Niin,, se näyttää olevan jokapäivä aprillipäivä.
yle.fi/uutiset/3-11221590
Ilmastonmuutoksen aprillipäivä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta jättipato - ehdotuksestahan oli jo oma keskustelunsa 18.02.2020.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16250322/ipccn-arvio-merenpinta-voi-nousta-metrilla
"Eli keskustelun herättämisestä oli kysymys sen sijaan että tässä oikeasti ehdotettaisiin jotakin."- Anonyymi
Niin, kunhan sana ilmastonmuutos saadaan mainittua mahdolisimman usein ja otettua sen kaikki tuomat vakavuudet ja haitat esiin, sehän se oli tarkoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kunhan sana ilmastonmuutos saadaan mainittua mahdolisimman usein ja otettua sen kaikki tuomat vakavuudet ja haitat esiin, sehän se oli tarkoitus.
Sanan "ilmastonmuutos" maininta mahdolisimman usein ja sen mainitsemisen kaikki vakavuudet ja haitat ovat kyllä keskustelunarvoinen asia.
Tosin se kuuluu lähinnä jonnekin lääkäripalstalle.
- Anonyymi
Ehkä siinä jotain perää kuitenkin on, kun vuosien ajan se on jo vaikuttanut isojen yritystenkin toimiin. Mutta huvittavaa tässä on se, että ongelman perussylle ei tehdä mitään mutta seuraukset yritetään vältää. No, ihminen on aina ollut samanlainen. Tekee mitä lystää ja sit juoksee karkuun. Ihmiskunnan enemmistö on tajuttoman itsekästä. Siks mikään ongelma ei ratkea. Kuka nykyään haluaa kantaa vastuunsa tai myöntää virheensä? Esitelkää minulle hänet.
- Anonyymi
"Arja Paanasen kommentti: Lavrov vei Haavistoa kuin litran mittaa – ja kuulijaa alkoi hävettää. Venäläisten silmissä Pekka Haavisto näytti varmasti lähinnä epävarmalta pojanklopilta, joka kuunteli nöyrän hiljaisena vanhemman valtiomiehen Sergei Lavrovin ojennusta. Tiedättehän sen tunteen, kun katsoo oman kotijoukkueensa peliä tv-ruudusta ja pikku hiljaa alkaa vaikuttaa siltä, että nyt jäädään alakynteen niin että ryskyy."" - Iltasanomat 04.03.2020
JUU, PÄÄSTÖJEN VÄHENTÄMISTÄ JA HIILIJALANJÄLKIÄ AJATELLEEN; "Ilta-Sanomat ei vastaa sivujen sisällöstä, oikeellisuudesta, täsmällisyydestä tai luotettavuudesta eikä tietojen käytön välittömästi tai välillisesti aiheuttamista vahingoista". - Iltasanomien käyttöehdot - Anonyymi
"Arja Paanasen kommentti: Lavrov vei Haavistoa kuin litran mittaa – ja kuulijaa alkoi hävettää. Venäläisten silmissä Pekka Haavisto näytti varmasti lähinnä epävarmalta pojanklopilta, joka kuunteli nöyrän hiljaisena vanhemman valtiomiehen Sergei Lavrovin ojennusta. Tiedättehän sen tunteen, kun katsoo oman kotijoukkueensa peliä tv-ruudusta ja pikku hiljaa alkaa vaikuttaa siltä, että nyt jäädään alakynteen niin että ryskyy."" - Iltasanomat 04.03.2020
JUU, PÄÄSTÖJEN VÄHENTÄMISTÄ JA HIILIJALANJÄLKIÄ AJATELLEEN; "Ilta-Sanomat ei vastaa sivujen sisällöstä, oikeellisuudesta, täsmällisyydestä tai luotettavuudesta eikä tietojen käytön välittömästi tai välillisesti aiheuttamista vahingoista". - Iltasanomien käyttöehdot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730