletaan kuvitella vaikka mitä jos toinen uskaltaa katsoa silmiin tai hymyillä tai toivottaa sitä hyvää ystävänpäivää. Suomalaiset on kyllä todella, todella toivottomia rehupuntteja. Huokaussss....- Anonyymi
Se oli kosinta tollo! hahah niimpä, kannattaakohan tuollaisen tollo-tommin kanssa sitten mennä naimisiin ollenkaan kun muutenkin ruma ja itsekäs kuin Brad Pitt :)
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa jos nainen toivottaa loppukuusta hyvää karkauspäivää. Vastaanko antamalla hamekankaan vai sormuksen?
- Anonyymi
Sillä tekee mieli suklaata ja yrittää jekuttaa sinut antamaan sitä ilmaiseksi.
- Anonyymi
Minä toivotin ensimmäisen ja viimeisen kerran hyvää ystävänpäivää kadulla vastaantulleelle naiselle.
Sain naiselta selvän vastauksen: Painu vittuun siitä.- Anonyymi
Ei ole kovinkaan uskottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703