Hyvää mieltä ostamassa

Melkoista verorahojen tuhlaamista tuo ilmastohourimointi.
80 miljardia kankkulankaivoon.
Onko tuossa enää mitään järkeä?
No jos alarmistilta kysytään, niin kyse on tietenkin kauhean tärkeästä asiasta, mutta kukaan ei osaa vastata, että mikä siinä on niin tärkeää.
Ja samaa pelleilyä ajetaan suomessakin "ilmastotoimien" nimissä.
Suoraan sanottuna pelkkää rahan tuhlaamista, mutta vihreitten tavoitehan onkin länsimaisen teollisuuden ja talouden romuttaminen.

https://notrickszone.com/2020/02/22/expert-german-coal-exit-will-cost-80-billion-euros-but-changes-europe-co2-emissions-by-0/

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota sivustolta saa juuri sellaista mieltä kuin haluaa tai on etsimässä

• Hyvät ajatukset ja hyvä mieli ei vaikuta fysiikan lakeihin mutta ehkäpä vihreiden mielestä. En ole nähnyt yhtään realistista laskelmaa miten ja millä pyörät pyörii kun tavoite on saavutettu.
      Tavoitetta ei voi saavuttaa ilman hiilinieluja, miiden kanssa on vain se ongelma että kukaan ei oikeasti voi tietää suomen maapinta-alan ja sen täyttämän kasvillisuuden käyttämää hiilidioksidimäärää kausittain ja vuosittain vaan laskelmat perustuu poliittisiin korekteihin lukuihin, jotka ei vastaa todellisuutta.
      Koko homma on tältäkin osin täysin keksittyä kuten agandan alkukin. hiilidioksidin ilmakehää lämittävä maailman tuhoava voima.
      Ennusteeni on että ilmastonmuutos tuhoaa ainoastaan politiikan teon ja poliitikot.

• Anonyymi

Aika surkeata ajatella, että nykyajan ihmisen, modern human, sivistys ja kulttuuri perustuu suurimmilta osin fossiilisten polttoaineiden polttamiseen, kun ei nuokaan loputtomasti riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe