1. Raiskaus
2. Exä
3. Menkat
4. Abortti
5. Koira
Naisten ärsyttävimmät puheenaiheet TOP
16
<50
Vastaukset 16
Muut ymmärrän, mutta raiskaus?
Noh. Suurin kaeuhea on enhkä sanonta: Onks se sun vuoro?
- Anonyymi
Jostain ihmeellisestä tuli mieleeni että voisin kyllä käyttää omaa neuvottelutaitoani muuhunkin kun kaikkien Suomalaisten everstiluutnattien kakkihousuiksi sormilla heitä osoitellen... niin.... silloin välähti mieleen että ehkä lempeämpiä neuvotteluita sitten kuin kakkihousu-upseereja haukkua: misspönttis ja partakaveri, jos pystyisin.
Pyllyn koko.
Raiskasit exäsi kun tällä oli menkat ja hän teki abortin ja nyt tunnet itsesi koiraakin alemmaksi.
Mikä on oikein.TimoSimilä kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikki vetää takaapäin, niin ttä veri lentää. Ja miksi väheksyt koiria?
Piti se koirakin siihen jotenkin saada, nääs.
- Anonyymi
Juurikin näin,aivan samaa mieltä
Meikit, vaatteet, kaverien juorut se sano niin, se sano näin, oman (itsensä) ulkonäön arvostelu, naapurien kyttääminen ja tilitys mitä ne nyt teki, vaatekasoista natkuttaminen.
- Anonyymi
No öö jos ei oo itseensä tyytyväinen niin yleensä on rehellinen ainakin. Harmittaako myöntää et oot samaa mieltä sen naisen kanssa hänestä. Et voi sanoa suoraan koska tulee turpaan? Toisesta korvasta sisään toisesta ulos niin loppuu ulina. Et sano yhtään mitään niin se loppuu.
Anonyymi kirjoitti:
No öö jos ei oo itseensä tyytyväinen niin yleensä on rehellinen ainakin. Harmittaako myöntää et oot samaa mieltä sen naisen kanssa hänestä. Et voi sanoa suoraan koska tulee turpaan? Toisesta korvasta sisään toisesta ulos niin loppuu ulina. Et sano yhtään mitään niin se loppuu.
99.9% olen eri mieltä itseään arvostelevan naisen ulkonäköpuutteista.
- Anonyymi
Elokuvissa niin monissakin mitä olen katsonut, niin ihmisen elämän toteaminen on tytöillä jos laittaa sormen kasvoihin että tuntuuko lämpimältä että toimiiko verenkierto vai tuntuuko kylmälle?
- Anonyymi
Toi existä jauhaminen menee ykköseksi, niistä lässyttäjiä riittää, mutta ketään ei voisi vähempää kiinnostaa kuunnella.
- Anonyymi
Saatan mainita eksän puheissani siinä missä kenet tahansa vaikka vanhan kaverin. Mullakin on näet menneisyys niinkuin kaikilla. Itse en kylläkään eksistä jauha. Mut esim ei kyllä kukaan voi kieltää mainitsemasta eksää. "Aa joo mä olin kans muuten Espanjassa 2012 eksän kans" jos vaikka porukassa puhutaan.. eksää en kyllä hauku yms jauha. Aika surkea itsetunto miehellä jos ei kestä et naisillakin on menneisyys kuten miehillä. Oho voi kauhee?!?(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691072- 64852
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66846- 53828
- 185811
- 42696
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72692Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50663Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568- 40508
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S45496Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47454- 18438
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9374J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32372