Jääkentille jos ne vaan kestää! Tuskin maltan odottaa. Olen pakannut reppua jo monta yötä :D Eväät ja vavat ja rensselit, kohta mennään! Mitä säätä on luvattu??
Vastaukset 21
- Anonyymi
Launtaina pikkupakkasta, sunnuntaina ainakin etelällä sataa jo vettä.
- Anonyymi
Eikös jäätilanne ole aika heikko.
- Anonyymi
tarkoitatko nyt että lluoksesi tulee käymään monia eri pilkkimiehiä vapoineen ja tuleeko arabimiehiä pilkkimään
- Anonyymi
vai menetkö sinä pilkkimiesten luokse ja sinä olet avanto pilkki miehille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai menetkö sinä pilkkimiesten luokse ja sinä olet avanto pilkki miehille
eli olet odottanut ns pilkkireissua tai reissujasi malttamattomana onnesta vihdoinkin pääsen pilkkimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli olet odottanut ns pilkkireissua tai reissujasi malttamattomana onnesta vihdoinkin pääsen pilkkimään
no ilon hetkiä
- Anonyymi
Lue aloitus. Ja ennen kaikkea ymmärrä se!
- Anonyymi
Pakkaa varmuuden vuoksi reppuusi myös Python Colt Python, ja jos avannosta tulee Sauli Särki tai Jenni Hauki... ja koronoa-kala.
- Anonyymi
Miss niin.... jos saat saaliiksi kissakaloja eli mateita, niistä saa tehtyä makean keiton ja pilkkimällä voi saada sellaisia aivan pohjasta :)
- Anonyymi
Ettei tuossa olisi vahingossa iso i-kirjain? Lauantaina piikille? :D
- Anonyymi
Kaikki joudutaan piikille koronan takia.
Olethan varovainen, ettei käy niin kuin savolaiselle retkiluistelijalle
Onpas tänne tullu vastauksia :)
No suunnitelmat muuttui kaikilta osin, tuli töitä ja tulin kipeeksikin :(
Ootin niin innolla.:( Toukat ja kaikki. Nyt ne on kylmäkaapissa.
Hukkuiko se luistelija? :(misspönttöuuni kirjoitti:
Onpas tänne tullu vastauksia :)
No suunnitelmat muuttui kaikilta osin, tuli töitä ja tulin kipeeksikin :(
Ootin niin innolla.:( Toukat ja kaikki. Nyt ne on kylmäkaapissa.
Hukkuiko se luistelija? :(Tuliko flunssan oireita?
Juu, ihan näinä päivinä oli hukkunut
- Anonyymi
pilkki reissun saalis vauva eli tuntemattomalta mieheltä tai arabimieheltä pilkki saalis vauva eli pönttis on tuleva äiti ja masu pystyssä eli sellainen pilkki reissu
- Anonyymi
Moni lähtenyt pilkille ja se ollut viimeinen reissu. Tyhmät lähtee sinne ilman kunnon varusteita, kelluntarengas pitäisi olla jotta pysyy pinnalla koska sieltä ei muuten ylös pääse jos jäihin tippuu. Ja naskalit, 30 euron varusteilla hengi säilyy mutta ihmiset ei ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Kun omana harrasteena on katsella noita tähtiä taivaalta aika hauska harraste Venus-tyttöjen planeetta kaatuu taas auringon suuntaan.... mutta niin muitakin juttuja katson, kaukaisia asioita, En sentään sinisiä ihmisiä Saturnus-planeetalta vielä ole nähnyt.
- Anonyymi
Moni ei tajua kun jäihin tippuu niin talvivaatteet märkänä painaa aika paljon. Voi sanoa että 15 kg tulee painoa lisää kun vaateet kastuu ja sitten onkin vaikea vetää itsensä sieltä ylös, oma kuntonne ei riitä ja sen takia pitää olla kelluntarengas ja naskalit. Kelluntarengas pitää sut pinnalla ja voit vetää itsensä jäälle takas jos jää pettää. Sitten pitää olla varavaatteet koska kylmä tulee 2 minuutissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540