kirjoittamia kirjoja ja aion tehdä niistä komean nuotion!
Ostin divarista halvalla pinkan naisten
31
128
Vastaukset
Burb :(
- Anonyymi
Kunnon kirjaroviot vaan pystyyn niin päästään moisista "kulttuurituotteista".
Eikö sitä rahaa voisi käyttää jotenkin järkevämminkin? Mutta toki jos haluat rahojasi noin tuhlata, niin omapa on valintasi.
- Anonyymi
9€ päiväpalkallasi ei paljoa taideta kirjoja ostella.
Anonyymi kirjoitti:
9€ päiväpalkallasi ei paljoa taideta kirjoja ostella.
Onneksi itselläni onkin hyvä palkka, eli peräti 12-14 euroa/tunti lisät päälle, niin sillä sitä osteleekin yhtä ja toista. Pankissa kun on vielä säästötilillä useita kymmeniä tuhansia, niin eipä ole koskaan ollut rahasta puutetta. Pikkusummia ovat mulle vaikka tollaiset 9euroa.
Eri asia se onkin varmasti teillä luuseriätmeillä, jotka ette ole töitäkään voineet elämässänne tehdä sen naisettomuutenne takia.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Onneksi itselläni onkin hyvä palkka, eli peräti 12-14 euroa/tunti lisät päälle, niin sillä sitä osteleekin yhtä ja toista. Pankissa kun on vielä säästötilillä useita kymmeniä tuhansia, niin eipä ole koskaan ollut rahasta puutetta. Pikkusummia ovat mulle vaikka tollaiset 9euroa.
Eri asia se onkin varmasti teillä luuseriätmeillä, jotka ette ole töitäkään voineet elämässänne tehdä sen naisettomuutenne takia.Taitaa olla leikkirahaa sun kymmenet tuhannet mielikuvituspankki Jyysbankin leikkitilillä 😄
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla leikkirahaa sun kymmenet tuhannet mielikuvituspankki Jyysbankin leikkitilillä 😄
Kyllä sitä ihan helposti Suomessa voi muutaman kymmenen tuhatta säästöön saada, jos vaan viitsii säästää ja töitä tehdä.
En ole kyllä tollaisesta pankista koskaan kuullut, vaikka onhan Bicky Royal-miehellä kyllä muuta yritystoimintaa, kuten oma taksifirma ja ravintolakin Varissuolla.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä sitä ihan helposti Suomessa voi muutaman kymmenen tuhatta säästöön saada, jos vaan viitsii säästää ja töitä tehdä.
En ole kyllä tollaisesta pankista koskaan kuullut, vaikka onhan Bicky Royal-miehellä kyllä muuta yritystoimintaa, kuten oma taksifirma ja ravintolakin Varissuolla.Mikäs peristä estäis kirjoittamasta ”bickylle” oman pankinkin, ravintolan ja taksifirman lisäksi :)
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs peristä estäis kirjoittamasta ”bickylle” oman pankinkin, ravintolan ja taksifirman lisäksi :)
Tuskin siinä Peris olisi mitään Bickylle "kirjoittamassa" ja miksi oikein mainitset "Bickyn" noin lainausmerkeissä??
Vaikka eipä sitä koskaan tiedä, että mihin kaikkeen se Bicky Royal-mies olisi yritystoimintaansa laajentamassa. Tosin siinä ei kyllä Periksellä olisi mitään tekemistä niiden Bickyn ideoiden kanssa.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Tuskin siinä Peris olisi mitään Bickylle "kirjoittamassa" ja miksi oikein mainitset "Bickyn" noin lainausmerkeissä??
Vaikka eipä sitä koskaan tiedä, että mihin kaikkeen se Bicky Royal-mies olisi yritystoimintaansa laajentamassa. Tosin siinä ei kyllä Periksellä olisi mitään tekemistä niiden Bickyn ideoiden kanssa.Jyysbank oliskin hyvä idea periksen mielikuvitusmaailmaan, kun onhan kaikilla varteenottavilla nykyaikaisilla rikollisjärjestöillä aina oma pankki, jota käyttää rahanpesuun.
Mitä sä Darkfear muuten teet työksesi, kun palkkasi on noinkin pieni? Itse sain jo 17v kesätyöntekijänä Matkahuollossa 11-13 euroa/h, riippuen siitä, oliko päivä-, ilta- vai yövuoro. Anonyymi kirjoitti:
Jyysbank oliskin hyvä idea periksen mielikuvitusmaailmaan, kun onhan kaikilla varteenottavilla nykyaikaisilla rikollisjärjestöillä aina oma pankki, jota käyttää rahanpesuun.
Mitä sä Darkfear muuten teet työksesi, kun palkkasi on noinkin pieni? Itse sain jo 17v kesätyöntekijänä Matkahuollossa 11-13 euroa/h, riippuen siitä, oliko päivä-, ilta- vai yövuoro.Eipä kyllä Periksellä ole mitään mielikuvitusmaailmaa ja tuskin sitä Jyysbankia mihinkään rahanpesuun käytettäisiin. Onhan se JyysTaxi ja ravintola Jyysteria myös ihan rehellisiä yrityksiä.
Miten muka jossain matkahuollossa voi olla noin hyvä palkka jollain teini-ikäisillä kesätyöläisillä? En nyt halua tarkkaan ammattiani sanoa, mutta ihan normityöläistaustaisella alalla töissä olen ja palkka nyt vaihtelee hieman työnkuvan/tehtävän mukaan sen 12-14euron välillä. Siihen onneksi saa toki vielä ne mahdolliset lisät päälle.
Arvauksia toki voi mun työstäni laittaa, että saa nähdä osuuko kellään edes lähelle mun oikeaa työnkuvaani.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyysbank oliskin hyvä idea periksen mielikuvitusmaailmaan, kun onhan kaikilla varteenottavilla nykyaikaisilla rikollisjärjestöillä aina oma pankki, jota käyttää rahanpesuun.
Mitä sä Darkfear muuten teet työksesi, kun palkkasi on noinkin pieni? Itse sain jo 17v kesätyöntekijänä Matkahuollossa 11-13 euroa/h, riippuen siitä, oliko päivä-, ilta- vai yövuoro.Itse keksimäänsä Jyysbankiin peris voisi sitten tallettaa romufirmansa jättimäiset voitot. Olisi oikein key account pankkiiri ”bickylle” :D
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eipä kyllä Periksellä ole mitään mielikuvitusmaailmaa ja tuskin sitä Jyysbankia mihinkään rahanpesuun käytettäisiin. Onhan se JyysTaxi ja ravintola Jyysteria myös ihan rehellisiä yrityksiä.
Miten muka jossain matkahuollossa voi olla noin hyvä palkka jollain teini-ikäisillä kesätyöläisillä? En nyt halua tarkkaan ammattiani sanoa, mutta ihan normityöläistaustaisella alalla töissä olen ja palkka nyt vaihtelee hieman työnkuvan/tehtävän mukaan sen 12-14euron välillä. Siihen onneksi saa toki vielä ne mahdolliset lisät päälle.
Arvauksia toki voi mun työstäni laittaa, että saa nähdä osuuko kellään edes lähelle mun oikeaa työnkuvaani.Kyllä siellä vaan tollanen palkka oli, henkilöyrityksen kautta sain sieltä duunia. Taidat säkin saada lähinnä yksittäisiä työkeikkoja jonkun henkilöstöfirman kautta, jos kerran palkka ja työtehtävät vaihtelee.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä vaan tollanen palkka oli, henkilöyrityksen kautta sain sieltä duunia. Taidat säkin saada lähinnä yksittäisiä työkeikkoja jonkun henkilöstöfirman kautta, jos kerran palkka ja työtehtävät vaihtelee.
No oon tehnyt hyvinkin paljon töitä just vuokratyöfirmojen kautta, mutta oon tehnyt alani töitä myös ihan yksittäisissä yrityksissä, joissa se palkka on ollut juurikin työnkuvasta/vastuusta riippuen just se 12-14euroa/tunti lisät.
Ei kai sillä ole merkitystä, että tekeekö sitä työtä vuokratyöfirmalle vai yhdelle ainoalle firmalle. Mun mielestä ainakin pääasia on se mielekäs työ ja hyvä palkka.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No oon tehnyt hyvinkin paljon töitä just vuokratyöfirmojen kautta, mutta oon tehnyt alani töitä myös ihan yksittäisissä yrityksissä, joissa se palkka on ollut juurikin työnkuvasta/vastuusta riippuen just se 12-14euroa/tunti lisät.
Ei kai sillä ole merkitystä, että tekeekö sitä työtä vuokratyöfirmalle vai yhdelle ainoalle firmalle. Mun mielestä ainakin pääasia on se mielekäs työ ja hyvä palkka.En halua arvostella, mutta ei toi sun palkka mitenkään järin hyvä ole, kun kerran jollain alle 20v opiskelijalla ilman aiempaa työkokemusta voi olla suunnilleen sama palkkataso tehdessään töitä opintojen ohella.
Toki sillä nyt elää, muttei mitenkään leveästi vaan kyllä siinä joutuu varsin arkisissakin rahankäyttötilanteissa ainakin oman kokemukseni mukaan venyttämään penniä.
Mihin ajattelit muuten tulevaisuudessa käyttää säästämäsi kymppitonnit? Anonyymi kirjoitti:
En halua arvostella, mutta ei toi sun palkka mitenkään järin hyvä ole, kun kerran jollain alle 20v opiskelijalla ilman aiempaa työkokemusta voi olla suunnilleen sama palkkataso tehdessään töitä opintojen ohella.
Toki sillä nyt elää, muttei mitenkään leveästi vaan kyllä siinä joutuu varsin arkisissakin rahankäyttötilanteissa ainakin oman kokemukseni mukaan venyttämään penniä.
Mihin ajattelit muuten tulevaisuudessa käyttää säästämäsi kymppitonnit?Tuntuu siltä, ettei tällä palstalla juuri ketkään oikein tee ns. "oikeaa työtä", jos kerran pitävät sitä 12-14euron tuntipalkkaa kovin huonona, vaikka todellisuudessa Suomessa varsinkin oikeilla työläisten aloilla ne palkat ovat juurikin tätä tasoa.
Vaikuttaa siltä, että palstalaisista suurin osa on vain työttömiä ja sitten jotain ylempää keskiluokkaa, joiden palkat ovat just jotain neljä-viisi tonnia kuussa, jolloin he tietenkin pitävät jotain reilun parin tonnin kuukausipalkkoja hyvin huonoina.
Voin sanoa sen, että itse asiassa edes mun eläkeikää lähestyvät vanhempani eivät tienaa mua enempää. Mutta kyllä se oman asunnon ostaminen olisi mulla joskus tulevaisuuden haaveena.- Anonyymi00021
DarkFear kirjoitti:
Eri asia se onkin varmasti teillä luuseriätmeillä, jotka ette ole töitäkään voineet elämässänne tehdä sen naisettomuutenne takia.Tolla tuntipalkalla en kehuisi. Mulla oli jo 15 vuotta sitten yli 17€/tunti.
Tuskin olet edes töissä. - Anonyymi00022
DarkFear kirjoitti:
Tuntuu siltä, ettei tällä palstalla juuri ketkään oikein tee ns. "oikeaa työtä", jos kerran pitävät sitä 12-14euron tuntipalkkaa kovin huonona, vaikka todellisuudessa Suomessa varsinkin oikeilla työläisten aloilla ne palkat ovat juurikin tätä tasoa.
Vaikuttaa siltä, että palstalaisista suurin osa on vain työttömiä ja sitten jotain ylempää keskiluokkaa, joiden palkat ovat just jotain neljä-viisi tonnia kuussa, jolloin he tietenkin pitävät jotain reilun parin tonnin kuukausipalkkoja hyvin huonoina.
Voin sanoa sen, että itse asiassa edes mun eläkeikää lähestyvät vanhempani eivät tienaa mua enempää. Mutta kyllä se oman asunnon ostaminen olisi mulla joskus tulevaisuuden haaveena.Saan eläkettäkin nettona 2370€. Se on bruttona yli 3 tonnia ja puolet entisestä palkastani. Ihan vuoroduunari olin.
Jänskää.
- Anonyymi
Sinä taas olet soijaa eikä sinussa ole mitään jännittävää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas olet soijaa eikä sinussa ole mitään jännittävää.
Mikä sä luulet olevasi täällä muita arvostelemaan. Wwuw on oikein hyvä tyyppi.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mikä sä luulet olevasi täällä muita arvostelemaan. Wwuw on oikein hyvä tyyppi.
Herjakirjoituksesi naisasialuuserista, tuosta sinuun verrattuna sivistyneestä intellektuellista, on poistettu.
Anonyymi kirjoitti:
Herjakirjoituksesi naisasialuuserista, tuosta sinuun verrattuna sivistyneestä intellektuellista, on poistettu.
Kyllä mä sanoisin itse olevani enemmän se sivistynyt intellektuelli, sillä olenhan mä sentään nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin itse olevani enemmän se sivistynyt intellektuelli, sillä olenhan mä sentään nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.
Trolliätmi kuten sinä ei ole mikään sivistynyt eikä varsinkaan intellektuelle. Vuosia pelkkää periksen spämmihahmojen komppaamista.
No olet ilahduttanut siis divarimyyjiä. Sama kai mitä opuksilla tekee.
- Anonyymi
Mainiota. Silakoita halsteriin.
- Anonyymi00017
Ja kahden kilon siikaa
- Anonyymi00018
Eikös natsit poltattaneet kirjoja?
Vilma - Anonyymi00019
Persutrolli vaiko trollipersu?
- Anonyymi00020
Aloittaja incel ei osaa lukea ja äänestää rydmania.
- Anonyymi00024
Pitäiskö haalia muutama raamattu ja polttaa ne?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726