Kuinka vietetään syvähenkistä elämää?
Syvähenkinen elämä
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Laitetaan aivot narikkaan ja höpötetään sekavia. Kreationistit ja ilmastonlämpenemisuskovaiset ovat hyviä esimerkkejä.
- Anonyymi
Kysyin tätä chat gpt 3 tekoälyltä:
1. Practice Meditation: Regular meditation helps to cultivate a sense of inner peace and stillness, which can help to promote a deeper spiritual life.
2. Practice Gratitude: Focusing on what you are grateful for can help to open your heart and cultivate a deeper spiritual connection.
3. Spend Time in Nature: Connecting with nature can help to bring about feelings of awe and reverence for the natural world and the divine energy that created it.
4. Read Spiritual Texts: Reading spiritual texts can help to increase our understanding of the divine and can give us insight into the sacred.
5. Connect with a Spiritual Community: Being part of a spiritual community can help to provide support and guidance on our spiritual path.
6. Connect with the Divine: Taking time to connect with the divine through prayer, meditation, or other spiritual practices can help to deepen your spiritual life.
Ihan hyvä vastaus tuli tekoälyltä.- Anonyymi
Paska on hyvää. Syökää siis paskaa. Sata miljardia kärpästä ei voi olla väärässä.
- Anonyymi
Nyt jopa googlea huolettaa chat gpt: n menestys :
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/97961483-1530-4918-8054-c1dcc1fe0a93?ref=ampparit:f38e
Edelleen jos sulla on hyviä kysymyksiä voin kysyä siltä.siis chat gpt: ltä.
- Anonyymi
Hengitä sisko, hengitä syvään.
- Anonyymi
Katatonia on syvähenkisyyden huipentuma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450