,että jonkun nimi on nakki. Nyt on joka päivä uutisoitu jostain nakista. Miltä se nyt kuulostaa jos minäkin olisin Pönttö Nakki Uuni? Tämä nykypäivän nuoriso näin kolmissakymmenissä olevan silmin on aivan holtitonta.
Vastaukset 55
Ei nakki, vaan nacci. 😄
Mua ällöttää sen ruma leukatatuoitu naama...pitääkö sitä jatkuvasti esittää..Ai niin, meidän koulussa oli poika jota sanottiin Nakiksi..En tiedä miksi. Eri nakki kuitenkin..😄
misspönttöuuni kirjoitti:
No eihän tuo nyt ole nakki. Se tuo sun antama nimi lausutaan ”nautsi”.
Kirjoitetaan Nauzi?
Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin, meidän koulussa oli poika jota sanottiin Nakiksi..En tiedä miksi. Eri nakki kuitenkin..😄
Meillä pojat potkivat uuninakkia pöydän alla ja me ihan muut oltiin siitä jälki-istunnossa.
No eihän tuo nyt ole nakki. Se tuo sun antama nimi lausutaan ”nautsi”.
Ettei vaan olis se kuuluisa nat*i
Hauskasti tuon jutun kuvassa nacci ilman tatskoja näyttää joltain peräpohjalaiselta maanviljelijältä eikä miltään stadin jännäjengiläiseltä. Varmaankin on ammatinvalinta vaikuttanut tuossa ulkomuotovalintaan. Jossain tosin oli että nacci on poistattanut tatuointejaan pakomatkan aikana, ehkä se tuomion istuttuaan muuttaakin maalle viljelijäksi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006264039.htmlHarmaaritari kirjoitti:
Hauskasti tuon jutun kuvassa nacci ilman tatskoja näyttää joltain peräpohjalaiselta maanviljelijältä eikä miltään stadin jännäjengiläiseltä. Varmaankin on ammatinvalinta vaikuttanut tuossa ulkomuotovalintaan. Jossain tosin oli että nacci on poistattanut tatuointejaan pakomatkan aikana, ehkä se tuomion istuttuaan muuttaakin maalle viljelijäksi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006264039.htmlEnemmän se näyttää siltä että sen löytäis karsinasta..
- Anonyymi
Tikusta asiaa, kun ei omassa elämässä tapahdu mitään. Jenginimi. Googleta mistä tulee.
Kenenkään mikään kerholaisnimi ei ole nakki! Lakkaa höpsimästä. Minä olin Alice ja Pekka Jack. Joka päivä tuli leima.
Mä googlasin..
"Liikanimi syntyy: Hurjistunut ajo nakkikioskijonoon
Liikanimensä ”Nacci” Tranberg sai heinäkuussa 1997, kun ajoi nakkikioskin jonoon autolla.
Kolme miestä ja kaksi naista loukkaantui, "
Mulccu olisi osuvampi nimi.Wwuwuw kirjoitti:
Mä googlasin..
Liikanimensä ”Nacci” Tranberg sai heinäkuussa 1997, kun ajoi nakkikioskin jonoon autolla.
Mulccu olisi osuvampi nimi.Tuo lausutaan ”multsu”.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä googlasin..
Mulccu olisi osuvampi nimi.Mulccu on jo varattu mulle, tuon lisäksi minulla on muitakin lempinimiä
Tuo lausutaan ”multsu”.
No eihän.. Sä sekotat z: n ja c:n
Vai miten Tarzan lausutaan, tai Cicciolina..Wwuwuw kirjoitti:
No eihän.. Sä sekotat z: n ja c:n
Vai miten Tarzan lausutaan, tai Cicciolina..Taasaan ja Tsukkiini. Helppoa kuin heinän teko.
Anonyymi kirjoitti:
Mulccu on jo varattu mulle, tuon lisäksi minulla on muitakin lempinimiä
Kyllä maailmaan mulccuja mahtuu..
- Anonyymi
niin et ymmärrä jos jollakin kivalla miehellä on nakki vaan etsit jolla makkaraa eli mitä isompi makkara niin sitä parempi no jos herra oikealla on nakki niin ei kai se ole syy jättää
- Anonyymi
Onko sinun toinen nimesi nakki?
nimeni on iso jylhä ja jykevä toinen nimi tykki
Anonyymi kirjoitti:
nimeni on iso jylhä ja jykevä toinen nimi tykki
Tässä ei nyt kysytty naapurimaan kansallislaulua.
- Anonyymi
Tuota juuri ajattelin että lausutaan eritavalla kuin Nakki, Nacci voidaan lausua kuin Natsi ;D
Wwuwuw kirjoitti:
Se on nazi.
C lausutaan aina kooksi, poikkeuksetta ☝️Mitenkä lausuisit "Celsius"?
Wwuwuw kirjoitti:
Lämpötila-aste ja keisari. Ei tseisari..😄
Tarkemmin ottaen Augustus :D
Muistelisin että sen nimen taustalla on tarina...tuossahan se juttu onkin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006264039.html
Niin ja tuo nacci näyttää olevan 45, että ei ihan nuori enää mutta nimi on kulkenut mukana. Ihan hyvä perustelu minusta tuo nakkikiska, ajatellaan jos vaikka itse olisit kolaisit jonkun lörtsynmyyntikopin, olisko se sitten miss "lörtsy" pönttöuuni? tai hampurilaiskioskin niin olisi miss "hamppari" pönttöuuni. Joo, kannattaa katsoa mihin ajelee,Äläpä lörtsyttele minua. Mieluummin olen sitten vaikka nakki..Lörtsy...sehän on kamala nimi. Tulee mieleen....no eipä tulekaan kun torpataan..
Voiii voiii nuooori mies näin kolmikyymppisen silmin. Semmosta se on kun hurjailevat. Sitten olet koko ikäsi vetyatomi kahdella nakilla ja pikkelssillä riippuen, miten olet parkkeerannut.- Anonyymi
Aaa.... Harmaaritari... nyt teen sinun reseptilläsi hernekeittoa, jauhelihalla, kun tuli suolaista sillä palvareiden lihalla, nyt lisään myös alkuperäistä koskenlaskija-juustoa viipaleina kuuman keiton päälle sitten, joka oli muistaakseni hyvää, muitakin uusia ruokaisia kehitysideoita on kyllä :)
Anonyymi kirjoitti:
Aaa.... Harmaaritari... nyt teen sinun reseptilläsi hernekeittoa, jauhelihalla, kun tuli suolaista sillä palvareiden lihalla, nyt lisään myös alkuperäistä koskenlaskija-juustoa viipaleina kuuman keiton päälle sitten, joka oli muistaakseni hyvää, muitakin uusia ruokaisia kehitysideoita on kyllä :)
Oikein, varmaan tulee hyvää. Eipä muuta kun bon appetit sitten vaan.
Äläpä lörtsyttele minua. Mieluummin olen sitten vaikka nakki..Lörtsy...sehän on kamala nimi. Tulee mieleen....no eipä tulekaan kun torpataan..
Voiii voiii nuooori mies näin kolmikyymppisen silmin. Semmosta se on kun hurjailevat. Sitten olet koko ikäsi vetyatomi kahdella nakilla ja pikkelssillä riippuen, miten olet parkkeerannut.No niinpä. viisainta ehkä on hurjailematta tai jos hurjailee niin tylsästi ojaan vaikka, siitä ei kukaan keksi mitään lisukkeita.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No niinpä. viisainta ehkä on hurjailematta tai jos hurjailee niin tylsästi ojaan vaikka, siitä ei kukaan keksi mitään lisukkeita.
"Joo, kannattaa katsoa mihin ajelee,"
Täytyy toivoa ettei auto hajoa kesken matkaa tai iske sairauskohtaus. Kauheetahan se olisi jos törmäisi laumaan neitsytsetiä. Etunimi "neitsytsetä" sukunimi. :D
- Anonyymi
Prinssinacci olisi parempi nimi tyypille, joka myy huumeita nuorille. Iäksi linnaan eikä mikään 13 vuotta.
Nacci on kyllä ihan 5/5 alfa ja rikollisista touhuistaan huolimatta vaikuttaa tietyllä tavalla rehelliseltä mieheltä. On varmasti kavereitaan ja lähipiiriään kohtaan hyväkin tyyppi, eikä missään nimessä tyhmä tai yksinkertainen mies. Siitä on varmaan pari vuotta aikaa kun katsoin Youtubesta kaksiosaisen haastattelun tai eräänlaisen keskusteluohjelman, missä Nacci esiintyy. En nyt täysin muista mitä kaikkea siinä puhuttiin, mutta kaikinpuolin fiksun vaikutelman antoi. Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=ODMGu-k88s8
En ole saanut aikaiseksi hankkia hänestä kertovaa kirjaa, mutta tarkoitus olisi hankkia. Joko lainata tai ostaa. Varmasti mielenkiintoista luettavaa 🙂misspönttöuuni kirjoitti:
Oletko sinä ajanut palopostia päin?
Öö, en 🙄
Kunhan kommentoin mielipiteeni tai mielikuvani Nacista. Ei kaikkien tarvii hänestä pitää, mutta mun silmissä fiksu ja cool tyyppi.peris234 kirjoitti:
Öö, en 🙄
Kunhan kommentoin mielipiteeni tai mielikuvani Nacista. Ei kaikkien tarvii hänestä pitää, mutta mun silmissä fiksu ja cool tyyppi.En tunne näitä nakkeja. Kommentoin nimiä. Mutta esim. Mitä jos Suomen presidenttikin olisi nakki niin miltä se vaikuttaisi? Hänhän on tavallaan meidän liigan pomo.
En tunne näitä nakkeja. Kommentoin nimiä. Mutta esim. Mitä jos Suomen presidenttikin olisi nakki niin miltä se vaikuttaisi? Hänhän on tavallaan meidän liigan pomo.
Onhan Suomessa myös Nakkila.
Wwuwuw kirjoitti:
Onhan Suomessa myös Nakkila.
Hurjassa mopopoikanuoruudessa yksi vuosittainen kohokohta oli Nakkilan MopoSportin kuvaston saaminen käsiin.
Sieltä sai viriviriä!Thymallus kirjoitti:
Hurjassa mopopoikanuoruudessa yksi vuosittainen kohokohta oli Nakkilan MopoSportin kuvaston saaminen käsiin.
Sieltä sai viriviriä!Oliko se kaakaota? Cacaota..
- Anonyymi
Pönkä on looginen jatko periksen ihailemien ihmisten listaan.
Kolmosella tehdään just nyt naccikeittoa.
No, onpahan niistäkin jotain hyötyä.Sen hullummaksi menee, kuulkaa; kolmonen kertoo juuri, että nakki on katiskassa.
Lavrov, korona ja nakki. Tähän ei kyllä enää lähdetä! Riittää.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joop, normaaleimmalta äkkiä taitaa kuulostaa tuo "Late":
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmoismurhaaja-late-johansson-paasi-viime-vuonna-valvottuun-koevapauteen-viiden-jalkeen-ohjelmassa-seurataan-miehen-paluuta-paikkaan-jossa-kaikki-12-vuotta-sitten-muuttui/7748080#gs.yruaotJoo, niin taitaa olla
-Pönttis, rinkelipussilta
- Anonyymi
Mitäs jos se olis ajanut päin bajamajajonoa, nii olisko sen nimi Janne "Kacci" Tranberg? 😂😂😂
- Anonyymi
Yrittäkäämme rauhoittua ja vakavoitua yöksi, kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540