https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000006378426.html Ei kannata pakoilla todellista luontoa :D
Vastaukset 17
Kettu on oikeassa, mutta jossain vaiheessa hän ehkä hoksaa, että reagoimista omiin tunteisiinsa kannattaa rajoittaa välillä itsensäkin vuoksi. 😊
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei hoksaa eikä tarvitse :D
No voi sitä hassuilla muutenkin ja pitää hupia. Ja reagoida hyviin enemmän kuin huonoihin.
Sellainenhan kannattaa kyllä..😊Disse kirjoitti:
No voi sitä hassuilla muutenkin ja pitää hupia. Ja reagoida hyviin enemmän kuin huonoihin.
Sellainenhan kannattaa kyllä..😊Joo, ei mitään rajoituksia nyt!
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, ei mitään rajoituksia nyt!
No mä mielellään rajoittelen huonoja tunteita... kodka suurin osa ei ole niin pahoja oikeasti, miltä alkuun tuntuu.
Mutta tänään on ollut hyvä päivä ja oon kyllä antanut sen tuntua itselle.
Vielä olis sählykin illasta ja taidan rompsauttaa lämmittää saunankin... ☝️😁
- Anonyymi
Jo vain. Kaikki ei tykkää, mutta mitäs me kaikistakaan.
-flowersreally- Juuri niin.
Se on moraalin lasku kun aletaan mitätöimään tunteita ja se on huono juttu.Tunteet pitäisi padota ja mielellään antaa liueta verenkiertoon sillä se mahdollistaa edes hiukan katteetonta positiivisuutta elämään. Toki sen verran voi tunteilla että tirauttaa pettymyksen kyyneleen tyynyliinalle ennen nukahtamista niin sen seuraavan päivän ehkä kestää vähän paremmin.
Viime viikolla töissä naisilla oli puhetta jostakin työhommasta joka tuli nopeammin valmiiksi kuin uskoivat. No siinä loppuviikon hurmoksessa joku totesi että sama kuin miesten kanssa eli turhan nopeaan tulee valmista. Siitähän ilo repesi ja kaikki katsoivat minuun ja totesin vaan että aloitan mykkäkoulun.
Nauroivat minulle ja totesivat että kun en muutenkaan pidä itseäni esillä niin kukaan ei edes mykkäkoulua huomaa. Naurun saattelemana sitten hain heille kahvit jotta vähän rauhoittuisivat.
Jos olisin vaan heti hakenut kahvia ilman unteiden ilmaisua niin toiselta naurukierrokselta olisin säästynyt.Tottahan toki.
Tähän loppuun sitten viilipyttymäistä kiljuntaa.Eihän tässä voi olla muuta kuin oma itsensä. Nuo tunteet nyt eivät poikkoile laidasta laitaan ja seinästä seinään, boing, boing. Nykyään suhtaudun asioihin ja tilanteisiin aika viilipyttymäsesti ja harkiten.
Joskus palaa hermo, mutta se onkin jo taas aivan eri asia. :)misspönttöuuni kirjoitti:
Mulla ei pala hermo koskaan. Oon vissiin rakastunut tai jotain.
Te rakastuneet leijutte hieman maanpinnan yläpuolella. Ei tietenkään ole hermo pinnassa, vaan aivan muut asiat ja ajatukset mielessä. :)
Oma hermo on pinnassa, kun aikataulut painaa päälle, eikä yhteistyö pelaa suunnitelmien mukaan. Aina saa kuunnella jotain tekosyitä, miksi hommat ei hoidu sovittuun malliin.
Kun näitä sattuu kuukaudesta toiseen, alkaa ärsyttyskynnys olla jo matalalla. Noh, nämä on näitä työjuttuja vaan.
- Anonyymi
Niin, sydän kuitenkin on se ajatustenhautomo.
- Anonyymi
Jeepjepjepp, lähenkin sydärillä tai vaan nukun pooispoispis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2051989
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731045- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.335658- 25646