Miksi kaikki kaupat myyvät kotimaisia tomaatteja? Täysin mauttomia paskoja, jotka on kasvatettu kivivillassa ja lajike valittu säilyvyyden perusteella. Ei niin mitään makua. Lisäksi kauppaketjut jäähdyttävät nämä ns. tomaatit ja pilaavat samalla kotikypsennyksen mahdollisuuden.¨
Ostin noita porilaisia Nams-tomaatteja, olihan ne parempia, mutta eivät maultaan puoltakaan oikeasta tomaatista.
Miksi pahuksessa me emme saa makeita ja maukkaita tomaatteja myös talvella???
Tämä kismittää tomaatin ystävää, jolla on kesäaikana mahdollisuus ostaa paikallisia luomutomaatteja, jotka ovat siis kasvaneet auringonvalolla ulkona. Makuero teollisiin tomaatteihin on järkyttävän iso.
Kotimaiset tomaatit???
5
211
Vastaukset
- Anonyymi
Nämäkin "kotimaiset" tomaatit tehdään valtaosin ulkomaisella työvoimalla. Tuoreeltaan ne voivat olla tosiaan hyviä mutta kuljetukset, varastoinnin ym. välivaiheet pilaavat niitä.
- Anonyymi
Heheh, missä kaupassa ei muka saa ulkomaisia. Maku vaihtelee niissäkin, mutta luulisi ainakin kesällä saavan Suomessakin makeita. Veikkaan että täällä ahneet maajussit valitsee satoisimmat lajikkeet mausta välittämättä.
- Anonyymi
Tomaatti on täysin turha. Pelkkää vettä.
- Anonyymi
Onko vesi turha? Montako sataa grammaa kilossa tomaatteja pitäisi olla vitamiineja, hivenaineita jne etteivät olisi turhia?
- Anonyymi
>>Tomaatti on täysin turha. Pelkkää vettä.
Alat olla oikeillä lähteillä !!!
PS. Tiesitkö, miksi elintarvikkeiden TODELLISTA laatua (ravinteet, myrkyt) ei mitata tai ainakaan julkisteta !! Kriteerinähän on nykyään vain se, että NÄYTTÄÄ "hyvältä".
sitä miettissäsi....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10928523/tehotuotantopopero-vie-terveytesi-!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149