Lauantaina pilkille!

Jääkentille jos ne vaan kestää! Tuskin maltan odottaa. Olen pakannut reppua jo monta yötä :D Eväät ja vavat ja rensselit, kohta mennään! Mitä säätä on luvattu??

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Launtaina pikkupakkasta, sunnuntaina ainakin etelällä sataa jo vettä.

• Anonyymi

Eikös jäätilanne ole aika heikko.

• Anonyymi

tarkoitatko nyt että lluoksesi tulee käymään monia eri pilkkimiehiä vapoineen ja tuleeko arabimiehiä pilkkimään

• Anonyymi

vai menetkö sinä pilkkimiesten luokse ja sinä olet avanto pilkki miehille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai menetkö sinä pilkkimiesten luokse ja sinä olet avanto pilkki miehille

eli olet odottanut ns pilkkireissua tai reissujasi malttamattomana onnesta vihdoinkin pääsen pilkkimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli olet odottanut ns pilkkireissua tai reissujasi malttamattomana onnesta vihdoinkin pääsen pilkkimään

no ilon hetkiä

• Anonyymi

Lue aloitus. Ja ennen kaikkea ymmärrä se!

• Anonyymi

Pakkaa varmuuden vuoksi reppuusi myös Python Colt Python, ja jos avannosta tulee Sauli Särki tai Jenni Hauki... ja koronoa-kala.

• Anonyymi

Miss niin.... jos saat saaliiksi kissakaloja eli mateita, niistä saa tehtyä makean keiton ja pilkkimällä voi saada sellaisia aivan pohjasta :)

• Anonyymi

Ettei tuossa olisi vahingossa iso i-kirjain? Lauantaina piikille? :D

• Anonyymi

Kaikki joudutaan piikille koronan takia.

• No mä luin just niin..😳

Tänään rannalle retkeilemään, kissa mukaan, ei tietenkään piikille.

• Olethan varovainen, ettei käy niin kuin savolaiselle retkiluistelijalle

• Onpas tänne tullu vastauksia :)

No suunnitelmat muuttui kaikilta osin, tuli töitä ja tulin kipeeksikin :(

Ootin niin innolla.:( Toukat ja kaikki. Nyt ne on kylmäkaapissa.

Hukkuiko se luistelija? :(

• misspönttöuuni kirjoitti:

Onpas tänne tullu vastauksia :)

No suunnitelmat muuttui kaikilta osin, tuli töitä ja tulin kipeeksikin :(

Ootin niin innolla.:( Toukat ja kaikki. Nyt ne on kylmäkaapissa.

Hukkuiko se luistelija? :(

Tuliko flunssan oireita?

Juu, ihan näinä päivinä oli hukkunut

• Anonyymi

pilkki reissun saalis vauva eli tuntemattomalta mieheltä tai arabimieheltä pilkki saalis vauva eli pönttis on tuleva äiti ja masu pystyssä eli sellainen pilkki reissu

• Anonyymi

Moni lähtenyt pilkille ja se ollut viimeinen reissu. Tyhmät lähtee sinne ilman kunnon varusteita, kelluntarengas pitäisi olla jotta pysyy pinnalla koska sieltä ei muuten ylös pääse jos jäihin tippuu. Ja naskalit, 30 euron varusteilla hengi säilyy mutta ihmiset ei ymmärrä sitä.

• Olet oikeassa pitää olla kunnon varustus.

• Anonyymi

Kun omana harrasteena on katsella noita tähtiä taivaalta aika hauska harraste Venus-tyttöjen planeetta kaatuu taas auringon suuntaan.... mutta niin muitakin juttuja katson, kaukaisia asioita, En sentään sinisiä ihmisiä Saturnus-planeetalta vielä ole nähnyt.

• Anonyymi

Moni ei tajua kun jäihin tippuu niin talvivaatteet märkänä painaa aika paljon. Voi sanoa että 15 kg tulee painoa lisää kun vaateet kastuu ja sitten onkin vaikea vetää itsensä sieltä ylös, oma kuntonne ei riitä ja sen takia pitää olla kelluntarengas ja naskalit. Kelluntarengas pitää sut pinnalla ja voit vetää itsensä jäälle takas jos jää pettää. Sitten pitää olla varavaatteet koska kylmä tulee 2 minuutissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe