MUTTA, minkä ikäinen on sopivan ikäinen pysyväksi?
Vastaukset 50
- Anonyymi
Naisen ihanneikä on 20 vuotta. Mitä kauemmaksi nainen siitä ikääntyy niin sen huonompi.
Vanha sanonta kuuluu: Kahvi kuumana, nainen nuorena.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ekan kerran 'kuulin' tämän sanonnan.
Kahvi kuumana, tyttö nuorena.
Niin se kuuluu....... - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ekan kerran 'kuulin' tämän sanonnan.
Miten kehtaat kysyä? Mitens sun Tinder hoidot?
- Anonyymi
Nainen 18.
Mies 19,5.
Vauva 9 kk kuluttua.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jaha.
ei 50v nainen mitään vauvoja tee kyllä siihen täytyy olla nuori nainen ja nuori äiti jaksaa hoitaa lapsia
Anonyymi kirjoitti:
ei 50v nainen mitään vauvoja tee kyllä siihen täytyy olla nuori nainen ja nuori äiti jaksaa hoitaa lapsia
No joo.
- Anonyymi
Vastakysymys minkä ikäinen on sopivan ikäinen pysyväksi?
8^)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, sanotaan nyt vaikka 35 vuotta.
Siltäkö nyt tuntuu ;)
- Anonyymi
Mies 39v ja nainen 25v tumma ja vaalea se on siinä
- Anonyymi
Ikä ei todellakaan ole vain numero. Ei nuoren pidä olla vanhan kanssa, se on epänormaalia ja johtaa vain suruun loppupelissä. Jollei nyt sitten ole kyseessä tilanne että nuori nainen on jonkun vanhan miljonäärin kanssa.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mikä siinä on epänormaalia? Itsekin vehtaan vuosia nuoremman kanssa.
No esimerkiksi se että lisääntyminen on huomattavasti vaikeampaa, jollei jopa mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi se että lisääntyminen on huomattavasti vaikeampaa, jollei jopa mahdotonta.
Siis jos nyt puhutaan siitä että toinen on nuori, eikä vain nuorempi.
- Anonyymi
Sukkia ja villahousuja muita juttuja kun laittaa aina ypksi peittojen alle kun alkaa nukkumaan. Sukkahousujakin.... sellaisia Ellaisia tytöiltä.
Minusta paras on 5 vuotta jompaan kumpaan suuntaan.
Siinä on suht samaa ikäryhmää, mutta onhan joku 10 vuotta jo paljon ikäeroa...ja ylikin.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Entäpä ne henkilökemiat?
Ai tarkoitatkos sitä "kemiaa" mitä vanhempi ukko tuntee nuoria naisia kohtaan, mistä tällä palstalla ei muutenkaan jauheta ollenkaan?
Jan1 kirjoitti:
Entäpä ne henkilökemiat?
Ai eri ikäryhmissäkö? No mä luulen, että seksuaalista ja henkistä "kolahtamista" ei kovin isolla ikäerolla tule, tai sitten siinä haetaan jo jotain muuta...
Mutta tietty vaan itseni puolesta sanon...Disse kirjoitti:
Ai eri ikäryhmissäkö? No mä luulen, että seksuaalista ja henkistä "kolahtamista" ei kovin isolla ikäerolla tule, tai sitten siinä haetaan jo jotain muuta...
Mutta tietty vaan itseni puolesta sanon...Juu eri ikäryhmissä.
Anonyymi kirjoitti:
Ai tarkoitatkos sitä "kemiaa" mitä vanhempi ukko tuntee nuoria naisia kohtaan, mistä tällä palstalla ei muutenkaan jauheta ollenkaan?
Mitä nyt vaikka mies ja nainen tuntee ikäerosta riippumatta.
Disse kirjoitti:
Mutta tietty vaan itseni puolesta sanon...Siis omsn mielipiteen...
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitä nyt vaikka mies ja nainen tuntee ikäerosta riippumatta.
Eiköhän se ole aikas paljon yleisempää vanhojen ukkojen tuntea "kemiaa" nuoria naisia kohtaan kuin päinvastoin.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole aikas paljon yleisempää vanhojen ukkojen tuntea "kemiaa" nuoria naisia kohtaan kuin päinvastoin.
Voi olla. En tiedä.
- Anonyymi
Jaana 44 ja Kumpulainen 35 :)
- Anonyymi
Kumpulainen on jo 37.
- Anonyymi
Kumpulainen on jo 37.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpulainen on jo 37.
Näyttää 50 vuotiaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää 50 vuotiaalta.
Aijaa en ole nähnyt vuosiin....
- Anonyymi
Ehka se on se sopiva henkinen ikä. Jos esim tähän palstaan viitataan, niin ehkä sitten aikuisten oikeesti aikuisena kaikki tämä jönne-yliaste-apukulu-apinatarha-tyyppinen debatti saattaisi käydä snadisti rasittavaksi jossakin vaiheessa.
- Anonyymi
Voi v! Ei turhempaa lässytystä voi olla ku tämä täällä! Menkää töihin tai lukekaa jotakin.
Jokainen päättää itse, kehen tuntee kemiaa ja mikä on paras ikä itse kullekin.
Voi v!- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jokainen päättää itse, kehen tuntee kemiaa ja mikä on paras ikä itse kullekin.
Samaa mieltä.Nuo eivät ole sama asia, sitä kiimaa vai mitä kemiaa nyt sitten, yleensä tuntee sellaisia kohtaan jotka eivät olisi parhaita tai edes hyviä loppupelissä.
Anonyymi kirjoitti:
Nuo eivät ole sama asia, sitä kiimaa vai mitä kemiaa nyt sitten, yleensä tuntee sellaisia kohtaan jotka eivät olisi parhaita tai edes hyviä loppupelissä.
Outoja käsitteitä demiseksuaalille.
- Anonyymi
samanikäinen :)
Oisko eläkeikä, vois olla koko ajan eläkkeellä
- Anonyymi
Mulle kävis 25vuotias nainen.
Siinä on vaan se ongelma, että joka vuosi pitää vaihtaa vuotta nuorempaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1181275- 2251026
- 67970
- 58942
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66896Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal250850Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki36778Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70765Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72752- 42726
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58680- 54633
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26608Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen176503Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47494- 18488
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12477- 24474
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää98454- 40446